Dodaj do ulubionych

Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować!

    • Gość: Feliks13 [...] IP: *.StrefaWiFi.kolnet.eu 24.07.08, 20:56
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • ukos Pocałujta w d... wójta! 24.07.08, 21:20
      Komuś już to proponowano. ;)
    • Gość: Smok A mnie nie może :) IP: *.acn.waw.pl 24.07.08, 21:32
      .
    • teraz.k.wy Re: Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! 24.07.08, 21:56
      Wój złamał prawo,został skazany rawocnym wyrokiem na grzywne,więć
      jest w świetle prawa karaną osobą.
      • Gość: mk Re: Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.chello.pl 24.07.08, 22:55
        SKoro nie ma wpisu w karcie karnej - to znaczy, że sprawa została warunkowo umorzona i zobowiązano go do wpłaty świadczenia pieniężnego na cel społeczny. A to nie jest skazanie - i facet wszędzie może pisać, że jest niekarany.
    • unamatita Pitera może mnie w d... pocałować! I to jest 24.07.08, 22:11
      właściwe zajęcie dla Julki:))
      u.
    • Gość: baca Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.icpnet.pl 24.07.08, 22:39
      "Pocałujta w d.... wójta" Nowe hasło reklamowe Jeleśni:) Brawo Wójt
      Mizia! Szanowany od lat w Jeleśni a jakaś popaprana baba udaje że
      pracuje i szuka przestępców tam gdzie ich nie ma. Żenada. Ośmiesza
      PO a ja na nich głosowałem...:/
      • ot.byt Re: Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! 24.07.08, 22:57
        Brawo wójt.Wreszcie ktoś powiedział coś właściwego św Julce od Dorsza!~!
    • j23plpol Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! 24.07.08, 23:16
      Jestem Warszawiakiem od pokolen, ta (...) mieszka na moim Mokotowie,
      plugawiac moje miejsce na swiecie. Tego jej nie wybacze. Samson, jak
      donosza media, byl pedofilem. Tez mieszkal blisko mnie, chyba na
      Raclawickiej. Ale Mokotowa nikt tak nie (...) jak Julka. Wprowadzaja
      sie tu rozni z Polski B lub C, ale Warszawa zawsze pozostanie
      Warszawa. A tych 70%... Plugawia moje miasto.

      maciek, j23plpol@poczta.onet pl

      juz 35 lat zyje na swiecie, a ci, ktorzy przyjechali, uczcie sie.
      • Gość: NotMe Re: Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.acn.waw.pl 25.07.08, 07:55
        j23plpol napisał:

        > Jestem Warszawiakiem od pokolen
        I o czym to niby świadczy? Z wymowy Twojego wpisu wnoszę jedynie, że jesteś zakompleksiony i z tego powodu powołujesz się na swoje miejsce zamieszkania. Poza tym, nie odnosząc się do sprawy Samsona, bo ta jest oczywista, co Ci przeszkadza Julia P., brak szacunku wyrażany przez użycie imienia w formie poufałej potwierdza jedynie Twoje problemy z ego.

        > juz 35 lat zyje na swiecie, a ci, ktorzy przyjechali, uczcie sie.
        Zagmatwana wypowiedź, co ma Twój wiek do procesu edukacji. Czego się mają uczyć, może jeszcze... od Ciebie? ROTFL.

        Ogólnie cała wypowiedź, zupełnie o niczym. Ot, wylewanie żółci.
        Chciałem, parafrazując ostatnio modną wypowiedź, stwierdzić, że można być warszawiakiem ale można też być chamem.

        Nie pozdrawiam
        Sąsiad z Mokotowa

    • Gość: kabaret DUDEK Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.08, 23:26
      Jak Jasiu mówisz że pani może pana w d ... pocałować to takie małe
      AHA , a tak to bardzo dobrze .... wężykiem wężykiem ! Nie będzie
      piter plułnam w twarz i dzieci nam Germanił.
    • zenutek Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! 24.07.08, 23:43
      Panie wójcie - nie masz pan racji. Jeśli sąd nakazał wójtowi
      zapłacić 2,5 tys. zł na cele charytatywne - to nie jest nic innego
      tylko wyrok skazujący. Cała sprawa jest błaha, więc i wyrok nie mógł
      być inny, ale wyrok jest... sprawa nie została umorzona, ani też
      oddalona... Wyrok to wyrok, bez względu na jego wysokość...
      Natomiast jeśli faktycznie jest prawomocny, wójt nie ma prawa dłużej
      sprawować funkcji samorządowej, takie są przepisy ordynacji
      wyborczej do samorządów... Może teraz prowadzić wojnę, przy
      najbliższych wyborach już nie będzie mógł startować, chociaż wyroku
      tego nie ma w Rejestrze Skazanych. Wystarczy wydobyć wyrok z
      archiwum sądu.... Tak więc panie wójcie! Przeproś pan Julię Piterę,
      bo możesz mieć jeszcze jedną sprawę, ale tym razem możesz na niej
      gorzej wyjść....
      • Gość: jabol od palikota Re: Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.08, 00:18
        Osoba, w stosunku do której warunkowo umorzono postepowanie karne,
        jest osobą niekaraną według obecnie obowiązujących przepisów prawa
        polskiego. Taka osoba, może we wszystkich ankietach podawać, że jest
        osobą niekaraną, i będzie to zgodne z prawdą. Wyrok warunkowo
        umarzający postępowanie nie jest wyrokiem skazującym.

        Dlatego w ustawie o KRK odróżnia się osoby skazane od tych, wobec
        których warunkowo umorzono postepowanie, aczkolwiek rejestr zawiera
        informacje o jednych i drugich delikwentach.

        Wójt może jeść spokojnie kwaśnicę na świńskim ryju - przysmak
        karczmy w Jeleśni (nawet ugotowaną na niewyparzonym ryju Pitoliny).
    • Gość: K Tak sie powinno rozmawiac z POpaprańcami IP: *.kolornet.pl 25.07.08, 00:11
      brawa dla wójta.
      • Gość: jabol od palikota Re: Tak sie powinno rozmawiac z POpaprańcami IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.08, 00:28
        Wielkie brawa na stojąco,
        takich odważnych samorządowców dzisiaj potrzeba.
    • Gość: Krzysztof K. Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.fema.krakow.pl 25.07.08, 00:34
      Rzeczywiście Pitera od jakiegoś czasu kompletnie zgłupiała. Dwóch
      Palikotów w PO to za dużo. Pani Julio, proszę się opamiętać!
    • Gość: fajny facet Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.eranet.pl 25.07.08, 00:48
      Minie Pitera tez może pocałowac w d...! Brak "Porażki" w mediach, w
      ostanim czasie jest najwidoczniej spowodowany zakazem Premiera
      Tuska. I słusznie, bo Ona jest największym obciachem Platformy.
      Chetnie odpowiem za napisane na wstępie słowa.
    • Gość: Jazgota najohydniejsza partia to PO IP: *.onlink.net 25.07.08, 01:29
      nawet Samoobrona miala wiecej kultury niz to chamstwo z PO. Ile w
      nich prostactwa to ludzkie pojecie przechodzi.Taki bydlak jak
      Palikot obraza prezydenta kraju a holota sekunduje bydlakowi i
      smieje sie. Przez takich bydlakow jak Palikot nasz kraj zostal trzy
      razy rozszarpany bo nikt w nim nie szanowal krola. Teraz bydlo z PO
      nie szanuje Prezydenta a gawiedz sie cieszy.Najwieksze bydlo to PO.
    • Gość: Jazgota Jasne partia czuwa IP: *.onlink.net 25.07.08, 01:30
      a michnikowcy nie przepuszcza slowa krytyki pod adresem Bydla z PO.
    • Gość: Jurek W dupe to raczej mozna dac kopa piterze. julka IP: *.hsd1.ma.comcast.net 25.07.08, 02:27
      szmulka stara sie tylko robic szum i jedynie kosztuje pieniadze podatnikow. A
      strych za zlotowke i tak jej.
    • rooboy jaka minister takie sprawy... 25.07.08, 04:37
      najpierw 1kg dorsza za 8zl, 20tys na kartach kredytowych ministrow
      pisu (z wylaczeniem sick-orskiego), teraz 2tys zl dla wojta...

      konkludujac: mala minister do malych spraw... zenada...

      a moze powinna sie karnowskim zajac??? dwa mieszkania w sopocie to
      pewnie ze 2mln zl??? czy tez moze to za duza sprawa dla malej pani
      minister? czy moze karnowski zla opcja polityczna???
    • waldemar591 Pocalujta wojta w .....warkocz 25.07.08, 06:26
      Wojt pozostawil Julce wolny wybor - nie kaze sie cmoknac w rowa, tylko oznajmil ze MOZE go cmoknac (ale nie musi) a to juz spora roznica.
      _____________________________________________

      "Albo sa z nami, albo ich nie ma!" - Nadszyszkownik Kilkujadek
    • bolo22 Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! 25.07.08, 07:08
      Słuchaj wójcie jeden ! Jeżeli Sąd nakazał ci wpłacenie określone kwoty
      pieniężnej, to znaczy ,że to był wyrok skazujący ! Także każdy wyrok w
      zawieszeniu jest wyrokiem !
    • Gość: wstrząśnięty Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.08, 15:45
      Zgroza! Dotyczy zarówno słów wójta jak i wypowiedzi ziejących niechęcią do
      reszty świata.
      Pozdrawiam myślących.
    • Gość: sza Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.chello.pl 25.07.08, 19:23
      Szacunek dla Wójta!
    • Gość: mm Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.mas.airbites.pl 25.07.08, 22:09
      W tej gminie to generalnie są same przekręty, a wiem coś nieco, tam
      to układy są prawie mafijne...
    • Gość: obserwator Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.08, 16:05
      Władek jest od urodzenia Przewodniczącym Gromadzkiej Rady Narodowej
      a następnie NaczelnikiemGminy Jeleśnia ,natomiast ostatnie 14 lat
      wójtem.Jak widać jego chamstwo nie zna granic,a szczególnie gdy ktoś
      ośmielił sie nim zainteresować.Mamy nadzieję,że to ostatnie podrygi
      największego intryganta i komucha.
    • Gość: esteta Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.centertel.pl 01.08.08, 15:50
      Wójcie litości nad własną dupąesteta
    • Gość: kornelia Wójt: Pitera może mnie w d... pocałować! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.08, 08:50
      brawo wójcie też tak sadzę

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka