Dodaj do ulubionych

Urszulka nie wiedziała

27.08.22, 01:47
Urszulka nie wiedziała o co temu pomarańczowemu chodzi z tym rurociągiem z Rosji i niedozbrojeniem Bundeswehry i szczerze śmiala się a wraz z nią publiczność.
Urszulka była wtedy ministrem obrony a teraz jest szefową Komisariatu Unii. Chyba przestała sie śmiać.

Obserwuj wątek
    • dunajec1 Re: Urszulka nie wiedziała 27.08.22, 03:58
      Bo Urszulka wtedy "wielkie pustki uczynila w domu......." ot co.
    • malkontent6 Re: Urszulka nie wiedziała 27.08.22, 07:39
      felusiak1 napisał:

      > Urszulka nie wiedziała o co temu pomarańczowemu chodzi z tym rurociągiem z Rosj i i niedozbrojeniem
      > Bundeswehry

      Bo Urszulka wiedziała tylko, że orange man bad.
    • szwampuch58 Re: Urszulka nie wiedziała 27.08.22, 08:01
      Ja ja naturlisz Felus,tylko pomeranczowy debil
      youtu.be/hMuHN5sUJ_w
    • polski_francuz Pojdz za ciosem 27.08.22, 09:39
      felusiak1 napisał:

      " Urszulka nie wiedziała o co temu pomarańczowemu chodzi z tym rurociągiem z Rosji i niedozbrojeniem Bundeswehry i szczerze śmiala się a wraz z nią publiczność."


      I napisz cos o podziwie jaki Trump odczuwal dla putina. A obecnie zblizamy sie do wojny swiatowej, bo sie putinowi cos zdawalo. Wiec moze jednak pomaranczowy jest durnawy? I czemu zabral 14 czy 15 skrzyn z tajnymi dokumentami na Floryde? Uwaza pewnie, ze reguly to On ustala a nie prawo i sprawiedliwosc.

      PF
      • szwampuch58 Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 10:00
        wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,28836146,fbi-w-rezydencji-trumpa-znaleziono-184-niejawne-dokumenty.html#do_w=60&do_v=309&do_st=RS&do_sid=718&do_a=718&s=BoxNewsMT
      • 1.melord Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 10:02
        >>I napisz cos o podziwie jaki Trump odczuwal dla putina.

        podziw to juz twoja wersja p-f
        mogl czuc respect....wiedzial i czul w przeciwienstwie do Bidena,ze w momencie kiedy wezma sie za lby,swiat przestanie istniec(atom)...wygranego nie bedzie

        btw.kazdy ustepujacy Prezydent US mial prawo zabrac jakies dokumenty,ktore nie zagrazaly bezpieczenstwu panstwa...i zrobil to
        co zagraza?.....w dzisiejszej rzeczywistosci/intewrpretacji prawie wszystko,byc moze Ty rowniez choc o tym nie wiesz.
        • polski_francuz Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 10:17
          1.melord napisał(a):


          "... btw.kazdy ustepujacy Prezydent US mial prawo zabrac jakies dokumenty, ktore nie zagrazaly bezpieczenstwu panstwa..."

          Z tego co czytam, to FBI uznalo iz prawo zostalo zlamane. I dlatego przeszukowalo rezydencje Trumpa. Ale czy to jest prawda to mi dopiero sw. Piotr niezadlugo powie.

          PF
          • boomerang Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 10:37
            Ale czy to jest prawda to mi dopiero sw. Piotr niezadlugo powie.

            Nie wierz lekarzom. Lecz się sam to i św Piotra nie zobaczysz prędko.
      • boomerang Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 10:33
        I czemu zabral 14 czy 15 skrzyn z tajnymi dokumentami na Floryde?

        a czemuż to jego następca Biden nie zażądał zdania tych dokumentów przez swojego poprzednika opuszczającego Biały Dom?
        W Australii 8x zwalniano mnie z pracy - taki los inżyniera tutaj, zrobił swoje może odejść - za każdym razem musiałem oddać wszystkie należące do firmy akcesoria, w których byłem posiadaniu jako pracownik. Zdarzyło się też i tak że zwolnili mnie bardzo szybko i nie zabrali mi firmowego laptopa, a na nim tajne dokumenty - raporty badawcze, wskazówki konstrukcyjne. Po jakimś tygodniu zadzwonił na mój prywatny numer telefonu mój były nowy kierownik, przestraszony, z prośbą o zwrot tego laptopu. To on mnie zwalniał i to on był odpowiedzialny za zwrot wszystkiego co było własnością firmy. Tak samo administracja Bidena była odpowiedzialna za to że Trump opuszcza Biały Dom bez tajnych dokumentów. Niestety nie stanęli na wysokości zadania.
        • felusiak1 Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 18:00
          To nie jest tak jak napisaleś.
          Tradycyjnie prezydent zabiera dokumenty. Kazdy prezydent wyjeżdża z nimi.
          Jest na to ustawa.
          Ponadto w tych "skrzyniach" nie ma ani jednego tajnego dla Trumpa dokumentu.
      • senioryta13 Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 11:57
        polski_francuz napisał:
        > I napisz cos o podziwie jaki Trump odczuwal dla putina.
        > Wiec moze jednak pomaranczowy
        > jest durnawy? I czemu zabral 14 czy 15 skrzyn z tajnymi dokumentami na Floryde?
        > Uwaza pewnie, ze reguly to On ustala a nie prawo i sprawiedliwosc.

        Czy ty nadal uwazasz, ze Trump sie sam pakowal ??
        Byl nawet taki jeden co w majtkach wyniosl tajne dokumenty z tego archiwum i nic mu nie zrobili.
        Pamietam jak Pelosi , na samym poczatku prezydentury Tr.umpa krzyczala, aby nie dac mu dostepu do tajemnic broni nuklearnej. Juz wtedy zapewne knuli to, co obecnie mialo miejsce w Mar Largo, tak jak zakup slynnego Steele dossier , o ktorym Swiat juz zupelnie zapomnial. Pamietasz ?
        Biden ma swietna prase, pomimo, ze zrujnowal kraj tylko w 1.5 roku.
        Ludzie, jak dlugo pozwolicie, aby mozna wam robic wode z mozgu ?
        • tuttifrutti1234 Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 12:42
          senioryta13 napisał:


          > Ludzie, jak dlugo pozwolicie, aby mozna wam robic wode z mozgu ?
          >

          tobie nie trzeba nic robić, urodziłeś się z wodogłowiem, tak to jest gdy rodzice są rodzeństwem
          • j-k idziesz za ciosem ? 27.08.22, 22:34
            tuttifrutti1234 napisał(a):
            > tobie nie trzeba nic robić, urodziłeś się z wodogłowiem, tak to jest gdy rod
            > zice są rodzeństwem



            vermieter ci czynsz podniosl i nie mozesz sie, dziecie, pozbierac ?
      • felusiak1 Re: Pojdz za ciosem 27.08.22, 18:27
        Jesteś zapakowany propagandą.
        Na Floryde pojechalo znacznie wiecej niż 15 "skrzyń". Zostaly tam wysłane zgodnie z Presidential Record Act of 1978 przez General Services Administration. W tych "skrzyniach" nie ma tajnych dokumentów. Zostały przez prezydenta Trumpa odtajnione. Takie mamy tu prawo. Dla prezydenta nie ma nic tajnego i może odtajnić co chce i kiedy chce.
        Napad na Mar-A-Lago został zorganizowany na wniosek Narodowego Archiwum i tu prawo zostało złamane.
        Ustawa nie pozwala na taki napad co oznacza, że napad był bezprawny i naruszal czwartą poprawke do Konstytucji i był motywowany politycznie. Państwowe agencje zostały uzyte do politycznych porachunkow.
        Z tego bedzie duża sprawa.

        Derszpigiel nie napisał ci, ze Obama zabrał do Chicago 30 milionow stron dokumentów i nadal je ma. Narodowe Archiwum nie ma z tym problemu. 30 milionow stron ile to bedzie skrzyń?
        • felusiak1 Re: Pojdz za ciosem 29.08.22, 01:34
          polski francus zaczyna i ucieka.
          • polski_francuz Re: Pojdz za ciosem 29.08.22, 07:53
            felusiak1 napisał:

            " polski francuz zaczyna i ucieka."

            Moje zrodla pisza, ze 15 skrzyn pojechalo na Floryde nielegalnie i dlatego FBI przeszukuje rezydencje ex-prezydenta i ze nawet amerykanscy szpiedzy sa w niebezpieczenstwie. Twoje zrodla twierdza, ze to normalka. O czym wiec pisac? O zrodlach? Sa niedostepne i prasa, ktora czytamy, nieco wlasnej narracji narzuca.

            Pytanie jest w tle czy Trump byl dobrym prezydentem? Dla Stanow? Dla Europy? Dla swiata? Dla Stanow moze, dla Europy watpie i dla swiata, tez raczej watpie.

            PF
            • felusiak1 Re: Pojdz za ciosem 29.08.22, 20:33
              pf napisał: Moje zrodla pisza, ze 15 skrzyn pojechalo na Floryde nielegalnie

              Czas zmienić źrodła. Przeczytaj affidavit, to znaczy to co z niego zostało. Nie ma nawet wzmianki o niebezpieczeństwie i szczegolnie o atomowej tajemnicy. Ale jest, ze telewizja CBS pokazała cięzarówki w Mar-A-Lago zatem coś przywieźli. I pjerdolą ci farmazony, ze miał tajne dokumenty.
              Dla niego nic w tych dokumentach nie jest tajne. Yebia was propagandą a wy pijecie to jak nektar mlodosci.
              Dokumenty były pod ciągłą obserwacją kamer i secret service.

              www.politico.com/news/2022/08/26/read-the-unsealed-redacted-mar-a-lago-affidavit-00053905
    • boomerang Re: Urszulka nie wiedziała 27.08.22, 23:47
      Urszulka to postać z niemieckiej bajki, podobnie jak Czerwony Kapturek.
    • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 28.08.22, 20:58
      felusiak1 napisał:

      > Urszulka nie wiedziała o co temu pomarańczowemu chodzi z tym rurociągiem z Rosj
      > i i niedozbrojeniem Bundeswehry i szczerze śmiala się a wraz z nią publiczność.

      I slusznie ze sie smiali bo:

      1. Trump chcial podniesienia finansowania Bundeswehry do 2% PKB aby sprzedac amerykanska bron nam, marsze jak cholera. Trump handlarz
      2. Rura. Trump chcial sprzedawac gaz LNG z USA dla nas po niebotycznych cenach. marze jak cholera. Trump handlarza.


      > Urszulka była wtedy ministrem obrony a teraz jest szefową Komisariatu Unii. Chy
      > ba przestała sie śmiać.

      OK, co powinno byc zrobione wtedy?

      1. Podniesc finansowanie Bundeswehyr conajmniej do 2% PKB, moze wiecej ale na uzbrojenia z Europy nie z USA i zbudowac bron jadrowa ze srodkami do jej przenoszenia conajmniej jak sa franciskie teraz. Tak 1,5 razy francuskich.
      2. Dla finasowania tego obciac do zera subwencje unijne. obciac socjale dla unijnych ostblokowcow w Niemczech. Te pieniadze wykorzystac na zbrojenia pk. 1
      3. Obciecie subwencji dla Ostblockowcow spowodowaloby ze Soft Power Unii padnie na pysk, Ukriaincy sie zorientowaliby ze nic nie dostana i wtedy jak Putin tego 24.2.22 wjechal na Ukriaine i byly rokowania to by Ukraincy poprzez nagla biede w Polsce itd wywiesiliby bialo flage. Wojny dalszej by nie bylo.
      4. Mielibysmy dalej tani gaz z Rosji, wasz LNG moglbyscie sobie w d.. wsadzic.

      Tak drogi f1, ten "moj" scenariusz bylby dla nas duzo lepszy. Juz was bysmy wojskowo nie potrzebowali, mielibysmy bron jadrowa, dobra armie, gaz tani dalej, niestety tu moi politycy spieprzyli okrutnie. A szkoda.
      • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 28.08.22, 21:34
        . Trump chcial podniesienia finansowania Bundeswehry do 2% PKB aby sprzedac amerykanska bron nam, marsze jak cholera. Trump handlarz
        A dzisiaj przypadkiem to nie kupujecie amerykańskich F35? Psim obowiązkiem państwa członkowskiego NATO jest wydawanie 2% PKB na obronność. I mogliście spokojnie te 2% wydać w europejskich firmach. Natomiast wolicie jechać na plecach innych. Niech inni nas bronią bo muszą.
        I dlaczego Jankesi maja wydawać kasę po to aby was chronić militarnie skoro wy dajecie kasę tym przed którymi USA was bronią?
        2. Rura. Trump chcial sprzedawac gaz LNG z USA dla nas po niebotycznych cenach. marze jak cholera. Trump handlarza. Na tym polega terminal LNG ze możesz kupować wszędzie w Katarze, Australii, albo w USA. Nawet jak nie kupujesz w danym momencie LNG a gazoport stoi to możesz sobie zbijać ceny gazu i w razie szantażu możesz szukać innych źródeł.
        • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 28.08.22, 21:54
          yabbaryt napisał:

          > . Trump chcial podniesienia finansowania Bundeswehry do 2% PKB aby sprzedac
          > amerykanska bron nam, marsze jak cholera. Trump handlarz


          Znowu Twoja zjdziejska dusza sie ujawnila. Zacytowales mnie bez podania ze to ja.


          > A dzisiaj przypadkiem to nie kupujecie amerykańskich F35? Psim obowiązkiem pańs
          > twa członkowskiego NATO jest wydawanie 2% PKB na obronność. I mogliście spokojn
          > ie te 2% wydać w europejskich firmach. Natomiast wolicie jechać na plecach inny
          > ch. Niech inni nas bronią bo muszą.

          ja napisalem na temat zbrojenia sie Bundeswehry co nastepuje:

          jorl11 napisał:
          > 1. Podniesc finansowanie Bundeswehyr conajmniej do 2% PKB, moze wiecej ale na u
          > zbrojenia z Europy nie z USA
          i zbudowac bron jadrowa ze srodkami do jej przenos
          > zenia conajmniej jak sa franciskie teraz. Tak 1,5 razy francuskich.

          To juz mialo byc zaczete w tym 2018r, te F35 sa teraz, 2022 kupowane, 4 lata pozniej.
          najpierw to.
          masz uwagi do mojej propozycji drogi jabb?
          Napisz
          • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 28.08.22, 22:00
            zapomnij, że ktoś przez najbliższe tysiąc lat zgodzi się na niemiecka broń nuklearną. Ani ruscy ani Amerykanie ani Francuzi. Nawet się własnych elektrowni nuklearnych pozbywacie tak sie boicie energii atomowej..
            • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 28.08.22, 22:09
              yabbaryt napisał:

              > zapomnij, że ktoś przez najbliższe tysiąc lat zgodzi się na niemiecka broń nukl
              > earną. Ani ruscy ani Amerykanie ani Francuzi. Nawet się własnych elektrowni nuk
              > learnych pozbywacie tak sie boicie energii atomowej..

              To sie zdecyduje drogi jabb, my nie chcemy bronia jadrowej jak elektrownii, czy wy nam nie pozwolicie na nia?

              A wiec
              1. Ruscy sie natychmiast by zgodzili. Nawet uwazam ze by dali nam mozliwosc ich prob na ich poligonach jadrowych. Bo gdzies powinnismy je testowac. Nie jestesmy jak Zydzi, to Narod Wybrany, zeby bez testow miec bron jadrowa. A by sie zgodzili bo USA nie bylaby potrzebna w Europie, dlatego.

              2. Francuzi juz przed laty Niemcom proponowali uczestnictwo w ich bronii jadrowej. Nie jak to amerykanskie gdzie USA i Niemcy musza se zgodzic na jej uzycie a jak wlasna.
              Zapewne bysmy kupili od Francuzow glowice jadrowe, rakiety juz niemieckie w silosach w Alpach, to realistyczne

              3. USA by darlo morde napewno. Ale wlasnie jakby Trump wygral wybory to by to sie stalo.

              Dodam ze powazni politycy u mnie w Niemczech, CDU Szef, Merz juz zadal ostatnio, po 24.2.22 bron jadrowa dla Niemiec.

              Acha wy Polacy byscie darli mordy aby Niemcy nie mialy broni jadrowej, wiem. Jak Ty zreszta.

              Narazie tyle.
              • j-k Ursulka bez Makreli - nigdy nic nie wie. 29.08.22, 00:09
                jorl11 napisał:

                > Acha wy Polacy byscie darli mordy aby Niemcy nie mialy broni jadrowej, wiem. Ja
                > k Ty zreszta.


                odpie*dol sie od Polski polskich forow dobrze, Jörl ?

                i pisz na niemieckich

                tam cie ukochaja i przytula.

                i pamietaj.:

                poprawnie pisze sie nie Jorl, tylko Jörl. - bo tylko to cie wqoorvia - przyszywany reichdeutsche.

              • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 03:59
                widzisz jorl. Marzy ci się broń nuklearna tymczasem żołnierze Bundeswehry do ćwiczeń zamiast karabinów używają szczotek, a większość samolotów bojowych jest uziemiona. Więc te twoje myślowe kocopały o niemieckiej broni nuklearnej są mówiąc delikatnie z palca wyssane i maja się nijak do rzeczywistości. Niemcy wywołały dwie wojny światowe i nie wiadomo co wam jeszcze odwali. Dlatego nikt nie zgodzi się na niemiecka broń nuklearną. Jesteście narodem spacyfikowanych pacyfistów, i lepiej weźcie się za wypełniane waszych zobowiązań wobec NATO.
                • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 10:04
                  yabbaryt napisał:

                  > widzisz jorl. Marzy ci się broń nuklearna tymczasem żołnierze Bundeswehry do ćw
                  > iczeń zamiast karabinów używają szczotek, a większość samolotów bojowych jest u
                  > ziemiona. Więc te twoje myślowe kocopały o niemieckiej broni nuklearnej są mówi
                  > ąc delikatnie z palca wyssane i maja się nijak do rzeczywistości. Niemcy wywoła
                  > ły dwie wojny światowe i nie wiadomo co wam jeszcze odwali. Dlatego nikt nie zg
                  > odzi się na niemiecka broń nuklearną. Jesteście narodem spacyfikowanych pacyfis
                  > tów, i lepiej weźcie się za wypełniane waszych zobowiązań wobec NATO.



                  Znowu sie miotasz drogi jabb jak Zyd po pustym sklepie.
                  Obstawiasz dwie wzajemnie sprzeczne wersje ktore wg Ciebie sa wazne jednoczesnie.
                  1. Niemcy nie moga miec broni jadrowej bo dzieki niej napadna po raz trzeci Swiat.
                  2. Niemcy sa do dupy zolnierzami a wiec Swiat napasc chyba przez to juz nie moga.

                  To sie nazywa schizofrenia drogi jabb co u Ciebie widac, naprawde.
                  • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 10:36
                    Niemcy wpadają z jednej skrajności w drugą. Wystarczy zobaczyć jak im się zmienił stosunek do żydów w ciągu 100 lat. Mimo skrajnych głupot które wywijają niemieccy politycy, Niemcy zmieniają poglądy ale co im się nie zmienia to moralne poczucie wyższości nad np Polakami. Tak było w 1933 i tak jest dzisiaj. Nikt nie jest w stanie przewidzieć co Niemcom odbije. To że Niemcy mogą być w jednym stuleciu i największymi zbrodniarzami i największymi pacyfistami to jest właśnie ta nieprzewidywalność i popadanie w skrajności.
                    • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 10:46
                      yabbaryt napisał:

                      > Niemcy wpadają z jednej skrajności w drugą. Wystarczy zobaczyć jak im się zmien
                      > ił stosunek do żydów w ciągu 100 lat. Mimo skrajnych głupot które wywijają niem
                      > ieccy politycy, Niemcy zmieniają poglądy ale co im się nie zmienia to moralne p
                      > oczucie wyższości nad np Polakami. Tak było w 1933 i tak jest dzisiaj. Nikt nie
                      > jest w stanie przewidzieć co Niemcom odbije. To że Niemcy mogą być w jednym st
                      > uleciu i największymi zbrodniarzami i największymi pacyfistami to jest właśnie
                      > ta nieprzewidywalność i popadanie w skrajności.


                      No to jak byloby? Napadna Swiat Niemcy jak dostana bron jadrowa czy nie?
                      • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 11:27
                        jorl tego nikt nie wie. Jesteście nieprzewidywalni i nikt nie zamierza sprawdzać co wam odbije jak będziecie mieli bombkę A.
                        • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 11:37
                          yabbaryt napisał:

                          > jorl tego nikt nie wie. Jesteście nieprzewidywalni i nikt nie zamierza sprawdza
                          > ć co wam odbije jak będziecie mieli bombkę A.

                          Znowu tw Twoje pieprzenie jabb.
                          Najpierw napisales kto nie chce broni jadrowej dla Niemiec:

                          yabbaryt napisał:

                          > zapomnij, że ktoś przez najbliższe tysiąc lat zgodzi się na niemiecka broń nukl
                          > earną. Ani ruscy ani Amerykanie ani Francuzi.

                          Jako ze opisalem ze dwa kraje z Twojej listy co niby nie chca broni jadrowej dla Niemiec nie maja nic przeciwko temu.
                          Jako ze sie sparzyles na konkretnych krajach, napisales polskie glupoty teraz juz ryczaltowo ze nikt nie chce.

                          A wiec nieprawda. Rosjanie chca i Francuzi tez.

                          Swiat wcale nie mysli jak Polska, za duzo sobie wyobrazasz, jakos polocentryczny jestes. Idiotycznie drogi jabbie.

                          I dodam ze jak Trump albo Trump podobny dojdzie do wladzy w USA bron jadrowa Niemcy gwarantowanie beda mieli.
                          Tak mowi moi politycy, niemieccy. I maja racje.
                    • polski_francuz Perfekcjonizm 29.08.22, 10:47
                      yabbaryt napisał:

                      " To że Niemcy mogą być w jednym stuleciu i największymi zbrodniarzami i największymi pacyfistami to jest właśnie ta nieprzewidywalność i popadanie w skrajności."

                      Alez sa przewidywalni. Sa perfekcjonistami, Czyli jak juz cos robia to chca byc najlepsi na swiecie. I tak möchtegern Deutscher jorl chce pobic rekord stosunkow seksualnych z orgazmami u kobiet. Slaba strona perfekcjonizmu jest brak kategorii moralnych. I, jak Niemcy, morduja masowo od czasu do czasu.

                      Polacy i Francuzi tez maja swoje mocne strony. Ale prefekcjonizm do nich nie nalezy.

                      PF
                      • yabbaryt Re: Perfekcjonizm 29.08.22, 11:28
                        no więc można być perfekcyjnym złodziejem i perfekcyjnym policjantem.
                        • polski_francuz Re: Perfekcjonizm 29.08.22, 12:47
                          yabbaryt napisał:

                          " no więc można być perfekcyjnym złodziejem i perfekcyjnym policjantem."

                          Hm, a co z perfekcyjnym wiezniem?

                          PF
              • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 19:51
                jorl11 napisał:


                > Dodam ze powazni politycy u mnie w Niemczech, CDU Szef, Merz juz zadal ostatnio
                > , po 24.2.22 bron jadrowa dla Niemiec.


                Wlasnie odsluchalem 1h mowy Scolza, mojego kanzlerza z Pragi. Z dzisiaj:

                www.youtube.com/watch?v=ililGnfN3ec
                Ciekawe drogi jabb bylo na samym koncu, uwaza ze Unia musi byc zreformowana, niewazne jakie sa traktaty teraz obowiazujace. I powiedzial tez ze Paragraf 7 czyli zabranie ale jednomyslne jakiemus krajowi prawa glosu musi byc zmieniony.
                Wyglada na to ze was Polakow z unii wyrzuca, nawet jak bedziecie sie darli ze NIE.
                • prze.nick Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 20:08
                  mnie wyjście z unii niemieckiej nie zmartwi
                  • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 20:27
                    prze.nick napisał:

                    > mnie wyjście z unii niemieckiej nie zmartwi

                    Jakos czy PiSowycy czy POwcy czy jak im tam czepiaja sie Unii jak rzep psiego ogona. Zadnego honoru nie maja, na korytarzach w Brukseli ich palcami wytykaja a oni nic, wisza klamki Unii dalej.
                    • prze.nick Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 20:30
                      Odłóż na bok ten swój "honor" bo to Niemcy chcą zmienić reguły gry a nie Polacy
                      Już wcześniej na ten temat rozmawialiśmy - Polsce należą się odszkodowania a nie pseudopomoc z unii.
                • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 20:52
                  Wyglada na to ze was Polakow z unii wyrzuca, nawet jak będziecie się darli ze NIE.
                  No dobra tylko się pospieszcie z tym wywalaniem.
                  • prze.nick Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 20:55
                    Niemcom nie chodzi o to aby nas wyrzucić, tylko o to aby nas podbić i kompletnie uzależnić w swoim nowym superpaństwie
                    za dużo znaczymy w całej układance unijnej, żeby sie nas pozbyli jak Tusk polskich stoczni i cukrowni na rzecz Niemców
                    • caesar_pl Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 21:06
                      Już prawie 30% polskiego eksportu idzie do Niemiec. Dla Niemiec to tylko 5% ich całego importu.
                      Ale Matoł mówi,ze Polska jest dla Niemców ważniejsza niż Niemcy dla Polski.
                      • prze.nick Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 21:09
                        Nie będę spekulował na temat ważności państw ale Niemcy z pewnością wolałyby Polskę w swoim superpaństwie niż poza nim. Natomiast dla mnie superpaństwo to utrata niepodległości i sytuacja nie do zaakceptowania.
                      • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 23:14
                        bo na wymianie polsko-niemieckiej Niemcy zarabiają znacznie więcej i jak się ta wymiana urwie to wy stracicie więcej.
          • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 04:15
            Znowu Twoja zjdziejska dusza sie ujawnila. Zacytowales mnie bez podania ze to ja.

            zacytowałem twoją wypowiedź bezpośrednio odpowiadając własnie na twój post. Jak nie potrafisz na przestrzeni dwóch linijek przypomnieć sobie , kto jest autorem danych słów .... no to się sąsiad kłania...herr Alzheimer.
            • yabbaryt Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 04:20
              a jorlu jeszcze jedna sprawa. Nie chcę mi się szukać starego wątku. Tak na marginesie. Lewy w Barcelonie w ostatnim meczu huknął dwie bramki. Jak więc widać nie wszystko co wyjeżdża z Niemiec po paru latach eksploatacji, staje się z automatu szrotem. Są wyjątki. Ale to taka uwaga po za konkursem.
              • polski_francuz Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 12:50
                yabbaryt napisał:

                " Lewy w Barcelonie w ostatnim meczu huknął dwie bramki."

                Jedna, ta pieta zostala napietnowana, ze to samoboj. Troche perfekcji bitte!

                PF
      • felusiak1 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 01:38
        jorel napisał, ja przeczytałem i nie mam ochoty odpowiadać na idiotyzmy.
    • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 10:20
      yabbaryt napisał:


      > Psim obowiązkiem pańs
      > twa członkowskiego NATO jest wydawanie 2% PKB na obronność. I mogliście spokojn
      > ie te 2% wydać w europejskich firmach. Natomiast wolicie jechać na plecach inny
      > ch. Niech inni nas bronią bo muszą.

      Juz pisalem ale jeszcze raz o tym.
      Niemcy wydawali mniej jak 1% na zbrojenia (nie obronnosc!) fakt. Zato wydawali mnostwo pieniadzy na Soft Power Unii. Samo to ze Ostblokowcom poprzez Unie sie daje mnostwo pieniadzy, w tym niemieckich najwiecej, jest wlasnie budowaniem Soft Power. Bo dzieki temu takie kraje jak Polska wygladaja duzo lepiej jak bez Unii i tym samym dzialaja na wyobraznie ludzi dalej na Wschod, na terenach postsowieckich w kierunku jak to fajnie jest do Unii. To skutkuje ze tacy ludzie mieszkajacy na Ukrainie, mimo prawie 3 razy nizszego PKB/ leb jak w Rosji ciagna do Unii. Bo, tak mysla, Unia bogata daja kase za darmo jak Polsce np., idzmy do niej, Rosja be.. bedziemy mieli miod i mleko.
      Zamist tych pieniadzy na Soft Power Unii czyli subwencje dla Ostblockowcow moglibysmy sie niezle w Niemczech zbroic. Nie dwie rzeczy na raz, koszty zbrojenia i koszry Soft Power a tylko albo albo.
      Teaz skutecznosc w sensie militarnym wydawania przez Niemcy kasy na Soft Power a tej samej kasy na zbrojenia. Dzieki wydawaniu kasy na Soft Power uzyskalismy ze ludzie na Ukrainie daja sie zagonic do walki militarnej juz z Rosja. I sadze ze wiecej tym szkodzimy Rosji, przeliczajac na 1 Euro, jakbysmy wydawali ta kase na zbrojenia w Niemczech. Bo lepiej miec oszukanych ludzi Soft Power aby przeleweli krew w walce z Rosja, to sa ci na Ukrainie, jak miec w Niemczech duzo czolgow itd. Bezpieczniej militarnie dla nas, niech oni sa zabijani a nie my.

      Tak ze polityka Niemiec byly w walce z Rosja jak najbardziej sluszna, oszukancza Soft Power przeciw Rosji budowac jak sie tu u nie zbroic.

      I znowu albo albo nie i to i to. Tak dobrze nie ma ze i to i to, won do budy.

      Dotarlo czy za trudne drogi jabb?
      • jorl11 Errata 29.08.22, 10:21
        jorl11 napisał:


        > Niemcy wydawali mniej jak 1% na zbrojenia (nie obronnosc!) fakt

        Mialo byc oczywiscie:

        > Niemcy wydawali mniej jak 2% na zbrojenia (nie obronnosc!) fakt
      • boomerang Re: Urszulka nie wiedziała 30.08.22, 00:19
        Pora już żeby Niemcy wzięli rewanż za Stalingrad na moskalskim chanacie, a nie chowały głowę w piasek.
    • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 20:04
      jorl11 napisał:


      > Znowu sie miotasz drogi jabb jak Zyd po pustym sklepie.
      > Obstawiasz dwie wzajemnie sprzeczne wersje ktore wg Ciebie sa wazne jednoczesni
      > e.
      > 1. Niemcy nie moga miec broni jadrowej bo dzieki niej napadna po raz trzeci Swi
      > at.
      > 2. Niemcy sa do dupy zolnierzami a wiec Swiat napasc chyba przez to juz nie mog
      > a.
      >
      > To sie nazywa schizofrenia drogi jabb co u Ciebie widac, naprawde.


      Dodam ze nie tylko w stosunku do Niemiec cierpisz na schizofrenie drogi jabb. Ze Niemcy jednoczesnie maja nedzna armie ale jednoczesnie napadna na wszystkich dookola.

      Podobny rodzaj schizofrenii masz w stosunku do Rosji. Rosja slaba, bierze w d.. na Ukrainie ale jednoczesnie silna bo zaraz napadnie na Polske i nawet na Niemcy.

      Ta schizofrenia to polska schizofrenia, wy juz tak macie.
    • jorl11 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 21:00
      prze.nick napisał:

      > Niemcom nie chodzi o to aby nas wyrzucić, tylko o to aby nas podbić i kompletni
      > e uzależnić w swoim nowym superpaństwie
      > za dużo znaczymy w całej układance unijnej, żeby sie nas pozbyli jak Tusk polsk
      > ich stoczni i cukrowni na rzecz Niemców


      Polska schizofrenia. Siedzimy w Unii bo chcielibysmy sie wynisc ale Niemcy nam nie daja. Buuu....

      Tak samo uwaza jabb jak Ty drogi prze.
      • prze.nick Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 21:06
        Jesteśmy w Unii i korzystamy ze swoich praw tak jak to robią wszystkie inne kraje unijne.
        Jeśli dojdzie do tego, że będziemy mieli do wyboru niepodległość albo superpaństwo to nie widzę innego wyboru niż POLEXIT.
        • szwampuch58 Re: Urszulka nie wiedziała 29.08.22, 21:49
          " twoja niepodległość" w UE juz przeciez od lat oddebrana,Polska sama to woda na mlyn putlera,we dwa dni zabierze jej "wszystkie guziki"...Tego chcesz?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka