grodek75
25.12.11, 19:38
Przez ostatnie kilka lat byłem "wierny" ELE Taxi.
Ceny mają dość wysokie, ale poza podsyłaniem Mercedesów A-Klasy (małe i do tego śmierdzące trupy) nie miałem im wiele do zarzucenia. Zawsze byli na czas i nie uskuteczniali wycieczek po mieście. Wczoraj jednak "przelało mi się".
Zamówiłem taksówkę dla mojej cioci na godzinę 20:15.
Zamówienia dokonałem telefonicznie o godzinie 19:50.
Zostało przyjęte i potwierdzone.
Niestety o godzinie 20:09 zadzwoniła do mnie telefonistka z infolinii ELE Taxi oburzonym tonem informując, że "taksówka czeka!". Wydawało mi się że jeżeli jako dorosły, świadomy tego co czynię człowiek zamawiam taksówkę na godzinę 20:15 to co najmniej do tej godziny mogę się pojawić przy samochodzie. Otóż nie. ELE traktuje mnie jak debila i kilka minut wcześniej pogania bym biegiem stawil się przy taksówce, której kierowca nie ma aktualnie co robić. Po kilku latach wiernego korzystania z usług tej korporacji daję sobie spokój. Nie jestem gnojkiem, którego po chamsku się pogania przed czasem. Życzę powodzenia w tak chamskim traktowaniu klienta.
--------------------------------------------------------------
www.panoramio.com/user/2266955
my.flightmemory.com/image/grodek75.gif