Dodaj do ulubionych

Polnischer Kleinempfänger - to nie sen

04.12.22, 09:26
Za Adola było w Rajchu coś takiego - Deutscher Kleinempfänger .
Popularny odbiornik radiowy, na stałe nastrojony jedyne na centralną nazistowską stację radiową.
Obywatel nabywający taką sztuczkę stawiał się poza podejrzeniami, że słucha jakichś Londynów, czy innych nieprawomyślnych rozgłośni.

I oto, ludzie komendanta, czy może on sam, sięgneli do sprawdzonych wzorców.
Żeby piloty do TV były tak konstruowane, aby na pierwszych pięciu guzikach programować telewizjęTVP.
Żadnych TVN, żadnych Polsatów, ale krynicę prawdy objawionej.

Nasuwa się pytanie o telewizję ojca Rydzyka TRWAM, która winna "trwać" chociażby na drugim miejscu.
Na drugim guziku:)

To nie sen, drodzy Państwo.
Oni to naprawdę wymyślili!
Obserwuj wątek
    • borrrka Jeśli ktoś chciałby ... 04.12.22, 10:37
      Zamieszczem schemat Polnischer Kleinempfänger .
      Przejście z lamp na scalaki da się zrobić chałupniczo:)
      A komendant będzie rad!
    • jorl11 Re: Polnischer Kleinempfänger - to nie sen 04.12.22, 11:43
      borrrka napisał:

      > Za Adola było w Rajchu coś takiego - Deutscher Kleinempfänger .
      > Popularny odbiornik radiowy, na stałe nastrojony jedyne na centralną nazistowsk
      > ą stację radiową.
      > Obywatel nabywający taką sztuczkę stawiał się poza podejrzeniami, że słucha jak
      > ichś Londynów, czy innych nieprawomyślnych rozgłośni.
      >
      > I oto, ludzie komendanta, czy może on sam, sięgneli do sprawdzonych wzorców.
      > Żeby piloty do TV były tak konstruowane, aby na pierwszych pięciu guzikach prog
      > ramować telewizjęTVP.
      > Żadnych TVN, żadnych Polsatów, ale krynicę prawdy objawionej.
      >
      > Nasuwa się pytanie o telewizję ojca Rydzyka TRWAM, która winna "trwać" chociażb
      > y na drugim miejscu.
      > Na drugim guziku:)
      >
      > To nie sen, drodzy Państwo.
      > Oni to naprawdę wymyślili!

      Niczym sie taki odbiornik nie rozni o tego forum z ktorego sa blyskawicznie wycinane posty niezgodne z linia Narodu(?)
      Tylko jedynie sluszne poglady moga tu byc.
      Nic nowego pod sloncem
    • prze.nick Re: Polnischer Kleinempfänger - to nie sen 04.12.22, 11:45
      Nie chodzi o konstrukcję pilota a o układ kanałów na dekoderze.
      Nie wierzę, że nie wiesz o co technicznie chodzi.
      • borrrka Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 11:52
        Kompromitującą pomysłodawcę.
        A to przecież mi chodzi, by maksymalnie ośmieszyć PiS.
        I tu widzę godną uwagi współpracę.
        • jorl11 Re: Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 11:56
          borrrka napisał:

          > Kompromitującą pomysłodawcę.
          > A to przecież mi chodzi, by maksymalnie ośmieszyć PiS.
          > I tu widzę godną uwagi współpracę.

          Slusznie sie wam to nalezy. Dlaczego ma byc cenzura wybiurcza? Taka co sie Tobie podoba i taka co nie?
        • prze.nick Re: Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 12:00
          Ludzie na forum o mediach są źli na operatorów za to że nie pozwalają im ustawiać własnej kolejności
          • szwampuch58 Re: Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 12:03
            moze nie wiedza nic o opcji"faboryci"?
            • szwampuch58 Re: Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 12:04
              za szybko poszlo:faworyci
              • prze.nick Re: Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 12:07
                ulubionej
                to nie to samo
                • prze.nick Re: Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 12:09
                  tzn w niektórych platformach i sieciach pozwalają a w niektórych nie
                  • prze.nick Re: Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 12:12
                    nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Własna-lista-kanałów/td-p/111427
                    "jakiś czas temu chciałem przejść do Orange na TV+Internet ale z informacji jakie znalazłem tworzenie własnej listy kanałów to jakieś nieporozumienie na dekoderze ICU-100, i lista po dodaniu kanałów do ulubionych zamiast nadać im zwykłą kolejność 1.2.3.4.5.... itd. zostawia stare numery kanałów i lista wygląda jak jakiś szyfr 2.13.45.60.3... itd."
                  • szwampuch58 Re: Chodzi o piramidalną głupotę pomysłu 04.12.22, 12:47
                    Moja pozwala,o reszcie 0 pojecia
    • borrrka Sięgnijmy do polskiej i radzieckiej historii 04.12.22, 11:57


      Kołchoźnik telewizyjny, byłby pomysłem na miarę geniusza Żoliborza.
      I w dodatku nawiązałby do jedynie słusznego wzorca 1984 Orwella!
      • jorl11 Re: Sięgnijmy do polskiej i radzieckiej historii 04.12.22, 11:59
        borrrka napisał:

        >
        >
        > Kołchoźnik telewizyjny, byłby pomysłem na miarę geniusza Żoliborza.
        > I w dodatku nawiązałby do jedynie słusznego wzorca 1984 Orwella!


        Bylby taki jak to forum z wycinaniem postow nie po lini i nie po bazie.
        Mam nadzieje ze wam cos takiego faktycznie zafunduja. Popieram.
    • borrrka Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 12:11
      To właściwie szczęśliwy dzień, bo trudno o większą kompromitację propagandową.
      Tak, komendancie!
      Chcemy kołchoźników w każdym polskim domu.

      A TVN24 po prostu zakazać oglądać, jeśli nie da się zamknąć, a nie bardzo się da.
      • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 12:25
        mnie zastanawia inna sprawa - dlaczego w Polsce (inaczej niż w Niemczech czy Francji) media z kapitałem zagranicznym mają prawo do nawalania w politykę naszego państwa? TVN to kapitał z USA a RMF FM to niemiecki Bauer. Do tego dochodzi Onet, Fakt i inne media.
        • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 12:26
          a że kapitał ingeruje w linię polityczną polskich mediów to fakt, np słynny list Dekana.
          • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 12:27
            www.press.pl/tresc/47894,_wiadomosci_-publikuja-list-marka-dekana-do-pracownikow-onet-ras-polska
          • de_oakville Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 13:02
            prze.nick napisał:

            > a że kapitał ingeruje w linię polityczną polskich mediów to fakt, np słynny lis
            > t Dekana.

            Ta ingerencja nikomu by nie przeszkadzala, gdyby "polskie" media mowily prawde. Prawda sie zawsze sama obroni. Obca "ingerencja" najbardziej zawsze draznilaby przywodce Korei Polnocnej, przywodcow bylego Zwiazku Radzieckiego, pragnacych miec calkowity monopol na wlasne klamstwa i wlasna klamliwa propagande. Okazuje sie, ze drazni rowniez przywodcow dzisiejszej Polski. Polska zrobila w ostatnich latach jakis wielki "U-turn" na "autostradzie" wybudowanej po przystapieniu do Unii Europejskiej. Zamiast pedzic nadal "do przodu", polski "mercedes" zawrocil i wraca do "zrodel", do jakichs odleglych czasow Rydza Śmigłego, Sanacji, Piłsudskiego. Do czasow takiej "chwaly", w ktorej Polsce zawsze bylo najbardziej "do twarzy", a wlasciwie "do twarzy" ludzi z obecnej "wierchuszki". Obecna polska propaganda oparta jest na dwoch filarach: Rydzyka i Kurskiego, obaj o bardzo wschodnich sympatiach. Miejmy nadziej, ze kiedys dowiemy sie czy tylko sympatiach.
            • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 13:16
              Czyżby? To dlaczego kapitał niemiecki zaskarżył do sądu Warszawską Gazetę, która opublikowała tekst listu? Dlaczego chcieli ukryć tę niewygodną prawdę prawnie? Na szczęście tym razem "nadzwyczajna kasta" nie ukarała najbardziej poczytnego tygodnika w Polsce.
        • borrrka Fakt, mało jest obcych tv, ale... 04.12.22, 12:53
          Discovery nadaje (DMAX) jakieś programy polityczne również w Rajchu.
          Jest też parę tv mieszanych.

          We Francji, to nie wiem.
          • prze.nick Re: Fakt, mało jest obcych tv, ale... 04.12.22, 13:13
            W naziemnej w Niemczech prawie wszystkie prywatne są kodowane oprócz telezakupowych i religijnego Bibel tv. Z satelity prywatni z kapitałem zagranicznym są odkodowani tylko w jakości SD a nie HD i jest to tylko mała część oferty, która jest w większości płatna.
            Owszem amerykańskie media są w Niemczech obecne (grupy medialne Warner Bros.
            Discovery - DMAX, Tele 5 i inne, Disney Germany i A&E Networks oraz Paramount, NBCUniversal, Sony Pictures i Sky Deutschland) ale one w kanały informacyjne i wiadomości się nie bawią.
            • borrrka To jest do dyskusji 04.12.22, 15:16
              Na ile dopuszczać kapitał zagraniczny do rynku mediów.
              I który kapitał, w końcu USA jest głównym i niepoddawanym specjalnej krytyce sojusznikiem.

              Tylko drobiazg taki - w wątku chodzi o próbę ujednolicenia tego rynku.
              Zglajszachtowania.
              Wyjątkowo nieudaczną i (co lubię) ośmieszającą pomysłodawcę.
              W dodatku poprzedzoną nieudolnym zamykaniem TVN 24, ośmielającą się krytykować komendanta i jego genialne pomysły.
              Więc nie ma wątpliwości, o co chodzi.
          • prze.nick Re: Fakt, mało jest obcych tv, ale... 04.12.22, 13:19
            masz program DMAX na dzisiaj
            programtv.onet.pl/program-tv/dmax-428
            Nic politycznego nie widzę ale może szwampuch coś znajdzie bo szprecha lepiej ode mnie.
            • szwampuch58 Re: Fakt, mało jest obcych tv, ale... 04.12.22, 13:31
              16:10: moze politycznej na pewno aktualne,reszta niby skierowane na"samcow" bo takie jest Motto stacji: TV dla facetow
        • mateusz572 Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 13:46
          prze.nick napisał:

          > mnie zastanawia inna sprawa - dlaczego w Polsce (inaczej niż w Niemczech czy Fr
          > ancji) media z kapitałem zagranicznym mają prawo do nawalania w politykę naszeg
          > o państwa? TVN to kapitał z USA a RMF FM to niemiecki Bauer. Do tego dochodzi O
          > net, Fakt i inne media.

          Śmieszny jesteś z tym nawalaniem na niezależne media.
          Tylko władza, która ma coś na sumieniu i chce to ukryć boi się niezależnych mediów, a pisiory chciałyby wiele ukryć i tym sposobem przedstawić społeczeństwu swoją kryształowość. Niestety nie da się i to bardzo was boli.
          Orban już to ma, że niezależne media na Węgrzech są w agonii i nasi włodarze usilnie dążą do tego celu, a tu zonk u nas na szczęście jeszcze się nie da.
          • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 13:51
            To nie są niezależne media a media zależne od kapitału zagranicznego. Zauważyłeś że słowa nie powiedziałem na Agorę czy WP, które nawalają w rząd? Bo to jest kapitał polski.
            • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 14:02
              Tylko dodam, że niemiecki Bauer (RMF FM i przed zakupem przez Polsat - Interia) w pisiorów nie nawalają. Irytujące było tylko ciągłe publikowanie przez Interię artykułów polskiej sekcji Deutsche Welle.
            • mateusz572 Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 14:03
              prze.nick napisał:

              > To nie są niezależne media a media zależne od kapitału zagranicznego. Zauważyłe
              > ś że słowa nie powiedziałem na Agorę czy WP, które nawalają w rząd? Bo to jest
              > kapitał polski.

              No i co z tego wynika, że są zależne od kapitału zagranicznego ?
              A od jakiego kapitału są zależne media publiczne ?
              W mediach publicznych pisiory są kryształowe, a nawalanka na opozycję jest na poziomie rynsztoka. Rzyg...
              Taki odruch wywołuje u mnie oglądanie telewizji publicznej, a oglądam to i to.
              Wcześniej przed 2015 rokiem tego nie miałem.
                • mateusz572 Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 14:20
                  Coraz bardziej śmiesznie się robi z tobą.
                  Co chciałeś osiągnąć przytaczając ten kabaret ?
                  W tym kawałku wręcz tzw.PO jest wyśmiewana.

                  P.S. Wolę taki kabaret niż obecny kabaret np.w TVP info.
                  • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 14:25
                    Kabaret robiony za czasów rządów PO pokazywał jak TVPO pokazywało PiS.
                    Wyśmiali przekaz medialny Tuska.
                    Nie oglądam ani TVN ani TVP Info. Najlepsze informacje i publicystykę moim zdaniem ma obecnie tv Trwam. Jeśli chodzi o TVP to Sport, Nauka i Historia to bardzo dobre kanały.
            • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 19:21
              www.wirtualnemedia.pl/artykul/mark-dekan-list-ringier-axel-springer-polska-kontra-warszawska-gazeta2017-04-03
              "FreeDomMedia, wydawca „Warszawskiej Gazety”, otrzymał od Marka Dekana i Ringer Axel Springer Polska wezwanie do publikacji przeprosin i zapłaty 100 tys. zł na cel społeczny za publikację tekstu informującego, że niedawny list Dekana do pracowników RASP zawierał wytyczne i wskazówki oraz że Dekan jest nadzorcą polskiej prasy. Wydawca uznaje te zarzuty za całkowicie bezpodstawne i jest przygotowany do procesu.

              Wezwanie skierowane do FreeDomMedia i dziennikarza „Warszawskiej Gazety” Piotra Lewandowskiego dotyczy artykułu Lewandowskiego „Medialna V kolumna” zamieszczonego w wydaniu tygodnika będącego w sprzedaży od 24 do 30 marca. W tekście opisywano szeroko komentowany newsletter Marka Dekana, CEO Ringier Axel Springer Media, skierowany do pracowników polskiego oddziału firmy. W liście Dekan skomentował wybór Donalda Tuska na drugą kadencję w funkcji przewodniczącego Rady Europejskiej, oceniając, że to wygrana Tuska z liderem PiS Jarosławem Kaczyńskim oraz potwierdzenie, że Polacy chcą być częścią Unii Europejskiej (przytoczył wyniki sondażu IBRiS na ten temat). List w krytycznym tonie był opisywany m.in. w Telewizji Polskiej oraz pismach i serwisach internetowych określanych jako prawicowe. Taki przekaz skrytykowało Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP oraz byli pracownicy Ringer Axel Springer Polska: menedżer Jerzy Karwelis oraz byli dziennikarze „Forbesa” Kazimierz Krupa i Wojciech Surmacz. Wiceminister spraw zagranicznych Jan Dziedziczak na posiedzeniu sejmowej komisji kultury i środków przekazu poinformował, że niemiecki wiceminister spraw zagranicznych zapytany o ten list ocenił go jako niefortunny.

              - Listy od Marka Dekana pracownicy RAS-Polska otrzymują... co tydzień. Jest to zatem stała praktyka, a praca przebiega w rytmie regularnie nadsyłanych okólników. Wygląda więc na to, że tutejsze filie Springera pozostają na wyjątkowo krótkiej smyczy, a niemieccy nadzorcy doglądają miejscowej siły roboczej na bieżąco, nie poprzestając na lokalnych kapo - stwierdził Piotr Lewandowski w swoim artykule w „Warszawskiej Gazecie”. Zwrócił uwagę, że ujawniając swoje poglądy, Dekan wpływa na opinie dziennikarzy Grupy Onet-RASP, ponadto jego stanowisko jest zbieżne z tonem przeważającym w niemieckich mediach. - Pismo herr Dekana można zatem odbierać jako przejaw typowo niemieckiej skrupulatności – propagandy nie można puścić na żywioł, ma być usystematyzowana i zgodna z założonymi wytycznymi, a nie, że każdy gryzipiórek będzie na własną rękę pisał co mu w duszy gra, fersztejen? No, to do roboty! - napisał Lewandowski.

              Mark Dekan i RASP domagają się przeprosin i 100 tys. zł W piśmie do dziennikarza i wydawcy „Warszawskiej Gazety” pełnomocnik Marka Dekana i Ringer Axel Springer Polska wezwał m.in. do zaniechania publikowania „nieprawdziwych informacji i sugestii opublikowanych w materiale prasowym pod tytułem ‘Medialna V kolumna’ o tym, że: praca w RASP przebiega na podstawie nadsyłanych okólników, list Marka Dekana do pracowników stanowi wytyczne, wskazówki dla dziennikarzy RASP do sposobu opisywania wyboru Donalda Tuska na Przewodniczącego Rady Europejskiej, sugerowanie, że dziennikarze RASP opisują wydarzenia na podstawie z góry przesyłanych wytycznych, (...) Mark Dekan jest nadzorcą polskiej prasy”. Pełnomocnik zażądał też zamieszczenia w ciągu trzech dni przeprosin dla Dekana (na pierwszej stronie „Warszawskiej Gazety”) i Ringer Axel Springer Polska (na drugiej stronie) oraz wpłacenia 100 tys. na wskazany cel społeczny. - Kończąc wezwanie pełnomocnik Pana Dekana oraz RASP zastrzegł jego skutki prawne, co zostało przez wydawcę i naszą redakcję odebrane jako zapowiedź skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego w przypadku odmowy spełnienia żądań zawartych w wezwaniu - poinformowała w oświadczeniu w imieniu wydawcy „Warszawskiej Gazety” Aldona Urszula Zaorska. - Żądania pana Dekana i RASP uznajemy za całkowicie nieuprawione, a zarzuty opublikowania przez "Warszawską Gazetę" informacji nieprawdziwych i naruszających dobra osobiste wzywających - za całkowicie bezpodstawne. Dlatego też wydawca „Warszawskiej Gazety” jest zdecydowany wstąpić na drogę procesową i przed sądem bronić prawa do niezależności prasy w Polsce i swobodnego wyrażania w niej opinii - dodała.

              Ringier Axel Springer Polska zamierza też pozwać wydawcę tygodnika „W Sieci” i jego dziennikarza Wojciecha Biedronia za tekst, w którym Biedroń stwierdził, że Peter Prior, konsultant zaangażowany przez RASP, był w praktyce szefem „Faktu”, któremu podlegał redaktor naczelny dziennika Robert Feluś."
              autor: tw

              Warszawska Gazeta, najbardziej poczytny tygodnik opinii w Polsce i pomijany milczeniem w innych mediach, wygrał batalię sądową a Mark Dekan pracuje teraz w Politico.
              • prze.nick Re: Ja naprawdę nie wierzyłem w taki upadek 04.12.22, 19:22
                jeszcze raz link do cytowanego artykułu bo gazeta.pl skleiła go z datą artykułu:
                www.wirtualnemedia.pl/artykul/mark-dekan-list-ringier-axel-springer-polska-kontra-warszawska-gazeta
    • felusiak1 Nienawiść do Naczelnika odbiera rozum 04.12.22, 19:05
      borrrka napisał banialuki zaczerpniete z propagandy antypisu.
      Oto statystyczny polak zdaniem borrrki nie bedzie umiał wybrać kanału, który chce ogladać i będzie naciskał guzik z numerem 1 a tam propaganda TVP. Nie bedzie umial znaleźć proopagandy TVN.
      Ta wasza opozycja jest dziecinadą. Żeby taki kit wciskać trzeba nie miec wtydu.
      Nadawcy placa dystrybutorom za miejsce, za to czy program jest na kanale 3 czy na kanale 45.
      Z tego co mi wiadomo ustawowo pierwsze kanały maja być zarezerwowane dla nadawcy państwowego eufimistycznie zwanego publicznym a faktycznie rzadowego. Czytam u propagandystów, ze takie zmiany spowoduja ogromne koszty dla dystrybutorow. Bzdura. Żadne koszty. Układ kanalow mozna zmieniać co godzinę.
      Potrzebny do tego tylko jeden palec.
      • boavista4 Re: Nienawiść do Naczelnika odbiera rozum 04.12.22, 19:30
        Wibracje między Nancy i Alexandrem. Jednym słowem, Alexander przejmuje schedę po Georgu.

        nypost.com/2022/02/26/george-soros-son-hobnobs-with-world-leaders/
      • borrrka Tyle tych guzików! 05.12.22, 08:47
        "Przeciętnym" wielbicielom komendanta trudno będzie ogarnąć.
        A Wasz umiłowany ojciec Tadeusz ma numer ... koło 1000.

        To nie jest do porządku, że u mnie na pilocie TVN ma numer 1.
        Sam z siebie.
        Ja człowiek poczciwy, nie grzebię przy guzikach.
        • felusiak1 Re: Tyle tych guzików! 05.12.22, 17:12
          borrrka, borrrrrrrka, dałeś plamę zawierzajac propagandzie i brniesz w grzęzawisko.
          • borrrka Ja nie muszę zawierzać 05.12.22, 18:19
            Ja całkiem świadomie uprawiam propagandę antypisowską.
    • borrrka Cyrk zacznie się na nowo 05.12.22, 08:57
      Tym razem z głównym TVN, bo koncesję przedłużą dopiero po wygranych wyborach AD 2023 nowe władze Bolandy.
      Ale nasz narodowy stand upper jeszcze powalczy z Discovery.
      Do krwi ostatniej.
      • prze.nick Re: Cyrk zacznie się na nowo 05.12.22, 17:42
        W praworządnej Francji się nie patyczkują z największymi graczami w telewizji naziemnej TF1 i M6 i mogą im odebrać koncesje naziemne. Polska powinna brać przykład z najlepszych :D
        satkurier.pl/news/223534/nowi-gracze-chca-wejsc-do-dtt-we-francji.html
      • felusiak1 Re: Cyrk zacznie się na nowo 05.12.22, 17:53
        TVN nie mógłby dzialać w Niemczech, Hiszpanii, Austrii i Francji gdzie przepisy wlasności sa bardziej restrykcyjne.
        Gdyby TVN był propisowski ty, borrrka bylbyś w pierwszym szeregu postulujacych za odebraniem koncesji amerykańskim agitatorom. To się nazywa hipokryzja z czego wynika, ze jesteś hipokrytą.
        Nic nie stoi na przeszkodzie aby Warner Bros.Discovery sprzedał swoje udzialy w TVN spólce z Europejskiego Obszaru Gospodarczego. TVN zmiesciłby się w przepisach prawnych bez potrzeby zmiany linii programowej.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka