Dodaj do ulubionych

Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie??

10.03.09, 10:46
Myślałam, że trafiłam na fajną oferte, duży sklep, dobry towar,
atrakcyjne ceny. Zamówiłam na ponad 300 zł, wpłaciłam kase na konto.
Przysłali mi nie te produkty, niektórych brak. Po bomardowaniu ich
mailami (tel nie ma bo firma z Niemiec z polskim kontem bankowym)
przysłali mi łaskawie drugą paczk e- znowu nie to co zamawiałam!
Skandal. Towaru brak, pieniedzy brak. Nie iwem co mam robić. Nie
eodpowiadają na moje wiadomości!
Ktoś miał taką sytuacje??
Obserwuj wątek
      • orchidee_84 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 01.01.11, 18:02
        Ja chciałam u nich zrobić zamówienie, ale po tym co właśnie przeczytałam to chyba jednak zrobię zakupy gdzie indziej. do tej pory allegro i mampsa nigdy mnie nie zawiodły. A z innymi sklepami to różnie: albo długo trzeba było czekać na realizację zamówienia, bo się okazaływało, że nie było tego towaru na magazynie albo przysyłali właśnie co innego.
        szkolenie psów Wrocław
        • goskaa.l Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 24.04.15, 10:01
          Można, tylko trzeba wybrać taką możliwość przy zamówieniu. I tylko jedna firma kurierska tak robi.
          Swoją drogą, korzystam z zooplus kilka lat i jedyne problemy pochodziły z firmy kurierskiej (niedostarczenie, uszkodzenie opakowania). Teraz wybieram drugą firmę i wszystko jest w jak najlepszym porządku.
    • ontarian kliknalem na koszyk 10.03.09, 16:41
      takie watki powinny byc od razu usowane
      przyjdzie jeden, zalozy watek krytykujacy
      bo to albo go cos tam wkurzylo (slusznie lub nie)
      albo jest po prostu z konkurencji
      pozniej przyjdzie wlasciciel/wspolwlasciciel skrytykowanego biznesu
      i zaczyna sie przepychanka godna kazdego trolla
      • kkk nie na temat 10.03.09, 17:42
        ciekawe jakbyś wydał pieniądze a nic nie dostał byłbyś zadowolony. Akurat
        dzisiaj wyszukałam w necie spoooooroooo uwag na temat sklepu zooplus. Zamawiam
        bardzo dużo rzeczy przez net i nigdy nigdy w życiu nie zdarzyła mi się taka
        sytuacja. A były to drogie przedmioty, za kilka tys. np. sprzęt agd/rtv, meble,
        części do samochodu :/
        więc daruj sobie te uwagi
        • ontarian Re: nie na temat 10.03.09, 18:01
          kkk napisał:

          > ciekawe jakbyś wydał pieniądze a nic nie dostał byłbyś zadowolony.
          zglosilbym to tam, gdzie sie takie przekrety zglasza
          a nie pisal bzdety na forum

          > Akurat dzisiaj wyszukałam w necie spoooooroooo uwag na temat
          > sklepu zooplus.
          no widzisz jaki ty rezolut jestes?
          i po co bylo watek zakladac?
          jak sie chcialo, to sie znalazlo

          > Zamawiam bardzo dużo rzeczy przez net i nigdy nigdy w życiu nie
          > zdarzyła mi się taka sytuacja.
          zawsze jest ten pierwszy raz

          > A były to drogie przedmioty, za kilka tys. np. sprzęt agd/rtv,
          > meble, części do samochodu :/
          no widzisz jak ci sie udalo?
          bo jak ja dzdzownice zamowilem, to mi zdechlom przyslali

          > więc daruj sobie te uwagi
          a to niby dlaczego?
          to jest forum. jak ci sie uwagi nie podobaja to nie wlaz tutaj
            • kkk ontarian 11.03.09, 09:20
              ty jestes nienormalny czy tylko takiego udajesz???????
              jesli nie masz nic do powiedzenia do po co piszesz? zakłądam wątek,
              a jesli cie ni interesuje nie pisz, zwyczajnie!! To takie trudne.
              :/:/:/:/:/:/:/:/:/
              zgłosic!!! ciekawe gdzie! firma miesci się w Niemczech!! nie ma
              żadnego kontaktu!!
              • poolato rzecznik konsumentów 11.03.09, 15:50
                Polecam zgłosić sprawę do rzecznika konsumentów, powinni podsunąć jakieś
                praktyczne rozwiązanie, posłużyć poradą prawną. Poniżej link z adresami do
                siedzib w różnych województwach.

                www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecznicy/

                  • mnieeecio Re: rzecznik konsumentów 15.03.09, 22:54
                    Zamawiam tam regularnie i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby z paczką było coś
                    nie tak. BTW przy każdej dostawie dostaję e-mailem protokół zgłoszenia
                    niezgodności przesyłki - myślę, że zamiast zakładać wątek można z tego protokołu
                    skorzystać. Z pewnością szybciej by to poszło niż przez bombardowanie mailami.
                    Zdarzyło mi się kontaktować ze sklepem i zawsze odpowiadała osoba z Polski, lub
                    biegle pisząca po polsku. Nie miałem żadnych problemów z kontaktami.
                    • kkk Re: rzecznik konsumentów 16.03.09, 09:03
                      Tak, ja tez skorzystałam z protokołu niezgodności i co? w przeciągu
                      miesiąca dostałam 3 razy zamówienie... nie z tym towarem,który
                      zmamawiałm, albo nie te części albo nie ten kolor, albo brak
                      czegoś... :/ wypełniam protokoły, pisz emaile i jak grochem o ściane.
                      A w domu mam kilka ogromnych pudeł, kazde po ok.20-30 kg... ktrch
                      kurier nie chce zabrać bo mówi że nie ma zlecenia, zlecenia musi
                      wydac firma zooplus, jesli ja - na mój koszt - takie dodatkowe
                      koszty mni enie bardzo interesują.
                      Moż epo prostu miałam pecha?
                      • marzenia11 Re: rzecznik konsumentów 16.03.09, 12:04
                        kkk napisał:


                        > Moż epo prostu miałam pecha?


                        Oby. Ja zamówiłam raz i bez problemu dostałam to co trzeba i szybko. Wczoraj złożyłam kolejne zamówienie i mam nadzieję, że też będzie w porządku. Pozdrawiam i zyczę pozytywnego załatwienia sprawy i więcej szczęścia z zooplusem :)
                    • marzenia11 Re: Ważne!! 20.03.09, 06:56
                      mnieeecio napisał:

                      > BTW przy każdej dostawie dostaję e-mailem protokół zgłoszenia
                      > niezgodności przesyłki

                      Gdzie ten protokół jest? Ja w e-mailu dostaję tylko 3 linki w zależności od tego w jakim stanie jest paczka mam kliknąć na jeden z nich. Proszę pomóż, gdyz dostałam nie ten żwirek co w zamowieniu i nie wiem co mam z tym zrobić. napisałam e-mail poprzez formularz kontaktu ze sklepem, ale czy to wystarczy??
        • albert.flasz1 Re: kliknalem na koszyk 18.10.10, 13:48
          A ja 2 lata temu zamówiłem towar w Krakvecie i do dziś go nie otrzymałem. Większych dziadów nie ma, podobno trafiają się tam nawet towary przeterminowane, nieprawidłowo oznakowane itd., ale złodziejami ich nie nazwę, bo zamawiając jakikolwiek towar przez Internet zawsze płacę przy odbiorze towaru.
    • wiesia345 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 24.03.09, 14:42
      Mam dla ciebie radę, żebyś nie wybierała opcji DHL, bo od granicy paczkę przejmuje poczta polska, a na pocztę nie mozna liczyć. więc może różnie bywać. Ja mam dobre doświadczenia z tym sklepem. Szkoda, że nie ma telefonu. ja mam szczęście, bo na mój formularz zawsze sie zgłaszli. aha, może napisz do serwisu klienta z niemieckiej strony tego sklepu? napisz po polsku, oni się powinni tym zająć. masz linka: www.zooplus.de/kontakt/
      powodzenia i napisz, jak się sprawa skończyła.
    • 0ffka Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 07.09.09, 20:04
      Kupuje od lat na Animalii i jest bez problemów. ostawa tania, jak barszcz (5
      zł), Powyżej 300 zł darmowa. Za towar można płacić przy odbiorze. Zniżki dla
      stałych klientów. Kurier zawsze wcześniej dzwoni i umawia się na daną godzinę.
      Polecam!
    • cynamonika Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 10.09.09, 12:57
      No to nieprzyjemne doświadczenia masz... Już chyba mi się obiło coś
      o uszy o tym sklepie negatywnego. Ale ja osobiście nie mam z nim
      doświadczenia. W sumie od zawsze zamawiam na krakvet.pl, nie
      ukrywam, że z powodu najniższej ceny, ale przynajmniej nigdy na
      dostawie się nie zawiodłam.
    • haan87 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 12.09.09, 01:59
      o Boże, co za brak powagi...nie kupowałam u nich, zawsze kupuję na
      zoomania.pl, no i przyznam że jeszcze nigdy coś takiego mi się nie
      zdarzyło...szybka dostawa, dobry kontakt...nie wiem, co skłoniło Cię do
      ściągania akcesoriów dla zwierząt aż z Niemiec...:) ale mam nadzieję,
      że nie zamówiłaś na dużą kwotę...
      • mail7 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 15.09.09, 17:06
        dodam jeszcze zakonczenie mojej proby zamowienia czegos w tym
        sklepie - napisalam do nich 3 maile, ze w zaden sposob nie moge
        zlozyc zamowienia z powodu jakiegos technicznego bledu(a bylo ono na
        grubo ponad 400 zl, wiec zdawalo mi sie ze takim warto sie zajac ;-
        )) i nie dostalam ZADNEJ odpowiedzi, kompletna cisza (a telefonu
        kontaktowego brak)... nie wiem... moze zle trafilam, a moze,
        poniewaz to miedzynarodowy sklep, to preferuja zamowienia na duzo
        wieksze kwoty ;-) .
      • majkelowna Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 07.12.09, 16:29
        Dzięki za informacje dziewczyny. Chciałam kiedyś u nich zamówić karmę dla
        psiaka, ale mi odradzono, a teraz to już w ogóle nie będę u nich zamawiała skoro
        takie negatywne opinie tutaj zbierają.
        Pozostanę przy krakvet.pl. Przynajmniej zawsze dostaję to, co zamawiam :)
        • arielat2 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 16.12.09, 10:18
          Dziwne żeczy wypisujecie. Ja kupuję w tym sklepie od roku co ok. 2
          miesiące. Przesyłkę mam po 3-4 dniach od wpłacenia kasy u siebie.
          Teraz kupiłem drapak dla kota za 116 zł(za który rok temu w
          normalnym sklepie dałem 260 zł). Niestety dotarł uszkodzony i
          załatwiam wymianę. Odbierają na swój koszt. Kontakt bardzo dobry
          (może się trochę przeciąga gdyż na moje maile odpowiadają następnego
          dnia). Jedzenie dla kotów o niebo lepsze niż produkowane na nasz
          rynek a i cena niezła. Powyżej 100 zł pokrywają koszty przesyłki.
          Jak wpłacasz na konto dostajesz dodatkowe 2% rabatu. Dla mnie dużo
          większe problemy sprawiają nasze rodzime sklepy internetowe. Trzeba
          tylko bardzo dokładnie oglądać towar który się kupuje gdyż nie
          zawsze jest to to samo co oglądamy w normalnych sklepach mimo iż
          bardzo to przypomina. No i opis. Ja zanim zaakceptuję zamówienie
          oglądam je 3 razy. I jakośna tym wychodzę.
    • bozefron Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 28.12.09, 12:39
      tak, kupuje od kilku miesięcy, ale jest coraz gorzej z wysyłka
      towarów. Ostatnie zamówienie trwało od9 grudnia, po wielokrotnych e-
      mailach dotarło do mnie po świetach i nie to co zamówiłam, na niższą
      kwotę, poprzednie tez nie było całe. Jestem po prostu wściekła i
      niestety będę musiała zrezygnowac z transakcji tego sklepu. To jest
      po prostu skandal, przysyłają tylko oferty i reklamy, a nie starają
      się o zapewnienie jakości usług. Bazują chyba tylko na tym, że mają
      duzo ofert, ale co z tego jak nie są solidni!!!
    • agzarz Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 13.02.10, 12:14
      Kupuję w sklepie Zooplus od blasko półtora roku, średnio raz w miesiącu. Ze względu na darmową przesyłkę nigdy nie schodzę poniżej 100zł, zazwyczaj wydaję sporo więcej. Nigdy nie miałam problemów z żadną dostawą, raz tylko nie otrzymałam kuponu rabatowego. Po mojej interwencji, rabat oczywiście przysłano. Na dostawę czekam około tygodnia i ten czas biorę pod uwagę przy składaniu zamówienia - kot zawsze ma duży zapas żarełka w oczekiwaniu na następne. Ceny Animondy mają rewelacyjne (tym głównie karmię kocura), saszetki RC są z kolei drogie, sucha RC porównywalna z Allegro. Kupiłam w Zooplus wszystko - ogromny drapak, dwa legowiska, mnóstwo zabawek, kilkadziesiąt worków żwirku, no i tony saszetek, puszek, pasztecików, witamin, myszek i obróżek. Nigdy nie musiałam reklamować. Zawsze płacę przelewem ze względu na owe 2% jak i własną wygodę. Z programu lojalnościowego dostałam miskę, żwirek, zabawki, mają także prezenty okolicznościowe (np. mysz na Halloween). Dawniej były większe rabaty, to fakt. Dziwię się jednak, że inni mają tak przykre przygody ze sklepem, z którym ja mam same pozytywne doświadczenia. Jest mi zupełnie obojętne, z jakiego sklepu zoologicznego Państwo korzystają, ja zamierzam dalej zamawiać w Zooplusie, ze względu na porównanie cen z polecanymi polskimi sklepami internetowymi.
      • funiaextra Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 21.03.10, 16:30
        Trafilam na ten sklep przypadkiem szukajac w internecie sklepu ktory
        zaoferuje mi to co chcialam. Zamowilam za prawie 400 zl. Obsluga
        swietna, do momentu otrzymania przesylki dostawalam maile
        potwierdzajace zamowienie, wiedzialam gdzie jest paczka itp..
        Dotarla szybko , dostalam wszystko co chcialam i takie jakie
        zamowilam. Az mi sie wierzyc nie chce, ze krytyczne posty dotycza
        tego samego sklepu..
    • kaasu Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 12.04.10, 22:27
      Ja składałam zamówienie przed świętami wielkanocnymi, przesyłka była bardzo
      szybka - 5 dni, ale z Niemiec i to w okresie świątecznym! Czas realizacji
      oceniam więc dobrze. Odpowiedź na e-mail z pytaniem dostałam w Wielką Sobotę,
      czyli teoretycznie dzień wolny, więc z mojego doświadczenia wynika, że sklep
      działa bez zarzutu, a kontakt nie jest trudny. Jestem zadowolona z zakupów,
      oferta jest ciekawa (promocje, rabaty), wybór karm duży, a ceny zachęcające.
      Myślę, że skorzystam z usług zooplus.pl ponownie.
      • k1234561 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 19.10.10, 05:33
        Zdecydowanie odradzam.Podobnie jak wojek1959,połaszczyłam się na ceny.Mają stosunkowo tanio i ogromny wybór.Zamówiłam tam cała wyprawkę dla kociaka (drapak,kuweta,trasporter,zabawki).Najpierw moje zamówienie wg nich nie istniało w systemie,więc ja po tej wiadomości złożyłam zamówienie w innym sklepie,prosząc zooplus o anulowanie mojego i tak nieistniejącego zamówienia.Oczywiście pieniądze poszły na ich konto.Prosiłam się w mailach przez tydzień o ich zwrot, o odpisanie na moje maile.Nic,cisza.W końcu napisali,że proszą i kod swift do mojego konta,błyskawicznie im go podałam.Cisza.Pieniędzy ani widu ani słychu,a zamówiłam za 400 zł.
        W miedzyczasie zdążyłam dostać ten sam towar z Animali i Kuchni Pupila i pojechać po kotka.Jakież było moje zdziwienie kiedy po ok.2,5 tygodniach przyszła wielka paka z zooplusa z moim nieistniejącym w ich systemie i rzekomo anulowanym zamówieniem.Mam teraz 2 drapaki,2 kuwety,2 transportery i dwa razy mniej kasy na koncie.
        Mają tam syf do kwadratu.Brak komunikacji miedzy pracownikami,brak komunikacji między klientem a obsługą.Kontakt opiera się tylko na mailach,a i to funcjonuje opornie.Płacić trzeba przelewem z góry.Zdecydowanie odradzam!!Nigdy więcej w zooplusie.Wolę już teraz nawet nieco więcej zapłacić za towar lub przesyłkę,ale mieć gwarancję kontaktu ze sklepem telefonicznego,opcję płatności przy odbiorze.Zooplus to dla mnie zwykli oszuści i naciągacze.
        Nigdy więcej nic tam nie kupię i Was przestrzegam przed zakupami tam.

    • asfo Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 22.12.10, 16:03
      Składam tam regularnie zamówienia i nic przykrego mi się nie przydarzyło. Raz nie doliczyli mi prawidłowo punktów bonusowych, ale zostało to poprawione po moim mailu, raz dostałam uszkodzone pudełko i część puszek była wgnieciona, ale niczego nie brakowało.
      • anma6 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 28.12.10, 11:55
        Witam

        ja złożyłam zamówienie na drapak 19 grudnia i czekałam sobie spokojnie do dnia wczorajszego na moją przesyłkę, zaczęłam wysyłać do zooplusa maile co się dzieje( drapak ponad 200 zł).
        I takiego oto dostałam dzisiaj rano maila:

        serdecznie dziękujemy za Pani wiadomość.

        Niestety zamówione przez Panią produkty zostaną dostarczone z
        opóźnieniem, ze względu na techniczne problemy zaistniałe w naszym
        magazynie i wynikające z nich zaległości wysyłkowe. Zamówione przez
        Panią produkty zostaną oczywiście wysłane jak najszybciej, jednakże
        nie możemy w chwili obecnej podać Pani terminu dostawy.


        I teraz ja nie wiem , czy ja mam do wiosny czekać ?.Wysłałam drugiego maila aby podali mniej więcej do kiedy mam czekać , zobaczymy - ale niesmak już jest.
    • ibruj Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 28.10.11, 20:45
      Minęło 2lata i nic się nie zmieniło.Zamówiłam za 500pln-otrzymałam towar w 2paczkach.Pierwsza z zawartością ok, natomiast w drugiej drapak dla kota uszkodzony w 60%.
      Po wielu monitach e-mailowych (tel brak) odpowiedziano iż mogą mi zrefundować 30% wartości produktu! W regulaminie jest wyraźnie podane "uszkodzony towar podlega pełnej refundacji włącznie z kosztami nadania przesyłki zwrotnej etc". Przesłałam zdjęcia uszkodzonego drapaka - na razie bez efektów.Bombarduję ich w dalszym ciągu e-mailami.
      Kupujcie w polskich sklepach!
    • potoko Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 29.10.11, 03:10
      Ja kupuję od roku regularnie co miesiąc w tym sklepie i jestem zadowolona. Zdarzył się raz problem bo paczka przez miesiąc nie przychodziła ale została wysłana kolejna, którą kurier przyniósł do domu wraz z poprzednią czyli dwie takie same dostałam ale przysłali kuriera jeszcze raz, zaproponowali mi nawet że mogę kupić rzeczy z drugiej paczki za prawie pół ceny. Więcej sytuacja się nie powtórzyła. Paczki przychodzą po ok 3-4 dniach, ponieważ jestem stałym klientem to za towar płacę nawet 14 dni po otrzymaniu paczki co jest wygodne gdy jest się jeszcze przed wypłatą a trzeba kupić psu papu ;) Mają bardzo przejrzystą stronę, łatwo znaleźć to czego się szuka, bogatą ofertę. Na maile odpisują szybko i w razie problemów zawsze można się dogadać. Mają fajne promocje, często się zmieniają i polecam wypatrywać i kupować właśnie podczas promocji, można dużo zaoszczędzić. Są też programy lojalnościowe (duuuuużo rzeczy mogłam sobie już wybrać z takiego programu). Nigdy nie miałam problemu z uszkodzoną przesyłką, raz tylko puszka była wgnieciona. Właśnie czekam na kolejną paczkę, tym razem w gratisie psiak dostanie kocyk do transporterka :)
      • potoko Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 29.10.11, 03:21
        A i jeszcze dodam... po wpadce z przesyłką chciałam zrezygnować ale podeszli bardzo profesjonalnie do sprawy i przekonałam się, że jednak warto z nimi zostać. Raz też zapomniałam i nie wpisałam kodu rabatowego, po mailu został bez problemu naliczony rabat. Mimo, że jest to ogromna firma to podchodzą indywidualnie do klienta i o niego dbają. Osobiście czuję się bezpiecznie kupując u nich, więc polecam.
    • ankawwa Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 04.07.13, 12:38
      A ja się właśnie dowiedziałam z firmy kurierskiej, która obsługuje ZOOPLUS, że dużo wcześniej są wysyłane wiadomości do klienta z informacją, że paczka została przekazana kurierowi. A tymczasem ani niemiecki oddział ani polski oddział nic nie wiedzą o takiej paczce
      Mega nie profesjonalne, ale to tylko po to by sztucznie wytworzyć pozytywny wizerunek w szybkości działa tego sklepu
      Sic!
      • albert.flasz1 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 22.02.14, 09:35
        gosiaa-pl napisała:

        > Pragne przestrzec przed tym sklepem. Zooplus wysyla karme - w karmach jest zaka
        > żonych niebezpiecznymi bakteriami Salmonella i E. Coli.!!!!!! Potwierdzone bada
        > niami laboratoryjnymi!!!

        Sami produkują te karmy, czy producenci specjalnie dla tego sklepu robią karmy skażone? Jacy to producenci? Skąd masz wyniki tych badań? Kto i kiedy je robił? W którym laboratorium, z jakiego materiału pochodziły próbki? Masz te wyniki? Podzielisz się? Albo, tradycyjnie: spadaj, spamerze! :-P
      • salimis Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 23.02.14, 21:15
        gosiaa-pl napisała:
        Pragne przestrzec przed tym sklepem. Zooplus wysyla karme - w karmach jest zakażonych niebezpiecznymi bakteriami Salmonella i E. Coli.!!!!!! Potwierdzone badaniami laboratoryjnymi!!!

        No co ty gadasz !!!
        A wiesz o tym że informują o tym jaka partia jest skażona i że zwracają pieniądze lub w zastępstwie jeśli sobie życzysz wysyłają inną karmę w podobnej cenie ?
        Tak zrobili w zeszłym roku gdy okazało się że karma TOTW jest skażona.

        Wiedziałaś o tym czy nie ???
        Nie uważasz ze to UCZCIWE z ich strony ???
    • margie Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 23.02.14, 10:29
      tak czytam we wypowiedzi.. Ludzie nigdy nikomu sie nei zdarzyla wpadka? Wszedzie pracuja ludzie, kazdy moze sie pomylic. Najwazniejsze, ze sprawa zalatwiona, reklamacja uznana i tyle....
      Z racji zawodu duzo kupuje w necie, w roznych sklepach, rozny towar, za ciezkie tysiace i za pare zlotych. Raz lepiej, raz gorzej....
      • asfo Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 25.02.14, 15:50
        Parę razy trafiły mi się pogniecione puszki i raz dostałam uszkodzony produkt bonusowy, który naprawiłam domowym sposobem, wymieniając śrubkę. Teściowa raz dostała wadliwe (przemarznięte?) puszki czy coś, które zareklamowała z pozytywnym skutkiem.

        Ogólnie na zakupy w zooplusie nie narzekam.
    • brzuchalek Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 26.02.14, 13:20
      Kupuje i bardzo sobie chwale. Bardzo dobry sklep z fajnymi, niedostepnymi w innych sklepach towarami. Problemów z komunikacja nie miałam zadnych.
      Jedyne problemy, jakie czasami mam z zamowieniami, to problemy z firma kurierska. Często nie ma mnie w domu, a ganianie sie z kurierami jednak troche mnie wykańcza. Ale byc może problem dotyczy tylko Warszawy.
      Generalnie sklep bardzo polecam!
      • andy3458 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 26.02.14, 14:06
        Ja również z czystym sumieniem mogę polecić ten sklep. Kupuję u nich od 2 lat i nigdy nie miałem jeszcze żadnych problemów. Oferta towarowa duża, jakość też dobra, opakowanie towaru bez zastrzeżeń. Po 3 dniach od zamówienia i opłacenia, kurier przywozi paczkę. Ogólnie 10/10.
        • bibi.2 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 06.11.14, 17:01
          No a ja nie mogę polecić - dwa razy z rzędu uszkodzona przesyłka. Żwir wymieszany z ciastkami dla kota. W drugiej rozwalona kuweta..Zaproponowali zwrot kasy za kuwetę, ale już kupno kolejnej to problem bo musiałabym zapłacić za przesyłkę 10zł kpina jakaś.10zł to nie dużo, ale dlaczego mam w błoto wywalać kasę z powodu czyjegoś niedbalstwa niezależnie od tego czy to był kurier czy tez ludzie w magazynie którzy podobno nie respektują próśb o dokładniejsze pakowanie przesyłek. Nie wiem jak zwrócą mi kasę za kuwetę to jakoś to przełknę bo pozginane puszki mi nie przeszkadzają ale pęknięty towar już tak...
    • ania_98 Re: Zooplus - ktoś kupował w tym sklepie?? 17.11.14, 17:54
      To faktycznie nieciekawa sytuacja, mnie taka się nie przydarzyła, choć kupuję tam od lat. Zawsze dostarczono bardzo szybko to, co zamówiłam. Z tego, co piszesz wnioskuję, że wysłali Tobie 2 paczki nie z tym towarem, nadal czekasz na to, co zamówiłaś, ale czy odesłałaś poprzednie paczki?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka