Dodaj do ulubionych

Dziwne zachowanie psa po lekach

28.12.20, 00:22
Witam
Mam problem z 6-miesięcznym psem związany z częstą potrzebą oddawania moczu i ogólnie niepokojącym zachowaniem. Ostatnio weterynarz stwierdził u niego alergię, ale jeszcze nie zrobiliśmy testów. Dostał wtedy krople do oczu oraz zastrzyk, ponieważ w jednym oku rozwinął się mały stan zapalny. Od tamtej pory pies zachowuje się jakby zapomniał wszystkiego czego się nauczył, jeśli chodzi o potrzebę załatwienia się. Nie piszczy, nie szczeka, nie daje sygnału, że chce się załatwić, a robi to dosyć często, bo co dwie godziny. Wcześniej wytrzymywał po 5-6 godzin i grzecznie szedł pod drzwi i głośnym piskiem dawał nam znać o co chodzi. Zachowuje się jak 2-miesięczny szczeniak, który dopiero zaczyna naukę załatwiania się. Dodatkowo, zauważyliśmy również, że pies znacznie więcej pije i szybko się męczy.

Nie wiem czy są to jakieś skutki uboczne podanych leków, czy może ma to jakiś związek z alergią czy nawet jakąś inną chorobą.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka