Dodaj do ulubionych

DAKAR 2007 przygotowania do wyścigu

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 19:26
Wczoraj na poligonie pod Góra Kalwarią pod Warszawą odbyła się konferencja
prasowa team orlen, dotycząca DAKAR 2007
Jacek i Marek przyjechali bezpośrednio z lotniska, po powrocie z Tunezji,
gdzie przez ostatni tydzień trenowali na trasach znanych z jednej z rund
mistrzostw świata. Przyjechał też Hołek swoją nową Navarą, ale temat Hołka
sobie darujmy.

- To był bardzo pożyteczny sprawdzian. Przez kilka dni przejechaliśmy w
ekstremalnych warunkach około dwa tysiące kilometrów. Czuję się znakomicie i
cieszy mnie ogromnie, że Marek powraca do wysokiej formy. W Tunezji trenował
na pełnych obrotach. Na Dakarze nie będę już osamotniony – powiedział Jacek
Czachor, kapitan Orlen Team.

- W Tunezji jeździłem nawet więcej od Jacka, aby nadrobić zaległości
treningowe. Czuję się już bardzo dobrze, a forma cały czas rośnie. Naszym
liderem będzie tym razem Jacek, a ja postaram się mu pomóc w osiągnięciu jak
najlepszego wyniku – dodał Marek Dąbrowski.
Obserwuj wątek
    • mrmisquamacus Re: DAKAR 2007 przygotowania do wyścigu 07.12.06, 19:33
      a juz myslalem, ze sie wybierasz ;)
    • wojtekk1000 Re: DAKAR 2007 przygotowania do wyścigu 07.12.06, 19:35
      Pierwszą dziesiątkę mają w kieszeni.
      • Gość: wookash Re: DAKAR 2007 przygotowania do wyścigu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 19:46
        Oprócz Orlen teamu wystartuje również niezrzeszony kolejny Polak na KTMie
        Jarosław Cisak. Ciekawe jak sobie poradzi?
        • Gość: brembo KTM Jarka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 20:39
          static.flickr.com/116/316598408_c3240151eb_o.jpg
          static.flickr.com/103/316598410_6d7a59de7d_o.jpg

          a to jego sprzęt
      • draka00 Re: DAKAR 2007 przygotowania do wyścigu 07.12.06, 19:53
        wojtekk1000 napisał:

        > Pierwszą dziesiątkę mają w kieszeni.

        Teoretycznie, bo nie można niestety wykluczyć przykrych niespodzianek typu
        psujący się motocykl. Śledząc kolejne "Dakary" można zauważyć, że oprócz
        umiejętności trzeba tam mieć mnóstwo szczęścia. Trzymajmy więc kciuki za
        chłopaków i za ich motocykle też.
        • Gość: yamasz Re: DAKAR 2007 przygotowania do wyścigu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 21:01
          duzym sukcesem jest juz dojechanie do mety. podobnie jak jednodniowy rajd w
          Ertzbergu, startuje ponad półtora tysiąca zawodników i 98% nie dojerzdża do
          mety.
          PZDR Yamasz
        • draka00 Re: DAKAR 2007 przygotowania do wyścigu 08.12.06, 08:09
          Aha, pewnie zaraz spadnie na mój kark ciężki topór krytyki, ale mimo to
          napiszę, że za Hołowczyca też będę trzymać kciuki. Według mnie ma ogromne
          szanse dojechać przynajmniej w pierwszej trzydziestce, bo poprzednio pokazał,
          że nie brak mu umiejętności (przecież zdarzało mu się dojechać na naprawdę
          przyzwoitych lokatach), tylko zabrakło tegoż właśnie szczęścia.

          Mam nadzieję, że nie rozpętałam trzeciej wojny światowej na forum :)
          • Gość: brembo Re: DAKAR 2007 przygotowania do wyścigu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.12.06, 09:54
            nie pisze nic o Hołku, bo to forum motocyklowe. ale wiem że powinniśmy sie
            spodziewać go na min 20 do 30 miejsca. jest dobry i ma naprawde dobrze
            przygotoany samochód przez belgijską firme OVER DRIVE. szczegóły na fotach z
            konferencji

            Podstawowe dane techniczne jego Nissana Navara

            silnik: VQ 40 V6 (benzynowy)
            pojemność silnika: 3954 ccm
            moc: 290 KM
            skrzynia biegów: SADEV, 6 -stopniowa, sekwencyjna
            przeniesienie napędu: stałe 4 WD, centralny dyferencjał z dwoma chłodnicami oleju
            zawieszenie tylne: Donerre, z tłumikiem drgań, z integralnym systemem
            hydraulicznym dla pełnej wydajności przy maksymalnym obciążeniu z pełnym
            zbiornikiem paliwa.
            zawieszenie przednie: Donerre, podwójny wahacz, z pojedynczymi amortyzatorami
            sprzężony z integralnym systemem hydraulicznym dla tras o trudnym charakterze
            hamulce: wentylowane przednie i tylne
            nadwozie: typu pick-up
            zbiornik paliwa: 500 litrów, dwie pompy paliwowe z chłodnicą paliwa w kanale na
            dachu
            masa własna: 1825 kG bez paliwa
            opony: BF Goodrich
    • Gość: brembo konferencja - foty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 21:11
      static.flickr.com/107/316582073_9fdda28a59_o.jpg
      static.flickr.com/101/316589739_011f160e49_o.jpg
      static.flickr.com/103/316592911_82a93ad9c2_o.jpg
      static.flickr.com/117/316592913_95dce956e9_o.jpg
      static.flickr.com/117/316592914_2bd3bf55db_o.jpg
      static.flickr.com/113/316589737_298518abe0_o.jpg
      static.flickr.com/114/316589730_d95c11611b_o.jpg
      static.flickr.com/109/316589735_1b989d3c7b_o.jpg
      static.flickr.com/118/316589738_533f719448_o.jpg
      static.flickr.com/100/316589733_d0c2176396_o.jpg
      static.flickr.com/109/316592919_749b644045_o.jpg
    • Gość: brembo prezentacja z ostatnich rajdów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.06, 01:16
      video.google.pl/videoplay?docid=-2515197510156394237
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka