Dodaj do ulubionych

To jest niesprawiedliwe!!!!!!

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.06, 16:11
Mianowicie, cała Białołęka się rozwija,a nie tylko Tarchomin, Nowodwory i
ostatnio Dąbrówka Wiślana i Buków,to nie sprawiedliwe , że jest lepsza
Białołęka i ta gorsza , czyli po wschodniej stronie ulicy Modlińskiej
Przypomina mi to troche sytuacje: bogata Warszawa i biedne regiony
mazowieckie.Ludzie z Tarcho mają do wyboru kilkanaście linii autobuowych do
wyboru do koloru 101 104 126 133 144 152 186 326 404 508 509 510 511 518 723
801 i E-4 które w godz. szczytu jeździ co 3minuty!!!!!Ja rozumiem ,że tam
jest mega blokowisko ,ale nie można bagatelizować pozostałej częsci Białołeki
to jest po prostu nie wporządku!!!Niedawno wschodnie tereny Lewandów,Grodzisk
i Mańki-Wojdy dostały wreszcie upragnioną linię do metra.A co z
Choszczówką,Białołęką Dworską,Płudami,Marcelinem,Brzezinami itp.nie mówie o
totalnym wygwizdowie jakim jest narazie Olesin Szamocin Kobiałka i Ruskowy
Bród ale 134 powinno jeżdzić częsciej!!!Natomiast ul.Marywilską jeździ tylko
jedyna w miarę normalna linia 176, jednak jeździ za rzadko i dowozi 90%
pasażerów tylko na Bródno a niezbędna jest linia pośpieszna do Pl. Wilsona,
multum ludzi wysiada na Bródnie z 176 i przesiada się do autobusów i tramów
jadących do centrum!!Utworzenie linii np 513 na trasie Choszczówka-Raciborska-
Przytulna-Henrykowska-Wyganowska-Raciborska-Mehoffera-Polnych Kwiatów-
Parowozowa-Ołówkowa-Bohaterów-Czołowa-Marywilska-Trasa Toruńska-Most Grota-
Roweckiego-Wisłostrada-Krasińskiego-Pl.Wilsona. ułatwiłoby dojazd wielu
mieszkańcom centralnej Białołęki.Częstotliwośc mogłaby byc 10min w szczycie
15 poza i 20 w weekendy.A może po uruchomieniu metra Marymont i pętli
autobusowej może wreszcie ktoś się zatroszczy o mieszkańców nie tylko
Tarchomina , Nowodworów i Grodziska...
Obserwuj wątek
      • zbig72 Re: To jest niesprawiedliwe!!!!!! 26.01.06, 08:58
        niesprawiedliwe to jest to, że taka totalna wiocha jest w ogóle włączona do
        Warszawy - to są tereny kompletnie niezurbanizowane, nie ma róznicy między
        północno wschodnią Białołęką a np. okolicami Raszyna. Lesznowoli itp. - to
        tereny podmiejskie a nie miejskie!
          • zbig72 Re: To jest niesprawiedliwe!!!!!! 26.01.06, 12:38
            Włochy są teraz już prawie w 100% zabudowane (Skorosze itd.) a Ursus posiada w
            większości starą zwartą zabudowę jednorodzinną + bloki przy fabryce

            na pewno nie ma tam takich połaci pól jak na Białołęce - domek co pół kilometra
            a pomiędzy nim kapusta albo buraki :)
            • Gość: Nadzieja Re: To jest niesprawiedliwe!!!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.06, 13:06
              To zależy o jakich regionach mówimy!!!!tereny na wschód od Płochocińskiej są
              rzeczywiście słabo zaludnione,ale ja mówię o terenach właczonych de facto w
              1951 r do Warszawy wzdłóż Marywilskiej,Czołowej,Bohaterów,i o ulicach Białołęki
              Dworskiej i Choszczówki!!(przy faelbecie: bloki,markot,przychodnia.Na Białołęce
              Dworskiej,domy pomocy społecznej ,domy dziecka, domy spokojnej
              starości,przychodnia ,szkoła, więzienie i bloki "więzienne" oraz coraz więcej
              osiedli mieszkaniowych i masę willi i domów jednorodzinnych,wolna przestrzeń
              kurczy się w zastraszajacym tempie!!,chyba dawno tu nie byłes?.Tu mieszka
              kilkanaście tysięcy ludzi,większość dojeżdza do pracy do centrum!!!o czym ty
              piszesz?! z Choszczówki "jeździ" na Modlińską 133 które jeździ z zawrotną
              częstotliwościa co 50minut!!!!większośc mieszkańców stawia na 176 które jest
              zatłoczone w godzinach szczytu własnie!!!a wieczorami i w weekendy jeździ co 30-
              40minut!!!!!Gwarantuje ci że 513 nie woziłoby much,wręcz przeciwnie to 176
              mozna byłoby skrócić i okroić rozkład.
                • Gość: Nadzieja Re: To jest niesprawiedliwe!!!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.06, 19:23
                  Słuchaj, za dużo z tym bałaganu!!nie wydłużą obu linii,pozatym 133 ma tak
                  tragiczną częstotliwość że tylko 176 nas ratuje!!!Ale dowozi tylko na Bródno i
                  jest zapchany już na Płudach!!!Alternatywą dla mieszkańców Choszczówki,Dąbrówki
                  Grzbowskiej,Płud,Białołęki Dworskiej,Marcelina i Żerania(przy Markocie)jest
                  linia przyśpieszona do najbliższej stacji metra czyli: 513=>Choszczówka...trasa
                  176-most Grota-Wisłostrada-Krasińskiego-Pl. Wilsona!!!mieszkańcy Wesołej
                  wywalczyli 514,Stara Miłosna 502,Mokry Ług w Rembertowie 408,Na Bemowskich
                  Grotach 310 też dowozi do cywilizacji,Buków ma 511,Powsin 519,Wawer ma
                  521,Stare Bemowo 523,dlaczego centralna i płn Białołęka jeszcze nie ma linii
                  przyśpieszonej?Co to za sprawiedliwość?Na Żeraniu jest dużo zakładów pracy
                  ludzie dojeżdżaja tam z róznych okolic Wawy.Pozatym władza obiecywała że wraz
                  zrozbudową metra dzielnice z gorszą komunikacją będą miały poprawiony ten stan
                  dzięki brygadom z zlikwidowanych linii dublujących metro i co? Jak zwykle
                  nikogo to nie obchodzi...
              • olecky Re: To jest niesprawiedliwe!!!!!! 26.01.06, 19:08
                no coz, uroki mieszkania w domkach jednorodzinnych - gestosc zaludnienia, a co
                za tym idzie liczba potencjalnych klientow, nigdy nie bedzie taka, by uzasadnic
                puszczanie autobusu co 5 minut.

                poza tym jest jeszcze pociag - ok. 20 minut do ZOO / gdanskiej

                pozdrawiam, olek
                    • Gość: nadzieja Re: To jest niesprawiedliwe!!!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.06, 23:47
                      176 juź teraz w szczycie jeździ co 16 minut i jest tłoczno bo obsługują tą
                      linię wyłącznie solówki,a podobno Stalowa szaleje z przegubami;)!!Na
                      Chomiczówce, słusznie zresztą jest wiele linii bo są tam blokowiska,a Białołęka
                      chce tylko jedną, jedyną linie do stacji metra!!Czy to tak wiele?ile na to
                      brygad potrzeba, dosłownie kilka,mógłby przecież być to nawet Its
                      Michalczewski,520 jezdzi z Marysina na Chomiczówkę przez całą Warszawę a 513
                      jechałoby tylko do Pl. Wilsona podobnie jak 511.Przykładowa ilosc przystanków:
                      CHOSZCZÓWKA-RACIBORSKA-POLNYCH KWIATÓW(NŻ)-INSUREKCJI-OŁÓWKOWA-PKP PŁUDY-
                      SMUGOWA-FAELBET-FABRYKA POMP(NŻ)-ŻERAŃ FSO-PL.WILSONA,11 Przystanków razem z
                      pętlami!!!!!czas przejazdu linii 513 CHOSZCZÓWKA-PL.WILSONA MINIMALNY => 25
                      min. maksymalny => 32 min.,mógłby nawet kursować z obecną czestotliwoscią
                      176,ale byłby docelowy(dometrowy:)!!!15min w szczycie 20 poza I 25 w weekendy
                      (tu poprawa częstotliwości),a wtedy 176 można pociąc, a 326 skasowac w ogóle
                • Gość: nadzieja Re: Jest jeszcze 152 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.06, 22:41
                  Do mz a co ty możesz o tym wiedzieć?,co z tego że 176 dojeżdza do ronda
                  Starzyńskiego skoro 90% pasażerów wysiada na Bazyliańskiej i przesiada się do
                  busów lub jadą do Budowlanej czy Ronda Żaby żeby się przesiąśc na
                  tramy,poprostu nie opłaca się jechać tak daleko i stać w 3 korkach najpierw na
                  Marywilskiej a często już od Czołowej aż do mostu Grota jest korek,kolejny na
                  Odrowąża i jeszcze trzeci przed rozgrzebanym rondem Starzyńskiego!!!!To
                  paranoja 176 mogłoby skręcać w Budowlaną lub Bazyliańską i kończyć na
                  Podgrodziu,odcinek do Starzyniaka jest słabo wykorzystywany,linia 513 byłaby
                  wybawieniem dla mieszkańców Białołęki!!!!i much by nie woziło dziś np;kurs 176
                  o 21:15 z Bazyliańskiej=>Choszczówka wszystkie miejsca siedzące zajęte i 19
                  osób jeszcze stało!!!a takie dupne linie jak 133 czy 152 do niczego się nie
                  nadają,mają charakter lokalny jezdza co 40-50-60minut 152 łapie katastrofalne
                  opóżnienia dzięki kretyńsko wykręconej trasie zaliczającej większość osiedli
                  Białołeki,Targówka i Pragi Płn.Tylko czub mógłby wymyśleć taka trasę!!!
                  • Gość: Rychu Re: Jest jeszcze 152 IP: *.spray.net.pl 29.01.06, 21:27
                    > co z tego że 176 dojeżdza do ronda
                    > Starzyńskiego skoro 90% pasażerów wysiada na Bazyliańskiej i przesiada się do
                    > busów lub jadą do Budowlanej czy Ronda Żaby

                    To zdaje sie ich wybor?? Z Brodna jest swietne polaczenie z centrum.

                    > a takie dupne linie jak 133 czy 152 do niczego się nie
                    > nadają,mają charakter lokalny jezdza co 40-50-60minut 152 łapie katastrofalne
                    > opóżnienia dzięki kretyńsko wykręconej trasie zaliczającej większość osiedli
                    > Białołeki,Targówka i Pragi Płn.Tylko czub mógłby wymyśleć taka trasę!!!

                    Pisac do ZTM-u o przywrocenie starej trasy do Zerania FSO i zwiekszenie
                    czestotliwosci. Stamtad tez bedzie duzo wygodnych przesiadek.

                    • Gość: nadzieja Re: Jest jeszcze 152 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.06, 17:10
                      Przecież idea linii przyśpieszonych jest taka , żeby szybko sprawnie dowoziły
                      mieszkańców odległych dzielnic badź osiedli wawy do centrum miasta, albo do
                      stacji metra poza Cenrum. Doskonałym przykładem takiej linii jest 511 jest to
                      rewelacyjna super linia(nie dojeżdża do centrum tylko do najbliższej stacji
                      metra co pozwala na większą częstotliwość i oszczędza brygady)Cała zachonia
                      Białołęka jest b.dobrze skomunikowana z Pl. Wilsona nawet odległa wschodnia
                      Białołęka ma linię 132 do metra.Co najmniej dziwne jest to że centralna
                      Białołęka jeszcze jej nie ma.Tomciu nie o to mi chodzi linia 176 jeździłaby na
                      takiej trasie jak jeździ dotychczas łapiąc wszystkie napotkane przystanki,
                      miałaby okrojony rozkład a 513 jeżdziłoby na trasie Pl. Wilsona-Krasińskiego-
                      Wisłostrada-Most Grota-Roweckiego-Toruńska-i dalej zjeżdżałoby po estakadzie na
                      Marywilską i zatrzymywałoby się tylko na 11 przystankach najważniejszych(węz
                      łowych)152 to linia stracona,fatalna pod każdym względem i nikt o zdrowych
                      zmysłach nią nigdzie nie dojeżdza(chyba że jest na nią skazany albo na
                      Tarchomin)pzdr
    • Gość: Choszczówkowianin UP! IP: *.gprspla.plusgsm.pl 14.09.06, 15:40
      Podciągam, bo już nie mam do tej komunkacji siły. Rzadko, tłok, przesiadki... a
      z przystanków tylko śmigają mi sprzed nosa eleganckie pośpiechy na Tarchomin.
      Już na sam widok tych obleśnych, zatłoczonych na drugim przystanku, wiecznie
      spóźnionych 176 mam ochotę się stąd wyprowadzić. A 133 to jest granda - co
      półtorej godziny?
      Dlaczego, do (*&^^%%&^&&**, nie ma żadnego normalnego autobusu na drugą stronę
      Wisły? Mam dosyć czekania na Bazyliańskiej albo tłuczenia się w korkach przez
      Rondo St. do Hallera.
      Ztm ma nas po prostu w dupie - bo apele pojawiają się od dawna, wraz z
      rozbudową osiedli po prawej stronie Modlińskiej. Uch.
      • jurek_dzbonie Re: UP! 14.09.06, 16:01
        Jak sie tam wprowadzi tyle ludzi jak na Tarchomin, to i ekspres bedzie. Po
        zadupiach autobusy nie beda jezdzily czesto - czas to zrozumiec.
        • Gość: Choszczówkowianin Re: UP! IP: *.gprspla.plusgsm.pl 14.09.06, 16:10
          176 się przelewa. To chyba znak, że jeździ za rzadko. A Choszczówka pozostaje
          zadupiem właśnie przez fatalną komunikację - wszyscy aż jęczą, jak mają się tu
          dostać. I to nie jest kwestia odległości, tylko olewania. A poza tym, to co już
          łaskawie jeździ, mogłoby jeździć do miasta, a nie na kolejne zadupie (176
          objeżdża praskie fabryki). Na Tarchominie (jak mi się czasem uda tam dostać, bo
          szczęśliwie trafię 133) mam do wyboru 10 autobusów do centrum, coś podjeżdża
          średnio co 2 min., w większości jest dużo wolnych miejsc, no po prostu
          rozpusta. Ja chcę jeden.
          • Gość: Trzpiotka176 Re: UP! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.09.06, 18:49
            Hey.Mieszkam na Ołówkowej a studiuje na Ursynowie.Muszę się 3 razy przesiadać!!!
            176 524\356 metro i busy na sggw.Szlag mnie trafia szczególnie rano i o ile
            częstotliwość 176 ujdzie(choć nie raz ludzie zostawali na przystanku przy
            faelbecie bo choszczówka,białołęka dw. i płudy nabiły autobus na ful)to
            najgorsze jest ta ilość przesiadek.W Związku z tym widzę dwie opcje
            pierwsza to jak w projekcie uruchomienie np:513 z Choszczówki trasą 176 mostem
            grota do metra albo wydłużenie 176 do metra dw gdański(może po otwarciu estakad
            nad rondem starzyńskiego korki się zmniejszą?)Osobiście uważam że lepszy jest
            wariant 1 tak jak autor tematu słusznie zauważył linie pośpieszne powstały po
            to aby dowozić z peryferii do centrum lub najbliższej stacji metra!!!Ilośc
            przystanków 513-tki byłaby przecież ograniczona.Większość moich znajomych
            mieszkających w okolicach popiera taki pomysł
            • Gość: Choszczówkowianin Re: UP! IP: *.gprspla.plusgsm.pl 14.09.06, 20:43
              Trzpiotka, dokładnie: to przesiadki wykańczają! Bardzo współczuje Ursynowa; ja
              tylko centrum albo Krakowskie. I ten tłok, często o najdziwniejszych porach.
              Ostatnio nie znalazłam miejsca wieczorem wsiadając na przystanku Polne Kwiaty
              (drugi od końca). To w okolicach Faelbetu pewnie się ten stary trup rozpękł...
              I masz rację, że wystarczy do metra. Ale nie widzę przeszkód, żeby zrobić do
              samego centrum. Przecież to są już linie MIEJSKIE, a nie PODMIEJSKIE - naprawdę
              nie jest aż tak daleko. 524 mknie sobie w najlepsze przez całe miasto.
              • Gość: Trzpiotka176 Re: UP! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.09.06, 21:38
                Do centrum to nie ma nawet cienia szans.Ale do metra pl Wilsona, w przyszłości
                na pętlę przy stacji Marymont jak najbardziej.Jesteśmy częścią Warszawy i nie
                rozumiem dlaczego taki Wawer dostał linię 119 (wcześniej 359) do samego Dw
                Centralnego a my nawet do metra nie mamy? Nie to żebym żałowała Wawrowi
                komunikacji ale uważam że trzeba sprawiedliwie rozdysponować połączenia
                komunikacyjne.Ja co jakiś czas dzwonię do ZTM w tej sprawie numer (636 36 80)i
                choć informują mnie że biorą pod uwagę moje postulaty to wciąz mało osób do
                nich dzwoni dlatego prośba do mieszkańców tej części Białołęki dzwońcie tam i
                proście o nową linię do metra lub chociaż wydłużenie 176 do metra dw
                gdański.
                • jurek_dzbonie Re: UP! 15.09.06, 16:09
                  176 to ma zapelnienie miedzy 7, a 8 i 14, a 17. Wtedy na 133 i 152 jezdza
                  dodatkowe kursy. Potem 176 mogloby jezdzic i co 45 minut, a 152 co godzine, a
                  133 wcale.
                  • Gość: Trzpiotka176 Re: UP! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.06, 17:08
                    Nie masz racji Jurku.Ostatnio wracam koło 21 i regularnie z przystanku na
                    Bazyliańskiej dosłownie tłumy wsiadają do 176, a jeździ wtedy co 25,30minut!!
                    176 ma odpowiednią częstotliwość w dzień powszedni,lecz w weekendy za
                    rzadko,przecież wtedy ma się wolne dni i chce się jakoś ten czas wykorzystać a
                    nie zawsze ma się ochotę na spacer po białołęckich lasach...Ale tak naprawdę to
                    mi nie chodzi o czestotliwość kursowania tej linii ,ale na uciążliwość
                    przesiadek.I nie chce linii jak niektórzy roszczeniowo nastawieni pasażerowie
                    pod sam dw centralny.Zależy mi bardzo i ludziom z tąd żeby 176 dowoziło nas do
                    metra co jednocześnie umożliwi nam pełną paletę przesiadek w każdy zakątek
                    Warszawy.Tylko tyle, a metro przecież co raz jest wydłużane na północ coraz
                    bliżej nas i koszt wydłużenia 176 do pl wilsona dw gdańskiego czy w krótce
                    metra marymont nie jest chyba zbyt dużym wyzwaniem dla ZTM?
                      • Gość: Lambert Re: UP! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.06, 13:38
                        Można wygiąć trasę 508 wycofując ją z Tarchomina i Nowodworów i kierując na
                        trasę od Modlińskiej w Płochocińską,Marywilską i trasą 176 na
                        Choszczówkę.Tarchomin ma przecież swoje E-4 i gardzi pseudo pośpiechem 508,a
                        Modlińska ma jeszcze 511 prosto do metra.
                    • Gość: Choszczówkowianin Re: UP! IP: *.gprspla.plusgsm.pl 16.09.06, 19:32
                      Jestem wybitnie "roszczeniowo nastawiony pasażer" ;) i propozycja Lamberta żeby
                      podmienić 176 z 508 wywołała miłą falę rozmarzenia... Ale niestety, trzeba
                      zejsć na ziemię, w poniedziałek znowu czeka mnie poranne dwugodzinne zwiedzanie
                      warszawskich autobusów i już zgrzytam zębami na samą myśl. Grrr. I wieczorem to
                      samo, oczywiście także na stojąco... Czasem z desperacji czekam na nocne 613,
                      bo mimo towarzystwa i koszmarnej trasy (oczywiście Tarchomin i wszystkie
                      zakątki z odcinka 152 - jedzie ponad godzinę z dworca), przynajmniej nie trzeba
                      się przesiadać...
    • hernandez Bylo patrzec gdzie sie kupuje mieszkanie czy dom 18.09.06, 18:46
      a nie miec teraz pretensji. To tak jak mieszkancy blokow ktore wybudowano w
      latach 90 czy juz w "XXI" wieku ze im trase pod oknami chca puscic... trase
      dodam zaplanowa w latach 70 czy 80tych.

      Ktos kto wydaje pieniadze na mieszkanie powinien 10x dowiedzic sie wszystkiego
      o stanie prawnym mieszkania, terenow itd a nie kupic i obudzic sie z reka w
      nocniku ze mu droge buduja albo ze nie ma metra a obiecali...

      Roznica w cenie mieszkan np. tam gdzie mieszkasz a innymi miejsami w Wawie
      wynika wlasnie z braku dogodnej komunikacji, odleglosci itd...
      • Gość: Trzpiotka176 Re: Bylo patrzec gdzie sie kupuje mieszkanie czy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.09.06, 19:32
        Ale to nie odemnie zależało gdzie mam zamieszkać,jakieś 10 lat temu byłam
        jeszcze dzieckiem więc nie miałam nic do gadania!,Generalnie mi się tu
        podoba,cisza, spokój, las, świeże powietrze,bliski kontakt z fauną i florą
        jedynym mankamentem jest właśnie brak linii autobusowej do metra co doskwiera
        większości mieszkańców Zielonej Białołęki, dlatego tak dużo z nich jeździ
        samochodami.Ale jakby uruchomili dogodne połączenie autobusowe to większość
        przesiadłaby się do komunikacji publicznej.A narazie brak alternatywy..

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka