Dodaj do ulubionych

Air Polonia nie lata!

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.04, 11:18
Przykro bo upadl taki maly symbol-pierwsza tania polska linia lotnicza!mozna
to bylo przewidziec,dlatego ja osobiscie nie kupilem biletu na sylwestra w
Airpolonii chociaz mialem na to ochote.Teraz nazwe Airpolonia przejmie inna
zagraniczna linia i tyle o polskich liniach lotniczych
Obserwuj wątek
      • Gość: Sebar Padli!! ... i dobrze. Trzeba bylo byc naiwniakiem IP: *.dip0.t-ipconnect.de 05.12.04, 12:09
        tworzac polskie tanie linie lotnicze. A w ogole 'Kuba Torun' nie mysli realnie
        piszac ze szkoda bo "pierwsza polska". Ja dodam ze pierwsza i ostatnia. Na tym
        rynku nie wierze ze jest miejsce dla polskich tanich lini. Nawet jak powstanie
        tania linia z podupadajacego polskiego LOT-u (jakze przez nich wspierana) to i
        tak nie ma szans przezyc pierwszego swego sezonu zimowego.


        Czekamy na nastepne spektakularne bankructwa tanich linii w Europie tej zimy.
        Miejsca jest dla Ryanair'a, EasyJet, miejmy nadzieje ze i ... Germanwings.
        Reszta pod mlotek...

        Sebar
        sebar_rysiu@yahoo.co.uk

        • Gość: kow3l Re: Padli!! ... i dobrze. Trzeba bylo byc naiwnia IP: 81.210.124.* 05.12.04, 12:54
          hehe Ty nie wiesz co mowisz. W Polsce predzej czy pozniej bedzie tania linia
          lotnicza i bardzo dobrze. Tanie linie lotnicze maja sie dobrze wiec Ci sie
          marzy. Mam nadzieje ze w Polsce tez tak bedzie i bedzie jakas alternatywa dla
          polskiego monopolity LOTu hehe. Tymczasem zycze bankryctwa takim gigantom jakim
          byl CONCORD. Fakt szybko, ale chetnych jak widac nie bylo. I to widac po
          wynikach finansowych duzych linii. Coraz gorzej . Yeah
          • Gość: Sebar Re: Padli!! ... i dobrze. Trzeba bylo byc naiwnia IP: *.static.qsc.de 05.12.04, 14:07
            Ja wiem co mowie kolego...:)) Ja latalem tanimi liniami jak w Polsce jeszcze
            nie znano tego pojecia...:))).

            A w Polsce zgadzam sie ze bedzie tania linia, malo tego juz sa... ale nie
            bedzie to polska linia lotnicza z ponad 50% polskim kapitalem. Z prostej
            przyczyny... zeby wejsc w ten biznes trzeba naprawde poteznych pieniedzy.
            A tu jak widzisz nie ma pieniedzy na leasing maszyn, a co dopiero na walke z
            konkurencja, marketing, i przekroczenie masy krytycznej siatki polaczen.

            Nikt nie ma szans konkurowac z isniejacymi juz liniami z jednym polaczeniem i z
            jednym samolotem.... Tu od dawna obawiazuje zasada bardzo duzy obrot i maly
            zysk.

            Sebar
            sebar_rysiu@yahoo.co.uk
            • Gość: borek Re: ROI zawsze musi byc wysoki IP: *.cable.mindspring.com 05.12.04, 17:11
              zeby ktos byl zainteresowany inwestowaniem w jaki kolwiek interes to trzeba go
              przekonac, ze jest do zarobienia wiecej wiecej niz w alternatywnej inwestycji.
              dlatego zysk zawsze musi byc duzy.
              maly obrot, wysoka cena, i duzy zysk. albo: duzy obrot, niska cena, duzy zysk.
              jak mozna stracic, lub zarobic malo to wie kazdy. inwestora przekonuje sie, ze
              zrobi z nami fortune. ROI zawsze wysokie.

              troche ci sie rysiu popie..lo.
              • Gość: Sebar Re: ROI zawsze musi byc wysoki IP: *.dip0.t-ipconnect.de 05.12.04, 20:40
                hehehe to pobozne zyczenie wszystkich inwestujacych...
                pojechac do Berlina kupic jedno widelo i sprzedac na stadionie 10-lecia... a
                potem zyc przez 2 miechy jak panisko...

                Czy nie o tym mowisz?

                Pokazalem Tobie w skali micro co znaczy maly obrot i duzy zysk... Tak bylo
                kiedys jak nie bylo konkurencji, teraz firma przewozowa z 10-ma TIRami... musi
                niezle sie natrudzic by mialo to sens...

                To samo zjawisko jest wsrod lini lotniczych. Maly zysk duzy obrot to nie
                widzimisie inwestorow, tylko wymagania rynku... Takie czasy.

                .. i to mialem na mysli

                Sebar
                sebar_rysiu@yahoo.co.uk
                • b747400er APN zniknelo z rynku poniekad na wlasne zyczenie 06.12.04, 07:36
                  No coz, airpolonia (APN) znika z rynku na wlasne zyczenie. Gdyby od poczatku
                  panowie grali fair i 'krecili' biznes jak trzeba, co przyszlo im do glowy
                  dopiero z nastaniem sezonu zimowego, to zapewne dzis byli by duzo silniejsi.
                  Problem tkwil w tym, ze APN przed rokiem rozpoczelo operacje krajowe, ktore nie
                  moga szczegolnie na tak malym rynku jak rynek polski byc oplacalne wykonujac
                  rejsy samolotem 170 miejscowym. Operacje na trasach miedzynarodowych odbywaly
                  sie zaledwie 2-3 razy w tygodniu na wiekszosci tras, a polaczenia przewoznika
                  moga przyciagac pasazerow jedynie gdy wykonywane sa z czestotliwoscia minimum
                  raz dziennie. APN zrozumialo to niestety zbyt pozno, bo dopiero po 10
                  miesiacach dzialanosci, kiedy wprowadzilo nowy 'wlasciwy dla przewoznikow
                  swojego typu' rozklad poczawszy od sezonu zimowego - tj. od 30 pazdziernika br.
                  Stalo sie to jednak duzo za pozno i miedzy innymi z tego powodu, jak i rowniez
                  z powodu tego, jak ta firma byla zle zarzadzana od samego poczatku jej
                  istnienia, dzis zegnamy APN, ktora znika z rynku.

                  Zapytac mozna kto nastepny w kolejce..... Juz od paru miesiecy wydawalo mi
                  sie, ze APN bedzie pierwsza. I stalo sie. Drugi wg mnie bedzie Wizzair (WZZ).
                  To kolejna firma, ktora dziala nierzetelnie. Moze nie robi rzeczy w stylu APN,
                  ale ma inne grzeszki. Podobne jest to, ze zarzadzajacy WZZ licza na szybki
                  zysk, a takiego w biznesie lotniczym szybko sie nie osiaga..., szczegolnie na
                  rynku takim jak polski, gdzie tak prawde powiedziawszy nie ma za wiele tras
                  gdzie no-frills (przewoznicy niskobudzetowi, mylnie nazywane 'tanimi' liniami)
                  mogly by robic pieniadze - takie no-frillsy moga je robic wylacznie na rynku
                  masowym, a takich w PL po za Warszawa-Londyn nie ma.

                  Kolejny gracz na rynku - SkyEurope (NE) - ma szanse wzmocnic sie na rynku
                  warszawskim po upadku APN, poniewaz w zasadzie nie bedzie miala konkurenta na
                  tym rynku. Nie wiadomo jednak, czy negatywnie na kondycje firmy nie wplyna
                  promocje jakie oglosilo NE na wielu (warszawskim, krakowskim, bratyslawskim i
                  budapesztanskim) rynkach jednoczesnie. Po za tym u NE tez widac pewne oznaki
                  pogorszenia sytuacji - chodzi o rezygnacje z kilku polaczen, jakie wykonywala z
                  Warszawy - Bergamo (obslugiwane jako polaczenie do Mediolanu)czy Budapesztu i
                  zmiejszenie liczby czestotliwosci na innych trasach (np. Londyn Stansted STN).
                  Ponadto NE na rynku warszawskim moze nie byc juz takie 'tanie', poniewaz z
                  rynku znika glowny konkurent NE - APN i NE nie bedzie juz tak zobligowana do
                  rozdawania biletow za grosze - choc i tak bylo wiecej reklamy niz takowych
                  biletow.

                  Trzeba sobie zadac pytanie co zrobi wchodzacy na rynek polishwings (PW) czyli
                  przewoznik niskobudzetowy LOTu oraz Easyjet (EZY). O PW jak na razie zbyt wiele
                  nie wiadomo, po za tym, ze bedzie mial swoje bazy w Warszawie i Katowicach,
                  choc to moze byc kolejna 'zaslona dymna' jak bylo juz z umiejscawianiem tej
                  firmy w Lodzi czy Krakowie. Co do EZY nie wiemy czy moze EZY nie bedzie chcial
                  powalczyc w Warszawie z NE i doprowadzic do tego, ze przejmie rynek NE, ktore
                  pozegna sie z lataniem na rynku warszawskim i skoncentruje sie na lataniu z
                  Krakowa i Bratyslawy (bo w Budapeszcie NE tez idzie dosyc slabo i mozna sie
                  spodziewac, iz NE moze wycofac sie z operacji z Wegier). Po za tym byc moze NE
                  przeniesie sie do Modlina/Sochaczewa (nowe lotnisko dla przewoznikow
                  niskobudzetowych latajacych z WAW, poniewaz Etiuda zostanie zlikwidowana w
                  zwiazku z rozbudowa nowego Terminala 2 na Okeciu. Kiedy Etiuda powstawala, bylo
                  wiadomo, ze jest rozwiazaniem czasowym i w 2005 roku bedzie musiala zostac
                  zamknieta, a przewoznicy budzetowi, zostana przeniesieni na inne lotnisko w
                  okolicach Warszawy lub ewentualnie do Lublinka w Lodzi) czy w inne miejsce, a
                  EZY pozostanie na Okeciu - bo ten przewoznik we wszystkich miastach oprocz
                  Londynu wykonuje swoje polaczenia z lotnisk glownych. Trzeba jednak pamietac,
                  ze EZY nie bedzie wchodzic na trasy o malym potencjale w ruchu point2point
                  (p2p), a w sumie wiekszosc tras z Warszawy i innych miast z Polski to wlasnie
                  trasy takie, gdzie ruch p2p mozna doskonale obsluzyc dwoma Embraerem 145 (ER4) -
                  czyli takim samolotem jaki jest najmniejszym odrzutowcem w LOcie - (48-50
                  miejsc pasazerskich). Wiec to nie jest tez rynek dla EZY, ktory lata samolotami
                  150 miejscowymi tanszymi na miejsce od malych odrzutowcow jakim jest wlasnie
                  ER4. A EZY po to by moglo dalej dzialac w swoim segmencie, nie bedzie
                  wprowadzac maly odrzutowcow, bo byloby to zaprzeczeniem podstawowych wartosci
                  dzialalnosci przewoznikow nisko-budzetowych.
          • blowjob4pilot Re: Padli!! ... i dobrze. Trzeba bylo byc naiwnia 06.12.04, 00:23
            "Ty nie wiesz co mowisz" - to sie odnosilo chyba do samego ciebie. Po pierwsze,
            Concorde a anie Concorde. Po drugie, Concorde to byl samolot a nie linia
            lotnicza. Po trzecie, chetnych bylo bardzo duzo a przestal latac z zupelnie
            innych powodow. O czym wiedzialbys, gdybys mial choc blade rozeznanie w
            temacie.
          • Gość: Sebar Re: Padli!! ... i dobrze. Trzeba bylo byc naiwnia IP: *.static.qsc.de 05.12.04, 14:17
            :))))))
            1) A kto tu ma jakies nienawisci?
            2) Czuje sie Polakiem jak najbardziej i moja ojczyzna jest Polska.
            3) Lufthansa i British Airways to tradycja, jakosc i klasa. Nie chcialbym zeby
            upadli.

            4) Tobie zalecalbym wyjazd na kilka lat i nie przy zmywaniu garow ale do jakies
            porzadnej, normalnej pracy. Dlaczego? Wydaje mi sie ze reprezentujesz typowo
            ciasna polska mentalnosc. Nasz kraj potrzebuje ludzi swiatlych, otwartych, bez
            kompleksow, a tego najszybciej mozna sie pozbyc zagranica (tylko nie pracujac
            jako przy zmywaku albo na budowie).

            Dlatego stary odpalaj internet i kupuj bilet... tylko nie Air Polonii :))), bo
            zle pojety przez ciebie patriotyzm nigdzie (doslownie:)) nie zaprowadzi.

            Sebar
            sebar_rysiu@yahoo.co.uk

        • pemrozek WizzAir zdziera z pasazerow Polonii 06.12.04, 05:46
          WIZZ-AIR zdar ze mnie i z kilku innych pasazerow Polonii ponad 150 EURO w
          Brukseli Charleroi - A teraz robi sie taki dobry i bedzie nastepnych wozic za
          darmo. Przejecie pasazera to nie pomoc, ale super bezplatna reklama (bo pusty
          fotel by sie zmarnowal, a kosztow nie ma - jesli zaplaci za oplaty i podatki)-
          do konca zycia bedzie ich chwalic.
    • Gość: pppp Air Polonia nie lata! IP: *.217.134.246.coditel.net 05.12.04, 11:22
      Nie, nie przewiezie...

      przewiezie tylko na trasach, na ktorych laka sky europe.

      Hahn - WAW nie lata, wiec nie bedzie ZADNEJ mozliwsci polecenia.
      Bilet na trase Hahn - WAW kupilem wczoraj o 13. Nie bylo ani jednej informacji.
      Rozumiem, ze moga zbankrutowac, ale dlaczego tak ordynarnie okradaja ludzi.
      Napewno wczoraj juz bylo to wiadomo, ale te CH..E sprzedawali dalej bilety.
      Bez mrugniecia okiem. EUR 170 polecialo do kieszeni tych ZLODZIEI;

      • Gość: lotnik Re: Air Polonia nie lata! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.04, 11:48
        > Rozumiem, ze moga zbankrutowac, ale dlaczego tak ordynarnie okradaja ludzi.
        > Napewno wczoraj juz bylo to wiadomo, ale te CH..E sprzedawali dalej bilety.
        > Bez mrugniecia okiem. EUR 170 polecialo do kieszeni tych ZLODZIEI;

        W piątek były już informacje na forum samoloty www.gazeta.pl
        link do informacji forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=531&w=18269511
        Firma, z które był leasingowany SP-KPL już 2 grudnia podała na swojej stronie o
        możliwości leasingu tego samolotu www.goal-leasing.biz/titel.htm /na
        dole jest info o aktualizacji strony 2 grudnia/. Informacja o dostępności
        samolotu SP-KPL B737-322 www.goal-leasing.biz/start_neu.htm
        Dwa pozostałe samoloty mają odlecieć we wtorek.

        Lotnik

        P.S. Co w takiej sytuacji z e-card?
        • Gość: ppp Re: Air Polonia nie lata! IP: *.217.134.246.coditel.net 05.12.04, 11:54
          Lotniku,

          Najprawdopodobniej byly te informacje dostepne, ale problem jest taki, ze nie
          interesuje sie na biezaco lotnictwem i nie odwiedzam tych forow.
          Uczciwe byloby chyba, gdaby AP przestrzegla klientow;
          Ja jak wiesz dalem sie wyrolowac na EUR 170 (w jedna strone, to chyba najdrozsza
          taryfa AP), na niecale 12 godz przed zawieszeniem poloczen.
          • Gość: Lotnik Re: Air Polonia nie lata! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.04, 12:00
            Panie PPP,

            Najprawdopodobniej byly te informacje dostepne, ale problem jest taki, ze nie
            > interesuje sie na biezaco lotnictwem i nie odwiedzam tych forow.

            Nie winie Pana za to, że nie czyta Pan podanych przeze mnie stron www. Podałem
            informacje, aby pokazać prawdziwą twarz AP. Do samego końca zbierali z rynku
            kasę. O tym trzeba mówić.

            Lotnik
            • Gość: lepper podniebny AirPolonia = SLD + Samoobrona IP: *.jjs.pl 05.12.04, 12:17
              > Nie winie Pana za to, że nie czyta Pan podanych przeze mnie stron www. Podałem
              > informacje, aby pokazać prawdziwą twarz AP. Do samego końca zbierali z rynku
              > kasę. O tym trzeba mówić.

              Mi wystarczyło, gdy dawno temu przeczytałem, że szefem jest tow. Litwiński, a
              jednym z właścicieli poseł Samoobrony. Lepiej się z mądrym zgubić niż z głupim
              znaleźć, ot co.
              • Gość: masada Re: AirPolonia = SLDamoobrona IP: *.acn.waw.pl 05.12.04, 16:26
                czesc

                naprawde??? nie mialem pojecia - jesli tak, to przyslowie zastosowane wzorowo! wlasnie po to
                sa przyslowia. hehe, zabawne. ludzi szkoda, no ale gdyby na biletach bylo info o udzialowcach
                (?), zgaduje ze jakas przynajmniej czesc podroznych zastanowila by sie dwa razy przed
                wniesieniem oplaty za przelot ;) ci pzpr to naprawde jak midas, tyle ze czego sie dotkna to
                zamienia sie w, no, bryndze...

                pozdrawiam 'podniebnego' :)))))
      • Gość: dżula Płaciłeś kartą? IP: *.athome.tue.nl 05.12.04, 12:04
        Jeżeli płaciłeś kartą i jeżeli masz ją ubezpieczoną, to - tak mi się wydaje -
        możesz zablokować transakcję z dnia poprzedniego. Zawsze warto spróbować... a
        ponieważ dzisiaj jest niedziela i banki nie działają, to może nawet w
        poniedziałek uda Ci się anulować tę pechową transakcję...
    • xiv Uwag kilka... 05.12.04, 11:25

      1. Wspoluczuje ludziom z biletami, szczegolnie na swieta :(

      2. Bylo wiadomo, ze ktoras musi upasc; wiekszosc stawiala na AirPolonie, gdyz
      byla kopciuszkiem w porownaniu do Wizza czy SkyEuropa, ze o potentatach nie
      wspomne

      3. Z punktu widzenia konsumenta Air Polonia oferowala najgorsza jakosc uslug -
      ich samolot wolal o pomste do nieba (jedyne dobre miejsca to przy wyjsciach
      awaryjnymch na skrzydlo bo usunieto tam po fotelu)
        • Gość: r. Re: I BARDZO DOBRZE SKU..SYNOM, CHCIELI KAPITALIZ IP: *.rezist.com 05.12.04, 14:08
          NIGDZIE NIE MA NIC ZA DARMO. Warto sobie to zapamiętać. W tym kraju już za
          darmo mieliśmy służbę zdrowia <-> Miliony ludzi przyzwyczajano po 89 roku do
          tego że PAŃSTWO SIĘ NIMI ZAOPIEKUJE. ZA CZYJE PIENIĄDZE? ZA DŁUGI Z BANKÓW
          ŚWIATOWYCH?

          Po gospodarce UNII EUROPEJSKIEJ widać jak dobrze na zdrowie wychodzi taki pro-
          socjalny system, tylko patrzeć aż NIEMCY się za chwilę zesrają z nadmiaru
          emerytów.

          Misio z AirPOLONIA jest zdziwiony i smutny że kredytu nie dostał albo że mu się
          inwestor wycofał. Nie dziwię się. TANIE LOTY to mogą być na Karaibach, z wyspy
          na wyspę a nie samolotami zabierającymi po 100-200 osób.

          OCZYWIŚCIE, mogę współczuć ludziom którzy się zdecydowali na podróż akurat tym
          przewoźnikiem, ale problem z LOTem i tanimi liniami jest identyczny jak z TPSA
          i pseudo-operatorami bez własnej struktury teleinformatycznej. KOLEJNY MOLOCH
          ZARZĄDZANY PRZEZ BIEŻĄCE GABINETY ze strukturą przypominającą czasy Edzia G.

          TU NIESTETY WALKA JEST O TO, KTO KOGO PRZETRZYMA.
    • Gość: Simon Wiedziałam, że tak będzie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.12.04, 11:44
      Tak to jest, jak firmą kieruje człowiek przyznający się do członkostwa w
      Samoobronie. Czego można spodziewac się po takich ludziach? Przecież oni nie
      mają pojęcia o robieniu legalnych interesów, a lotniczym biznesie - jak widać -
      talent do robienia tanich afer nie wystarcza. I tacy ludzie pchają się do
      władzy?!
    • knockout Re: Air Polonia nie lata! 05.12.04, 11:50
      witam!

      nie mam zalu, nie interesuje mnie ze to polska linia, oszukali klientow, bo
      musieli wiedziec o tym, ze nie maja pieniedzy pare dni wczesniej. druga sprawa,
      dziwne jest to, ze nie udalo im sie dopiac inwestora przez pare miesiecy. znaczy
      to tyle dla mnie, ze potencjalni inwestorzy widzieli dokladnie od srodka jaki to
      shit,

      pzdr!
      • Gość: irkm Re: Air Polonia nie lata! IP: *.toya.net.pl 05.12.04, 12:01
        Szkoda. Ja pamietam rok temu w pierwszym dniu sprzedazy biletow kupilismy 3 bilety po 110 zl brutto do Londynu. Obsluga byla ok. Moim zdaniem lepsza niz w SkyEurope. Po co im byly te loty krajowe na poczatku? Potem byli tez wlasciwie malo tania linia, bo bilet ponizej 400zl nie istnial, wiec to mnie nie dziwi, ze upadli. Choc powody ewnie lezaly tez gdzie indziej. Polaczenia do Londynu sa obsugiwane przez innych. Szkoda tylko tej siatki polaczen do reszty Europy.
      • Gość: latawiec Re: Air Polonia nie lata! IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 05.12.04, 12:07
        Mnie się wydaje że jedynym założeniem prezesów tej firmy było było założenie
        firmy balonowej, w celu jej sprzedania innemu inwestorowi. Czytając różne
        branżowe czasopisma o lotnictwie, wyczytałem że linia lotnicza posiadająca
        poniżej 11 samolotów nie ma szansy zarabiać na siebie. Podejrzewam że pan
        prezes Litwiniec (ten od lotu) powinien znać takie fakty. Myśleli że jak będą
        pierwsi na rynku to ktoś z nimi będzie chciał rozmawiać, A tu figa z makiem.
        Słowacy i Węgrzy przygotowali się do biznesu trochę lepiej.
    • Gość: Paweł SLD - owska wersja Państwa Prawa. IP: *.golebia.clarus.com.pl 05.12.04, 11:53
      SLD-owska wersja państwa prawa.
      19 stycznia 05 r. w Sądzie Okręgowym w Krakowie o godz. 9 sala 615
      paw. K odbędzie się rozprawa przeciwko Policji.
      Przesłuchiwany będzie p. Wacław Orlicki z-ca Komendanta Miejskiego Policji
      w Krakowie.
      Czy na Radziwiłłowskiej działał gang w policyjnych mundurach, za pomocą
      policyjnego kapusia Tomasza M. pseudonim Abdul , sterujący złodziejami ?
      Czy inspiratorem podpalenia mieszkania , w budynku pełnym ludzi był oficer
      prowadzący policyjnego kapusia Tomasza M. pseudonim Abdul?
      Kto mataczył w śledztwie w sprawie próby zabójstwa , kto nakłaniał policjantów
      L i M do składania fałszywych zeznań?( zeznania sprzeczne z treścią notatki
      urzędowej sporządzonej bezpośrednio po zajściu ).
      Kto z Komisariatu na Szerokiej skradł doniesienie o przestępstwie - próbie
      zabójstwa?
      Kto sprawił , że Komenda Główna Policji w sprawie zniknięcia pisma '' rżnęła
      głupa'' , zamiast wyjaśnić sprawę?
      Czy wyjaśnienie tej sprawy leży w przekonaniu : teraz Policją w Polsce rządzą
      nasi.
      Sąd Okręgowy nie podjął jeszcze kluczowej dla wydania uczciwego wyroku ,decyzji
      o odtajnieniu informacji dotyczącyh tajnej współpracy Tomasza M. pseudonim
      Abdul z policją.
      Do Prokuratury trafiły przesłane przez Ministerstwo Sprawiedliwości i Sądy
      Okręgowy i Rejonowy materiały dotyczące składania fałszywych zeznań , przez
      kapusia Tomasza M. pseudonim Abdul , przed Sądem Okręgowym w Krakowie.
      Dotychczas brak jest sygnałów by Prokuratura wszczęła w tej sprawie
      postępowanie.
      Tomasz M. prawdopodobnie występuje jako świadek incognito w sprawach gangów
      Pyzy i Marchewy.
      www.pawelwitkowski.prv.pl
      www.policjainaczej.prv.pl
    • Gość: Haggis Strona www.airpolonia.com IP: 82.195.104.* 05.12.04, 12:08
      "Na stronie internetowej linii jest oświadczenie: Z przykrością informujemy, że
      od niedzieli 5 grudnia 2004 roku wszystkie nasze rejsy są anulowane, zaś
      sprzedaż biletów zostaje zawieszona..."

      Wszedłem na stronę www.airpolinia.com i niczego takiego tam nie ma. Tylko jak
      się chce kupić bilet pojawia się: Server Error in '/AirPolonia' Application.

      ;-(
    • Gość: Daniel Gołaszewski Rozp...i m święta!!!!!!!!!1 IP: *.zerom.4lan.pl / 213.77.92.* 05.12.04, 12:26
      Miałem wykupiony bilet do Rzymu na piątek, w czwartek zadzwoniła laska i
      poinformowałą mnie, iż z przyczyn operacyjnych lot został odwołany i
      zaproponowała mi inny termin lub zwrot kasy . Zmieniłem wylot na 10 grudnia a
      tu taki klops. Jeśli Litwiński nie zwróci mi kasy to pojadę do firmy i rozwalę
      mu święta i żaden ochroniarz mi w tym nie przeszkodzi. A skyeurope liczy sobie
      kasę za opłaty i podatki ,czyli 75 % ceny. Dodatkowo ściga mnie serwis, przez
      który wynająłem hotel a nie mogłem dotrzeć i każą sobie zapłącić 50 % opłaty.
      Ale pasztet, mam nadzieję, że jeszcze wyrwę tę kasę.
    • Gość: kinio Re: Air Polonia nie lata! IP: *.aster.pl 05.12.04, 12:50
      No to miałem szczęście. Leciałem w zeszły poniedziałek do Brukseli-Charleroi. Zrobili międzylądowanie w Hahn, bo połaczyli dwa rejsy aby ciąć koszty. Na niewiele się to zdało jak widać. Jak wracałem w środę, to wyczekałem się na lotnisku 5 godzin z powodu mgły, która jednak wcale nie przeszkadzała samolotom Ryanair. W tym czasie wylądowały i wystartowały co najmniej cztery maszyny tej linii. Czy ktoś wie, kto teraz oprócz Wizzair'a i oczywiście LOT-u (za ok. 2000 PLN) będzie obsługiwał Brukselę?
      • Gość: Nutter Re: Madryt - Warszawa IP: *.in-addr.btopenworld.com 05.12.04, 13:29
        Moim zdaniem innego wyjscia nie bylo dla Airpolonii. Ja niestety z tej lini
        lotniczej nie korzystalem bo byla drozsza niz inne. Gdyby airpolonia miala
        takie same ceny jak inni przewoznicy, albo nieco tylko drozsze to na pewno
        poczuwalbym sie do tego zeby wspierac polskiego przewoznika. Mamy wolny rynek,
        tanszy przewoznik zawsze bedzie gora. Przy slabym marketingu tej firmy z gory
        mozna bylo zakladac, ze kiedys zbanczy. Poza tym zauwazylem ze Airpolonia wcale
        sie nie rozwijala, obslugiwala loty z Polski do Europy i wydawalo im sie ze to
        starczy, Skyeurope lata za to z wielu krajow i do wielu krajow jest przy tym
        tanszy niz Airpolonia, za tem ja korzystam tylko z tego drugiego przewoznika.
        Szkoda tylko ze Airpolonia wypada z gry bo latala do mojego rodzinnego miasta
        Poznania! Pozdr.
    • Gość: bartol Re: Air Polonia nie lata! IP: *.univ.ox.ac.uk 05.12.04, 13:39
      zawsze bylem ciekaw dlaczego air polonia zaczela swoja dzialalnosc kilka dni
      przed otwarciem polskiego nieba na konkurencje (01.01.04). Wydawaloby sie, ze
      gdyby byla obecna na rynku przez 2-3 lata przed konkurencja mialaby jakas
      szanse na walke z wiekszymi operatorami. jako polska soplka nie mialaby
      problemu z licencja. popyt na pewno byl bo ilosc polskich pasazerow jadacych
      autokarami np. do londynu wypelnilaby niejeden samolot za oferowana cene.
      szkoda...ale to bylo do przewidzenia juz w zeszlym roku. to byla tylko kwestia
      czasu. chcialbym sie mylic, ale wydaje mi sie, ze kiedy ryanair pojawi sie na
      polskim rynku wizzair i sky-europe rowniez znikna.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka