Dodaj do ulubionych

Wybory prezydenckie 10 maja

31.03.20, 18:28


Na 10 maja zaplanowana jest 1 tura wyborow prezydenckich w Polsce. Trudno sobie wyobrazic, ze do niej dojdzie. Jak na dzisiaj PiS twardo do niej dązy. Obywatele mieszkajacy za granica nie maja mozliwosci do glosowania.
Dla rekompensaty mozemy pokazac nasze sympatie tutaj. Umiescilem tez dwoch ktorzy nie kandyduja: Kaczora i Tusku.

Obserwuj wątek
      • boavista4 Re: Wybory prezydenckie 10 maja 01.04.20, 05:17
        Napewno nie demokrate, ale Trump tez jest podobny, Glosowalbym na Ron Paula, ale on nie startuje i jest za stary. Wlasciwie nie ma odpowiednich kandydatow , a wiec Trump moze byc zwyciezca, co nie bedzie szczesciem bo bedzie manipulowac pomiedzy DEEP STATE i narodem, co jst zadaniem ponad sily kogokolwiek. Amerykanie beda zyc w najtrudniejszych czasach swiata, w czasach totalnej zaglady. Ludzkosc bedzie traktowana jak stado baranow.
        • zeitgeist2010 Re: Wybory prezydenckie 10 maja 01.04.20, 13:33
          boavista4 napisał(a):

          > Napewno nie demokrate, ale Trump tez jest podobny, Glosowalbym na Ron Paula, > ale on nie startuje i jest za stary. Wlasciwie nie ma odpowiednich kandydatow > , a wiec Trump moze byc zwyciezca, co nie bedzie szczesciem bo bedzie manipulo > wac pomiedzy DEEP STATE i narodem, co jst zadaniem ponad sily ogokolwiek. Ame> rykanie beda zyc w najtrudniejszych czasach swiata, w czasach totalnej zaglady> . Ludzkosc bedzie traktowana jak stado baranow.

          Znowu. Wiele pdobienstw miedzy Polska a USA. Demokraci oddaja prezydenture za darmo. Podobnie jak PO w Polsce. Trump traktuje swoich zwolennikow jak stado baranow a ci go uwielbiaja. Podobnie Jak Kaczynski w Polsce niszczy demokracje, praworzadnosc a teraz o zgroza rowniez gospodarke a tluszcza sie cieszy. O tempora o mores!

          A przeciwko Dudzie startuja takie glupki jak Kidawa, Biedron czy Jakubiak - krol browarow.


          --
          „Pan Bóg wziął zatem człowieka i umieścił go w ogrodzie Eden, aby uprawiał go i doglądał.” 1 MOJŻ. 2,15 (BT)
          Twórcy monoteicznej religii z Babilonu też pożyczali z buddyzmu.
      • zeitgeist2010 Re: Wybory prezydenckie 10 maja 01.04.20, 13:35
        petronella.kozlowska napisała:

        > Krzysio for president!

        Christopher jest sztywny jakby polknal kij. A konfederacja mogla wystawic Grzegorza Brauna. Ma pondus i gravitas. Mialby szanse na 4%. Krzycho sie skompromituje.




        --
        „Pan Bóg wziął zatem człowieka i umieścił go w ogrodzie Eden, aby uprawiał go i doglądał.” 1 MOJŻ. 2,15 (BT)
        Twórcy monoteicznej religii z Babilonu też pożyczali z buddyzmu.
    • polski_francuz Maski spadaja 01.04.20, 08:27
      Jak czytam, Kaczynski chce cos tam zamanipulowac, podzielic opozycje czy cos podobnego. To scierwo, wybaczcie mi to slowo, ale sie nasuwa nieodparcie, gotow jest zaryzykowac zyciem milionow Polakow dla swoich gierek politycznych.

      Fuj!

      PF

        • zeitgeist2010 Re: ja oddalbym glos na zone Kosiniaka 01.04.20, 13:41
          vermieter napisał(a):

          > Na tym polega demokracja. > Kiedyś mieliśmy Front Jedności Narodu to zachciało się wam, parszywe ścierwa, z> mian ;)

          O dziwo jest wsrod kandydatow jedna interesujaca postac. To Wladyslaw Konisniak-Kamysz. Doktor medycyny - Krakus.

          Ma bardzo dobre zadatki na prezydenta. Jest wywazony I lubi ludzi. ALe jego najwiekszym atutem jest zona Paulina. Dentystka. Energiczna I atrakcyjna kobieta, przechodzi przez ekran. Prawdziwa bomba. Na konwecji wyborczej PSL-u zauroczyla narod polski mowiac: “Teraz Wladek, ty moj tygrysie, chodz tutaj!”

          NIe bede ukrywal, ze to ja dalem te glosy na Kosiniaka ;)

          Znowu. Wiele pdobienstw miedzy Polska a USA. Demokraci oddaja prezydenture za darmo. Podobnie jak PO w Polsce.



          --
          „Pan Bóg wziął zatem człowieka i umieścił go w ogrodzie Eden, aby uprawiał go i doglądał.” 1 MOJŻ. 2,15 (BT)
          Twórcy monoteicznej religii z Babilonu też pożyczali z buddyzmu.
    • zeitgeist2010 Re: W Polsce jak i w USA kobieta 01.04.20, 13:27
      ma raczej slaba szanse na wybor. Kulturowe podobienstwo. Widac na tym, jak niemadra jest PO.



      --
      „Pan Bóg wziął zatem człowieka i umieścił go w ogrodzie Eden, aby uprawiał go i doglądał.” 1 MOJŻ. 2,15 (BT)
      Twórcy monoteicznej religii z Babilonu też pożyczali z buddyzmu.
      • de_oakville Re: Kulturowe podobienstwo? 02.04.20, 12:14
        zeitgeist2010 napisał:

        > ma raczej slaba szanse na wybor. Kulturowe podobienstwo. Widac na tym, jak niem
        > adra jest PO.

        W wielu aspektach mamy podobne zdanie, ale w tym punkcie sie z Toba nie zgodze. Kulturowe podobienstwo miedzy Polska i USA? Byc moze jest, ale tylko w bardzo plytkiej, powierzchownej warstwie. Wynika to byc moze z tego, ze wielu Polakow w PRL-u uwielbialo Ameryke i amerykanska kuture, a wiec nia "przesiaknelo" z wlasnego wyboru i do dzis im to jeszcze pozostalo. Przed wojna podobnie bylo z kultura francuska, uwazana za przodujaca na swiecie. W ksiazce Dobraczynskiego pt. "Najezdzcy" jeden z bohaterow - Niemiec, chcial sie porozumiec z Polakiem, wiec zagadal do niego po francusku, bo sobie przypomnial, ze "w Polsce kazdy szefc zna francuski". Ale w glebszych warstwach, tych najwazniejszych, podobienstwo jest raczej niewielkie. Tak to widze, mieszkajac juz ponad 30 lat na tym kontynencie. Kulturowe podobienstwo pomiedzy Kanada i USA jest o wiele wieksze, podobnie jak z pewnoscia pomiedzy Wielka Brytania a USA. Natomiast wydaje mi sie, ze w glebszych aspektach mentalnosci wielu Polakom blizej raczej do Rosjan niz do Amerykanow.
        • zeitgeist2010 Re: Kulturowe podobienstwo? 04.04.20, 09:20
          de_oakville napisał:
          >
          > W wielu aspektach mamy podobne zdanie, ale w tym punkcie sie z Toba nie zgodze. > Kulturowe podobienstwo miedzy Polska i USA? Byc moze jest, ale tylko w bardzo > plytkiej, powierzchownej warstwie. Wynika to byc moze z tego, ze wielu Polakow > w PRL-u uwielbialo Ameryke i amerykanska kuture, a wiec nia "przesiaknelo" z wl> asnego wyboru i do dzis im to jeszcze pozostalo. Przed wojna podobnie bylo z ku> ltura francuska, uwazana za przodujaca na swiecie. W ksiazce Dobraczynskiego pt> . "Najezdzcy" jeden z bohaterow - Niemiec, chcial sie porozumiec z Polakiem, wi> ec zagadal do niego po francusku, bo sobie przypomnial, ze "w Polsce kazdy szef > c zna francuski". Ale w glebszych warstwach, tych najwazniejszych, podobienstwo > jest raczej niewielkie. Tak to widze, mieszkajac juz ponad 30 lat na tym kont> ynencie. Kulturowe podobienstwo pomiedzy Kanada i USA jest o wiele wieksze, pod> obnie jak z pewnoscia pomiedzy Wielka Brytania a USA. Natomiast wydaje mi sie, > ze w glebszych aspektach mentalnosci wielu Polakom blizej raczej do Rosjan niz > do Amerykanow.

          ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          Dzieki Bogu, ze zdarza sie nam roznic. Inaczej zjadlaby nas nuda. Ale zaczne tradycyjnie, bo sie zgadzamy odnosnie podobienstwa miedzy Polakami a Rosjanami. Glebsze aspekty mentalnosci, czyli pewne cechy psychiczne jak najbardziej sa podobne u przedstawicieli obu nacji.

          Sentymentalnosc, uczuciowosc, romantyka

          Spryt I cwaniactwo

          Wiernosc dla przyjaciela I krewnego ale juz mniej dla reszty spolecznosci

          DOchodza do tego cechy kolektywne:

          Zdolnosc do improwizacji

          Pewne niechlujstwo organizacyjne

          Priorytet wiedzy nad duchem biznesu

          Wyzsze uzdolnienie humanistyczne kosztem technicznego.

          Pewien kompleks nizszosci wobec zachodu

          Tragiczne wybory polityki. ZSSR u Rosjan, bledy Polakow ktore doprowadzily do rozbiorow.


          Z kolei podobienstwo psychologiczne miedzy Polakiem a Amerykaninem jest niemozliwe. Amerykanin mieszanka etniczna – Polak homogeniczny.

          Natomiast sa podobienstwa w aspektach politycznych.

          Skrajnosc walki politycznej. Wiem , ze dawniej bywalo wiecej bipartisanship w USA ale teraz to identyczne podzialy na 2 plemiona w obu panstwach.

          Silna Rola tradycyjnej rodziny i religii. Patriarchat.

          Sklonnosc do kapitalizmu. Wiem, jak PRL skorumpowalo mentalnosc ale Polak to raczej indywidualista, ktory wolalby pracowac na samego siebie nie placic podatkow I “zalatwiac “ sprawy samodzielnie.

          Pewna prawicowosc pogladow. Komunizm jest niemozliwy w obu nacjach. Tradycyjnosc myslenia. Szef to musi byc facet.

          Kobitka do kuchni I dzieci.



          --
          „Pan Bóg wziął zatem człowieka i umieścił go w ogrodzie Eden, aby uprawiał go i doglądał.” 1 MOJŻ. 2,15 (BT)
          Twórcy monoteicznej religii z Babilonu też pożyczali z buddyzmu.
        • wojciech.2345 Re: Kulturowe podobienstwo? 04.04.20, 10:38
          de_oakville napisał:
          > Natomiast wydaje mi sie,
          > ze w glebszych aspektach mentalnosci wielu Polakom blizej raczej do Rosjan niz
          > do Amerykanow.
          ------------------------------
          Taka drobna uwaga na temat podobieństw Polaków do innych.
          Przed laty była w radiu audycja o zakupach filmów do polskich kin.

          Kupowane te, które spodobał się niemieckim widzom.
            • zeitgeist2010 Re: Kulturowe podobienstwo? 12.04.20, 09:26
              wojciech.2345 napisał:

              > Kupowane te, które spodobałY się niemieckim widzom.


              Tez nie wierze, aby to bylo kryterium zakupow. POdejrzewam , ze polscy partyjniacy sprowadzali takie filmy ktore oni sami lubili, czyli USA.


          • zeitgeist2010 Re: Kulturowe podobienstwo? 12.04.20, 09:24
            wojciech.2345 napisał:

            > ------------------------------
            > Taka drobna uwaga na temat podobieństw Polaków do innych. > Przed laty była w radiu audycja o zakupach filmów do polskich kin.
            > Kupowane te, które spodobał się niemieckim widzom.

            <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

            Nie znam tego badania i w nie nie wierze. Chyba, ze ironizujesz ;) Ok, Rainer Werner Fassbinder moglby byc wyjatkiem.


            W czasach PRL-u bylem czlonkiem klubu filmowego w liceum i na studiach. Ogladalo sie filmy US-amerykanskie, japonskie i skandynawskie.
    • zeitgeist2010 “Mój” Samolot leci do Hiszpanii 04.04.20, 08:39
      ale tym razem beze mnie. Juz znalazlem lokalna alternatywe. Hotelik w okolicach nad woda z pstrągami. Trzeba byc elastycznym. A naplyw slonecznej pogody po mojej stronie.

      Zalew koroną nudzi ale polityka polska zaprasza na nieustajacy show.

      OBrady sejmu to jak polski HOuse of Cards w realu. Kaczor siedzi I knuje. Jak demon zla. Zaskoczeniem jest inicjatywa czlonka jego rzadu, Gowina, ktory daje mu 18 poslow ale wykazuje niesubordynacje deklarujac sprzeciw wobec woli prezesa przeprowadzenia wyborow 10 maja. ALe prezes postawi go do pionu.

      Grzegorz Braun z narodowosciowcow jest najlepszy na mownicy. LUbie go, bo erydyta I filmowiec. Ale tak jak wszyscy z tej konfederacji ma bzika na punkcie zydow I lgbt. Jakis blad genetyczny polskich

      Bosak I Kamysz-Kosiniak wykorzystuja sejm, aby pokazac sie wyborcom. DObrze. Kamysz najbardziej nadaje sie na prezydenta wszystkich Polakow.

      Lewica ma wielki talent polityczny – Zandberg – potomek polskich Vikingow. Ale zostal on wygryziony przez nachalne miernoty z wlasnej formacji.

      Lewice reprezentuje Biedron. Czystej wody pajac I fircyk. Fakt ze jest gayem nie gra zadnej roli dla mnie osobiscie. ALe pajacostwo I polityczna sprzedajnosc jest szkodliwa.
    • zeitgeist2010 Jedynym prezydentem o dwoch kadencjach 12.04.20, 09:19
      byl ALeksander Kwasniewski. Latwo zrozumiec dlaczego, sluchajac jego politycznych analiz. Tęga glowa.

      Polecam wywiady z nim. MOzna sie dowiedziec fascynująccych rzeczy. Kwasniewski bral udzial w Magdalence – okragly stol. Opowiada jak to naprawde bylo. Wyjasnie, ze Jaroslaw K byl postacia marginalna w tym procesie. Merytorycznie w ogole niewidoczny. Natomiast widoczny I aktywny byl jego brat Lech.

      Kwasniewski radzi wziąc na powaznie projekt Jaroslawa o wyborach 10 maja. Swiadczy o tym postawienie dwoch oddanych sobie ludzi na czele projektu: Jacek Sasin odpowiedzialny za calosc I posadzenie wiceministra obrony naordowej na czele POczty Polskiej. Czyli czlowieka pretoriana Kaczora Mariusza Blaszczaka.
      Znowu genialny ruch genialnego intryganta: wojsko kontroluje dystrybucje I wglad do kart wyborczych.

      Jak mawial wielki socjalista Dzugaszwili: "nie wazne kto glosuje, wazne kto liczy glosy."

      Mistrzowski Intrygant wie, ze ze wzgledu na wirus ludzie nawet nie odwaza sie wyjsc na ulice aby protestowac. Po kilku miesiaczach zapomna o wyborach a nieudacznik Duda bedzie siedzial przez 5 lat.

    • zeitgeist2010 Re: Wybory prezydenckie 10 maja 20.05.20, 18:15
      W ramach kącika polskiego na forumnie przypomnijmy, ze wybory prezydenckie odbeda sie no … pozywiom uwidim.

      Od roku nie wiem co sie dzieje w USA I Niemczech. Jedynym krajem ktory mnie zajmuje to Polska. OJ tu sie dzieje.

      Malgorzata Kidawa --- zostala zastapiona Rafalem Trzaskowskim. Na drugim miejscu rankikow za Duda jest Szymon Holownia. NO , przyznawac sie z renkom na sercu, ilu was slyszalo to nazwisko?

      A dolaczam video rap szefa partii kandydata Krzysztofa BOsaka. NIe ma to jak polska polityka. Dziala jak narkotyk.




      --
      "En dag ska vi dö. Men alla andra ska vi leva." P.O.Enqvist. Nadejdzie taki dzien kiedy umrzemy. No ale te wszyskie pozostale dni bedziemy życ.

      „Pan Bóg wziął zatem człowieka i umieścił go w ogrodzie Eden, aby uprawiał go i doglądał.” 1 MOJŻ. 2,15 (BT)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka