Dodaj do ulubionych

500 Greatest Songs of All Time by Rolling Stone

07.07.12, 22:42
W paru wątkach się pojawia:
TA LISTA

No i - jak się podoba?
Obserwuj wątek
    • krol-czy-krolik Re: 500 Greatest Songs of All Time by Rolling Sto 08.07.12, 16:44
      Ciekawe czy jest np. ta pieśń:

NIC SIĘ NIE STAŁO
      POLACY NIC SIĘ NIE STAŁO..... itd.
      • basilisque Re: 500 Greatest Songs of All Time by Rolling Sto 09.07.12, 22:21
        Nie przejrzałem jeszcz w całości , ale jestem prawie pewien, że nie ma.
        Ale za to...
        JEST NA NASZEJ LIŚCIE!
        Nr. 1502 Sandpipers "Guantanamera"
    • ilnyckyj Re: 500 Greatest Songs of All Time by Rolling Sto 10.07.12, 20:59
      Przeglądam. Faktycznie - przeważa epoka sixties/seventies, bo tak naprawdę to najbardziej twórczy i rewolucyjny czas w popkulturze (nie tylko w rocku)
      • basilisque Re: 500 Greatest Songs of All Time by Rolling Sto 11.07.12, 22:20
        Studiuję. Od 500 w dół. Widać pewien profil, tzn. wyraźna przewaga yankee. Największe zdziwienie na plus - obecność ansamblu Television z utworem Marquee Moon, tym samym, który znalazł się u nas w przedsionku. In minus - na razie - (bo nie dotarłem do czołówki i jeszcze nie można powiedzieć kto został pominięty) - to dość daleka pozycja Raya Charlesa i Hit the road (w czwartej setce) - u nas - w ścisłej czołówce.
        • basilisque Re: 500 Greatest Songs of All Time by Rolling Sto 12.07.12, 21:56
          To są wszystko dobre kawałki. Nie ma średniactwa czy różnych beznadziejnych potworków typu "yummy-yummy" ktore znalzało się na naszej liście!
          Ale za mało brytyjskiego rocka. Animals - śladowo ( 1 piosenka), Kinks (1-2 piosenki), np. Hollies, Searchers, Seekers, Jethro Tull brak , a z jankesów - nie widzę np. Chicago! Kansas, GRand Funk itp.
          • anais_pl Re: 500 Greatest Songs of All Time by Rolling Sto 13.07.12, 11:40