Dodaj do ulubionych

50 autobusów na ulicach mniej. Ostateczna wersj...

IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 08:09
Złodzieje z PO. Ot tyle. Przestaję płacić podatki w Warszawie. Niech sobie Ruta z Gronkiewicz sami płacą skoro tak syto korzystają z tych pieniędzy w ramach swoich wynagrodzeń, samochodów służbowych, etc....

Nigdy więcej złodziei z PO!
Obserwuj wątek
    • Gość: janek 50 autobusów na ulicach mniej. Ostateczna wersj... IP: *.ip.netia.com.pl 11.05.13, 08:21
      Ruta chyba planuje zostać najbardziej znanym hodowcą kóz w kawalerce.

      Koza Ruty to organizowanie pracy ZTM.

      Ruta zwiększa zatrudnienie z 350 na 700 osób. Po czym łaskawca oświadcza, że jest 660 więc zmniejszył.

      Za rządów Ruty koszty eksploatacji kilkudziesięciu służbowych aut rosną z pół miliona rocznie na ponad milion. Po czym Ruta pozbywa się 3 z nich.

      Ruta oświadcza, że będzie tramwaj i dalsza budowa II linii metra. Po czym wszystkim krytykom (ale w sumie przychylnym inwestycji, tylko wskazującym na błędy na etapie przygotowanie inwestycji) czyli SISKOM w osobie radnego Wojciecha Tumasza czy dziennikarze Gazety Wyborczej w osobie redaktora Osowskiego czy też Zielone Mazowsze są obsmarowani na oficjalnych stronach ZTM (nie z nazwiska, ale wiadomo o kogo chodzi). ZTM i specjalnie przyjęte do pracy osoby od inwestycji nie poczuwają się do odpowiedzialności a przygotowanie tak słabych decyzji, ze zostały wielokrotnie uchylone przez analizujące ich prawidłowość organy. Aż dziwne, że o tym ani radni, anie redaktorzy nie piszą.

      Po czym okazuje się, że plan cięć linii zostaje wywrócony do góry nogami, bo pierwszy w sumie był nie do przyjęcia z prostego powodu - zamknięcia linii średnicowej i przebudowy Okęcia.

      Panie Ruta, zatrudnij Pan jeszcze 300 osób, to podwoi Pan swój wynik przyrostu zatrudnienia i może ktoś z tych 300 nowych będzie w stanie powiedzieć Panu w marcu, jaki jest plan remontów na wakacje. Bo wszyscy wiedzieli, tylko nie ZTM.
    • Gość: anna W ciągu ostatniego miesiąca IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 08:33
      tylko jeden jedyny raz widziałam kontrolerów biletów w Warszawie,w tramwaju na Marszałkowskiej.Przy czym,do jadącego na końcu wagonu zaszczanego i zarzyganego menela panowie nawet nie podeszli.Jemu wolno jeździć za darmo,my mamy płacić,bo inaczej jesteśmy "złodziejami".
      A te "cięcia" to jakaś kpina.Pokazywanie ludziom zwykłego fucka.To co zrobiono ze 195 to nawet do kabaretu się nie nadaje.


      • Gość: evil-devil Re: W ciągu ostatniego miesiąca IP: *.ip.netia.com.pl 11.05.13, 08:52
        Najlepsze jest to, ze Ruta ciecia zaczął od kontrolerów biletów. Przecież to musi być kamikadze albo człowiek bezmyślny. Utrzymać obsługę parkingów (ciekawe, jakie były kryteria naboru) która generuje koszty a przychodów zero, utrzymać zestaw dyletantów bez doświadczenia w rozkładach jazdy - generujących koszty błędnymi decyzjami i w ich wyniku koniecznością ciągłych zmian, ale za to zwolnił kontrolerów biletów (jeśli rzeczywiście potrafił wybrać najgorszych, to słusznie) i nie zatrudnił nikogo na ich miejsce do tej samej roboty. Przecież tutaj są przychody, które wyciekają - szczególnie ostatnio wiele było o fałszerstwach.

        Patrząc na tą logikę podejrzewam, że codziennym mottem dyrekcji ZTM jest:
        Przyszedłem do pracy później, a muszę wyjść wcześniej. Wobec tego zrobię sobie dłuższą przerwę.
        Pasuje do efektów. I logika jakby ta sama.
            • Gość: geniusze zmian Re: W ciągu ostatniego miesiąca IP: *.ip.netia.com.pl 11.05.13, 16:29
              To wygląda jak zabawa dzieci obrażonych, że im nie pozwolono wdrożyć pierwotnej propozycji. Stąd wysyp linii co 30 minut z absurdalnie powykręcanymi trasami. Los tych wszystkich linii jest przesądzony - wcześniej czy później podzielą los 130, 140, 151, 202, 215, 228, 302, 318, 410 i 510.

              Metoda znana: kto pamięta, że obecne nędzne 210 to niegdysiejsze porządne 505? Albo 140 Wschodni - Żerań FSO, gdy było całkiem sensowną linia lokalną? Albo 302 które jako 144 jako Dworzec Wschodni - Buków też przy rozkładzie lepszym miało lokalnie znacznie lepszą frekwencję niż jako pocięte 302. Można wymieniać dalej. Stary numer.

    • freejazzy Pomysł zlikwidowania 175 i 521 11.05.13, 10:04
      Pomysł zlikwidowania 175 i 521 w myśl ZTM-owskich "zasad kształtowania układu komunikacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem transportu szynowego" był... nie do obronienia. To było jasne od samego początku i tylko niektóre Pawełki zdawały się tego nie dostrzegać.
      Kolej jest jak najbardziej w porządku, tyle że kolejarze są jak na razie zbyt nieodpowiedzialni żeby oprzeć na ich usługach tak ważną trasę jak dojazd na lotnisko. Wczorajszy Warszawski Dzień Awarii na PKP pokazał to dobitnie - cóż z tego, że pociągi psuły się na trasie do Grodziska i Skierniewic kiedy diabli brali cały rozkład jazdy z S2 i S3 włącznie. I stój sobie teraz potencjalny pasażerze na peronie z walizami i czekaj na zmiłowanie ze strony PKP a może nie spóźnisz się na samolot...

      Przy okazji: ZTM chyba na koniec postanowił wbić szpilę zbyt głośno protestującym studentom bo jednak nie będzie bezpośredniego dojazdu ze Żwirki i Wigury do BUW-u. A tak się wszyscy roztkliwiali, że 128 to taka dobrze wytrasowana linia...
    • Gość: Warszawiak Co ma lotnisko i skm do 175? Nic. IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 10:51
      Co ma lotnisko i skm do 175? Nic.
      Ten autobus służy przede wszystkim mieszkańcom Ochoty i Okęcia jadąc wzdłuż całej Żwirki aż do centrum.
      A SKM jedzie dookoła. Więc skm z linią 175 mają mało wspólnego.

      Ale dla nich najważniejsze to utrzymanie skm, która była chwytem PR na całą Polskę przed euro 2012. Koszt tego ponosi teraz Warszawa.

      Komunikacja ma służyć głównie mieszkańcom tak jak to robi 175, a nie skm, które z wyłączeniem kilku pociągów (2-3 pociągi rano ludzi jadących do biur oraz 2-3 pociągi popołudniu wracających z biur) jeździ puste.

      Ale co może wiedzieć urzędas słoik, który mieszka gdzieś na Białołęce i do roboty jeździ samochodem mając do dyspozycji darmowy parking?

      Dla urzędasów w dobie kryzysu najważniejsze było przyznanie sobie w Warszawie w 2012 roku 43 mln zł premii.

      • Gość: pm Re: 50 autobusów na ulicach mniej. Ostateczna wer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.13, 16:28
        a kogo to obchodzi, że z wilanowa, służewa jeździ dużo ludzi do biurowców na służewcu? kogo to obchodzi, że w godzinach szczytu nie da się teraz wsiąść ani w 117 ani w 317. kogo to obchodzi, że w 117 jadącym wołoską w godzinach szczytu nadal jest tłoczno (ubrdali sobie, że sprawę załatwi 317, które pojedzie na lotnisko)? no, na pewni nie ztm.

        to nie jest reforma robiona dla pasażerów, to jest reforma robiona pod korzyści ztm.

        już nie wspomnę o tym, że zabrali ludziom bezpośredni dojazd do szpitala mswia
        • Gość: geniusze zmian Re: 50 autobusów na ulicach mniej. Ostateczna wer IP: *.ip.netia.com.pl 11.05.13, 16:34
          Tylko że młodzież przygarnięta przez Rutę do ZTM z Wawkomu ma kilka cech, przez co lubi przesiadki: mianowicie jest młoda, sprawna (najwyraźniej jedynie fizycznie) oraz uwielbia zmiany. Stąd brak szacunku dla linii dowozowych do ważnych miejsc dla osób z problemami z poruszaniem się:
          Szpital MSWiA opisałeś sam w kwestii dojazdu z Wilanowa. nie zapominajmy o usunięciu tramwaju 33 (teraz mogłoby to być 41) czy zakusach na 138 (dojazd z Pragi).
          Plac Hallera - liczne poradnie i przychodnie, także całodobowe - pocięto 144 na 302, które się teraz odwołuje, wcześniej próbowano usunąć 176. nie udało się, więc też się potnie.
          Szpital Bródnowski - 156 zamiast co 15 minut to co pół godziny.
          I tak dalej. Wszędzie powyżej można dojechać, ale z przesiadkami.
    • Gość: obserwator Linia SKM - S 127 Włochy-Powiśle IP: *.warszawa.vectranet.pl 11.05.13, 17:39
      Co lub może kto? decyduje o zmianach trasy.Zgodnie z tezą wpajaną mieszkańcom, autobus nie może dublować pojazdów szynowych bo to marnotrastwo pieniędzy.
      127 zlikwidowano na Bródnie pod byle kłamstwem o regularności i za długiej trasie teraz nagle się jego trasę wydłuża.Trasa Bródno-Włochy miała sens bo łączyła dwa odległe od siebie rejony miasta bezpośrednio w jakimś rozsądnym czasie.Teraz powstała linia 120% dublująca trasę SKM i KM gdzie pociąg odjeżdza dosłownie co kilka minut.
      Start PKP Włochy jest i 127 następnie dla pociągów dw.zachodni,W-wa Ochota,dw.śródmieście zbieg okoliczności i na przystankach obok tych stacji melduje się 127 które zalicza dodatkowo po drodze jeszcze PKP jerozolimskie/to te 20%/.Na tym nie koniec ZTM teraz wydłuża trasę,dokąd ??? Do następnej stacji SKM i KM czyli pod sam dw.Powiśle.Kiedy do dw.wschodniego?Linie 2km od torów do likwidacji a linia praktycznie 100 metrów od torów przedłużana dalej żeby się z nimi pokrywać.ZTM samo zaprzecza swoim teoriom.
      Jeszcze podziękowania dla ZTM-u i pana ruty za wspaniały autobus 227 i jego rozkład.Normalnie łaskawcy.Chciłbym żeby pan dyrektor może pokazał jak zdążyć na dogodną przesiadkę którą funduje przy dw.centralnym ze 127 które jest tam rozkladowo 22.45 i przesiąść się w 227 które odjeżdza po drugiej stronie dworca jakieś 400 metrów do pokonania/również po schodach/ a jakże o 22.45.Dobre i agresywne psy do pomocy i może by zdążył bo następne 227 dopiero za 7 godzin.Może pokaże jak jego genialni pracownicy organizują komunikację.Ale jest pięknie bo zlikwidowali 127 ale dali 227 a że nim nie można pojechać bo po prostu się na niego nie zdąży to dobrze bo w statystykach wykaże że jezdzi pusty i należy zlikwidować.
    • Gość: mm Re: Ursynów - palma? IP: 78.30.119.* 12.05.13, 19:17
      Dla mojej leciwej ciotki przesiadka jest koszmarem wszedzie tam gdzie w metrze nie ma windy lub schodow ruchomych oraz tam gdzie trzeba przejsc "na czas" przez szerokie jezdnie.

      Co trzeci warszawiak jest starym czlowiekiem! Chyba o tym zapominamy. Doliczmy tez matki z dziecmi, niepelnosprawnych, itd..
    • Gość: Hiszpan32 50 autobusów na ulicach mniej. Ostateczna wersj... IP: *.dynamic.chello.pl 13.05.13, 02:49
      Te zmiany to jakaś paranoja. Większość bez ładu i składu, jakby ślepiec ciął nożyczkami. Weźmy Mokotów. Tłumaczy się nam, że będą likwidowane linie dublujące komunikacje szynową - i proszę: pokręcone 195 bez sensu - kto i gdzie tą podkową będzie jeździł? 130 do likwidacji - a jakież on tramwaje dublował? Podobnie ze zmianami w Wilanowie - gdzie tu tramwaje? 117 zlikwidowane z odcinka Mokotowskiego, ale niech się pan dyrektor spróbuje wepchnąć w tą linię rano na Wałbrzyskiej. A juz kursowanie co 30 minut to śmiech na sali - przecież na taką linię nikt normalny na przystanku nie czeka...
      Rozumiem, że trzeba oszczędzać, jak ktoś wcześniej publiczną kasą szastał, ale oszczędzać też można z sensem. Nie wiem, czy to prawda, co ktoś wcześniej pisał, że ZTM ma kilkadziesiąt samochodów służbowych. Po co? Niech jeżdżą komunikacją miejską, skoro tak świetnie trasy układają. A samochody sprzedać i kasa na Owsiaka...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka