Dodaj do ulubionych

Jak Probike S.A. traktuje klientów, derbi,kawasaki

21.09.12, 08:53
Firma Probike S.A. najpierw uznaje reklamację, później oskarża klienta o oszustwo i podpiera się opinią rzeczoznawcy, a następnie przyznaje, że w ogóle nie było oględzin przez rzeczoznawcę.

W czasie gdy motorower znajdował się w posiadaniu Probike S.A. zniknęły z niego uszkodzenia świadczące o awarii/wadzie układu hamulcowego.A przynajmniej tak wynika z opinii rzeczoznawcy, bo w jakim faktycznie stanie jest motorower po prawie 5 miesięcznym pobycie w serwisach mogę się tylko domyślać.

10.04.2012 – reklamacja motoroweru Derbi Senda.

11.05.2012 „Witam, imię i nazwisko firma Probike (…) wszystko zostanie naprawione na gwarancji, tylko motocykl musieliśmy zabrać z Bydgoszczy, zabraliśmy go tutaj do nas do Warszawy, jak tylko naprawa zostanie ukończona to motocykl zostanie odesłany do państwa pod dom (…)” – rozmowa telefoniczna.

25.05.2012 „Zaszła potrzeba wezwania rzeczoznawcy ponieważ w międzyczasie przy próbie naprawy wyszły kolejne uszkodzenia, wyszły kolejne fakty, które wcześniej nie zostały zauważone, (…) fakty jakie wyszły później i oszustwa z państwa strony (…) próba wyłudzenia pieniędzy jest po prostu karalna (…) z podmienionymi częściami (…) rzeczoznawca twierdzi co innego (…) jest ewidentnie podmiana części, właśnie widać, rzeczoznawca stwierdził na zdjęciu, że takie uszkodzenia nie mogły powstać przy normalnej jeździe, gdyby to było uszkodzenie przy normalnej jeździe to uszkodziły by się tez inne części, części które u państwa w motocyklu są nowe i nie tknięte, (…) takie informacje otrzymałam od kolegi, który rozmawiał z rzeczoznawcą (…)” – rozmowa telefoniczna z pracownikiem Probike S.A.

06.06.2012 „Pana motorower nie kwalifikuje się do naprawy w ramach gwarancji udzielonej przez producenta (…) Pana motorower nie był do tej pory oglądany przez rzeczoznawcę, (…) a tym samym nie dysponujemy protokołem z oględzin pojazdu.” – pismo z kancelarii reprezentującej Probike S.A.

Sprawa ma i zapewne jeszcze będzie miała swój ciąg dalszy. Zainteresowanych szczegółami zapraszam na Jak Probike S.A. traktuje klientów

Na koniec jeszcze słowo o sprzedawcy firmie Moto Doktor Motocykle z Ostródy. O całej sprawie był oczywiście poinformowany jako pierwszy. Problemem wogóle się nie zainteresował i do dziś twierdzi, że sprawa go nie dotyczy, mając w głębokim poważaniu “Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej…” Jego rola ograniczyła się tylko do przyjęcia zapłaty, później kliencie radź sobie sam…
Obserwuj wątek
    • bimota Re: Jak Probike S.A. traktuje klientów, derbi,kaw 21.09.12, 11:32
      JAk pewnie wieszkosc firm w Polsce...

      Co do sprzedawcy, to jesli reklamacja nie byla skladana u niego, to faktycznie mozna przyjac, ze go nie dotyczy... Zdecydowaliscie reklamowac w ramach gwarancji, nie ustawy... Choc na opinie o nim tez ma wplyw...
      • 4moments Re: Jak Probike S.A. traktuje klientów, derbi,kaw 21.09.12, 11:54
        Reklamacja była najpierw składana do sprzedawcy, ale nas olał i odesłał do importera. Sprawa jest bardziej złożona. Smutne stwierdzenie, że "jak pewnie większość firm w Polsce", dlatego tym bardziej należy piętnować takie zachowanie i będę to robił do skutku.
        • Gość: BIMOTA Re: Jak Probike S.A. traktuje klientów, derbi,kaw IP: *.free.aero2.net.pl 21.09.12, 17:31
          Gdybys formalnie zlozyl reklamacje, a on olal, to tak jakby ja przyjal...
          • 4moments Re: Jak Probike S.A. traktuje klientów, derbi,kaw 22.09.12, 09:51
            wiele rzeczy zrobiłem "formalnie" i nadal mnie olewają. I nic na to nie jesteś w stanie poradzić dopóki nie zapadnie wyrok. Ale tym zajmuje się już prawnik.
            • bimota Re: Jak Probike S.A. traktuje klientów, derbi,kaw 22.09.12, 14:17
              Ale reklamacji u sprzedawcy nie zlozyles..
              • 4moments Re: Jak Probike S.A. traktuje klientów, derbi,kaw 22.09.12, 14:30
                bimota napisał:

                > Ale reklamacji u sprzedawcy nie zlozyles..
                Skąd taki wniosek? Pracujesz tam? Reklamacje u sprzedawcy składałem.
                Tak czy inaczej dzięki za podbijanie tematu.
    • Gość: Jacek929 Re: Jak Probike S.A. traktuje klientów, derbi,kaw IP: *.adsl.inetia.pl 21.09.12, 12:13
      No cóż, wielkie było oburzenie na słowa byłego Ministra Sportu Mirosława Drzewieckiego, że Polska to dziki kraj . A wg mnie oprócz tego, że dziki to dodatkowo zepsuty . Poza tym nie ma juz u nas zbyt wielu prawdziwych rzemieślników którzy ręcza i są odpowiedzialni za swoje rzemiosło . Teraz byle kto otwiera punkt sprzedazy nie wiedzac do końca co sprzedaje a skoro nawet tego nie wie to co dopiero pozytywnie załatwic problemowe sprawy . Zwyczajnie to ich przerasta . Zycze Tobie abys sprawe doprowadził do szczęsliwego dla Ciebie finału . Odzyskanie sprawnego pojazdy po wielu miesiącach walki to pewnie bedzie kiepska satysfakcja a i pewnie nikt Cie nie przeprosi . Ech............
      ---
      Pozdrawiam
      Jacek929
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka