Dodaj do ulubionych

Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano poderwać

07.03.07, 00:36
1. "Która godzina?"
2. "Ja Cię skądś znam..."
3. "Widziałem Cię wczoraj, jak żeś szła ulicą Mickiewicza. Żeś miała na sobie
czerwone dżinsy i żeś niosła gitarę."
4. "Pamiętasz mnie? Spotykałaś się kiedyś z moim kumplem z drużyny
harcerskiej..."
5. "Lubisz Kazika?"
6. "Jakie są Twoje poglądy na wegetarianizm?"

A Wy pamiętacie jak Was ktoś nieudolnie próbował "zarwać"???
Obserwuj wątek
    • Gość: dawid Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.03.07, 00:43
      Mnie kiedys zatrzymała taka jedna jak jechałem samochodem i mówi do mnie :
      "Proponuję panu mandat karny w wysokości 200 zł " Odpowiedziałem jej
      :"Spie..j, nie potrzebuję !" Niestety, okazało się ,że to nie był podryw i
      musiałem jednak zapłacić. :/
      • Gość: rybka Nemo Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.w90-33.abo.wanadoo.fr 13.03.07, 14:59
        Dobre.
        Pracuję w branży medycznej i większość facetów myśli, że stosując podryw "na
        pacjenta" są ogromnie pomysłowi.
        Nic mnie tak nie odstrasza jak tani, oklepany tekst piosenki: " Zaopiekuj się mną"
        Podobnie: "Jestem chory" - strach pomyśleć o jakich problemach zdrowotnych
        mógłby nawijać !
        Za dużo niemieckiego porno drodzy Panowie!

        "Bardzo bolało, jak spadłaś z nieba?" - szczyt tandety
        "Postawić Ci piwo?" - a widzi, że mam przed sobą pełną szklankę napoju
        "Zapalisz?" - uwielbiam werbujących do nałogów

        • agnesss211 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 22.06.07, 22:57
          hehe:) niezłe te wszystkie hasła:) ale smiejcie sie...mnie ostatnio podrywał mój
          były nauczyciel z niemieckiego:) wszystko było by ok gdyby nie własnie tekst na
          jaki mnie chciał poderwac...a mianowice pytał czy nie przydały by mi sie korki z
          niemieckiego:P nic bardziej oryginalnego nie mógł wymyslic:) śmiech na sali:)
      • nicole.l Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 24.04.07, 14:52
        ja uslyszalam "czy to miejsce kolo Ciebie jest wolne, czy zaraz przyjdzie Twoj
        chlopak?"
        ha ha ha
      • Gość: malinowy_koktajl Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.07, 21:22
        'Widzę, że mamy taki sam telefon. Często Ci się psuje? Mi bardzo'
        'Jakiego szamponu uzywasz? Masz boskie włosy'
    • Gość: blue Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 00:57
      punkt 3 jest super;)
      • diablica880 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 07.03.07, 08:14
        hehe :D

        ja pamiatam jak moj kuzyn podszedl na dyskotece
        do naprawde fajnej laski :)
        i pyta sie jej czy by nie zatanczyla o ona mu ..

        wisz potańczyla bych ale mnie szłapy bolą :D
        <kuzyn sie speszyl i poszedl :) a potem wszystcy
        sie z niego smiali :D>


        nastepna sytuacja moj znajomy zalozyl sie z kolega
        ze podejdzie do dziewczyny <brzydkiej> i zapyta
        sie:
        " Ksiezniczko w ktorym zamku straszy..."

        podchodzi pyta sie a ona patrzy na niego z gory do dolu ...
        i mowi :

        na tym swoim malutkim koniku i tak byś do niego nie dojechał :D...!
        • Gość: blue Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 13:20
          nastepna sytuacja moj znajomy zalozyl sie z kolega
          > ze podejdzie do dziewczyny <brzydkiej> i zapyta
          > sie:
          > " Ksiezniczko w ktorym zamku straszy..."
          >
          > podchodzi pyta sie a ona patrzy na niego z gory do dolu ...
          > i mowi :
          >
          > na tym swoim malutkim koniku i tak byś do niego nie dojechał :D...!
          >
          stary dowcip ,ktory funkcjonuje chyba od 20 lat ,powiedz koledze ,zeby
          opowiadal bardziej wiarygodne historyjki
    • drugitaki1 Kilka przykladow: 07.03.07, 09:11
      1)Chcialbym zlozyc namietny pocalunek na twoich wargach, a pozniej przesunac
      sie w gore...do pempka :)

      2)Usmiechnij sie, to jest druga najlepsza rzecz, ktora mozesz zrobic ustami :)

      3)Jestem latwy, a ty?

