Dodaj do ulubionych

kobieta+kierownica i parking-faceci na traktor!!!!

13.07.06, 18:57
sytuacja: parking, zaparkowałam jak się należy wyszłam by coś załatwić,
wracam a jakiś łoś zostawił auto tak że nie mogłam wyjechać(jakby chciał
znalazłby miejsce) albo mógł zaparkować na sroku nikt by słowa nie powiedział
ale on oczywiście musiał mi zastawić wyjazd a sie spieszyłam do pracy no i
teraz moje pytanko czy jak w takiej sytuacji zadzwoniłabym na policje to czy
oni wlepili by mu mandat?? przyszedł łaskawie i przestawił ale jak
powiedziałam że zła jestem to ten tak mnie olał że maske bym mu zdrapała ale
się powstrzymałam, ludzie parkujcie jak się nalezy!! to naprawde nie boli!! a
jak nie umiecie to kto wam prawko dał?? (ten post jest na forum ogólnym ale
tam się nie znają więc jestem u znawców)
Obserwuj wątek
    • Gość: na zimno W Niemczech moze cos takiego kosztowac i 300€ IP: *.dip0.t-ipconnect.de 13.07.06, 19:03
      Dzwonisz na policje, policja zawiadamia pomoc drogowa, samochod jedzie
      na daleki parking platny, wlasciciel moze sobie auto odebrac nastepnego dnia.

      Mandat, koszty posrednie, jazda taksowka na parking daje w sumie ok. 300€
      w skrajnym przypadku.

      Nikt tu nie stara sie byc takim glupcem, aby komus innemu wyciac taki numer.
      Kasa jest dobrym instrumentem motywacyjnym, ktory budzi szare komorki
      do pracy.

      Pozdrawiam.
    • Gość: V Re: kobieta+kierownica i parking-faceci na trakto IP: *.olsztyn.mm.pl 13.07.06, 19:06
      nie raz mialam taka sytuacje. tutaj jest jedno wyjscie z sytuacji. wyzwac cw..a
      od najgorszych!!!oni i tak nic sobie z tego nie robia i sie ciesza jak
      widza "babe" ale jak wyzwiesz chama to przynajmniej ci ulzy. ja juz nie
      wytrzymuje chamstwa facetow na drogach i ich szowinistycznego podejscia do
      kobiet kierowcow!czasami mysle ze same jestesmy sobie winne bo jest wiele
      takich gesi uleglych, ktore same prosza facetow o przestawienie auta albo sie
      mizdrza i pokazuja ze sa gorsze, a wcale tak nie jest!!!!bosz kiedy sie ten
      meski szowinizm skonczy???chyba bombe wlasnej roboty wyprodukuje albo jakas
      bron biologiczna lepiej zeby im potencje zabic i bede szczesliwa!!!!!i hate
      them!!!
    • tyal Re: kobieta+kierownica i parking-faceci na trakto 14.07.06, 08:59
      Miałem podobną sytuację, zastawił mnie jakiś łoś pod centrum handlowym. Czekałem z 10min i w końcu zadzwoniłem pod 112. Pani przyjęła zgłoszenie, nawet szybko zlokalizowała miejsce w które ma przysłać "załogę" (widocznie nie pierwszy raz ktoś w takiej sprawie dzwonił).
      Łoś się łaskawie pojawił i na uwagę że sprawa została zgłoszona na policję rzucił, że nie było go tylko minutę i odjechał. Zadzwoniłem więc żeby odwołać i nie fatygować policjanta. Miał farta głupek bo zabrakło może ze 2 minuty, gdy opuszczałem parking widziałem nadjeżdzający radiowóz.
      Wydaje mi się że skoro przyjeli zgłoszenie i nawet szybko zareagowali to pewnie nie skończyłoby się tylko na pouczeniu.
    • callafior Re: kobieta+kierownica i parking-faceci na trakto 17.07.06, 12:20
      A ja na twoje "faceci na traktor" to powiem "baby do garów", jak mi paniusia
      zaparkowała na środku wjazdu pod moim domem, że nie dało rady wjechać, do tego
      jeszcze jak po pół godziny przyszła to głupawo zapytała "a, pan chce wjechać".
      Ja powiem tyle: Debile won od kierownicy. Nie jest prawdą, że każdy facet jeździ
      jak wariat, ani że każda kobieta nie umie jeździć, choć prawdą jest że mało
      która umie, ale te "umiejące" podziwiam i pochwalam :)
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka