Dodaj do ulubionych

A2 - krotkie podsumowanie klamstw Pani Komagane

17.10.04, 13:11
niestety ostatnio mialem utrudniony dostep do internetu. jakis wirus
zniszczyl mi dysk. teraz korzystam z uorzejmosci znajomych. Nie wiem co sie
stalo, ale mialem tez problemy z dostaniem sie do poczty ale sie udalo.
czy to nie dziwne, ze jak zaczalem zadawac niewygodne pytania na tym forim,
to jak "diabel z pudelka" wyskoczyl u mnie jakis wirus?
naciagana teoria spisku? - wiem

ostatnio udalo mi sie wydobyc od Pani Komagane szczere wyznania. niestety
znow okazalo sie jak bardzo siedzi ona w klamstwie.
1. nieprawdą jest ze a2 pod GK ominie Park krajobrazowy, po p.Komagane swego
czasu tu powszechnie pisala.
miala prawo sie pomylic, ale lansujac wyraźny projekt na swojej stronie www
powinna go znac. poza tym juz dawno wielu jej pisalo, ze nie ominie. jakby
byla uczciwa, to by swoje bledne stwierdzenie sprostowala. ja czegos takiego
nie zauwazulem
2. nieprawda jest, ze zbudowanie a2 pod GK uwolni Warszawke od tir.
P.Komagane ma mgliste pojecie o rynnku hurtowym w stolicy, nie wie ile
hurtowni jest, a rzuca jedynie hasla by hurtownie wyniesc poza miasto. Sama
jednak nie wie jak tego dokonac.
pisala tez wielokrotnie, ze obwodnica w warszawie bedzie platna, a jak bedzie
platna towszyscy i tak pojadą przez Gk. Obwodnica bedzie bezplatna, platna
natomiast bedzie a2 pod GK. Czyli i tak wszyscy pojada przez GK. dla nas to
zadna roznica
3. P.Komagane i jej poplecznicy zarzucali powszechnie, ze projekt budowy
obwodnicy w Warszawie zwiazany jest z wykupem gruntow i ze ktos ma w tym swoj
interes.
zapomniala jednak dodac, ze po tej samej trasie zamierza puscic i tak jakąś
drogę, a w zasadzie trase szybkiegi\o ruchu, dla niepoznaki zwana drogą
zbiorczą. jak jest więc z wykupem gruntow?
4. P.Komagane perfidnie klamie, ze ursynowiacy wiedza o jej projekcie i
powszechnie go akceptuja.
akurat mam wieklu przyjaciol na Ursynowie. ani oni ani nikt z okolicy nie ma
pojecia o projekcie ekostrady.
5. P.Komagane powszechnie pisala, ze zakazy ruchu na obwodnicy i dozor
policji nie zablokuja wjazdu tir na nią.
ale sama pisze, ze takie zabezpieczenia sa wystarczajace by nie wpuscic tir
na "jej" trase szybkiego ruchu przez ursynow (o przeprszam - droge zbiorcza).
6. P. Komagane i jej pieski nie potrafia w zasadzie podac zadnych faktow ani
argumentow za ich koncepcja. Przez wiele miesiecy ograniczali sie tylko do
krytyki obecnego rozwiazania i rzucania wyzwiskami.
przy tym ostatnie oswiadczenia niejakiego PIOTRa o chamstwie na forum sa po
prostu smieszne. To tak jakby nalogowi alkoholicy zarzucali komus ze wypil
piwo. żałosne.
7. Pani Komagane w koncu pisze, ze nie wie wiele o projekcie setec, ktory
popiera i na podstawie ktorego jej stowarzyszenie stworzylo projekt ekostrady.
Popiera coś o czym nic, czy niewiel wie?
8.P.Komagane klamie piszac o tabunach tir na trasie Łazienkowskiej i
siekierkowskiej. pisze o koleinach na tych trasach. Owszem są miejscami
wyboje, ale przez nieudolnie latane dziury i wystajace studzienki. w o wiele
gorszym stanie sa inne ulice Warszawy, jak pulawska gdzie ruch tir jest
calkowicie zakazany. ruch tor na tych trasach jest minimalny. Jak mniemam to
stowarzyszenie p.Komagane usilowalo polu\iczyc te tiry.

mialem na poparcie moich spostrzezen wiele linkow do postow Komagane, ale
zaginely wraz z moim calym dyskiem. Jednak kazdy moze se poczytac jej posty i
sam sie przekonac jak ta kobieta perfidnie klamie. Klamstwa jej wielokrotnie
zostaly na tym forum wypunktowane.

mnie zastanawia jedno - projekt ekostrady pani Komagane od obecnego gddkia
rozni sie w zasadzie tym, ze w okolicach GK, Tarczyna i Milanowka idzie
autostrada.
Radze siskomowcom by udali sie kiedys do sądu ksiag wieczystych przy al.
Solidarnosci w Wawie i sprawdzili do kogo naleza dzialki w tym rejonie. Nie
sugeruje nic, zalecam jednak sprawdzenie tego, Wgląd do ksiag ma kazdy.
Mysle, ze oglądajac księgi wieczyste wiele może sie wyjasnić.

ja wiecej nie chce sie do tego mieszac, to wasz problem. Nie wiem kiedy znow
napisze. moze wogole. Moze jak naprawie komputer, a na razie nie mam na to
czasu
Obserwuj wątek
    • kalwaryjczyk Re: A2 - krotkie podsumowanie klamstw Pani Komaga 17.10.04, 13:18
      zeby bylo jasne - nie naleze do siskom. nie obchodzi mnie co i jak zbudujecie w
      Warszawie. W zasadzie jestem w opozycji i do siskom i do komaganowcw.
      z tym, ze ci z siskom piszą przynajmniej z sensem.

      nie obchodzi mnie jaka trasa i gdzie powstanie w warszawie. Zacząlem sie
      udziekać na tym forum by uchronic Gore Kalwarie przed degradacją, ktora szykuja
      nam ludzie zwący siebie nie wiem czemu ekologami. W tej mierze siskomowcy są
      moimi sprzymierzencami. Jednak i oni nie wypowiadaja sie jasno co do projektu
      autostrady w okolicach GK. pisza, ze ma być za 10 lat, moze pojdzie bardziej na
      poludnie. Ja uwazam, ze autostrada w tym rejonie wogole nie jest potrzebna.
      ale jesli juz to bardziej na poludnie. Niestety tematu przesuniecia a2 na
      poludnie od GK panstwo Komaganowcy nie podejmuja. Im zalezy by a2 przeszla
      akurat tam gdzie oni chcą. Dziwne? - dziwne.
      radze przejzec wszystkie ksiegi wieczyste.

      jestem u znajomych jeszcze jakis czas, wiec moze cos jeszcze napisze.
      • kalwaryjczyk Re: A2 - krotkie podsumowanie klamstw Pani Komaga 17.10.04, 16:36
        poki moge, jeszcze cos dopisze.
        siskomowcy juz pytali sie publicznie o kontrprojekt przeciwnkikow obwodnicy
        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=51&w=16282899
        oczywiście P.komagane nie raczyla poinformowac o stronie która promuje jej
        projekt wykonany na podstawie seteca
        ja potem pytalem sie jej wprost:
        - czy jest jakaś strona w internecie , gdzie mogę znaleźc mapkę projektu
        popieranego przez Panią?

        Odpowiedź Komagane:
        Nie ma mapki. Mapki, które poslałam, nie wiedzieć po co, twojemu przyjacielowi
        Wampirowi, mam w postaci papierowej, zdobyte w Urzędzie Marszałkowskim
        wojewodztwa mazowieckiego, gdzie powstawał plan zagospodfarowania
        przestrzennego województwa.
        **

        Potem P.Komagane pisala jescze ze żaluje ze wogole wyslala te mapki.
        zalość ta byla tego samego kalibru, co żałowanie kieszonkowca, że dał sie złapać, a nie, że kradł.
        Projekt setec znalazlem poźniej w opracowaniu pichocinskiego.
        to niemożliwe, by Komagane śledczyni informacji o setec nie znala tej sttrony

        Jak widzimy ostatnio komagane wogole odmawa jakichkolwiek odpowiedzi na
        pytania do niej.niewygodne pytania co? Jak sie przylapalo na klamstwie, to i co
        mozne zrobic - udawac ze sie nie widzi postow skierowanych do siebie. tym
        bardziej ze nie ma sie żadnych argumentow, bo te do tej pory ferowane
        - park krajobrazowy
        - lewa kasa wykupu ziemi w Warszawie pod obwodnice
        - dobro ursynowaiaków
        legły w gruzach.
        Komaganowcy nie potrafią podac zadnych konkretow, od tygodni ograniczja sie
        do wyzwisk wobec oponentow lub haslowych teorii, ktore mają sie nijak do
        rzeczywistości.
        ponaddto ukrywają powszechnie projekt, który sami promują.
        nie zdziwie sie, jak strona ekostrady niedlugo zniknie z internetu.

        To byl moj ostatni post.
        nie obchodzą mnie ataki Pajaców które zaraz nastąpią.
        Usuwam swojego uzytkownika kalwaryjczyk i nie zamierzam wiecej juz pisać na tym
        waszym zabagnionym forum. Prosze też siskomowcow by usuneli moje prawa
        do pisania na ich forum. Kłoćcie sie sami. ja skończyłem i nie wtrącam sie
        do waszego problemu obwodnicy.
        ale uprzedzam, jak ktos zacznie robic pomiary w okolicach GK pod a2, skrzykne
        chlopaków i zwieziemy wam na ursynów i załuski kilka to śmieci z Łubnej
      • tarantula01 Czy Piaseczno chce lokalizacji obwodnicy Warszawy? 18.10.04, 15:31
        Gość portalu: zielony audytor napisał(a):

        > Do całości trzeba dodać genialny pomysł poprowadzenie trasy szybkiego ruchu
        > przez Konstancin. Konstanczynianie zapewne też wiedzą o tym projekcie i go
        > powszechnie akceptują.
        > Dobrze, że ktoś zajął sie wreszcie tymi ekologami i obnazył ich.

        Co do Konstanczynian, to nie wiem, ale Piaseczynianie na pewno nie chcieli(nie
        chcą?) tej trasy u siebie:

        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=51&w=16626868&a=16804428
          • Gość: PIOTR Re: jak piaseczno nie chce to dobrze IP: *.aster.pl / *.aster.pl 18.10.04, 17:28
            ta trasa mogłaby pobiec wzdłuż lini kolejowej zaopatrującej Siekierki w węgiel.
            A leci ona przez gminę Konstancin,ale nie przez Konstancin,tylko przez
            Jeziornę. Rejon wzdłuż tej drogi jest przeznaczony pod zabudowę przemysłową
            (gospodarczą) i w olbrzymiej części na odcinku gmin Piaseczno i Konstancin
            niezabudowany. W gminie Konstancin jest pas ziemi pozostawiony pod przyszłą
            autostradę z mostem między Ciszycą a Gassami. Mało się o tym pamięta ale w
            Ciszycy był most przez Wisłę do 1939 roku.
            Jeśli chodzi o Piaseczno to ta droga zupełnie omija miasto.Leci odległymi
            przedmieściami pełnymi zakładów przemysłowych.M.in Polkolor.
            • vampi_r Ależ Panowie - proszę trochę rozsądku 18.10.04, 17:43
              Komu ma służyć trasa szybkiego ruchu z Brwinowa przez Podkowę Leśną, Piaseczno,
              Konstancin, Józefów?
              Jeśli tylko i wyłącznie mieszkańcom tych miejscowości, to nie musi to być trasa
              szybkiego ruchu. Warszawiakom taka trasa do niczego się nie przyda.

              Natomiast propozycja Ekostrady od obecnej propozycji GDDKiA różni się jedynie
              tym, że przez Ursynów prowadzi trasa szybkiego ruchu wierzchem, a nie w tunelu.
                • vampi_r Re: Ależ Panowie - proszę trochę rozsądku 18.10.04, 18:29
                  Na autostradę przez Konstancin, to ja się nigdy nie zgodzę. Choćbym miał
                  przykuć się łańcuchem do pasa drogowego.

                  Robienie autostrady między parkiem zdrojowym z tężniami, w kurorcie w którym
                  leczy się od kilku wieków choroby dróg oddechowych, a ogrodem botanicznym i
                  parkiem rozrywki w Powsinie, to nie jest dobry pomysł. I chyba nawet ekolodzy
                  muszą to przyznać.

                  Nawet jeśli jest tam zostawiony pas rezerwy na jakąs drogę, to najwyżej na
                  drogę o charakterze lokalnym. Most przez Wisłę, tez by się tam przydał. Mam
                  kolegę, który mieszka w Otwocku, a pracuje w Konstancinie - on by się ucieszył
                  z mostu. Ale tam może być co najwyżej trasa i most o znaczeniu lokalnym.

                  I tu nawet nie chodzi o to, że Piaseczanie, czy Konstanczanie protestują, bo
                  protesty wobec takiej trasie będa wszędzie - czy w Górze K, czy w Tarczynie,
                  czy Konstancinie - ale o sens budowania tam trasy, skoro na Ursynowie i tak
                  powstanie trasa szybkiego ruchu, tylko że bez tunelu.

                  SISKOM jest za trasą przez Ursynów w tunelu (jeśli już musi coś tam powstać) i
                  za A2 za Czerskiem, omijajacą Mazowiecki Park Krajobrazowy.
                  Z tym, że my uważamy, że obwodnica w Warszawie powinna powstać najpierw, a
                  dopiero potem A2 za Góra Kalwarią. Ewentualnie te dwie inwestycje mogą
                  powstawać równocześnie (jeśli tylko nasz budżet to wytrzyma).

                  Przyznaj PIOTRZE, czy to nie jest prawdziwy głos rozsądku?
                  • Gość: PIOTR Re: Ależ Panowie - proszę trochę rozsądku IP: *.aster.pl / *.aster.pl 18.10.04, 19:33
                    Nigdy tam nie byłeś. Do parku zdrojowego to od tej koleji jest tyle co z
                    Płaskowickiej na Kabaty. Troszkę mniej jest do Ogrodu Botanicznego.
                    Zresztą słowko zdrój w nazwie Konstancina dawno nieistnieje. To był kiedyś
                    zdrój,obecnie to tylko miejscowość willowa. Szpitale są ,leczą różne
                    choroby.Ale jak widać to szpital (i to centralny szpital )onkologiczny stać
                    może tuż obok autostrady (i pod pasem podejścia dla samolotów). Więc jak widać
                    szpitalom to nie przeszkadza- tak twierdzą ludzie z siskomu.A te
                    konstańcińskie są ze dwa kilometry dalej niż ten ursynowski.Droga biegłaby od
                    Piaseczna poprzez Chylice i Jeziorną aż do Wisły.Konstancin zostałby zupełnie
                    na boku.

                    Dla mnie w tym wszystkim najważniejsza jest ochrona człowieka. A autostradą
                    przez Ursynów bedzie zagrożone z 10 razy wiecej osób niż w tym hipotetycznym
                    przebiegu wzdłuż siekierkowskiej lini kolejowej.
                    Bardzo wielu rozczula się nad drobnymi robaczkami, człowieka traktując jako zło
                    najgorsze. A ja jestem zupełnie przeciwnego zdania.
                    Korzyść z takiego wariantu jest też to,że wzdłuż tej trasy jest mnóstwo terenów
                    niezabudowanych. Mogłaby tam powstać duża strefa gospodarcza. Z bezposrednim
                    dostępem do autostrady.
                    Sumarum zalety trasy przez Jeziorną:
                    1.znacznie niższe koszty. W biedzie drogowej Polski to koronny argument
                    2.w strefie ujemnego wpływu autostrady zyłoby znacznie mniej ludzi niż w
                    wariancie ursynowskim
                    3.budowa takiej autostrady mogłaby spowodować znaczny rozwój gospodarczy tego
                    regionu.Na Ursynowie brak zwyczjnie na to miejsca.

                    Żeby była jasność. Ja się nie upieram przy takim rozwiązaniu. Chcę tylko
                    pokazać ,że z wielu możliwośći wybieramy zdecydowanie najgorszą.
                    Jest na temat tej drogowej bidy i bylejakości w planowaniu i realizacji dobry
                    artykuł w Polityce.
                    polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1194214&M=RA&MP=1
                    • Gość: jaa_ga Fragment z raportu "Polityki" dot. Warszawy: IP: 62.233.188.* 18.10.04, 19:49
                      Największą zagadką polskiego programu autostradowego jest jednak Warszawa.
                      Autostrady mają Kraków, Katowice, Opole, Poznań. Niebawem będzie miała również
                      Łódź. Miasta te doczekały się obwodnic, mostów autostradowych, słowem mają już
                      namiastkę nowoczesnej infrastruktury drogowej. Warszawa nie ma nic.

                      Być może jest to efektem podejścia mieszkańców stolicy do sprawy autostrad. Bo
                      jeśli w Gdańsku działa koalicja na rzecz budowy A1, to w Warszawie głośno jest
                      o koalicji przeciwko budowaniu w pobliżu miasta jakiejkolwiek autostrady.
                      Dopiero niedawno głos zabrali zwolennicy. Warszawa tak jak inne wielkie miasta
                      musi mieć obwodnicę i połączenia z głównymi szlakami komunikacyjnymi. Większość
                      samochodów podróżujących przez centralną Polskę zmierza do Warszawy i jakoś do
                      niej dojechać przecież musi.

                      Tymczasem na A2, jedyną autostradę, która dotrze kiedyś do stolicy, warszawiacy
                      będą musieli jeszcze długo poczekać. Choć na odcinku z Konina do Łodzi premier
                      Belka wbił już pierwszy szpadel inaugurując prace (w końcu to droga do jego
                      rodzinnego miasta), to kolejny fragment A2 jest jeszcze kreską na mapie.
                      Rozpoczyna się dopiero ustalanie lokalizacji trasy i załatwianie urzędowych
                      formalności, a to musi potrwać. Drogowcy powtarzają, że sama budowa autostrady
                      jest zajęciem prostym i szybkim, dużo trudniejsze i długotrwałe jest
                      przygotowanie inwestycji. Czy nie można było jednak zrobić tego wcześniej, tak
                      by za jednym zamachem budować trasę Konin–Warszawa? Jak wszystko pójdzie
                      dobrze, to autostrada dotrze do stolicy na początku 2009

                      Nawet Polityka zauważyła, że warszawiacy są nie tylko przeciw,
                      ale zaczynaja również głośno wołać - TAK dla Obwodnicy Warszawskiej!
                      PS. Specjalne podziekowania dla autora wątku za link do raportu Polityki.
                    • vampi_r Re: Ależ Panowie - proszę trochę rozsądku 18.10.04, 23:55
                      Gość portalu: PIOTR napisał(a):

                      > Nigdy tam nie byłeś.

                      Bywam tam średnio raz na 2 tygodnie.

                      > Do parku zdrojowego to od tej koleji jest tyle co z
                      > Płaskowickiej na Kabaty. Troszkę mniej jest do Ogrodu Botanicznego.

                      Nic na pamięć
                      www.konstancin.com/mapa/mapa.htm
                      Linia kolejowa przechodzi mniej więcej w 3/4 Konstancina. Na północy Konstancina jest Jeziorna i Klarysew. Dzielnice willowe. Tam zabudowa jest gęsta.
                      Od linii kolejowej do parku zdrojowego jest około 1,5 km i 1 km do ogrodu botanicznego w linii prostej.

                      > Zresztą słowko zdrój w nazwie Konstancina dawno nieistnieje. To był kiedyś
                      > zdrój,obecnie to tylko miejscowość willowa. Szpitale są ,leczą różne
                      > choroby.Ale jak widać to szpital (i to centralny szpital )onkologiczny stać
                      > może tuż obok autostrady (i pod pasem podejścia dla samolotów).

                      Zbudowanie Centrum Onkologii na Ursynowie to była gierkowa propaganda realnego socjalizmu. Ja do dziś nie rozumiem, kto wybrał tą lokalizację i dlaczego. Pas podejścia do samolotów był tam wcześniej, niż powstał szpital. Od początku też wiadomo było, że szpital ten stawia się przy korytarzu zarezerwowanym na trasę szybkiego ruchu. Czyli świadomie budowano pomnik-szpital w miejscu zupełnie do tego nieodpowiednim. Czym prędzej moim zdaniem należy ten szpital przenieśc w inne, bardziej odpowiednie miejsce, a obecne Centrum Onkologii zaadoptować na biura i hotel.

                      >Więc jak widać szpitalom to nie przeszkadza- tak twierdzą ludzie z siskomu.

                      Gdzie to wyczytałeś?
                      My co najwyżej twierdzimy, że w planowanym tunelu będzie system oczyszczania powietrza, co znacznie obniży szkodliwość trasy szybkiego ruchu. Wiadomo, że w przypadku zbudowania tunelu, powietrze z niego można zebrać i odpowiednio nad nim zapanować. Co niemożliwe jest zupełnie przy trasie szybkiego ruchu wierzchem, którą to planuja tam zbudować ekolodzy.
                      Nigdzie natomiast nie wyczytasz w naszych wypowiedziach, że szpitalowi temu nie przeszkadza fatalna lokalizacja i złe powietrze przychodzące z ul.Puławskiej. Przypominam, że większośc wiatrów w Polsce, to wiatry zachodnie. Przypominam też, że planowane obciążenie południowej obwodnicy jest porównywalne z ilością samochodów jadących Puławską.

                      >A te konstańcińskie są ze dwa kilometry dalej niż ten ursynowski.

                      Ale nie masz zupełnie możliwości zapanowania nad powietrzem znad autostrady.
                      Zresztą ty uważasz, że dobrze zrobi Konstancinowi, jak przejdzie tam autostrada, a ja uważam, że to zbrodnia na zabytkowym kurorcie. Ja uważam, że mniej szkód zrobi Centrum Onkologii trasa w tunelu, niż autostrada szpitalom w Konstancinie.

                      >Droga biegłaby od Piaseczna poprzez Chylice i Jeziorną aż do Wisły.Konstancin zostałby zupełnie na boku.

                      To zależy co ty nazywasz Konstancinem. Granice Konstancina sięgają Ogrodu Botanicznego. To zostanie "z boku" to niemal takie samo odniesienie, jak ja bym mówił,że obwodnica przez Ursynów zostawia Warszawę z boku.

                      > Dla mnie w tym wszystkim najważniejsza jest ochrona człowieka. A autostradą
                      > przez Ursynów bedzie zagrożone z 10 razy wiecej osób niż w tym hipotetycznym
                      > przebiegu wzdłuż siekierkowskiej lini kolejowej.

                      Po pierwsze, nie autostrada, tylko trasa szybkiego ruchu.
                      Po drugie ekolodzy i Ekostrada planują i tak zbudowanie na Ursynowie trasy szybkiego ruchy (dla niepoznaki zwanej drogą, czy ulicą zbiorczą) tyle, że o wiele bardziej szkodliwą i uciążliwą dla mieszkańców.
                      Po trzecie trasa planowana przez GDDKiA ma "odzagrożnić" Ursynów.
                      Czyli:odkorkować, stworzyć beskolizyjne możliwości wyjazdu z Warszawy we wszystkich kierunkach, stworzyć bezkolizyjne połączenia z innymi dzielnicami miasta, przepuścic trasę w tunelu na górze którego ma być stworzony park komunikacyjny.

                      > Bardzo wielu rozczula się nad drobnymi robaczkami, człowieka traktując jako złonajgorsze. A ja jestem zupełnie przeciwnego zdania.

                      ależ własnie my (SISKOM) rozczulamy się i nad robaczkami i nad człowiekiem.
                      Naszym zdaniem zbudowanie przez Ursynów trasy wierzchem, to dopiero da wszystkim do wiwatu. Na razie mówi się o dwupasmowej ulicy. Na pytania czy ta ulica będzie kolizyjna, czy bezkolizyjna, Komagane nie udzieliła jasnej odpowiedzi. Z tego co ja wiem, to przez Ursynów ma być ta "ulica" puszczona w wykopie i niemal bez możliwości zjechania na Ursynów. Ale usiłujemy dowiedzieć się czegoś konkretnego z innego źródła. Bo niestety forumowi eksperci od Ekostrady nabrali wody w usta. Dziwne? Dziwne.
                      Nawet jeśli początkowo droga zbiorcza planowana jest jako zwykła dwupasmowa ulica, to nikt nie da ci gwarancji, że po roku, dwóch nie zajdzie koniecznośc poszerzania jej i dobudowania estakad (przykłady poszerzania ulic w Warszawie i budowania estakad masz na każdym kroku). Gdyż ruch po tej "ulicy" będzie ogromny - przecież ona będzie stanowić połączenie między trasą NS, a wschodnią obwodnicą.
                      Ja mieszkam przy dwupasmowej Al.Niepodległości. Jakby mi ktoś zaproponował poszerzenie tej ulicy do 4 pasów w jedną stronę i wpuszczenie jej w tunel, a na powierzchni zbudowanie parku, to ja bym go na rękach nosił i po stopach całował, podobnie jak wszyscy mieszkańcy Wierzbna.
                      Mozesz mieć pewność, że ruch na ursynowskiej ulicy zbiorczej bedzie większy, niż w Al.Niepodległości. A jeśli ona planowana jest bez estakad i bezkolizyjnych skrzyżowań, to ilość spalin będzie też odpowiednia - przypominam, że samochód najwięcej pali, jak rusza, a najmniej jak jedzie 80-90 km/h.

                      > Korzyść z takiego wariantu jest też to,że wzdłuż tej trasy jest mnóstwo terenów niezabudowanych. Mogłaby tam powstać duża strefa gospodarcza. Z bezposrednim dostępem do autostrady.

                      To teoria. Z autostrady nie da sie zjechać ot tak sobie, a tylko na zjazdach. Z punktu widzenia "gospodarczego" i dojazdu do danego zakładu, nie ma znaczenia, czy zakład stoi tuż przy autostradzie, ale żeby do niego zjechać trzeba dojechać do zjazdu i 5-10 km się cofnąc, czy dojechac do zjazdu i pojechać 5-10 km w bok. Zresztą kolejny raz czytam o rozwoju gospodarczym. Ale nik nie potrafi tego uzasadnić. Czy przy istniejących juz autostradach stoją same hurtownie, składy, załady przemysłowe?
                      Zresztą tereny na południe od Warszawy wcale nie sa tak słabo zabudowane. Widać dawno tam nie byłeś.

                      > 1.znacznie niższe koszty. W biedzie drogowej Polski to koronny argument

                      doliczyłeś koszt drogi zbiorczej z Konotop do Wawra przez Ursynów?

                      > 2.w strefie ujemnego wpływu autostrady zyłoby znacznie mniej ludzi niż w
                      > wariancie ursynowskim

                      W strefie autostrady tak, ale w strefie "ulicy zbiorczej" wierzchem przez Ursynówo wiele więcej, niż przy bezkolizyjnej trasie w tunelu.W sumie w strefie ujemnego wpływu znajdzie się i Ursynów i Piaseczno i Konstancin.

                      > 3.budowa takiej autostrady mogłaby spowodować znaczny rozwój gospodarczy tego
                      > regionu.Na Ursynowie brak zwyczjnie na to miejsca.

                      Czy myślisz, że cały rozwój gospodarczy skupi się własnie w okolicach Konstancina i Piaseczna? Czyli miasta te zostaną totalnie zatrute i rozjeżdżone?
                      >
                      > Żeby była jasność. Ja się nie upieram przy takim rozwiązaniu. Chcę tylko
                      > pokazać ,że z wielu możliwośći wybieramy zdecydowanie najgorszą.

                      Najgorza możliwośc to autostrada przez zabytkowy kurort i trasa szybkiego ruchu wierzchem na ursynowie, a to właśnie szykują wam "ekolodzy".
                      • Gość: jacek cale miasto to pasy podejscia IP: *.u.mcnet.pl 19.10.04, 08:36
                        >Zbudowanie Centrum Onkologii na Ursynowie to była gierkowa propaganda realnego
                        >socjalizmu. Ja do dziś nie rozumiem, kto wybrał tą
                        >lokalizację i dlaczego. Pas podejścia do samolotów był tam wcześniej, niż
                        >powstał szpital.

                        PKIN wylaczyl z eksploatacji pas prowadzacy nad miasto - dzieki Stalinowi
                        mieszkancy Ochoty i Srodmiescia nie wiedza coto halas

                        a lotniska buduje sie poza miastem

                        podobnie jak autostrady
                      • Gość: PIOTR Re: Ależ Panowie - proszę trochę rozsądku IP: *.aster.pl / *.aster.pl 19.10.04, 17:57
                        Naprawdę rzadko tam bywasz. Gmina nazywa się Konstancin Jeziorna. Jest tu wiele
                        dawnych wsi.Jeziorna i przylegający do niej Mirków to teren przemysłowy.W
                        Mirkowie do tej pory jest największa papiernia pod Warszawą,powoli zamykana.
                        Oczywiście ,że zabudowa jest tu wszędzie niska. Ale zaraz wille!!!!Wille to są
                        w Konstancinie. Jadąc od Warszawy mijasz tory (o których mowa).Jakieś 800
                        metrów dalej jest rzeczka Jeziorka. A za nią rondo. Tu się zaczyna
                        Konstancin.Uzdrowisko było jeszcze dalej i to sporo. A z ogrodem to graniczy
                        Klarysew ,a chyba tak naprawdę to Kierszek.W żadnym przypadku Konstancin. Tak
                        to wygląda.
                        Zresztą mniejsza o to. Nudne jest dyskutowanie z faktami ,bo cóż właściwie
                        chcesz udowodnić jeśli to bedzie nie 800,a 775 metrów.

                        Centrum Onkologi powstało na Ursynowie dlatego,że lotnisko miało być
                        LIKWIDOWANE !!! Takie były plany komunistów. Wiem mogą się nie podobać bo to
                        plany komunistów. Ale to fakt. Drogę szybkiego ruchu (tak ją wtedy nazywano)
                        też planowali komuniści. Więc albo albo??? To miała byc tylko droga szybkiego
                        ruchu. Nie osiem pasm wbitych w 150-200 metrową przestrzeń. O tunelu nikt nie
                        mówił,ani myslał.


                        MANIPULACJA - to jest to właściwe słowo ,które przychodzi mi na myśl,jak słyszę
                        opinie siskomu na temat tunelu. Nie wiem gdzie ostatecznie ta autostrada
                        pobiegnie. Jesli przez Ursynów to jest OCZYWISTOŚCIĄ ,ze musi biec w tunelu.
                        Jakoś nie mam wyobraźni jak można wcisnąć 8-pasmowa międzynarodową autostradę
                        między bloki. To OCZYWISTOŚĆ !!! A wy z uporem maniaka twierdzicie ciągle ,ze
                        jesteśmy przeciwnikami tunelu i chcemy by trasa biegła wierzchem. A jest to
                        zwyczajne KŁAMSTWO. My jesteśmy przeciwnikami autostrady w mieście. W kazdym
                        mieście. Także na twoim Wierzbnie.

                        ad 1. czyli ekonomi tych dróg. Jak wiesz firma Strabag buduje autostradę
                        wielkopolską po 3.5 mln euro/km. Euro to dziś 4.4 złp. Załóżmy ,że chcemy
                        wybudować 200 km tej drogi. To wyjdzie 700 mln Euro ,lub 3.1 mld złotych. Tylko
                        minimalnie mniej ma kosztować ten tunel ursynowski. Jak ktoś zacznie dyskusję
                        na temat kosztów to zawsze mu to powiedz. Tunel ursynowski = 200 kilometrów
                        autostrady. Czyli połowa tego co zbudowano dotychczas w Polsce. Cóż można
                        jeszcze dodać?
                        ad 2. manipilujesz porównując autostradę pod Warszawą ,a górą przez Ursynów.
                        Nie ma takiej opcji.
                        ad 3. wystarczy pojechać na drogi wyjazdowe w dowolnym kierunku. Czy na poznań
                        Katowice lub Kraków.Albo Łomianki. Wszędzie tam pełno zakładów produkcyjnych i
                        usługowych oraz hurtowni. Lat temu dwadzieścia to były puste pola. Do
                        gospodarczego rozkwitu tych terenów przyczyniła się właśnie droga.Droga i
                        ludzie których przyciągnęła.Jakie szanse dla Ursynowa? zadne tu nie ma terenów
                        pod działalność gospodarczą. Ursynowiakom zostanie tylko smród jako cały zysk.
                        Dosłownie tylko smród.

                        Jak jesteśmy przy smrodzie to powiedz gdzieś wyczytał o jakichkolwiek
                        urządzeniach go utylizujących ?Bo w projekcie gddkia jest mowa tylko o
                        wentylatorach i klapach oddymiających. Jedne i drugie zanieczyszczeń nie
                        likwidują tylko je przemieszczają na powierzchnię. Miedzy gęsto zabudowane
                        bloki !!!!!!. To taka propagandowa ekologia.
                        • vampi_r Re: Ależ Panowie - proszę trochę rozsądku 19.10.04, 18:57
                          Gość portalu: PIOTR napisał(a):

                          > To miała byc tylko droga szybkiego
                          > ruchu. Nie osiem pasm wbitych w 150-200 metrową przestrzeń. O tunelu nikt nie
                          > mówił,ani myslał.

                          To ma byc droga szybkiego ruchu. Ile wg ciebie droga szybkiego ruchu ma miec
                          pasów? jeden, dwa? Najmniej 3 pasy muszą być i planowane są 3 pasy. Nad czym ja
                          ubolewam, bo 4 pas przewidziany był na komunikację miejską.

                          > MANIPULACJA - to jest to właściwe słowo ,które przychodzi mi na myśl,jak
                          słyszę opinie siskomu na temat tunelu. Nie wiem gdzie ostatecznie ta autostrada
                          > pobiegnie. Jesli przez Ursynów to jest OCZYWISTOŚCIĄ ,ze musi biec w tunelu.
                          > Jakoś nie mam wyobraźni jak można wcisnąć 8-pasmowa międzynarodową autostradę
                          > między bloki.

                          Nie autostradę, międzynarodową tylko trasę szybkiego ruchu stanowiąca
                          południowa obwodnice Warszawy. To OCZYWISTOŚĆ !!!

                          > A wy z uporem maniaka twierdzicie ciągle ,ze jesteśmy przeciwnikami tunelu i
                          chcemy by trasa biegła wierzchem. A jest to
                          > zwyczajne KŁAMSTWO.

                          Przepraszam bardzo. Odnies się może do planów tzw. ulicy zbiorczej planowanej
                          przez Ursynów i biegnącej od Konotop przez Ursynów do Wawra (i dalej). Co to wg
                          ciebie jest?
                          Zadałem Jackowi kilka pytań na temat tej ulicy, ale biedak nie bardzo wie co
                          odpowiedzieć, wiec powtarza jedynie swoje wyuczone na pamięć credo. Byłbym
                          zobowiązany, gdybys ty może odpowiedział.

                          > My jesteśmy przeciwnikami autostrady w mieście. W kazdym
                          > mieście. Także na twoim Wierzbnie.

                          My też jesteśmy przeciwnikami autostrady w mieście.
                        • vampi_r Re: Ależ Panowie - proszę trochę rozsądku 19.10.04, 23:53
                          Gość portalu: PIOTR napisał(a):


                          >
                          > ad 1. czyli ekonomi tych dróg. Jak wiesz firma Strabag buduje autostradę
                          > wielkopolską po 3.5 mln euro/km. Euro to dziś 4.4 złp. Załóżmy ,że chcemy
                          > wybudować 200 km tej drogi. To wyjdzie 700 mln Euro ,lub 3.1 mld złotych. Tylko
                          >
                          > minimalnie mniej ma kosztować ten tunel ursynowski. Jak ktoś zacznie dyskusję
                          > na temat kosztów to zawsze mu to powiedz. Tunel ursynowski = 200 kilometrów
                          > autostrady. Czyli połowa tego co zbudowano dotychczas w Polsce. Cóż można
                          > jeszcze dodać?

                          Czy wiesz ile kosztowała modernizacja Ronda Zesłańców Syberyjskich?

                          > ad 2. manipilujesz porównując autostradę pod Warszawą ,a górą przez Ursynów.
                          > Nie ma takiej opcji.

                          To ty chyba nie znasz dobrze planów Ekostrady. Popytaj się Komagane, może ci odpowie co też jej Stowarzyszenie planuje. Bo publicznie jakoś nie chce nic napisać. Boi się, czy co?

                          > ad 3. wystarczy pojechać na drogi wyjazdowe w dowolnym kierunku. Czy na poznań
                          > Katowice lub Kraków.Albo Łomianki. Wszędzie tam pełno zakładów produkcyjnych i
                          > usługowych oraz hurtowni. Lat temu dwadzieścia to były puste pola. Do
                          > gospodarczego rozkwitu tych terenów przyczyniła się właśnie droga.Droga i
                          > ludzie których przyciągnęła.Jakie szanse dla Ursynowa? zadne tu nie ma terenów
                          > pod działalność gospodarczą.

                          Czy ty jakoś nie potrafisz zrozumieć i zobaczyć różnicy pomiędzy autostradą, a normalną drogą? Z normalnej drogi zjesziesz kiedy chcesz, nawet co 10 metrów mogą być wjazdy, bramy, podjazdy.
                          Autostrada to zupełnie co innego. Zjedziesz tylko tam, gdzie masz węzeł. Z tego punktu widzenia nie ma znaczenia, że hurtownia stoi przy autostradzie, ale zeby do niej dojechać musisz albo ją minąc, przejechać 5-10 km do węzła, wjechać w normalną drogę i się cofnąc, albo 5-10 km zjechac z autostrady wczesniej. Nie ma wiec znaczenia, czy dany zaklad znajduje się przy autostradzie, czy 5-10 km w bok.
                          Wielkie znaczenia dla autostrad mają tereny przy zjazdach i te tereny są zwykle najdroższe i tu w zasadzie jest sens inwestowania. Ale przy zjazdach stawiane są zwykle hotele, zajazdy, parkingi itp.
                          Jeśli chodzi o Konstancin, to ja sobie nie wyobrażam, by w tym miejscu miały stawać jakieś hurtownie, centra logistyczne, czy zakłady przemysłowe.
                          Konstancin to zabytkowy kurort, miejsce wypoczynku i leczenia chorób ukladu oddechowego (byłes kiedyś w parku zdrojowym?, widziałeś tężnieę?, chciałbyś by nie dalej jak 1 km od tego miejsca szła ruchliwa autostrada i odcinała park zdrojowy od Ogrodu Botanicznego i Parku w Powsinie? To są tereny leczniczo rekreacyjne. Nawet pomyslenie o tym by tam prowadzić A2, to zbrodnia.
                          >
                          > Jak jesteśmy przy smrodzie to powiedz gdzieś wyczytał o jakichkolwiek
                          > urządzeniach go utylizujących ?Bo w projekcie gddkia jest mowa tylko o
                          > wentylatorach i klapach oddymiających. Jedne i drugie zanieczyszczeń nie
                          > likwidują tylko je przemieszczają na powierzchnię. Miedzy gęsto zabudowane
                          > bloki !!!!!!. To taka propagandowa ekologia.

                          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23704&w=16370730
                          Poczytaj to, może coś się rozjasni.
                          Kiedyś znalazłem artykuł na temat oczyszczania powietrza w tunelu. Szukalem go teraz, ale jakoś nie mogę znaleźć. Poszukam jeszcze jutro.
                          • tarantula01 3,1 mld za tunel? Kłamstwo! 20.10.04, 10:56
                            vampi_r napisał:

                            > Gość portalu: PIOTR napisał(a):
                            >
                            >
                            > >
                            > > ad 1. czyli ekonomi tych dróg. Jak wiesz firma Strabag buduje autostradę
                            > > wielkopolską po 3.5 mln euro/km. Euro to dziś 4.4 złp. Załóżmy ,że chcemy
                            >
                            > > wybudować 200 km tej drogi. To wyjdzie 700 mln Euro ,lub 3.1 mld złotych.
                            > Tylko
                            > >
                            > > minimalnie mniej ma kosztować ten tunel ursynowski. Jak ktoś zacznie dysk
                            > usję
                            > > na temat kosztów to zawsze mu to powiedz. Tunel ursynowski = 200 kilometr
                            > ów
                            > > autostrady. Czyli połowa tego co zbudowano dotychczas w Polsce. Cóż można
                            >
                            > > jeszcze dodać?

                            A np. autostrada A1 ma być budowana za 5,5 -6,5 mln €, czyli za owe 3,1 mld
                            wybudowane zostanie: ok. 110-130 km.

                            Ale nie oto mi chodziło, żeby pokazywać, że jak autostrada w polu kosztuje
                            więcej to się jej mniej wybuduje za te same pieniądze.
                            Tylko:
                            1. Podana przez Ciebie kwota pozwoli sfinansować cały odcinek autostrady przez
                            aglomerację warszawską, w szczególności zaś:
                            a) S8 odc. Konotopa–Opacz–Lotnisko (Port lotniczy)-Puławska, dł. 16,0 (18)km,
                            koszt 290 mln zł – realizacja 2006-2008
                            b) Autostrada A-2 na odcinku Warszawa (droga Lubelska)-Siedlce (prace
                            studialne), dł. 74,8 km, koszt 2.600 mln zł – realizacja 2007-2013

                            2. POW (ul. Puławska-droga Lubelska), dł. 19,5 km, jako najkosztowniejszy
                            odcinek (7 węzłów, 2655 m w tunelu), koszt w granicach 1 mld zł, a nie jak
                            napisałeś 3,1 mld.

                            Wniosek: mijasz się z prawdą. 3,1 mld będzie mniej więcej kosztował odcinek
                            Konotopa-Siedlce, bez POW (ta trasa ekspresowa będzie kosztować ok. 1 mld zł).
                    • tarantula01 Jak z Warszawy do Gdańska? 19.10.04, 12:09
                      W artykule jest napisane, że najpierw A2 do Łodzi i potem A1 na północ.
                      Zapomniano dodać o zbudowanym już odcinku S7 (Warszawa-Płońsk) oraz o tym, że z
                      Płońska do Torunia droga krajowan nr 10 również ma doczekać się dwóch jezdni.
                      Co razem będzie stanowiło wylot z Warszawy na Gdańsk przez Toruń. Obecna droga
                      nr 7 być może będzie modernizowana, ale moim zdaniem, tylko w przypadku
                      zwiększenia się ruchu do obwodu Kaliningradzkiego.
                    • vampi_r Re: przeciez mozna zrobic tunel w Konstancinie !! 19.10.04, 10:08
                      Ale wtedy odejdzie wam kolejny argument co do tńszych kosztów trasy przez
                      Konstancin.
                      hahahahahahahahaha

                      Poza tym, to tunelu nie da się zrobić ot, tak gdzie popadnie. Konstancin leży w
                      starym korycie Wisły. Przypominam, bo widać nigdy tam nie byłeś.

                      I nie o to chodzi by w Konstancinie budować autostradę w tunelu, a na Ursynowie
                      trasę ekspresową wierzchem. To jakiś bezsens.
                      • Gość: jacek przeciez mozna zrobic tunel w Konstancinie !! IP: *.u.mcnet.pl 19.10.04, 10:17
                        oczywiscie ze bezsensem jest budowanie jakiejkolwiek trasy tranzytowej przez
                        Warszawe - majac tyle innych wariantow

                        natomiast twoja troska o uzdrowisko - i olewanie zdrowia mieszkancow to szczyt
                        hipokryzji

                        polecam artykul w polityce - ujawniacy kompletna indolencje gddkia i brak
                        senswnej wizji - twoje koszmary pasuja swietnie do ich glupoty i marnotrawstwa








                        • vampi_r Re: przeciez mozna zrobic tunel w Konstancinie ! 19.10.04, 10:34
                          Jakbyś uważniej przeczytał to, co pisze, to byś zrozumiał, że przez moje posty
                          bije troska o wygodę i zdrowie ursynowiaków i troska o uzdrowisko.

                          To wy chcecie budowac przez Ursynów trasę szybkiego ruchu wierzchem i dodatkowo
                          autostradę przez uzdrowisko.
                          Czemu nie odniesiesz się do tej "ulicy" zbiorczej przez Ursynów?
                          Znasz jej projekt? Na planie Ekostrady ta "ulica" zaczyna się w Konotopach, a
                          kończy w Mińsku Mazowieckim.
                          Ile będzie mieć pasów?
                          Będzie mieć skrzyżowania bezkolizyjne?
                          Jakie jest planowane obciążenie ruchowe tej trasy - ile samochodów na godzinę?
                          Czy bedzie mieć ekrany dźwiękochłonne? Na jakie obciążenie na oś jest planowana
                          ta trasa przez Ursynów?
                          Czy wiesz, że ta "ulica" to bedzie trasa łącząca NS i wschodnią obwodnicę,
                          czyli stanowić bedzie w zasadzie odcinek południowej obwodnicy Warszawy?

                          Odpowiedz mi na te pytania, to możemy dalej dyskutować.
                          • Gość: jacek przeciez mozna zrobic tunel w Konstancinie ! IP: *.u.mcnet.pl 19.10.04, 13:37
                            uwaznie czytam twoje posty i znam juz wszystkie twoje klamstwa i manipulacje

                            naiwni musza byc twoi mocodawcy zeby ci placic za pisanie takich bzdur, ktorych
                            nawet ty nie bierzesz powaznie

                            pisalem 100 razy - napisze i 101 - tranzyt poza Warszawa - czyli pelen przebieg
                            A2 poza Warszawa w Warszawie, wyzsze oplaty za parkowanie, komunikacja miejska
                            i SKM - wtedy mozna sie przyjrzec potrzebom drogowym

                            biorac pod uwage ilosc samochodow parkujacych w centrum na trawnikach i
                            chodnikach - nie bardzo widze uzasadnienie dla wspierania tak marnotrawczego
                            podejscia do komunikacji

                            troche ziemnej wody na rozpalone od asfaltu glowy
                            • vampi_r Proste pytania do Jacka 19.10.04, 13:48
                              Dlaczego ty zawsze wybierasz drogę unikania dyskusji na argumenty, a wchodzisz
                              w swoją ulubioną sferę wyuczonych na pamięć zwrotów.
                              Jest konkretny projek Ekostrady popierany przez Stowarzyszenia Załuski i różne
                              inne stowarzyszenia ekologiczne, więc mógłbys rzeczowo się odnieśc do niego, a
                              nie wygłszać jedynie swoje nic nie wnoszące deklaracje i wizje.
        • feelek OK 3x nie: 19.10.04, 10:43
          OK masz moje agree: 3x nie:
          1.korkom, spalinom NIE
          2.głupocie NIE
          3.tępemu nie: NIE
          EKOmuchu :)
          PS. sorry ekolodzy to ostatnie to nie do Was...bo ekolodzy ( w tym i ja) CHCĄ
          A2 przez Ursynów (czy w Wawie nie będzie wtedy mniej spalin?)
          • vampi_r Proste pytania do Jacka 19.10.04, 13:39

            Zawsze jak ktoś zada ci konkretne pytania, to znikasz, a pojawiasz się tylko
            tam gdzie dochodzi do pyskówek lub gdzie możesz jedynie dac popis swjej
            demagogii i hasłowych wypowiedzi. Wiem że jeśli trzeba jedynie wszystko
            negować, to jesteś mistrzem, ale może wreszcie zaprzestań tych swoich pyskówek,
            tylko choc raz przedstaw jakieś konkrety.

            Czemu nie odniesiesz się do "ulicy" zbiorczej przez Ursynów?
            Znasz jej projekt? Na planie Ekostrady ta "ulica" zaczyna się w Konotopach, a
            kończy w Mińsku Mazowieckim.
            Ile będzie mieć pasów?
            Będzie mieć skrzyżowania bezkolizyjne?
            Jakie jest planowane obciążenie ruchowe tej trasy - ile samochodów na godzinę?
            Czy bedzie mieć ekrany dźwiękochłonne? Na jakie obciążenie na oś jest planowana
            ta trasa przez Ursynów?
            Czy wiesz, że ta "ulica" to bedzie trasa łącząca NS i wschodnią obwodnicę,
            czyli stanowić bedzie w zasadzie odcinek południowej obwodnicy Warszawy?
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka