Dodaj do ulubionych

Pytanie Drugie odnosnie techniki jazdy

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.07, 23:57
Czy czasem ktos nie mial jakiegoś łuku którego by chciał fajnie zebrać ale
wie,że aby spoko było trzeba go wziąść z duża predkością!!

Ogolnie ja motocykl wyczuty mam mysle ze bardzo dobrze na 100%mozliwosci mocy
silnika itd i dobrze sobie radze w ciasnych zakretach lukach ostrych itd moge
sie bardzo zlorzyc pod warunkiem, ze nie biore ich z predkoscia wieksza niz
100km/h i prawie zamykam opone na nich. Natomiast czasem widze duzy luk i aby
w niego fajnie wejsc tzreba by jehac minimum 120 czasem 140 czasem 160 A wiec
czy przy takich predkosciach da sie wejsc biorąc pod uwage topornośc motocykl
spowodowane silnym wiatrem i przy zalorzmy pewnym zlorzeniu opona nie pusci??
bo na tkaich lukach bardzo mlo pochylam motocykl i jakos sie boje lini
ciaglych przerywanych itd wiec biore jednym pasem bo mam uczucie, ze przy tych
predkocsciach i pewnym pochyleniu motocykla opona zlapie poslizg i wtedy
trzeba gbrac zakret jednym pasem. I pytanie czy samochod nie lepiej radzi
sobie z takimi zakrętami niekoniecznie o twardym zawieszeniu bo z twardym
pewnei ma bardoz duze mozliwosci jak sprawa wyglada wejsc w zakrety miedzy
motocyklem sportowym a osobowka np typu calibra z twadrym zawieszeniem przy
predkosci wiekszych niz 120 itd
Obserwuj wątek
    • Gość: okular Trudne pytanie IP: *.adsl.inetia.pl 23.04.07, 00:08
      zależy od paru innych czynników takich jak profil, szerokość łuku, widoczność
      drogi i jakość asfaltu oraz stan techniczny i nastawy zawiesznia. "wczute moto"
      to chyba nie wszystko. jesli w calibrze siedzi kierowca a nie leszcz od
      wiejskiego tuningu to niestety na nierównych łukach może Cię objechac... wydaje
      mi się...
      • Gość: Dzakas Kto sie wypowie jeszcze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.04.07, 00:47
        Wydaje mi sie, ze tez moto nie ma szans zakladajac ze to nei jest asfalt w
        poznaniu ale zwykla droga o powiedzmy dobrej bardzo dobrej nawierzchni ale ten
        wiatr troche pie...li profil opony 160 z tylu zawieszenie powiedzmy z przodu
        normalne wyregulowane chociaz obecnie nei ejst bo nie mam oleju w lagach. ale
        wydaje mi sie, ze motorem czasem nie ma szans na lukach z wieksza predkoscia
        szczegolnie an poliskich drogach i gdy wykorzystac mozemy jedynie ejdne odcienek
        drogi ze wzgledu na pasy tkore napewno sa slizgie gdy sie wezmie pod uwage
        predkosc i kat pochylenia.
      • Gość: kubek145 Re: Pytanie Drugie odnosnie techniki jazdy IP: *.ukonline.co.uk 23.04.07, 15:34
        generalnie co do skladania sie w zakrety na moto powyzej 100 to nic nie powiem bo, zoltodziob w tej kwestii jestem, i jak jade powyzej 150 w zakretach to tylko po autostradach/drogach szybkiego ruchu gdzie nawierzchnia jest ok wiec poprostu mocniej kierownica sie operuje.
        natomiast autem zrobilem duzo tys km, nie tylko po asfaltach i nie tylko w ruchu miejskim, i powiem ze zakrety autem to mozna baaardzo cisnac, bo w razie co lapiesz boka, kontra i lecisz dalej.. w moto niemasz tej opcji..
      • Gość: siekiera77 Re: Pytanie Drugie odnosnie techniki jazdy IP: *.aster.pl 23.04.07, 21:52
        u mnie to wyglądało tak:
        na budziku 320 kmh
        (zmknięta szafa jest baaaardzo fotogeniczna ) :-D

        www.youtube.com/watch?v=myTl2ffKWgA
        cyclospeed pokazał 299 kmh
        (jest b. dokładny i pokazuje z jaką prędkością byśmy pojechali gdyby nie ten...
        ciągły poślizg... :-(
        który w moim przypadku wynosił "X" na każde 100 kmh
        co z kolei wynika z wskazania GPS:
        286 kmh

        www.youtube.com/watch?v=pu7WSeiWyE0
        nie chce mi sie liczyć i porównywać
        bo od dawna nie chodze do szkoły ;-)
        ale ktoś wyliczył, że przy predkości 200 kmh
        na każde przejechane 100 kmm
        2 km przejeżdżamy w poślizgu
        więc laczki sie scierają
        dość gwałtownie :-(((
        tak, że stałej bariery to raczej nie ma
        bo to zależy od wielu czynników
        np. współczynnika cx
        rodzaju nawierzchni
        mieszanki gumianej
        itp itd

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka