Dodaj do ulubionych

Test długodystansowy - 100 tys. km Hondą CBR 10...

07.05.05, 13:23
Jak autor (pozdrowienia Tomek) wie, mam SC21 z 1988 roku. Moc zdławiona do
100KM. Przebieg wg licznika 62000km. Wymiana żarówki na drodze zajęła mi 1
godzinę, a bardzo się spieszyłem! Zuzycie paliwa w mieście przy spokojnej
jeździe do i z pracy ok. 7,6l/100km. Na trasie spadłem do ok. 5,5 l, ale przy
prędkości w okolicy 200 km/h skoczyło szacunkowo do 13-16 litrów!! Pomimo
zmiany napinacza w modelu SC24 nadal to słabe ogniwo (chyba jedyne).
Wspaniały motocykl, odpowiadający w samochodach klasie GT. Długie przeloty z
duzymi predkościami. Szyba turystyczna chyba, ze względu na hałas, nie jest
najlepszym rozwiazaniem. Ja (176,5) też słyszę podczas jazdy tylko głosny
szum, bo struga powietrza uderza w kask na wysokości uszu. W miescie mniej
poręczny (szerokość, niestabilnośc przy wolnej jeździe, słaby skręt). Dla
lubiacych bardziej poreczny motocykl to VFR, ale częśći jeszcze chyba ciut
droższe.
Nastepny motocykl, jak na razie, to raczej 1100XX.
Obserwuj wątek
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka