Dodaj do ulubionych

POLECAM artisticzoom.pl -sesja narzeczenska GRATIS

28.08.11, 17:06
W związku z tym, iż Anita Komorowska jest autorką sesji fotograficznej wykonanej w dniu mojego ślubu, chciałabym podzielić się wrażeniami z tego wydarzenia. Razem z mężem byliśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i mile zaskoczeni widząc końcowy rezultat. Skorzystaliśmy z jej usług przy okazji naszego ślubu a ja oprócz sesji ślubnej miałam zorganizowaną również indywidualną sesję z przygotowań. Reportaż rozpoczęła od zdjęć w salonie sukien ślubnych kilka tygodni przed terminem ślubu podczas przymiarek. Następna sesja odbyła się już w dniu ślubu. Anita towarzyszyła mi od samego rana utrwalając wszystkie istotne dla mnie momenty w tym jakże ważnym dla mnie dniu. Jej ciepłe i miłe usposobienie oraz profesjonalne podejście stworzyły przyjemną atmosferę, w której nie dało się odczuć, że jestem fotografowana. Czułam się na tyle swobodnie, że nie musiałam robić „sztucznych uśmiechów”. Mój mąż, który nie lubi być fotografowany również odniósł podobne wrażenia. Anita uczyniła to w taki sposób, że nie wiedzieliśmy kiedy zdążyła zrobić tyle zdjęć. Efekt końcowy był zaskakujący, zdjęcia wyszły rewelacyjnie:)))
Dlatego z czystym sumieniem polecam www.artisticzoom.pl
Obserwuj wątek
    • carol_85 Re: POLECAM artisticzoom.pl -sesja narzeczenska G 17.05.12, 15:44
      Zapraszam na naszą stronę: www.StudioFotografiiArtystycznej.pl

Oferuję:

- fotoreportaż ślubny, który obejmuje:

zdjęcia od przygotowań Pani Młodej, uroczystości ślub, przyjęcie weselne do oczepin;

sesja plenerowa w dowolnym terminie;

- indywidualne sesje zdjęciowe;

- portfolio dla modelek;

- obsługa fotograficzna imprez firmowych;

- fotografia mody, reklamowa i produktowa.
    • diablinka Re: POLECAM artisticzoom.pl -sesja narzeczenska G 28.06.13, 17:42