Dodaj do ulubionych

jeżdżę powoli..

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.10.05, 13:01
Jestem baaardzo początkującym kierowcą i w związku z tym jeżdżę sobie powoli
40 max. 50 prawym brzeżkiem jezdni, wyraźnie dając do zrozumienia: proszę
wyprzedzajcie mnie, ale czuję się z tym dziwnie mam coś w rodzaju poczucia
winy że jestem zawalidrogą, czy słusznie?
Obserwuj wątek
      • Gość: tinta23 Codziennie ocieram się o śmierć! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.10.05, 12:56
        Mieszkam niedaleko Poznania. I codziennie ocieram się o śmierć. Muszę
        pzrejechać 15 km typowej polskiej drogi, w złym stanie, bez pobocza.
        Przejezdżam pzrez klika miejscowości, gdzie jest ograniczenie do 50. oczywiście
        tego zakazu nikt nie respektuje. Ale najważniejsze jest to, ze jeżdżac
        codziennie czasami kilka razy w ciągu jednej drogi widze śmierć w oczach.
        wyprzedzanie na zakrętach, bez znajomości terenu, na trzeciego (droga bez
        pobocza!), mimo ciąglej linii to typowe obrazki. I myslę sobie jedź wariacie,
        zabij się! o jednego debila mniej, ale wiem, że przez niego zginą niewinni
        ludzie. Ojcowie, matki kogoś bliscy. Za każdym razem modlę się żebym to nie
        byla ja. Ci ludzie -zwierzęta liczą tylko na to, że ktoś z naprzeciwka
        zahamuje, uniknie zderzenia. a jęsli się np zagapi, niezauważy. Jestem za
        bardzo surowymi karami dla takich palantów!!! wczoraj znów spóźnilam się do
        domu bo był karambol na 7 samochodów, nawet nie wiem czy ktoś zginął. Już
        brakuje miejsca na krzyże przy tej drodze.
        • Gość: to ja Re: Codziennie ocieram się o śmierć! IP: 5.5R6D* / 62.215.3.* 22.10.05, 13:37
          Musisz zdac sobie sprawe, ze ludzie maja rozna zdolnosc percepcji i
          umiejetnosci jazdy. Wprawdze jest jedno prawo jazdy, ale wcale nie oznacza to,
          ze wszyscy kierowcy sa identyczni - sa lepsi i gorsi. To, ze Ty przerazona