Dodaj do ulubionych

biegunka po antybiotyku

18.03.07, 17:31
Kot bierze 1/2 tabletki Unidoxu. Dzisiaj po 2 dawce pojawiła się luźniejsza
kupka. Co można zrobić?
Obserwuj wątek
    • jul-kot Re: biegunka po antybiotyku 18.03.07, 19:15
      Witam,
      Antybiotyk wyjaławia przewód pokarmowy z korzystnej flory bakteryjnej,
      pozostają i mnożą się bakterie beztlenowe, odporne na antybiotyk. Ich toksyny
      powodują stan zapalny. Dla odtworzenia prawidłowej flory bakteryjnej podaje się
      lakcid lub trilac, rozpuszczone w wodzie, jedną kapsułkę na dobę. Powinien
      powiedzieć Ci o tym weterynarz. My podajemy jeszcze dwa razy na dobę po ćwierć
      tabletki taniny (taninal), rozkruszone i zawieszone w 2 ml kleistego wywaru z
      siemienia lnianego. Tanina działa ściągająco na jelita, zmniejsza stan zapalny,
      przeciwdziała nadmiernej utracie wody, pochłania toksyny.
      Pozdrawiam, Juliusz.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka