Dodaj do ulubionych

Putin zgniata organizacje pozarządowe

16.12.05, 19:10
Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
Obserwuj wątek
    • vaz Polacy sa winni temu lekowi Rosji 16.12.05, 19:25
      A oczywiscie jacy Polacy sie zaangazowali w rewolucje
      pomaranczowa? Ci oplacani przez CIA. Niestety Polska znow
      spelnila jedynie role agentury. Sluzac USA jedynie jestemy
      zrodlem problemow i w Europie i w Rosji. Taka niby jest nasza racja stanu.
      Nie czas na nowa? Zwlaszcza ze ze Rosja i Niemcy wydaja sie byc silne
      a caly swiat jest przeciw USA ktorego ideologia sie konczy.
      • 1b1r1m1t.von1ungern_1sternberg Spokojnie. 16.12.05, 19:41
        Nie bedzie organizacji to sie ich obali bez organizacji. :O)))Beda mieli co
        analizowac :O)))Jak znam tych tumanow to znajda inny spisek.Bo przeciez caly
        narod kocha Putina a jak Putin padnie to bedzie wina spisku.Umysl czekisty jest
        prymitywny.Wszystkim rzadza sluzby.A jak cos nie wychodzi wynika to tylko z
        niedostatecznego przygotowania operacyjnego.Wot logika.Tymczasem takie
        posuniecia pozbawia tylko opzycje w Rosji resztek zludzen co do zachodu.To
        pozwoli stanac Rosji na wlasnych nogach.A to jest najlepsze rozwiaznie.Wiara w
        zachod mogla by tylko opoznic upadek bandytow.Jedyna pomoc na jaka moze liczyc
        Rosja to Europa Wschodnia...Razem zwyciezymy...
        • robert4321 to są organizacje agenturalne (CIA) .............. 17.12.05, 12:41
      • adas313 Re: Polacy sa winni temu lekowi Rosji 17.12.05, 00:10
        Jak rozumiem CIA skorumpowała również KE, prezydenta Litwy, OBWE, ponad połowę
        Ukraińców itd. itp.
      • galaxy2099 Ale was sowieckich peiskow sie tu zebralo .. 17.12.05, 07:47
        wszytkie naraz sie zlecialy pod ten artykulow.
        Ale wam doskiewra co .... jak prawda ktora zawsze w oczy kole ???
        To bardzo zabawne zobaczyc tylu agentow sowieckich pod jednym krociutkim
        artykulikiem ???
        A bajdurzenia o koncu USA to slysze ot takich pieskow jak ty Wania od zawsze.
        To stara spiewka bolszewikow z kremla. Wymyslcie cos nowego bo to juz nudne.
        Przyjaz sowiecko-niemiecka tez jest znana od setek lat. Nawet kiedys udalo wam
        sie nasze ziemie rozkrasc to teraz ujadacie bo blisko z USa jestesmy i coz
        biedacy mozecie zrobic oprocz jakis nedznych zakazow importu to tego to owego
        lub topienia pieniedzy w rurociag baltycki aby pokazac nam ze niby cos mozecie.
        A co wy mozecie biedaki, no wlasnie... ujadac mozecie na tym forum.
        To ujadajcie, to takie zabawne.
      • tomarisk Re: Polacy sa winni temu lekowi Rosji 17.12.05, 10:47
        tak zwana pomaraczowa rewolucje sfinansowal zyd boris berezovskij kupil corce
        yelcina wyspe w antibes
        • meerkat1 Agenci CIA przerzuceni z Klewek znow w akcji! ;-) 17.12.05, 11:01
          "W nocy z czwartku na piątek Parlament Europejski wezwał Dumę m.in. do
          wykreślenia zapisów dyskryminujących zagraniczne organizacje pozarządowe,
          jasnego zdefiniowania "działalności politycznej" i oddania kontroli nad
          organizacjami w ręce sądów, a nie biurokratów."

          Trudno sie dziwic. Kazdy (pacholek Kremla) wie przeciez, ze Parlament
          Europejski to w istocie przybudowka i parawan CIA. :-)))
          • adas313 Re: Agenci CIA przerzuceni z Klewek znow w akcji! 17.12.05, 13:07
            Podobnie jak CIA zmusiło KE, Solanę, OBWE (itd...) do skrytykowania fałszerstw
            na Ukrainie.

            Nie wiedziałem że są tak potężni...
      • oleg2budmo Re: Polacy sa winni temu lekowi Rosji 17.12.05, 11:14
        > A oczywiscie jacy Polacy sie zaangazowali w rewolucje
        > pomaranczowa?
        A kto ci to powiedział chłopcze - może Polska chciałaby żeby uważano ją
        za "sprawcę" rewolucji w Ukrainie !!! ale popytaj sie co sądzą o tym sami
        Ukraińcy !!! i tak naprawdę czyja tam waluta była .... a i ilu Polska tam miała
        ludzi ))))
    • lider4 Putin = Bandyta 16.12.05, 20:01
      Trzeba rozpocząć w końcu wielką kampanię przeciw temu żałosnemu typowi.
      • kacap_z_moskwy Re: Putin = Bandyta 16.12.05, 20:04
        A польский през - пидор
        • gekon1979 Re: Putin = Bandyta 16.12.05, 20:09
          co to jest pidor?? ;P
          ale naszego tez za sobotke(jeszcze przez tydzien nie bede pisal co, bo mnie jeszcze zaskarza)LOL
        • lider4 Re: Putin = Bandyta 16.12.05, 20:51
          пидор Путин
          www.compromat.ru/main/limonov/putinsite.htm
    • kacap_z_moskwy Re: Putin zgniata organizacje pozarządowe 16.12.05, 20:02
      A czy ktos spytal nas, obywateli Rosji, czy potrzebujemy tych 4 tys
      organizacji? Ja osobiscze mam w d... ich. To tylko dla nich biznes.

      A te kto byl w Rosji ostatnio wie ze te bzdury ze ktos boisie rewolucji warzyw
      czy owocy. Bzdura. I jesce raz bzdura. Szybczej w glowe dostana te dupolzy usa
      czy zachodnej europy (Polske nie wlaczam - bo na wasza biede nawet gruzini to
      chyba sie nie pokusza). Kochamy swoj kraj i nie damy przyjaczelam z azylem w
      Tel Awiwu go rozwalic.

      Nie widzimy za granica zadnych dla siebe autorytetow. U nas nie mowisie jak w
      Polsce -"... a w USA (czy W.Brytanii...)" Wszystcy sa ni leprze ni gorszy. To
      wy wybraliscze wasalizacje swoja. A my mamy leprza pozycje. Wiec nie
      potrzebojemy agentow innych panstw w polityce u siebe. Lubimy swoich. Dlatego,
      naprzyklad, przegral ostatecznie Jawlinski (mieszka jego rodzina i sam na stale
      w Londynie), Kasparow (USA i niedobry rosyjski)... Poprostu "nauczyczeli
      demokracji" sa dla nas smieszne. Bo nikt im nie uwierzy. Takie mamy tradycje.
      Nie wierzymy wzkazowkam z zagranicy. I nie chcemy 5 kolumny u siebe. Poprostu
      robimy kopje ustawy USA. A co tam niedemokratycznego? Czego sie bac? Moze
      jednak bojasie czi co pienedz zarabiali?

      A o Polsce mozno powiedziec - "odmroze uszy, tylko zeby babci nazlo" To o
      naszych stosunkach. Lepej na swoje podworko popatrzcze.
      • gekon1979 [...] 16.12.05, 20:14
        Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
        • michalng Re: wiec siec u siebie, i nie wlaz na forum Polsk 16.12.05, 20:57
          Po jakiemu Ty piszesz ?
          • gekon1979 Re: wiec siec u siebie, i nie wlaz na forum Polsk 16.12.05, 20:59
            tak pisze z bledami ort, szczegolnie jak sie denerwuje
            powinno byc siedz
          • eva15 Re: wiec siec u siebie, i nie wlaz na forum Polsk 17.12.05, 00:53
            spróbuj tak dobrze napisać po rosyjsku jak on po polsku - pamiętając, że od
            dziecka tego języka MUSIAŁES się uczyć, a nie odwrotnie. Bo to Rosja podbiła PL
            a nie PL Rosję. Jak już tekst w miarę poprawnie napiszesz, zajmij się krytyką
            kacapa_z_moskwy.
            • gekon1979 Re: wiec siec u siebie, i nie wlaz na forum Polsk 17.12.05, 12:50
              ale on jechal po mnie evo, bo z nerwow zrobilem byka ;(
            • qso ach, jednak Rosja podbiła Polskie, prosze prosze 17.12.05, 19:53
              tow, Eva przyznaje...no ladnie. Bedzie nagroda od pałkownika
      • lider4 Są dobrzy i źli Rosjanie. 16.12.05, 20:34
        Ty wiadomo do jakiej grupy się zaliczasz i z takimi trzeba zrobić porządek.
        Władzę w Rosji muszą w końcu przejąć przyzwoici Rosjanie.
        • adamdark01 Re: Są dobrzy i źli Rosjanie. 17.12.05, 16:15
          a gdzie tych przyzwoitych rosjan znalezc?
    • 0240070019490a Re: Putin zgniata organizacje pozarządowe 16.12.05, 20:07
      Rosja to dziwne panstwo. Moze nia rzadzic tylko Car,Pierwszy Sekretarz, albo
      Putyn. I ten Narod czemu jest taki bierny?
      • koloritan Polacy umieja tylko narzekac i szczekac 16.12.05, 20:32
        Wasza rzekoma tradycja niepodleglosciowa kaze wam szczekac na UE i Rosje bedac jedynie przydupasem Ameryki. Jedynie w tym wasz narod nie jest bierny
        • gekon1979 Re: Polacy umieja tylko narzekac i szczekac 16.12.05, 20:41
          odpowiem tobie
          Polska nie ma partnerow ani na zachodzi ani na wschodzie
          zy USA jest partnerem, nie jest najpotezniejszym panstwem, i partnerstow to moze miec z Chinami albo inna waga ciezka
          jest jakas jednak nic porozumienia i wspolnych wartosci, ktorych nie bylo, nie ma i nie bedzie z kacapami, ktorzy sa najwiekszymi wrogami naszej Polskiej panstwowosci
    • wasylzly Czy Rosja ma przyjac religie swiatowa? 16.12.05, 20:46
      ta mamy rozne organizacje, takie i owakie, tu obrona czlowieka, tem obrona czlowieka, tu wolnosc, tam wolnosc, ot taki buddyjski mlynek. Ostatno ten caly ta gadanina przypomina swiatowy cyrk, gdzie jako clowni wytepuja ludzie, pod zmienionymi nazwiskami i zyciorysami. Co gorsza falszuja tez pojecia pewnych slow, uzurpujac sobie prawo, do jedynej i niepodwazalnej religii swiatowej. Kto naruszy wciskanae narodom zasady religii, tego sie potepia i wskazuje palcem. Tworcy religii swiatowej, sa wszechmocni, kto, nie zgadza sie z religia, grozi mu wojna i wyniszczenie calych nardow. W Rosji nie ma i nie bedzie obozow koncentracyjnych jakie prowadza fundamentalisci jedynej religii swiatowej, na calym swiecie, kazdy oskarzony ma obronce i odpowiedni do kary wyrok. Rosja ma swoje prawa, ktore sa nikompatybilne z religia swiatowa, dlatego tam w w iezieniu siedza przestepcy naftowi i inni narodowi zdrajcy. Dlatego religia swiatowa w Rosji nie przejdzie, maja inna lepsza i nie taka obludna, a falszywi prorocy religii swiatowej, beda zmuszeni Rosje opuscic. Nie moze byc dwoch gospodarzy w jednym panstwie.
      • gekon1979 Re: Czy Rosja ma przyjac religie swiatowa? 16.12.05, 20:52
        wiesz co
        zgadzam sie z Toba
        to ciagle pieprzenie o prawach ludzi(a tylko do bandziorow i zboczencow sie one stosuja, starca lub nienarodzone dziecko mozna ubic, morderco-gwalciciela nie)
        • meerkat1 Re: Czy Rosja ma przyjac religie swiatowa? :-))) 17.12.05, 11:05
          Przyjela juz dawno!

          Religia swiatowa byl przeciez przez stulecie: SOCJALIZM! ;-)))))))))))))))))
          --------------------------------------------------------------------------------
          SOCJALIZM POTRAFI TYLKO JEDNA RZECZ PRODUKOWAC W OBFITOSCI: B I E D E !!!
          • wasylzly Re: Czy Rosja ma przyjac religie swiatowa? :-))) 17.12.05, 14:12
            jaka biede, ta z Jezuslandu? co sie wogole dzieje z amerykanskim Demokratami, zyja jeszcze, czy juz sa tak skolowani betonem rozowego domu, ze boja sie nawet zabrac glos w sprawach dla Stanow strategicznych. Iracki-Wietnam, robi swoje, wszystcy zaszokowani mowami i przemoweiniami bunkrowca, ktory ma misje od boga, paraliz bogactwa i skoltunialego pseudo-patriotyzmu. Czyz swiat sie ma na to godzic i chowac glowe w piasek? Odwaga w tym kierunku jest dzsiaj bardzo droga, kiedys nazywalo sie to po prostu faszyzm. Dzsiaj walka o demokracje i zwalczanie terroryzmu.
            • stagaz Re: wasyl poputczyk 17.12.05, 14:31
              Lepiej mieć misję od Boga niż od KGB. I nie wypowiadaj się w imieniu świata
              tylko w swoim. Co do faszyzmu to "mądry Churchill", jak go kiedyś określiłeś,
              napisał, że był odpowiedzią na komunizm, a to już wasza ruska specjalność.
      • lider4 Re: Czy Rosja ma przyjac religie swiatowa? 16.12.05, 20:54
        Putin jest zdrajcą Rosji i zapłaci za to.
        • gekon1979 Re: Czy Rosja ma przyjac religie swiatowa? 16.12.05, 20:55
          ;O
          a co on zrobil??????
      • stagaz Racja, wasyl, Rosja... 16.12.05, 21:03
        ...zawsze miała tylko jednego gospodarza, który was krótko za mordę trzymał.
        Tylko na taką masochistyczną modłę żyć umiecie.
        • wasylzly Re: Racja, wasyl, Rosja... 16.12.05, 21:15
          to nie Rosja pacyfikuje miasta w Iraku bombami fosforowymi, nie Rosja torturuje wiezniow politycznych i jencow wojennych. jak widac, znacznei praw czlowieka stoi w polityce Wielkiej Rosji, na pierwszym miejscu. Oczywiscie wielu byloby na reke zmienic te kardynalne zasady, w celu ograbienia kraju z bogactw naturalnych, wciagnac w barbazynskie wojny, ale ten wariant nigdy nie przejdzie.
          Oczywiscie w Rosji zostana powazne organizacje praw czlowikeka, ktorym na serc lezy naprawde demokratyzacja i tworzenie spoleczenstwa obywatelskiego, ale pod ten szyld podpielo sie rowniz tysiace agentur pozarzadowych, z aktywnie dzialajacymi szpiegami antynrodowymi. Te organizacje nie popieraja interesow Rosji w jej wlasnym kraju, dlatego swoja wroga i szpiegowska dzialalnoscia, podwazyly zaufanie spolecenstwa rosyjskiego do wszystkich tych organizacji. Najlepsi i najbardziej potrzebni, zostana, oczywiscie jak chca, reszta, fora ze dwora.
          • lider4 Re: Racja, wasyl, Rosja... 16.12.05, 21:26
            Takie bajki to możesz opowiadać na obiedzie z towarzyszem Putinem, a nie
            mądrzejszym od siebie ludziom. Jasne?
          • claudio1 Re: Racja, wasyl, Rosja... 16.12.05, 21:49
            to nie Rosja morduje w czeczeni
            <to nie rosja grozi wschodnie europie
            <to nie rosja podrzyga iran do wojny atomowej
            to nie rosja zniewaza prawo obywatelskie chordorkowski
            <to nie rosja boi sie wschodniej europy
            <wrosji nie ma kgB :OPRUCZ PUTINA
            ROSJANIE TO PROSTACKI SREDNIO WIECZNY NAROD POZA WODKOM SWIAT SIE DLA NICH
            KONCZY; ZYJA TYLKO DNIEM DZISZIEJSZYM

          • wnec2005 Re: Racja, wasyl, Rosja... 16.12.05, 23:52
            Jak to kiedys madry Zyd powiedzial o Rosji " Rosja to taka glupia malpa ktora z
            milosci dusi swoje dzieci".
          • oleg2budmo Re: Racja, wasyl, Rosja... 17.12.05, 11:51
            to nie Rosja pacyfikuje miasta w Iraku bombami fosforowymi, nie Rosja torturuje
            > wiezniow politycznych i jencow wojennych. jak widac, znacznei praw czlowieka s
            > toi w polityce Wielkiej Rosji, na pierwszym miejscu.

            lata 1920-22 - pierwszy głód w Ukrainie - zmarło co trzecie dziecko (ok 2 000
            000) bo trzeba było siła zbudować "komunistyczny raj" !!!!!!!
            lata 1932-33 - ok. 8 000 000 ludzi zmarło z głodu bo Moskwa chciała być potęgą -
            a Ukraiński "chachoł" nadto cenił sobie "bzdurne" - tradycję, wolność
            osobistą, religię i swój język !!!
            lata 1942-45 następne 10 000 000 zabitych w wojnie - zamordowanych prze
            Niemców - ale i "braci" Słowian )))
            lata 1945-47 - trzeci głód w Ukrainie .....
            teraz sobie to wszystko dodaj i dolicz jeszcze setki tysięcy zabitych tak ja 28
            Skrypnyk albo Chwylowyj /....../
            ..../ co ty bredzisz chłopie !!!???? może jeszcze napisz ze nie było zagłady
            Żydów !!!
        • maariuss Re: Racja, wasyl, Rosja... 16.12.05, 23:16
          stagaz napisał:

          > ...zawsze miała tylko jednego gospodarza, który was krótko za mordę trzymał.
          > Tylko na taką masochistyczną modłę żyć umiecie.

          Święta racja. A myśmy mieli liberum veto, biedną szlachtę zaściankową,
          która "krótko za mordę trzymała" swoich wszystkich trzech chłopów
          pańszczyźnianych, i dlatego bardzo szybko nas za przeproszeniem sąsiedzi
          rozebrali. Byli by głupi jak by z takiego naszego warcholstwa nie skorzystali.
          A sami w tym czasie budowali swoje państwa, "mające tylko jednego gospodarza,
          który krótko za mordę trzymał". I dlatego kultura rosyjska, niemiecka i
          austriacka sporo w świecie znaczą.
      • mobileinmobili Dzis Rosja, jutro Polska 16.12.05, 23:57
        bo dosc anarchii homoseksualistow na ulicach polskich miast. Ktos musi sie dokladnie przyjrzec, jakie organizacje za tym stoja. Nie bedzie w Polsce wprowadzania wartosci i obyczajow, obcych nrodowi polskiemu, kto tego jeszcze nie rozumie, temu nalezy powiedziec dowidzenia.
    • borrka1 Re: Putin zgniata organizacje pozarządowe 16.12.05, 21:16
      - Te organizacje są często przykrywkami dla zachodnich wywiadów na terenie
      byłego ZSRR. Należy je zlikwidować - już kilkakrotnie przekonywał szef FSB
      Nikołaj Patruszew.

      kto jak kto ale ten wie co mowi.
    • maariuss Putin głodzi organizacje pozarządowe 16.12.05, 22:17
      "Dobro organizacji pozarządowych leży na sercu zaledwie 10 proc. Rosjan (sondaż
      Centrum Lewady) i dlatego rosyjscy demokraci liczą niemal wyłącznie na nacisk z
      Zachodu."
      Będą uszczęśliwiać Rosjan na siłę i przy okazji z pożytkiem dla swoich finansów.
      Jest takie ciekawe rosyjskie czasopismo "Profil". Taki krótki tekst na temat.
      www.profile.ru/items/?item=12163
    • bazyliszek4 przykrywka... 16.12.05, 23:08
      - Te organizacje są często przykrywkami dla zachodnich wywiadów na terenie
      byłego ZSRR. Należy je zlikwidować - już kilkakrotnie przekonywał szef FSB
      Nikołaj Patruszew.
      -----------------------------------------------------------------------------

      zwłaszcza Human Rights Watch jest znaną przykrywką. wprawdzie pare osób na tym
      forum uważa, że jest to przykrywka lewactwa, ale miło, że Patruszew generalnie
      podziela ich zdanie...
      • wspanialy69 Re: przykrywka... 17.12.05, 11:42
        tak cw..u, Putin właśnie z Human Rights Watch i Amnesty International chce się w ten sposób rozprawić...
        • adas313 Re: przykrywka... 17.12.05, 13:09
          Strzeżonego Pan Bóg strzeże ;o))))

          CzeKistowska mentalność każe Putinowi trzymać wszystkich w szachu.
          Ufać - owszem, ale cały czas pilnować!
    • herr7 Tom Lantos grozi jak może 17.12.05, 00:04
      a ile może to się okaże. Niedawno bronił Chodorkowskiego (też grożąc), ale
      Chodorkowski został niedawno krawcem przy granicy z Mongolią, sorry zapomniałem
      napisać w łagrze.
      • bazyliszek4 Re: Tom Lantos grozi jak może 17.12.05, 00:23
        herr7 napisał:

        > a ile może to się okaże.

        facet jest chyba potęgą - skłonił już nawet Parlament Europejski do zabrania
        głosu...
        • herr7 to mamy dwie potęgi 17.12.05, 00:28
          Toma Lantosa i Parlament Europejski. Czekamy na więcej potęg?
          • bazyliszek4 Re: to mamy dwie potęgi 17.12.05, 00:58
            herr7 napisał:

            > Toma Lantosa i Parlament Europejski. Czekamy na więcej potęg?

            nie. myślę, że wobec rosyjskiej koncepcji HRW i AI jako przykrywek obcych służb
            nawet potęga rozumu jest bezradna.
            koncepcja ta powstała w Moskwie już w latach 70., po konferencji KBWE. skoro
            przetrwała tyle lat musi być prawdziwa...
          • eva15 Re: to mamy dwie potęgi 17.12.05, 00:58
            bazyliszek nie odróżnia niedzielnych, grzecznościowych formuł cynicznej Unii od
            twardej rzeczywistości. Myśli biedak, że Unia jest tak naiwna,jak to werbalnie
            dla świętego spokoju głosi.
            • herr7 Bazyliszek naiwny 17.12.05, 01:19
              Odkąd pamiętam jedną z przyczyn upadku Pierwszej RP był swobodny dostęp obcych
              mącicieli w nasze wewnętrzne sprawy. Tę prostą w sumie prawdę odkryli jeszcze
              konserwatywni historycy tzw. stańczycy. Wiara że Ameryka finansuje te
              organizacje z czystej potrzeby serca jest cokolwiek naiwna (to taki eufemizm).
              Gdyby stosunki między obu krajami układały się poprawnie to Rosjanie zapewne
              nie robiliby problemu. Ale tak nie jest. Putin jest jednym z nielicznych
              polityków, którzy stara się żeby jego kraj zachował suwerenność.
              • bazyliszek4 Re: 17.12.05, 01:36
                dzięki bogu, że ty, eva i prezes siatkówki w Rosji stoicie twardo na gruncie
                realizmu i świetnie orientujecie się w knowaniach wrażych agencji...
              • eva15 Re: Bazyliszek naiwny 17.12.05, 01:55
                herr7 napisał:
                > Ale tak nie jest. Putin jest jednym z nielicznych polityków, którzy stara
                >się żeby jego kraj zachował suwerenność.

                A to ściąga mu na głowę nie tylko złość samozwańczych panów świata ale i ich
                wasali. Dla nich nie ma nic gorszego, niż patrzeć, jak inni zachowali własną
                godność i suwerenność. To taki codzienny policzek, gęba piecze, wstyd duży to i
                nienawiść podwójna.
                • bazyliszek4 Re: 17.12.05, 02:00
                  masz oryginalne pojęcie o godności. przyznaję, że dla mnie były ubek kryjący od
                  lat aferzystów nie jest idolem, ale każdy ma swój gust...
                  forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=50&w=33545413&a=33621672
                • edek47 Tylko podziwiac czujnosc Evy Vasilevskiej... 17.12.05, 06:43
                  Zgadzam sie z toba,Rozo od Luxemburgow,ZSRR BYL PANSTWEM NIEPODLEGLYM !!!!!!!!!
                  • meerkat1 Re: Tylko podziwiac czujnosc Evy Vasilevskiej... 17.12.05, 11:09
                    ZA OJCZYSTYCH ZIEM RUBIEZA
                    GDZIE ZACHODNIE KRAJE LEZA
                    JEST DALEKI OBCY SWIAT

                    TAM SIE RANEK WE LZACH BUDZI
                    NA NIEDOLE PROSTYCH LUDZI
                    TAM UCISKA BRATA BRAT!

                    [o kuzwa, znowu sie rozmazalem ze wzruszenia :-(((]

                    P.S. Jak tam <edek47> w Sydney? Dalej dajeciezdecydowany odpor? pozdr.
                    • edek47 Ja rowniez sie wzruszylem, lza kreci sie w oku.... 17.12.05, 15:39
                      Chociaz wole POEZJE JESIENINA,piekniejsza i bardziej rosyjska,oto
                      fragment: "Tys nie komunista?"- "Nie!"-"A twe siostry - komsomolki.One
                      wytchnac mi nie daja! To ohyda istna!Wczoraj ze sciany zdarly mi ikone.Komisarz
                      z cerkwi zdjal krzyz swego czasu.Do Boga nie ma gdzie sie juz pomodlic.Nieraz
                      cichaczem wymkne sie do lasu,do drzew sie modle...by sie nie upodlic..." Tak
                      Jesienin pisal za czasow Stalina i sie nie bal,wynika z tego ,ze "wolnosc
                      slowa",to nie wynalazek Putina.A w Sydnejowie zawarto rozejm z
                      islamcami.Pozdrawiam.
              • edek47 Przeciez o suwerennosc Rosji zabiegal.... 17.12.05, 07:31
                kazdy rosyjski car,a po carach Lenin,Stalin i wielu,wielu innych pierwszych
                sekretarzy, TOW.PUTIN nie jest zadnym wyjatkiem w tym doborowym
                towarzystwie,posluguje sie tymi samymi metodami zamordyzmu i ograniczenia
                swobod obywatelskich.
                • adas313 Re: Przeciez o suwerennosc Rosji zabiegal.... 17.12.05, 13:18
                  To specyficzna kultura polityczna Rosji - od 500 lat dyktatura, różnice tylko w
                  nazwie, ilości zniewolonych państw i liczbie ofiar śmiertelnych.

                  Co ciekawe: dzisiaj tow. Putin ukazuje się jako "demokrata", ale spróbuj (choćby
                  któremuś z forumowych fanów Zgredka) powiedzieć, że Putin demokratyczny nie
                  jest, to usłyszysz, że masz się nie wtrącać w wewnętrzne sprawy, albo że oni
                  mają własną logikę i kulturę.

                  Jak widać demokracja też jest względna.
                  Cóż - marksiści od dawna głosili triumf dialektyki nad logiką.
                  • edek47 Re: Przeciez o suwerennosc Rosji zabiegal.... 17.12.05, 16:05
                    Ja uwazam,ze Stalin byl wiekszym demokrata od Putina, bo gdyby Putin mial taka
                    wladze, jaka mial Stalin,to po Rosji nie bylo by sladu.
                    • adas313 Re: Przeciez o suwerennosc Rosji zabiegal.... 17.12.05, 16:08
                      Bez przesady.

                      Putin bardziej przypomina Breżniewa niż Stalina.
                      • edek47 Re: Przeciez o suwerennosc Rosji zabiegal.... 17.12.05, 17:02
                        Ja nie przesadzam,nie lubie pracowac w ogrodku.Brezniew w porownaniu z Putinem
                        byl dobrodusznym i uczciwym czlowiekiem.Wieksze podobienstwo charakterow
                        zachodzi wlasnie miedzy Putinem i Stalinem, to ,co ich laczy, to malostkowosc i
                        podejrzliwosc.Wyobraz sobie Putina jako wladce Polski,w takiej roli byl
                        Stalin,byl Gruzinem,ktory rzadzil znienawidzonym narodem rosyjskim.
                        • adas313 Re: Przeciez o suwerennosc Rosji zabiegal.... 17.12.05, 17:12
                          Może...

                          W każdym razie nie ma znaczenia czy Putin jest jak Breżniew czy jak Stalin - po
                          prostu trzeba na niego uważać.
    • mars_99 no i gut 17.12.05, 00:30
      wprawdzie HR i Amnesty bym zostawil, ale reszta to podejrzanej condiuty jest..
      niewatpliwie wiekszosc finansowana jest przez zachodnie koncerny ktore
      puscili na zebry wiekszosc Polakow i to samo chca zgotowac Rosji.
      • eva15 Re: no i gut 17.12.05, 01:06
        mars_99 napisał:

        > wprawdzie HR i Amnesty bym zostawil, ale reszta to podejrzanej condiuty jest..
        > niewatpliwie wiekszosc finansowana jest przez zachodnie koncerny ktore
        > puscili na zebry wiekszosc Polakow i to samo chca zgotowac Rosji.

        Słusznie. Ale rzecz w tym, że jeśli HR i Amnesty chcą zostać, to muszą przestać
        korzystać z rzekomych znawców Rosji z PL,Litwy, Łotwy itd. Ci spece są zbyt
        stronniczy i dlatego Rosja sią uskarża. Potrzebni są ludzie obiektywni, bez
        kompleksów, chęci zemsty i przyłożenia Rosjanom.
        • mars_99 Re: no i gut 17.12.05, 01:35
          eva15 napisała:

          > mars_99 napisał:
          >
          > > wprawdzie HR i Amnesty bym zostawil, ale reszta to podejrzanej condiuty j
          > est..
          > > niewatpliwie wiekszosc finansowana jest przez zachodnie koncerny ktore
          > > puscili na zebry wiekszosc Polakow i to samo chca zgotowac Rosji.
          >
          > Słusznie. Ale rzecz w tym, że jeśli HR i Amnesty chcą zostać, to muszą przestać
          >
          > korzystać z rzekomych znawców Rosji z PL,Litwy, Łotwy itd. Ci spece są zbyt
          > stronniczy i dlatego Rosja sią uskarża. Potrzebni są ludzie obiektywni, bez
          > kompleksów, chęci zemsty i przyłożenia Rosjanom.

          no wlasnie,jak widac Amnesty Amnesty nie rowna;)
          jaki jest stosunek tzw 'prawdziwych' Polakow do Rosji to mozna chociazby
          zobaczyc na tym forum.. rozne polglowki(oplacane lub nie)przescigaja sie
          w epitetach ku Rosji. Najczesciej jest to bezmyslnosc typowego kolejkowicza
          z Pieknej marzacego o raaju=hameryce heh
          • edek47 POLAKAMI SOBIE 'TWARZYCZKI' NIE WYCIERAJ !!!!! 17.12.05, 07:17
            Na 'sekretarzow' , poza Rosja ,nie ma dzis zapotrzebowania.
          • edek47 Zapomnialem o BIALORUSI, KUBIE i KRLD... 17.12.05, 07:40
            tam rowniez, poza Rosja ,mozesz poszukac swej zyciowej szansy.
            • wspanialy69 Re: Zapomnialem o BIALORUSI, KUBIE i KRLD... 17.12.05, 12:00
              ty sługusie , swoją życiową szansę znalazłeś daleko od Polski, jak zrozumiałem z niektórych postów do ciebie
              • edek47 Dlaczego jestes taki delikatny ?... 17.12.05, 14:15
                Przeciez ja jestem zdrajca narodowym,slugusem juz byc nie musze, wyszedlem na
                swoje.
        • edek47 SZCZATKAMI ludzi bez komleksow i bez... 17.12.05, 06:55
          CHECI zemsty i przylozenia Rosjanom usiana jest cala Syberia.Za Putina bedzie
          tak samo ,jak za Stalina.
    • kaczkadziwaczka7 Sasiad wschodni faszyzuje, bedzie jak z Hitlerem 17.12.05, 05:18
      dla Polski. Juz pluje i kopie ile chce - bezkarnie.
    • edek47 Nie rozumiem o co wam chodzi... 17.12.05, 06:35
      przeciez najbardziej obywatelskie spoleczenstwo bylo w Rosji za czasow ZSRR,A
      ZA CZASOW STALINA w szczegolnosci.Ojciec Narodow wysluchiwal skarg kazdego
      kolchoznika,a nastepnie kierowal ich na przyczolki budowy komunizmu, ktore
      zlokalizowane byly na Syberii i za kregiem polarnym.
    • johnny-kalesony Nie rozumiem tych emocjonalnych uniesień ... 17.12.05, 09:32
      Wszystko wskazuje, że w Rosji będzie po staremu, czyli tak jak zwykle. Kolos na
      glinianych nogach będzie raczył świat propagandą swojej wielkości.
      Nie rozumiem, dlaczego tak się tym martwicie?
      Porównajcie lepiej swoje zarobki z zarobkami statystycznego Rosjanina i
      zobaczcie, kto lepiej daje sobie radę.

      Pozdrawiam
      Keep Rockin'
      • meerkat1 Re: Nie rozumiem tych emocjonalnych uniesień ... 17.12.05, 11:26
        "TYLKO BEZ MARZEN, PANOWIE!"
    • oleg2budmo nich Rosja będzie Rosja !!!! 17.12.05, 11:05
      A ja tam osobiście uważam że lepiej będzie tak jak jest – czyli Rosja
      pozostanie taką jaka była od czasów Kalety i Iwasia Groźnego – nich ona będzie
      imperialna, zacofana, ortodoksyjnie prawosławna, nich morduje swoich obywateli,
      niech dusi wolność słowa, nich będzie biały lub czerwony carat !!! nich będą
      gułagi i polityczne morderstwa, nich Rosjanki jeżdżą po całym świecie i się
      sprzedają – a Rosjanie nich dalej więcej pija. Dlaczego lepiej? – a dlaczego
      nie? 1 wiemy z kim tak naprawdę mamy odczynienia, 2 niebawem będziemy mieli za
      sąsiadów Chińczyków – a z nimi to można robić interesy, 3 – mamy na kogo
      wieszać „psy”, 4 – Rosjanie są na tyle tępi i ograniczenia kulturowo i
      religijnie że potrzebują takiej władzy, 5 – demokracja jest dla ludzi
      odpowiedzialnych i z pewnymi zasadami humanitarnymi ......
      Wiec nich Rosja będzie Rosja !!!! taka jaka jest ps. wyobraźcie sobie
      liberalizacje polityki wizowej – albo wręcz zniesie wiz i uproszczenie
      przekraczania granicy – mamy mnóstwo bandytów , tysiące prostytutek z chorobami
      wenerycznymi i dziwek wszelkiej maści + mafia itp. .........
      • meerkat1 Re: niech Rosja będzie Rosja !!!! 17.12.05, 11:17
        Jak mawial Teng-Siao-ping:

        "Niewazne czy kot jest bialy, szary czy czarny, byle lapal myszy!".

        Kitajcy to w koncu zrozumieli, bo sa historycznie pragmatykami.

        Kacapy-nie.

        I dlatego mottem Fiedieracji jest:

        "Niewazne czy cierpisz na AIDS, TB czy alkoholizm, bo I TAK ZDECHNIESZ!" :-((((
        • meerkat1 Wyrzucic Prokofiewa z grobowca!!! 17.12.05, 11:25
          Napisal przeciez "Milosc do Trzech Pomarancz"!

          Wiem, wiem, ze zaraz znajda sie apologeci, ale wiadomo przeciez ze Prokofiew
          mial w istocie na mysli Ukraine, Gruzje i....

          Otoz to! ;-)))
          --------------------------------------------------------------------------------
          PO CO NAM ZACHODNIE WZORY? MAMY WLASNE PRZEKAZIORY!
      • coster NIBY POLSKA ZYCZY NAJLEPSZEGO ROSJI? NIE WIERZE 17.12.05, 23:34
        ...
      • bohemian1 Re: nich Rosja będzie Rosja !!!! 18.12.05, 06:10
        ...presne co pises, pasuje do PL...Ahoy
      • andrzejbj P I E R D O L I Ć CIE!!!:) 18.12.05, 19:12
    • leo.tolstoj Rzecznik praw człowieka nazywa się Łukin 17.12.05, 11:08
      Panie Bielecki,
      dla korespondenta to spora wpadka, Łukin, Łukin tak brzmi nazwisko obecnego
      rzecznika praw człowieka, byłego ambasadora Rosji w USA, jednego z założycieli
      partii Jabłoko.
    • presentation1 PORAZKA 17.12.05, 12:16
      Organizacje pozarzadowe to najczesciej schronisko dla agentow.Polska dzisiaj
      placi wysoka cene tej pseudodemokracji.Wiele krajow wprowadza przepisy broniac
      sie przeciw obcym agenturom i chwala im za to.Jest to porazka tzw. wolnosci
      amerykanskiej ktora jest zwyklym cuchnacym mitem.
    • eva15 zagraniczne organizacje pozarządowe w USA 17.12.05, 13:01
      Rosji mimo aktualnie przeogromnej kasy, zdrowych finansów publicznych i
      szybkiego rozwoju PKB brak, skutkiem rozpadu imperium, dawnej prężności i
      ofensywności.

      A właściwie, jak pokazuje Wenezuela, sytuacja dojrzała do tego, żeby zacząc
      Stanom okazywać wdzięczność za ich zainteresowanie całym światem i
      zainteresować się trochę Stanami. Chavez dał przykład z pomocą dla biednych
      Amerykanów i jak widać jest to witane z otwartymi rękoma, popyt jest OGROMNY.
      Najbliższe ze plany to tv nadający na obszar USA - Ameryka kocha przecież
      pluralizm medialny.

      Amerykanie z braku kasy i głodu wiedzy coraz mniej podróżują po świecie.
      Następnym krokiem mogłyby więc być zagraniczne oorganizacje pozarządowe
      informujące Amis o innych formach życia na ziemi niż US-amerykańska. Myślę, że
      zdziwienie byłoby duże, gdyby ci ludzie się dowiedzieli, że na świecie nie
      tylko umiera/przymiera się z głodu, jeśli nie ma US-pomocy, jak pokazują
      zdjęcia z Afryki czy Azjii, ale, że też żyje się całkiem dobrze, mimo braku tej
      pomocy. A może właśnie dlatego. Już samo pokazanie alternatyw byłoby wielkim
      szokiem kulturowym. Ten stan umysłów byłby wdzięcznym polem do popisu dla
      takich organizacji i aż się o nie prosi. Jak biedni i zmarznięci o tanie źródła
      energii.
      Rynek widzę ogromny.
      • oleg2budmo Re: zagraniczne organizacje pozarządowe w USA 17.12.05, 13:32
        eva15 napisała:

        > Rosji mimo aktualnie przeogromnej kasy, zdrowych finansów publicznych i
        > szybkiego rozwoju PKB brak, skutkiem rozpadu imperium, dawnej prężności i
        > ofensywności.

        Są rożne przypadki – naprawdę .... szok szok ... widziałem i słyszałem wiele,
        ale takich bredni jeszcze w życiu nie czytałem ...(((
        O jakiej kasie ty mówisz dziewczę ? o jakich pieniądzach, – kto je ma, co ty
        pleciesz – ty lepiej popytaj ludzi gdzie ta „przeogromna kasa” - tych ludzi,
        co ledwie egzystują !!!!!!!!!!! cały obwód Kaliningradzki – a na pewno jego
        95% .... co ty za brednie pleciesz !?
        „zdrowych finansów publicznych” .... i z pewnością jeszcze zdrowej służby
        zdrowia i opieki socjalnej – wspanialej edukacji i doskonałego stanu rosyjskiej
        kultury ! )))
        troszkę obiektywizmu – troszkę myślenia ......tobie to chyba naprawdę płacą za
        takie brednie, – bo to nie pierwsza taka twoja wypowiedz i nie tylko na tym
        forum
        to jest straszne .......barak słów .....
      • kyle_broflovski Re: zagraniczne organizacje pozarządowe w USA 17.12.05, 13:34
        jak nalezaloby sie spodziewac w artykule bieleckiego brak listy tycz tz.
        pozarzadowych organizacji i informacji ktoje finansuje i jaka funkcje pelnia w
        rosji.

        mechanizmy ktorymi straszy bielecki:

        "Projekt kremlowskiego prawa poddaje ostrej urzędniczej kontroli ponad 4 tys.
        organizacji pozarządowych działających w Rosji. Wszystkie w ciągu 2006 r.
        powinny poddać się procedurze rejestracji przez lojalnych wobec Kremla
        biurokratów, którzy zyskają też prawo do nieograniczonych kontroli finansów,
        zatrudnienia i podatków tych organizacji. - Człowiek z Zachodu może nie dostrzec
        w tym niczego groźnego. Ale to rodzi ryzyko, że nie zostaniemy zarejestrowani,
        "bo papiery się zgubiły" lub "przecinek się nie zgadza". Władza nie wstydzi się
        używać żadnego pretekstu - wyjaśnia Jurij Dżibladze z Centrum Rozwoju Demokracji
        i Praw Człowieka."

        sa na porzadku dnia w swiecie miedzynarodowej spolecznosci. organizacje bedace
        organizacjami niedochodowymi bo to taka kategoria musza sie rejestrowac,
        wypelniaja zeznania podatkowe, ubezpieczaja pracownikow placa za nich podatki no
        i oczywiscie musza przestrzegac prawo lokalne.

        artykul nie dziwi dlatego bo jest jednym z wielu zabiegow labatomizacji
        dokonywanych na mieszkancach krolestwa najswietrzej marii panny.
        • eva15 Re: zagraniczne organizacje pozarządowe w USA 17.12.05, 13:51
          Oczywiście, akurat to znam, bo tworzyliśmy kilka lat temu stowarzyszenie przy
          naszym instytucie. Papierów i formalnośco jest sporo, konktrola rok rocznie,
          ale NIKT nie grymasi, bo takie jest prawo o stowarzyszeniach i organizacjach
          użyteczności publicznej. Wystarczy, że Putin zastosuje zachodnie prawo a co
          poniektóre wspaniale organizacje zwiną się same cichcem jak zmyte z Rosji.
      • johnny-kalesony Re: zagraniczne organizacje pozarządowe w USA 18.12.05, 11:42
        Nihil novi. Jerzy Urban również wpadł swego czasu na pomysł wysyłania pomocy
        dla biednych, umierających z głodu i uciemiężonych Amerykanów.

        POzdrawiam
        Keep Rockin'
        • eva15 Re: zagraniczne organizacje pozarządowe w USA 18.12.05, 12:07
          gdzieć ci dzwoni. To były koce dla bezdomnych.
          Myślisz, że to propaganda i w USA nie ma bezdomnych i głodnych?
          • oleg2budmo Re: zagraniczne organizacje pozarządowe w USA 18.12.05, 22:13
            eva15 napisała:

            > gdzieć ci dzwoni. To były koce dla bezdomnych.
            > Myślisz, że to propaganda i w USA nie ma bezdomnych i głodnych?

            są są - bo tak chcą !!!
    • lider4 Rosji potrzebna prawda o Putinie. 17.12.05, 13:53
      Przydałoby się stworzyć telewizję o nazwie ANTYPUTIN (telewizja ANTYŁUKASZENKA
      też mogłaby powstać). Rosjanie muszą się w końcu dowiedzieć co to za typ ten
      Putin. Regionom syberyjskim potrzebna jest prawda o tym, że za ich gaz i ropę
      towarzysz Władimir prowadzi politykę imperialną. Inaczej mówiąc okrada je z ich
      bogactw naturalnych.
    • adamdark01 Putin zgniata org. pozarzadowe 17.12.05, 16:01
      Prawda jest taka,kto zna te sprawy to wie co w trawie piszczy,dlatego uwazam,ze
      Putin nie jest frajer,i nie z jednego pieca jadl chleb.Facet przerasta
      tych,
      ktorzy nie doceniaja jego wiedze o narodach rosji,dobrze wie jak ich wychowac
      na ludzi,bo daleko im do normalnych europejczykow,mordy,kradzierze,rabunki,
      oszukanstwa,pjanstwo,tym zajmyje sie z 30.milionow obywateli i przyjezdni,a
      moze i o wiele wiecej,nie mowiac o handlu zywym towarem,sutenerstwem i
      prostytucja,wiec czego chcecie od Putina?jaka swobode?komu? przeciez wiadomo
      wszem i wszystkim,ze wszysykie te niby to lojalne organizacje,sa wlasnie
      dla celow zaklucania normalnego zycja w tej polamanej Rosji,ktora moze juz
      nigdy nie bedzie nawet jak za Piotra I-szego.
      Do nastepnego postu.
      • barbara444 Brawo Putin, w Polsce by sie to przydalo 17.12.05, 16:12
        eom
    • wasylzly Prezydent Swietej Rosji goni obcych 17.12.05, 20:55
      ten tu dlawi swoich, z kogo wybrac na przywodce tego swiata? Ten, ktory zywi swoj narod, czy ten ktory jest tyranem?

      serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34180,3072945.html
      • stagaz Re: Prezydent Swietej Rosji goni obcych 17.12.05, 22:00
        Wasyl, pod wieczór, jak jesteś już napity, to daj sobie spokój z pisaniem, bo i
        tak nikt cię nie rozumie.
      • adas313 Re: Prezydent Swietej Rosji goni obcych 18.12.05, 00:26
        No tak, Putin się do tego nie przyzna :o)))))

        Żywi swój lud? A obcięcie socjalu weteranom wojennym to co?
    • pauline.kaczanow Eh.... 18.12.05, 00:35
      Czego sie spodziewac po czlowieku, ktorego glownym zyciowym zajeciem bylo
      szpiegowanie w Niemczech....Ma zapedy i imperialistyczne i komunistyczne.
      Najchetniej rzadzilby sam, bez parlamentu, bez jakichkolwiek organow
      kontrolnych. A jesli chodzi o organizacje pozarzadowe, to byc moze to poczarki
      syndroma paradoides??
      Chec do jednowladztwa wywodzi sie jeszcze z czasow carskich.Rosjanie maja
      mentalnosc taka, ze lubia i powazaja silnych przywodcow. Jednak Putin zaczyna
      to wykorzystywac idac powoli w slady.... Jossefa Wissarionowicza.A to grozi
      tylko wielkim upadkiem.
      Czy Polska i UE maja zaczac kontrolowac kazda rosyjska NGO?
      • jankowski1960 Re: Eh.... 18.12.05, 07:05
        jako oficer KGB byl i jest swietnie poinfoermowany , o tym co jest grane w
        Rosji i na swiecie. w historii wszeduie i zawsze szpiegowano, po to wlascnie,
        aby politycy wiedzieli, co jest grane i gdzie...
        Rosja jest i bedzie potega, czy to sie naszej klasie koscielo-wstecznej podoba
        czy nie.
        • pauline.kaczanow Re: Eh.... 19.12.05, 00:34
          jankowski1960 napisał:

          > jako oficer KGB byl i jest swietnie poinfoermowany , o tym co jest grane w
          > Rosji i na swiecie. w historii wszeduie i zawsze szpiegowano, po to wlascnie,
          > aby politycy wiedzieli, co jest grane i gdzie...
          > Rosja jest i bedzie potega, czy to sie naszej klasie koscielo-wstecznej
          podoba
          >
          > czy nie.
          Rosja jest potega? Tobie sie nudzi Jankowski :0 ) A w domu wszystko ok ?
      • adas313 Re: Eh.... 18.12.05, 09:19
        > A jesli chodzi o organizacje pozarzadowe, to byc moze to poczarki
        > syndroma paradoides??

        Po prostu mentalność CzeKisty - wszystko, co może mieć związek z Zachodem, może
        być rezydenturą wrogiego wywiadu. Skądinąd zrozumiałe - KGB i GRU doprowadziły
        to do perfekcji, KAŻDE biuro Inturistu, Aerofotu czy Morfłotu wprost się roiło
        od szpiegów.

        Tą samą miarą Putin traktuje zachodnie NGO, nie tylko NGO zresztą - ostatnio
        stwierdził, że działalność zachodnich banków w Rosji powinna być zakazana
        (oczywiście kredyty dla Gazpromu bierze bez mrugnięcia okiem).

        > Chec do jednowladztwa wywodzi sie jeszcze z czasow carskich.

        W Rosji od czasów Iwana Groźnego - może z drobnymi przerwami - panuje dyktatura.
        Oczywiście pod różnymi nazwami.

        > Czy Polska i UE maja zaczac kontrolowac kazda rosyjska NGO?

        Jak najbardziej, zdaniem "Jane's coś tam" rosyjski wywiad za czasów Putina
        nasilił infiltrację agenturalną w Niemczech i w Czechach (wprost się prosi o
        dopisanie do tej listy Polski...).
        Poza tym: co to jest rosyjskie NGO? "Nasi"?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka