Dodaj do ulubionych

Motocykl idealny

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.07, 21:55
Szukam motocykla idealnego tzn. takiego ktory bedzie przede wszystkim wygodny,
zwinny, mocny, elastyczny i niezawodny.

Moze cos zaproponujecie ?

Obserwuj wątek
    • aylen Re: Motocykl idealny 16.08.07, 22:00
      temat juz walkowany .... XX i basta.
      • hayabusa1969 Re: Motocykl idealny 16.08.07, 22:22
        PAN EUROPEAN 1100,1300
        • Gość: Pibrac Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.07, 23:44
          XX to wedlug mnie motocykl sportowy, nadgarstki bola i pozycja mocno pochylona a
          PanEuropean to typowy turystyk z kolei i ciezko sie nim poruszac w miescie.
          • aylen Re: Motocykl idealny 17.08.07, 00:22
            Dobrze ze napisalec "moim zdaniem" ....
            Jezdzilem na XX 2 sezony, najdluzsza podroz to w 8 dni na Sycylie i
            z powrotem (na sam koniec Sycylii).
            Powiem Ci tylko tyle - mylisz sie i to bardzo :-)

            Szczerze mowiac Twoje pytanie bylo troche naiwne....
            Jakiej odpowiedzi oczekiwales?
            Przeciez kazdy z nas potrzebuje innego sprzetu ... maly, duzy,
            cross, street, sport, turysta, nowy, uzywany, zabytek itp

            Na drugi raz zastanow sie trocha zanim zadasz pytanie ...
            Napisz cos w stylu - mam X/Y wzrostu/wagi, chce uzywac motocykla
            do ... , nie znam sie na mechanice - co radzicie ...?
            • Gość: wojtexc Re: Motocykl idealny IP: *.globalconnect.pl 17.08.07, 00:47
              nie ma motocykla idealnego...!! zjechalem juz w swoim zyciu pare moto i dopiero
              teraz wsiadlem na taki ktory mi sie wydaje idealny ale wiem ze wielu osobom on
              nie pasuje bo kazdy ma swoje preferencje, przeznaczenie motocykla i zakres
              miedzy praktycznoscia a sprawianiem sobie przyjemnosci, ogolnie temat rzeka ;)
              • Gość: Pibrac Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.07, 01:59
                Glownie jezdze po miescie wiec musi byc zwinny ale tez wygodny, mam 185cm i 94
                kg, obecnie jezdze na Z750 ale po 100 kilometrach zaczynaja mnie juz plecy bolec
                i nadgarstki tez juz wymiekaja :/ sprzet powinien miec odejscie wiec tak ze 100
                konikow powinno byc pod siedzeniem.

                Moze cos takiego: Cbr 1000 z siedzeniem i kierownica od Goldwinga ;]
                • aylen Re: Motocykl idealny 17.08.07, 16:43
                  no widzisz ... i od razu temat sie rozwinal ...
                  :-)

                  Dla mnie tak jak napisalem XX byl idealem. Byc moze pozycja
                  rzeczywiscie troche bardziej sportowa ale jak nie chcesz sie scigac
                  to mozna wrzucic szybe turystyczna. Ja mam 191 i szyba MRA byla ciut
                  za krotka - struga szla prosto w ryjek.
                  XX ma tez jeszce jedna ceche ktorej brakuje pozostalym -
                  niezawodnosc i trzymanie wartosci. Na prawde trudno znalezc tan ieg
                  XXa ktory nie bylby bity. Poprostu jak wsiadziesz to trudno Ci sie z
                  nim rozstac.
                  Ja n p sprzedalem bo siurniety mnie meczyl a poza tym wymyslilem
                  sobie ze chce cos bardziej sportowego (ale nie hardcore dla
                  pigmejow).
                  XX doskonale sprawowal sie tak w miescie jak i w trasie. Szeroka
                  wygodna kanapa, liczne sposoby montazu bagazu, cisza i elastycznosc.
                  Wyobraz sobie ze w trasie o ktorej pisalem (Sycylia) praktycznie nie
                  wzial oleju ...
                  Serwisujesz tyle co na przegladach...

                  Jak juz bardzo bys sie upieral to sa akcesoryjne wyzsze kierownice
                  ale to troszke smiesznie zaczyna wygladac.

                  Co do spokojniejszych motocykli to bardzo dobre recenzje zbiera
                  Vstrom 650 ... i o tym mozesz pomyslec...
                  Nie powoiem Ci nic na jego temat bo nie jezdzilem ale slyszalem
                  same pochwaly... Dobry do miasta i w trase, w teren chyba tylko z
                  wygladu ale na lake mozesz wjechac ...

                  pOOzdrawiam
    • Gość: Simon Re: Motocykl idealny IP: *.era.pl 17.08.07, 08:58
      Z różnych opisów wynika, że mógłby to być Fazer 600... ale sam nie jeździłem...
      dla mnie idealny byłby mój trampek gdyby miał trochę więcej mocy, lepsze hamulce
      i większy bak :))).. dlatego zamierzam sie przymierzyć do R1200GS.... a może do
      Fazera???...
      • Gość: . Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.07, 11:44
        ktm adventure 950 , wąski, wysoki, wygodny, ma kopyto na Kamczatke dojedzie
        • Gość: Pibrac Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.07, 12:29
          No KTM moze bylby dobry ale gdzies czytalem ze lubi szarpac na niskich obrotach
          ? Dodam ze ja nie mam dupki jak Valentino Rossi i po godzinie jazdy na moim Z750
          mam uczucie jakbym siedzial na poreczy od schodow ;]
          • Gość: dingo Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.07, 12:45
            TDM 900
            • Gość: siekiera77 Re: Motocykl idealny IP: *.aster.pl 17.08.07, 13:05
              powiem krótko
              i pewnie was zaskocze ;-)
              ...Hayabusa :-D
              www.bikepics.com/pictures/429740/
              • Gość: . Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.07, 14:14
                w ktmie masz ten plus że jak cię zacznie dupa boleć to na stojąco możesz
                spokojnie jechać, wbrew pozorom taka jazda jest bardzo wygodna i dla kręgosłupa
                jest lżej
          • Gość: r1200c Re: po godzinie jazdy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.08.07, 17:09
            Ostatnio przejechalem sie (400KM) k1200r, p
            olecam pod kazdym wzgledem, powiem raz jeszcze: KAZDYM!

            A jesli golas nie odpowiada to wersja z owiewka RS, albo
            kredensowata GT.

            A btw to mam 190/95.

            Pozdrowienia
            j
          • Gość: Pablo-Se Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.07, 23:31
            Miałem honde NTV650 Deauvill i może nie jest to sprzęt zbyt szybki ale jak na
            warunki miejskie ma wystarczające osiągi. Wykazuje się dużą wytrzymałością i
            niezawodnością. Często jest uznawany jako motocykl wszechstronny do jazdy na co
            dzień i na wypady te krótsze i te większe. Parokrotnie miałem okazje sprawdzić
            go w dalekich trasach i w ruchu miejskim i przeważają te dobre odczucia.
    • Gość: f liv Re: Motocykl idealny IP: 195.164.254.* 17.08.07, 15:08
      Polecam Yamaha XJ900 Diversion. Spęłni chyba wszystkie twoje
      oczekiwania. Może odczujesz po pewnym czasie mały niedobór mocy, ale
      to kwestia gustu. Polecam.
      • Gość: Pibrac Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.07, 18:50
        XJ900 wydaje sie dobry ale juz troszke przestarzaly, TDM to naprawde dobra
        propozycja choc 86 KM to troszke malo(?), Hayabusa ekhem..., BMW byc moze jest
        dobre ale napewno nie pod wzgledem ceny ;]

        A jak wyglada sprawa w TDM odnosnie reakcji na zmiany obciążeń silnika ? bo
        ponoc sa dosc silne.

        Pozdrawiam
        • Gość: fazer600 Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.07, 22:36
          Hej! No nie wiem czy Fazer a zwlaszcza Fazer600 to motocykl
          zaslugujacy na miano idealnego... moze nowsza wersja (Fazer S2?) ma
          poprawione to i owo ale wierz mi ze jest wiele ciekawszych i
          fajniejszych motocykli...
          • Gość: Pibrac Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.07, 00:34
            Deauville szczegolnie ta nowa jest atrakcyjnym motocyklem ale z tymi kuframi
            jest troche szeroka,szkoda ze nie mozna ich zdemontowac, pozatym troszke brakuje
            jej jednak mocy.

            Z wymienionych motocykli najbardziej mi sie podobaly TDM 900 i KTM Adventure
            950. Moze ktos o nich cos wiecej powiedziec ?
            • Gość: . Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.07, 01:14
              ktm bo :
              winkle i poślizgi nie straszne, zabiera dużo paliwa, jest od cholery akcesoriów,
              wybór opon masz między typowymi kostkami a oponami szosowymi.
              No i jak zachce ci się w góry jechać to wycieczka nie musi obejmować wyłącznie
              szarej wstęgi pl.youtube.com/watch?v=jW-T1uy0wr8&mode=related&search=
              • Gość: Pibrac Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.07, 01:16
                Ale czy KTM-em mozna lawirowac w korku bez wiekszych problemow i czy przy
                niskich obrotach jego silnik nie szarpie ? No i te siedzenie wydaje sie dosc
                waskie...
    • Gość: Szuli Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.08.07, 18:21
      Temat dyskusji wydaje się nierozwiązywalny ale... bardzo życiowy.
      Sam jeszcze kilka dni temu głęboko się zastanawiałem nad wyborem
      motocykla. Chciałem mieć motocykl do wszystkiego - do "ganiania" po
      mieście, wypadu w góry a czasem "wystrzelenia spod świateł".
      Miałem różne pomysły ale w końcu zostały mi dwa typy: Yamaha FJR
      1300 i Suzuki Bandit 1200SA.
      Yamaha jest super - jeździłem nią w ten weekend (kolega pożyczył) -
      ale niestety do miasta się nie nadaje - za duża. No i ta cena...
      No i w ten sposób pozostał na placu boju Bandzior - fajny wygląd,
      dobre osiągi, wygodny (można pojechać na urlop) no i przystępna
      cena. Jedyny minus - nadaje się do jazdy praktycznie tylko po
      asfalcie. I już byłem prawie zdecydowany gdy w weekend kumpel
      wyciągnął mnie na dni otwarte Triumpha - poszedłem tam bez
      przekonania. Najpierw dali mi Daytone 675 - motocykl nadający się
      praktycznie tylko do sportu (przy moim wzroście - 185cm - nadgarstki
      wysiadły mi po 10km) a potem wsiadłem na nowego Tigera 1050
      i...doznałem olśnienia. To było to! Niby duże enduro ale z ukłonem w
      kierunku fun bike'ów. Stosunkowo niska masa 198kg, rewelacyjne
      prowadzenie sie (to moja subiektywna opinia), wygodna pozycja za
      kierownicą... jednak największe wrażenie zrobił na mnie silnik.
      Trzycylindorowa jednostka o pojemności 1050 to poprostu arcydzieło.
      Jak na "enduro" to ten motocykl poprostu wymiata:
      0-100km: 3,4s
      0-200km: 12s
      vmax: 220km/h
      BMW R1200GS, Varadero 1000, KTM 990 Adv czy V-Strom 1000 o takich
      wynikach mogą tylko pomarzyć.
      No ale ja jadę i śnię dalej: moment obrotowy w tym silniku jest
      praktycznie stały w całym zakresie obrotów!!!
      od 2000 do 9500obr/min cały czas krzywa momentu przebiega w zakresie
      90-100Nm!!!
      Efekt jest taki że czujesz się jak wystrzelonym z katapulty. Moc
      jest oddawana równo cały czas - poprostu cały czas czujesz
      fantastyczne przyspieszenie! Jednocześnie do opanowania tej niemałej
      mocy (115KM) nie potrzeba wielkich umiejętności - Tigera prowadzi
      sie dziecinnie prosto.Tego się nie da opisać - to trzeba przeżyć;
      kto ma w pobliżu salon Triumpha niech żąda jazdy testowej. Naprawdę
      warto.
      Także moim zdaniem jeśli ktoś szuka motocykla idealnego (czyli tak
      naprawdę maksymalnie uniwersalnego) to lepszego chyba nie ma.
      Sorki że się tak rozpisałem ale w ten weekend naprawdę się
      zakochałem a kochliwy raczej nie jestem :)
      Na koniec do tej beczki miodu - łyżka dziegdziu - Tigera trzeba
      kupić nowego...to co opisuję dotyczy tylko modelu 1050 który z
      poprzednim Tigerem 995 ma oprócz nazwy niewiele wspólnego.
      Cena...44000...dużo, ale jest światełko nadzieji: w USA Tiger
      kosztuje 9500USD.Planujemy z kumplem na wiosnę sprowadzić 2 sztuki -
      z cłem i transportem powinniśmy się zamknąć w cenie Bandita (34000)
      a to już zaczyna być cena interesująca. No nic - narazie składam
      kasę.
      Ciekawskim polecam porównanie Tigera z innymi motocyklami oraz jego
      obszerny test w Motocyklu 06/2007
      • Gość: Pibrac Re: Motocykl idealny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.08.07, 00:56
        Witam, mnie tez sie nowy Tiger podoba, czytalem o nim recenzje w motocyklu jak
        porownywali go z bmw,ktm,suzuki... Tylko kurde gdyby jeszcze mial kardan...
        Zwrocilem tez uwage na bmw r1200r tylko te 48000 ;[
    • Gość: zeus Re: Motocykl idealny IP: *.kim.pl 29.08.07, 11:44
      Do miasta i niedalekie trasy łączone z bezdrozami tylko enduro
      VStorm lub XT.
    • motofil Re: Motocykl idealny 08.09.07, 00:48
      Gość portalu: Pibrac napisał(a):

      > Szukam motocykla idealnego tzn. takiego ktory bedzie przede wszystkim wygodny,
      > zwinny, mocny, elastyczny i niezawodny.
      >
      > Moze cos zaproponujecie ?

      B6? :)
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka