Dodaj do ulubionych

Gdzie rodzić? Wojewódzki czy Wyspiański?

24.10.11, 13:57
hej, chciałabym zapytać, który waszym zdaniem szpital jest lepszy?
Gdzie jest lepsza opieka?
Jakie są wasze doświadczenia?
Czy warto załatwić sobie położną i czy macie jakieś namiary na położne w obu tych szpitalach?
Czy to prawda, że na Wyspiańskiego jest tylko jedna sala do porodu rodzinnego? Ilu osobowe są pokoje i czy dziecko zostaje na noc z matką, czy jest zabierane?
Będę wdzięczna za każdą cenną informację.
Obserwuj wątek
    • przekornie Re: Gdzie rodzić? Wojewódzki czy Wyspiański? 24.10.11, 17:31
      Ja jeszcze przed porodem jestem, ale zdecydowałam się na Szpital Wojewódzki. Jestem po szkole rodzenia w nim, sale mają 1- i 2- osobowe, dzieci od razu z mami i cały czas.
      Tu jest wątek z dyskusją o tym, może ktoś się jeszcze dopisze: forum.gazeta.pl/forum/w,36868,126815334,126815334,Porod_w_Wojewodzkim_czy_na_Wyspianskiego_opinie.html
    • tanera Re: Gdzie rodzić? Wojewódzki czy Wyspiański? 25.10.11, 17:21
      Witam Ewo, ja rodziłam styczniu 2011 w Wyspiańskim. Myślę, że warto mieć swoją położną niezależnie od szpitala czy to wojewódzki czy wyspiański. W wyspiańskim opieka okołoporodowa super, trafiłam na fajną zmianę i nie mam na co narzekać. Rodziłam na sali rodzinnej, był ze mną mąż. Ale i na sali ogólnej jeśli nie ma innej rodzącej to i tatuś może być przy mamusi. Opieka noworodkowa... pani ordynator super, rzeczowa konkretna, gorzej z pozostałymi, może jedna, dwie były ok, reszta oschła, zła, i naburmuszona na cały świat. Trzeba znać swoją wartość i wiedzieć czego się chce, jeśli są kłopoty z karmieniem lepiej pytać położne z oddziału niż położne od noworodków, bo te Cie wytarmoszą za cycki jak krowe i stwierdzą że pokarmu brak i wcisną butlę. Gdybym jeszcze raz miała rodzić wybrałabym Wyspiański po raz drugi. Jeśli masz konkretne pytania lub chcesz o coś jeszcze zapytać to napisz na gg 5444481. Chętnie pomogę.