Dodaj do ulubionych

piesek w mieszkaniu

23.01.06, 16:48
Jestem osobą zupełnie zieloną w tym temacie.
Bardzo proszę o wszelkie rady, a w tym o:
1. Linki do ciekawych i fachowych publikacji, stron
2. Tytuły przystępnych pozycji ksiazkowych.
3. Argumenty za suczką lub psem.
4. Czy starsze czworonogi łatwo przystosowywują się do nowego miejsca, czy
jednak lepsze szczeniaki? Czy nowicjusz poradzi sobie z pieskiem z azylu?
5. Czystość w domu.
6. Czy psiaki drapią (meble, podłogi)?
7. Wszelkie podpowiedzi typu "jak się do tego zabrać" (częstotliwość
wyprowadzania, czy w sytuacjach awaryjnych psiaki u was załatwiaja swe
potrzeby w domu, jak wyglądają początki, itp, itd).

Z góry dzięki!
Obserwuj wątek
    • rezurekcja Re: piesek w mieszkaniu 24.01.06, 10:48
      aq123456 napisała:

> Jestem osobą zupełnie zieloną w tym temacie.

Jesli mieszkasz sama, pies wywroci TWoje zycie. Moje wywrocil. Bedzie
      wychodzenie o poranku i poznym wieczorem bez wzgledu na pogode.
      Latwiej jest dzielic obowiazek zinnymi domownikami.
      Warto przygotowac wyprwake:
      1. legowisko - ja jestem zwolnniczka materacow z grubej gabki
      2. miski dwie - na jedzenie i na wode. Woda zawsze mousi stac wmisce,
      codziennie zmieniac. Moj pies pije kranowke.
      3. obroza, smycz, kaganiec - najlepiej skorzany
      4. grzebien, szczotka
      5. jakeis twarde zabawki, kosci

> Bardzo proszę o wszelkie rady, a w tym o:
      > 1. Linki do ciekawych i fachowych publikacji, stron

www.dogomania.pl
      www.4lapy.info/
      > 2. Tytuły przystępnych pozycji ksiazkowych.

www.dogomania.pl/ksiazki.php
      oraz ksiazki Zofii Mrzewinskiej
      tez
      Stanley Coren JAk rozmawiac z psem, to ksiazka dla nieco zaawansowancyh,
      dobrze jestz zaczac od Fisher "Okiem psa" i Fennel "Zapomnainy jezyk psow".
      Spytaj jescze na forum Zwierzeta. Ja moge nie pamietac o wszystkim.

> 3. Argumenty za suczką lub psem.