Dodaj do ulubionych

Błękitna Linia w miejsce biur obsługi klienta T...

IP: *.sloneczny.pl 18.07.03, 21:43
Witam, po przeczytaniu tego artykułu doszłam do wniosku,że
powinnam się wypowiedzieć.Otóż załatwianie spraw w telepunkcie,
dokładnie przy ul.Lipowej jest istnym koszmarem.Pracownice są
słabo poinformowane, a o ewntualnych zmianach wogóle nie
powiadamiają klijentów.Mało tego, nie dopełniają do końca swoich
obowiązków, np.przy zawieraniu umowy nie dostarczają aneksu do
umowy, który jest niezbędny, mówiąc, że jest niepotrzebny.I tu
pojawia się pytanie, czy błekitna linia temu zaradzi??? Szczerze
wątpie, sprawy będą pewnie wciąż niezałatwione,ku trwodze
klijentów.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka