Dodaj do ulubionych

NIK ostrzega przed niebezpiecznymi przejazdami ...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.05, 02:19
PKP - Przejazdy Kontrolowane Przypadkowo

wystarczy jeśli pociąg zwalnia do 20 km/h i trąbi - wyobrażam już sobie
ekspresy, które co 2-3 km wyhamowują, żeby sobie potrąbić... najlepiej w
środku nocy... heh, świetne pomysły...

--------------------------------------
Korepetycje z matmy? fizyki? chemii?
Warszawa-Ochota

www.matma.w.pl
Obserwuj wątek
    • Gość: Dawid A po co zapory? IP: *.chello.pl 25.02.05, 12:11
      Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego przed przejazdem kolejowym muszą być
      koniecznie opuszczane przez dróżnika zapory? Przecież na skrzyżowaniach ulic są
      po prostu światła i to wystarcza. Jakoś NIK nie domaga się montażu zapór na
      skrzyżowaniach ulic. Jesli kierowcy respektowali by czerwone światła przed
      przejazdami kolejowymi, to nie było by wypadków. Uważam, że 85% tych wypadków
      na przejazdach kolejowych spowodowanych jest przez zwykłą głupote kierowców i
      nie ma za to co winić PKP PLK. Osobiście w czasie dojazdów na studia zaoczne
      sam obserwuje co nasi polscy kierowcy robią na przejazdach kolejowych. Dodam
      jeszcze, ze są to przejazdy z tzw pół zaporami, które są po prostu objeżdżane
      przez śpieszących się kierowców.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka