kiksem
01.03.21, 11:24
Dzień dobry
Wspólnota mieszkaniowa ("duża") chce zmienić zarząd pełniony zgodnie z art 18.1 Uowłl przez osobę prawną.
Prośba do doświadczonych osób o poradę, jak to punkt po punkcie zgodnie z przepisami prawa powinno się odbyć.
Rozumiem, że w pierwszej kolejności powinna być uchwała zaprotokołowana przez notariusza o odwołaniu zarządu i powołaniu nowego zarządu (wspólnota chce powierzyć zarząd nowemu, profesjonalnemu zarządcy na podst art 18.1) podjęta większością głosów.
W dalszej kolejności należy podpisać umowę o powierzenie zarządu w formie aktu notarialnego - no właśnie i tu też mam pytanie, bo spotkałem się z interpretacją, że taka umowa musi być zawarta przez wszystkich członków wspólnoty. Czy to potwierdzacie?
Prosiłbym także o jakiegoś linka, gdzie mógłbym się zapoznać ze wzorem umowy o powierzenie zarządu na podst. art. 18.
Z góry bardzo dziękuję.