      4)Zaloze sie o 20 zl, ze mnie odrzucisz

      5)Masz chlopaka?(Nie) A chcesz miec? (Jeli tak - A chcesz miec drugiego?)


      • drugitaki1 Jeszcze mi sie przypomnialo: 07.03.07, 10:23
        6)Musisz byc bardzo zmeczona. (Czemu?) Bo mi caly dzien chodzilas po glowie.

        7)Badz unikalna, badz inna i powiedz: "Tak"

        8)Ja bym dobrze na tobie wygladal ;)
      • evel86 Re: Kilka przykladow: 19.03.07, 00:31
        przypomnialo mi sie jak jeden koles do laski powiedzial: "sciagaj majtki,
        calujemy sie!"
        ;)
        • Gość: mika_wika Re: Kilka przykladow: IP: *.acn.waw.pl 27.03.07, 21:27
          Heh! w oryginale to brzmi:
          - Zdejmuj majtki będziemy sie całować :)

          ale jesli chodzi o podryw internetowy to mnie rozwala zaczepianie na gadu gadu -
          w stylu czy ty jests ta zenobia ktora mieszka w wachocku? hej no odezwij sie?
          musze to wiedziec
          - wiez sie tu odezwij to sie nie odpędzisz!!
          • Gość: badenov Re: Kilka przykladow: IP: 82.160.255.* 28.03.07, 23:27
            To tak cie na gadu zaczepiają? Ej no, więcej wychodź na zewnątrz, mniej siedź
            przy kompie, to może nie będą cie dzieciaki zaczepiać na gadulcu
            • Gość: mika_wika Re: Kilka przykladow: IP: *.acn.waw.pl 28.03.07, 23:30
              wlasnie ze nie siedze w domu non stop po mieście i znajomych się szlajam a
              gadulca to głównie na komórce obsługuję a i tak zaczepiają, litości nie mają!
              • Gość: badenov Re: Kilka przykladow: IP: 82.160.255.* 28.03.07, 23:32
                EraGG? Sporo moich znajomych nagle zaczęło tego używać :) Ja niestety nie mam
                telefonu w Erze, ale jak tak dalej pójdzie bede musiał sobie kupić jakiegoś
                TakTaka, by nie wyjść na frajera :)
                • Gość: mika_wika Re: Kilka przykladow: IP: *.acn.waw.pl 28.03.07, 23:35
                  Badenov odpalaj taktaka, tanioszka i podrywany bedziesz non stop!
                  przyjemne uczucie :))
                  • Gość: badenov Re: Kilka przykladow: IP: 82.160.255.* 28.03.07, 23:38
                    nosz kurde, chyba tak zrobie ;) Jak kupie taktaka i zainstaluje eragg to
                    napiszesz coś do mnie?:)
                    • Gość: mika_wika Re: Kilka przykladow: IP: *.acn.waw.pl 29.03.07, 23:00
                      Badenov pukpuk?
                      odpaliłeś juz eragg? bo mam pomysł na podryw?
                      • Gość: badenov Re: Kilka przykladow: IP: 82.160.255.* 29.03.07, 23:29
                        Hej,
                        kupiłem dziś starter, ale jeszcze z nim walcze :) Coś nie chciało działać na
                        moim fonie, ale pani BOA już mi wybitnie pomogła i chyba już działa, choć nie
                        miałe czas za bardzo sie tym bawić. Mam plan, zeby przed snem w łóżku troche
                        popykać :)
                        • Gość: mika_wika Re: Kilka przykladow: IP: *.acn.waw.pl 30.03.07, 23:43
                          komórkowy podrywaczu! w nocy o siem śpi a nie gadulcuje z obcymi!!
                          • Gość: reKLAMA Re: Kilka przykladow: IP: 62.121.133.* 07.06.07, 18:16
                            i tak promuje się ERA
        • rozowykapturek Re: Kilka przykladow: 20.04.07, 21:28
          moj tak regularnie do mnie mowi- sciagaj majtki, bedziemy sie całowac ;-)
          zartach oczywiscie
    • Gość: Ola2 Moje, wcale nie take głupie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 09:49
      A moje przypadki:

      1. Podchodzi do mnie facet i mówi: Rozmawiałaś kiedyś z nieznajomym mężczyzną?

      2. Podchodzi do mnie facet i mówi: O dobrze, ze panią spotkałem bo mam pani coś
      do powiedzenia. A ja do niego: przecież ja pana nie znam. A on: No właśnie
      chciałem pani powiedziec, że powinniśmy się znac od dawna.
    • kotek_vel_lol2 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 07.03.07, 13:46
      to nie jest przypadkiem z joemonstera???
      • Gość: blue Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 13:52
        no lwasnie wiekszosc tych tekstow wydaje sie mi znajoma..hmmm
    • Gość: gall Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.bsb.vectranet.pl 07.03.07, 16:10
      - Wszyscy w domu zdrowi..???
      • Gość: blue Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 23:49
        a u ciebie?:]
    • Gość: niu Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 23:39
      A ja kiedys usłyszałam coś takiego: Czy kosztając z tego iz idziemy obok siebie,
      mógłbym nawiązać konwersację? heheh
    • Gość: s Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 23:46
      hmm... moze to nie jest do konca na temat, ale:
      impreza
      kolega do dziewczyny : pij,pij bedziesz latwiejsza..
      na to drugi kolega do tego pierwszego: ona juz jest latwa ale ty nie umiesz tego wykorzystac
      • Gość: tralalala Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.03.07, 21:17
        źle to jest tak:
        chlopak- pij pij bedziesz latwiejsza
        dziewczyna-ja i tak jestem latwa tylko Ty taka dupa jestes:PP
      • delphy1 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 21.03.07, 20:14
        to mój kolega, też powiedział do dziewczyny na imprezie:
        -pij bedziesz latwiejsza..,-tylko to usłyszała jego mama i mu dogryzła:
        -Pij, nie będziesz mógł:D
      • Gość: trudna sprawa Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.promax.media.pl 16.04.07, 19:50
        heh to znow moj kolega kiedys w barze siedzi patzry na mnie poczym idzie do baru
        i przynosi mi piwo. pytam a za co to?
        on ; pij bedziesz latwiejsza;
        moj chlopak siedzacy z boku : to lepiej jej zabierz to piwo bo nici z seksu bede
        dzis mial...
        i tak mnie oto podsumowali;p
      • Gość: koka Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.petrus.com.pl 10.05.07, 00:02
        so...
        1.ej masz moze gumki pozyczyc? nie .. szkoda

        2.o afrodyto,kobieto mych snow... zlituj się i chodz ze mną...

        3.piwo dla ciebie i dla mnie od ciebie ...i dla mnie bomba

        4.ej,malenka,chcesz poznac duzego :D?

        5.nie potrzebujesz ogrodnika do swego trawnika ?;p

        pomocy haha ;]
    • Gość: anka8329 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.03.07, 00:24
      1. laleczka widzę, że jakaś samotna jesteś, to może byśmy się kur..wa zapoznali?
      2. postawisz mi piwo? (to mój ulubiony)
      3. a wiesz przypominasz mi moją byłą, cudowna kobieta, chyba dalej za nią
      tęsknię, bardzo ją kochałem...to jak ty właściwie masz na imię? a mogę ci mówić
      monika?
      4. zrobiłbym ci dobrze, tak byś piszczała, że pobudziłąbyś sąsiadów, a potem
      byś błagała o jeszcze...jestem tomek a ty?

      to te które najbardziej mi zapadły w pamięć;)))jak sobie coś przypomnę, to
      dopiszę:)
      • Gość: szmeksik Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.lan.net.pl 08.03.07, 10:34
        jak cie zobaczylem to od razu mialem ochote zrobic ci minete
        • Gość: Agatka Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.c244.petrotel.pl 23.05.07, 10:37
          Hehe a ja takie cos jeszcze słyszałam
          1. chodz maleńka do lasu to pare szyszek postrącamy :D:D
          2. jakbym na Ciebie wszedł to bym przez miesiadzs z ciebie nie zszedł
          3. tak bym cie bzykał ze by futryny wylecialy
          hehehehe
    • eliza.p.cosmo Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 08.03.07, 10:45
      na dyskotece stalam sobie grzecznie przy scianie, podszedl do mnie i
      powiedzial: "ty jestes ja Xena, taka wojownicza i niedostepna". ZWARIOWALAM!!!
      • Gość: blue Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.03.07, 20:48
        To z Xeną slodkie:P
      • atomowkaaa Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 12.03.07, 10:14
        hihi ja tez sobie stałam ostatnio na dyskotece i podszedł do mnie jakiś facet
        (nie wiedzial że jestem ze swoim, który poszedl po coś do picia) i zaczął mi
        wciskac do ręki jakis telefon z tekstem, weź go, teraz będziemy mieć ze sobą
        kontakt, a ja mu na to, takiego szarego telefonu jak od Ciebie to nie wezme
        nigdy, mam swojego koloro-peutycznego samsunga x520. odpszedł bez słowa i chyba
        w ogóle z klubu bo go póxniej z moim facetem obserwowalismy chwile hehe:D:D:D
        • Gość: kali Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.ztpnet.pl 12.03.07, 11:14
          Niezla susza go splawilas.
    • Gość: Aneczka Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.itcomp.pl 08.03.07, 20:26
      Hehe... Przypadek mojej kumpeli (całe szczęście, że nie mój).
      Laska dostaje smsa od faceta o treści:
      "Cześć, pamiętasz mnie? Kiedyś w "Beczce" (tak dla wyjasnienia Beczka to pub) klepłem Cię w tyłek"...
      lub drugi tekst, również z smsa:
      "Bzykasz się, czy trzeba z Tobą chodzić?"
      Panowie!! Mój Boże... gdzie Wy macie rozum?
      Buhahaha
      • Gość: on Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.03.07, 01:18
        no własnie "Gocław-Wawa" ile to razy pannę sie wyrwało na ten text i zaprosiło
        na hausen...

        "walisz się konkretnie czy trzeba z toba chodzić?"

        działał w 99%
        • Gość: szmeksik Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.lan.net.pl 09.03.07, 08:51
          to musiales miec fajne panienki:)gratulacje ale nie ma sie czym chwalic no ale
          coz niestety mamy na swiecie takie meskie dziwki ktore "wala"co popadnie przykre
          ale prawdziwe
          • Gość: kario Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.137.unknown.vectranet.pl 09.03.07, 09:57
            w krakowskiej Drukarni: "wiesz.. mój ojciec jest rektorem Uniwersytetu
            Jegiellońskiego..."
      • Gość: pamparampa Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.06.07, 21:58
        Spadłem z fotela czytając: ".. klepłem Cię w tyłek" hahahahahaha
        • malyksiaze1 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 15.06.07, 17:36
          z tego typu tekstów to jeden naprawdę niezły usłyszałem, kiedy pracowałem za
          barem: na krzesełku barowym siedzi koleś, o którym wiem, że jest początkującym
          "reżyserem"(dopiero zaczyna szkołe filmową). podchodzi do baru laska, coś tam
          zamawia, ten koleś już podchmielony zagaduje i kiedy wychodzi na jaw,że ona jest
          autorem kilku zdjęć które wisiały w tej knajpie zaczyna:
          Wiesz, ja jestem REżYSEREM, mam znajomości, mogę ci pomóc w karierze.
          Ubaw po pachy:)
          Ale inna zabawna historyjka, z tej samej knajpy: siedzi laska przy barze i czyta
          (a knajpa nie miała oświetlenia elektrycznego za dużo, bazowała głównie na
          świecach;słowem nie jest to miejsce na czytanie literatury)popijając co chwilę
          małymi łyczkami wino, rozglądając się po sali i poprawiając dekolt. wyraźnie
          szukała swego rycerza..
    • kaktusica6 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 09.03.07, 14:14
      Pod koniec koncertu rockowego podchodzi do mnie koleś "Musisz mi zwrócić kase za
      bilet" - "A to z jakiej niby racji?" - "Bo zamiast na scene cały czas patrzyłam
      się na ciebie. chcesz piwka?" - "a to to akurat ci będę mogła zwrócić"
      czemu odszedł?:D
    • jakub_234 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 09.03.07, 18:29
      Wczoraj na baletach.
      Ja przy rozmowie z nieznajoma. Sporo sie juz z nia poznalem i nagle przychodzi
      jeden z moich kolegow i wali tekstem.
      -TY jestes niesmiala!
      -yyyy? a po czym to stwierdziles?
      -bo twoja postawa wiele na to wskazuje (i potem zaczal mowic jakies pseudo-
      ksiazkowe definicje)
      -Yyyy...jasne. Kuba, chodz porozmawiamy o tam.

      Moj koles wylapal zonka :]
      • zwyczajnie_niezwyczajna Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 12.03.07, 10:56
        slyszalam raz na ulicy tekst ktory mnie rozwalił. Ulicą szedł młody chlopak a z
        naprzeciwka szla kobieta taka typowa żulernia i chlopak powiedzial do niej- To
        się myje a nie wietrzy a ona- To się pieprzy a nie wącha ;D rozwaliło mnie
        to...bardzo subtelny podryw hehe
    • Gość: ela Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.globalconnect.pl 13.03.07, 10:49
      On: Jaki jesteś znak zodiaku?
      Ja: A Ty?
      O: Zgadnij?
      J: Baran?!?!?!
      O: Skąd wiedziałas?
      No coment
    • Gość: Jadzia Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.03.07, 16:20
      - Czy Twój ojciec jest producentem cukru?
      - ?????????
      - Nie?! To dlaczego jesteś taaaka słodka? :)


      - Twój ojciec to chyba jest złodziejem....
      - ?????
      - Musiał ukraść gwiazdy z nieba, żebys miała takie oczy....
      • Gość: picobello Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.03.07, 16:50
        to drugie jest zarabiste
    • evel86 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 19.03.07, 00:28
      ale sie usmialam!!! :D
      szczegolnie z tego z "żeś" ;)
      mnie ostatnio na przystanku koles zaczepil pukajac palcem w ramie i pokazal
      komorke, na ktorej w edytorze smsow bylo na pisane: "dalabys mi swoj numer?"
      tragedia...
      • Gość: paierek Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.06.07, 20:53
        trzebabyło mu napisać na swojej
    • me.i.myself Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 19.03.07, 02:33
      "Czy mogę panią poderwać?" - mój ulubiony przykład na przedmiotowe traktowanie
      kobiet nieudolnie kamuflowane grzeczną formą
    • Gość: nieobliczalnaa Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.03.07, 18:35
      tekst mojego znajomego, po którym dostal z liscia
      -ej, koleżanko... jakie pakiety oferujesz?
      • mysiak_warszawa Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 20.03.07, 12:16
        1)Hm, na wyjeździe chłopak, z którym poprzedniego dnia przez 2 minuty rozmawiałam:
        -Cześć, poznałem Cię po psie... ^_^'
        2)-To cudowne, że mam "wreście" taką wspaniałą przyjaciółkę, nie sądziłem że
        znajdę taką przyjaciółkę (i nagle próbuje mnie pocałować... -_-')
        3)W górach, podczas przejażdżki bryczką góral odwraca się do mnie i mówi:
        -A nie chciałabyś tu zostać, na Gubałówce? Ładna jesteś, ożeniłbym się z tobą,
        gospodarstwo byś mi prowadziła...

    • Gość: mala Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.ghnet.pl 20.03.07, 13:35
      1. jestes atrakcyjna....nawet
      2. Jeden Amerykaniec: where are you from?
      Poland
      oh, i know many people from Hungary (i usmiechniety pokazuje na czerwona
      koszulke z sierpem i mlotem )
      3. wylizalbym ci ci.. az do kosci
      4. jakis Wloch: "are you staying in Auschwitz?"
      5. co studiujesz?
      anglistyke.
      to chyba cos z jezykiem angielskim nie?
    • agucha1986 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 20.03.07, 22:41
      byłam na imprezie..podchodzi koleś:
      - Czesc, jestsem Piotrek, zagramy w teleturniej, ok?
      - Ze co??
      - no teleturniej...pierwsze pytanie: masz chłopaka?
      - Tak, mam...
      - A no to niestety, zonk..przgrałaś główną nagrodę, czyli mnie...jakby się cos zmieniło z tym chłopakiem, to możesz mnie tu znaleźć w kazdą sobote, to dam Ci koło ratunkowe...
      - Yhm..a to idź sobie popływaj...
    • Gość: kali dziewczyny IP: *.ztpnet.pl 20.03.07, 23:03
      Poczytalem sobie wasze wypowiedzi i stwierdzam, ze wasze odpowiedzi na podryw sa
      rownie glupie, jesli nie bardziej, jak teksty facetow chcacych was poderwac.
      • zbuntowany_aniol2 Re: dziewczyny 20.03.07, 23:10
        i po co bronisz tych cwoków?
        • Gość: kali Re: dziewczyny IP: *.ztpnet.pl 20.03.07, 23:14
          W ktorym miejscu ich bronie?
          • zbuntowany_aniol2 Re: dziewczyny 20.03.07, 23:21
            pytanie glupie odpowiedz jeszcze glupsza..
            • Gość: kali Re: dziewczyny IP: *.ztpnet.pl 20.03.07, 23:41
              To zadna obrona.
              • mysiak_warszawa Re: dziewczyny 21.03.07, 09:18
                Jeśli masz jakieś przykłady, możesz zrewanżować się głupimi tekstami, na które
                próbowały Cię poderwać dziewczyny ;)
                • Gość: Cornelius Re: dziewczyny IP: *.elpos.net 21.03.07, 22:08
                  Jak czytam tego rodzaju teksty "mężczyzn" do was drogie panie, to ręce załamuję
                  i chowam w nich twarz... ze śmiechu i przerażenia
                  • Gość: bas Re: dziewczyny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.03.07, 23:25
                    a czy są jakie kolwiek teksty na które sie Złapałyście?
                • Gość: kali Re: dziewczyny IP: *.ztpnet.pl 25.03.07, 17:24
                  Mnie nie probowano podrywac glupimi tekstami.
    • jakub_234 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 21.03.07, 23:20
      Ja zawsze podrywam w jeden sposob i jakos sie udaje...Nie zawsze, bo np.
      wczoraj mi sie nie udalo :) Ale robie to tak: (zagaduje)

      Duzo sie usmiecham i staram najpierw zbudowac zaufanie kobiety:
      Pytam sie o standardowe rzeczy: Jak sie bawi (to niby znaczy, ze mnie to
      interesuje :p) Pytam sie jej o zdanie typu: Co myslisz o, co bys zaproponowala
      (niech mysli, ze obchodze sie z jej zdaniem) na koncu juz podryw ostateczny
      czyli nie daje wyboru...Sluchaj skoro juz tak rozmawiamy to moze bysmy sie
      poznali? (raczej nie powiedza NIE). Potem juz idzie z gorki jesli zdolamy
      zainteresowac nasz potencjalna ofiare :D Zaproszenie nie powinny wygladac
      nachalnie typu: Daj mi swoj numer! itp. Najlepiej powiedziec: Sluchaj, nie
      chcialbym byc nachalny, bo wkoncu prawie sie nie znamy, ale dalabys sie
      zaprosic na kawe etc.
      Gratuluje moi drodzy - macie randke.
      Jesli dziewczyna jest normalna to powinna sie zgodzic. Nie pytajcie o chlopakow
      i narzeczonych, bo dziewczyna w tym momencie potraktuje was z gory. Czyli
      pomysli sobie, ze pewnie chcecie z nia byc juz w tym momencie. A to nie jest
      dobre. Tak samo nie proponujcie jakis spotkan, jeszcze tego samego dnia! Jesli
      chodzi o numer telefonu to radzilbym zostawiac go pania, a nie brac od nich. Bo
      jesli sie im nie spodobacie i nie zrobicie wrazenia, to i tak i tak, ona wam go
      nie poda. A jesli zaimponowaliscie dziewczynie, to ona sie odezwie. Czy to sms,
      czy to zadzwoni. Obojetnie. Dziewczyne juz bedziecie mieli z nastawieniem
      poznania...od was dalej bedzie zalezec czy to spieprzycie czy nie :D Powodzenia.

      Aha...oczywiscie ja tak robie, co nie znaczy, ze skutkuje zawsze w 100% Ale mi
      jakos sie udaje powiedzmy w 80 :D Pa
      • Gość: szmeksik Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.lan.net.pl 22.03.07, 11:12
        jesli dziewczyna jest normalna...ja jestem normalna a na Twoja strasznie slaba
        bajere bym nie poleciala
        • jakub_234 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 22.03.07, 17:46
          zawsze sie ktos taki znajdzie :/ ale po co mowisz, ze jest slaba, skoro mi sie
          udaje? Hmmm pewnie po to, aby sie dowartosciowac, ze masz swoje zdanie :) a
          kysz stad!
          • Gość: szmeksik Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.lan.net.pl 22.03.07, 17:58
            dla mnie jest slaba,a czy ktos kto ma swoje zdanie chce sie dowartosciowac...nie
            widze zwiazku
            • jakub_234 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 22.03.07, 22:39
              gdybys nie chciala sie dowartosciowac, nie pisala bys "a ja mam oddzielne
              zdanie i tyle" To zupelnie jak klotnia 2 dzieci:
              -ty nie umiesz!
              -a wlasnie, ze umiem! To ty nie umiesz!
              -Ty nie umiesz, bo ja wiem lepiej!
              -A wlasnie ze nie wiesz, bo ja wiem lepiej od ciebie!
              HAhaahahaha
              Zreszto twoje zdanie, ale nie mow, ze jest slabe skoro przetestowane i jednak
              dziala :/
        • Gość: Wassermania Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.lubin.dialog.net.pl 24.04.07, 17:45
          kobito jesteś i... Normalnie nabrałaś byś się na taki wkręt a na forum
          cwaniakujesz, ale cóż.. na necie można pisać wszystko. Bezpiecznie w różowych
          kapciach przed swoim lcdkiem słysząc w tle "córciu, synku! obiad!". Kobiety to
          naiwne idotki, uwielbiające gdy opowiada się im kłamstwa. Spróbuj mówić co
          myśleć, a każda cię będzie omijać z daleka. Kobiety kochają kłamstwa, a dowodem
          na to jest ich twierdzenie o uwielbieniu prawdy i tylko prawdy. Mężczyźni to
          kretyni. W swoich niewielkich mózgach gdy widzą kobietę od razu świadomie bądź
          podświadomie próbują dobrać się do pasa cnoty. Wykorzystują naiwność kobiet dla
          zaspokojenia swojej chuci. Nawzajem kształtujemy swoje idiotyczne zachowania.
          Ludzie ogólnie to debile. Dlatego wszelkie mądrzenie się irytuje mnie
          niezmiernie. Trzeba znać swoje miejsce w szeregu i wiedzieć że jest się baranem!
          • Gość: Buba Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: 217.153.206.* 12.06.07, 11:14
            Zgadzam się. Jak to powiedziano w pewnym filmie, wszystko i tak sprowadza się do
            "wymiany płynów" i nie ma co udawać, że jest inaczej. Dziewczyny, które dają się
            tak podrywać, a myślą, że facetowi zależy, są naprawdę bardzo głupie. A faceci,
            którzy szukają laski na jedną noc, niewiele się różnią od sfory bezpańskich
            psów, którym wszystko jedno z jaką samiczką odbębnią ta swoją potrzebę
            fizjologiczną, bo jak inaczej można to nazwać? Seks bez uczuć, bez miłości, to
            po prostu spełnianie potrzeby fizjologicznej. To samo robią zwierzęta.
            Chciałabym wierzyć, że ludzie jeszcze się od nich różnią.
      • Gość: trener NLP Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.sattom.pl 06.06.07, 11:54
        Kolega naukowe podejscie do sprawy podrywania, wszystko wydaje sie przemyslane i
        naturalne a to za sprawa trafnego dobierania pytan i opanowanej sztuki
        perswazji. Mala podpowiedz to taka zeby zalozyc ze mamy do czynienia z osoba z
        silnym programem na "JA" bo takich ludzi jest wiekszosc (jakies 80%), a pytania
        konstruowac tak zeby wzmocnic ten program na "JA" czyli pokazac ze osoba o
        ktorej uwage zabiegamy jest wazna i sama decyduje (do niej nalezy decyzja, a nie
        sugerowac rozwiazanie). Polecam ksiazki: Andrzej Batko "Sztuka Perswazji" oraz
        "Jezyk Perswazji"
    • anatolowa Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 22.03.07, 10:52
      "twoi rodzice są złodziejami bo ukradli gwiazdke z nieba"
      • Gość: vika Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.chello.pl 22.03.07, 18:09
        teksty jakuba straszne...
        tez jestem normalna
        i nie wyobrazam sobie "dac sie poderwac" na takie banaly ale coz...
        uwaga 1-czytając niektore wczesniejsze teksty to sposoby jakuba wydają się
        minimalnie mniej idiotyczne
        uwaga 2-target jakuba jednak bardzo bardzo malo wymagający...
        • jakub_234 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 22.03.07, 22:42
          spoko :D
          Nie szukam damy na salonach...Tylko panny do dobrej zabawy na jedna noc, gora
          na tydzien...
          Kiedys byly romantyczne knajpki i wogole fantastik...Teraz wole mniej kosztowne
          inwestycje :/ YOOOO z wami kobiety, ktore mnie nienawidza :D
          • Gość: anja Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.07, 23:17
            jak jest facet ładny i dobrze bajeruje to praktycznie każda laska bedzie jego
            • ssachell Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 22.03.07, 23:23
              -która godzina?
              -taka i taka
              -no, to najwyższy czas się poznać

              Tak mnie zatkało (bynajmniej nie z zachwytu), że...5 lat jesteśmy razem, na
              szczęście okazało się, że mądrzejsze wypowiedzi też się temu panu zdarzają...
            • Gość: vika Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.chello.pl 22.03.07, 23:32
              praktycznie to poczytaj troche ksiązek. moze poszerzą Ci sie horyzonty. i
              zrozumiesz ze są kobiety ktore chcą( i dostają od mądrych facetow) czegos
              wiecej..niz ladny facet i prosty, banalny(a dla Ciebie fajny) bajer
          • Gość: vika Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.chello.pl 22.03.07, 23:30
            nie przeceniaj sie jakubie
            ja cie nie nienawidze
            mnie ciebie szkoda
            jak w glowie jest kalafior zamiast mozgu to zawsze troche szkoda
            no ale ciesze sie ze ci jest czasem fantastik...
            • Gość: szmeksik Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.lan.net.pl 23.03.07, 09:38
              :)na nienawisc trezba sobie zasluzyc
            • jakub_234 Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod 23.03.07, 13:13
              no i dlaczego pani mnie obraza hmmm?
              nie znasz mnie chyba na tyle dobrze, aby mnie oceniac w ten sposob :/
              Moze i robie tu wrazenie idioty, ale takie uwagi zostaw dla siebie.
              • Gość: Asiczka Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: 195.160.253.* 23.03.07, 13:39
                Jakub nie daj się prowokować... skończ dyskusję bo ciągnąc to tracisz w moich
                oczach...
                pozdrawiam
              • Gość: vika Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.chello.pl 23.03.07, 14:32
                ok. przepraszam Jakub.
                faktycznie odnioslam wrazenie ze niewiele masz w glowie ale to w koncu nie moja
                sprawa czy tak jest rzeczywiscie czy to tylko forumowa poza.
                pozdrawiam
              • Gość: magda Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.in-addr.btopenworld.com 21.04.07, 12:57
                dajcie juz spokuj chlopakowi, nic zlego nie napisal, nikogo nie obrazil. ma
                taka bajere i na taka sie laski lapia, czy to jego wina....????
                hihihiii p.s. jak by do Ciebie podszedl facet ktory Ci sie podoba i powiedzial
                cos rownie glupiego to ciekawe jak bys zareagolwala, bo nie zapominajcie ze to
                nie tylko oni nas podrywaja....
                pozdrawiam
            • Gość: noelle Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: *.toya.net.pl 16.04.07, 19:16
              bo tak sie niestety dzieje, że panowie mają dwie głowy, ale częściej myślą tą
              mniejszą, bo tak wygodniej. Pan Jakub najwyraźniej do takiego typu facetów
              należy... szkoda mi tylko tych panienek, które się dają na to wszystko nabrać i
              na to lecą... Ale bądźmy obiektywni- niektóre kobiety też wykorzystują
              biednych, nieświadomych niczego facetów... tak było jest i będzie!
    • Gość: alowa Re: Najgłupsze teksty na jakie mnie próbowano pod IP: 80.51.247.* 23.03.07, 11:15
      z kabaretu: "wierzysz w milosac od pierwszego wejrzenia czy mam przejsc obok
      ciebie jeszcze raz?"

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka