GoĹÄ: iggor IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.04, 09:10 kto z moich znajomych to przeczytał, niech do mnie mailnie Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
GoĹÄ: Sebar no pewnie ze padna- glupie naiwne pytanie IP: *.static.qsc.de 06.12.04, 09:23 Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: grześ PRACOWAŁEM W TYM SYFIE!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.04, 10:18 czyli w jednym z lowcostow, o koncu airpolonii bylo wiadomo od pewnego czasu, nastepne beda wizzair, skyeurope i inne linie ktore dumpinguja ceny - tylko kwestia czasu, zobaczcie ile kosztuja bilety w najwiekszych lowcostach ryanair, easyjet, sa o wiele drozsze!!! ponizej pewnych cen po prostu nie da sie latac!!! juz rok temu bylo wiadomo, ze na rynku lowcostow zbliza sie krwawa jatka, to tak jakbyscie oferowali przejazdy taksowka z warszawy do gdanska za 30 zl, mimo ze samo paliwo kosztuje o wiele wiecej!!! i co z tego ze tniecie koszty na maxa i tak niektorych rzeczy nie da sie przeskoczyc Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Welcome to Poland MNIE OFIARY NIE CHCIELI PRZYJAC DO PRACY.. IP: *.spray.net.pl 06.12.04, 10:38 .. moze i dobrze ?! :) Firma bez strategii i z g.. warta dyrekcja jest nic nie warta. Nie należy zapomniać że oprocz KOSZTOW licza sie tez PASAZEROWIE ("OBROTY") i TRASY (POLACZENIA) !!!! KOSZTY TO PALIWO ALE TEZ OBSLUGA NAZIEMNA I EFEKTYWNOSC (POLSKA nalezy do najmniej efektywnych krajow UE). Paliwo wcale nie jest takie hiper-drogie bo na szczeście spada kurs Bu$hdolca :)) AP zaczynajac juz rok temu miala w polowie puste samoloty i tak bylo prawie zawsze !! Ludzie nie ufali tej marce (poleci, nie poleci), zle przemyslane promocje, zero sensownej reklamy. Zrobili polaczenia do bogatej Rosji i Ukrainy ? RYAN, EASY, VIRGIN EXPRESS - latami pracowali na swe wizerunki. Tam prezesi to ludzie z charyzma, wizjonerzy - ludzie pracuja dla takich na maxa. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gosciu Re: MNIE OFIARY NIE CHCIELI PRZYJAC DO PRACY.. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 11:16 > (POLSKA nalezy do najmniej efektywnych krajow UE). Sam jesteś najmniej efektywny - pewnie dlatego nie chcieli cie przyjąć do pracy, poznali się na tobie! Nadal wierzysz w bajki wymyślone za czasów PRL, kiedy to partia udawała, że płaci obywatelom za pracę, no to obywatele udawali, że pracują. SLD nadal ten mit podtrzymuje, aby odstraszyć naród od "zarazy przedsiębiorczości" - wiadomo, zastraszonym widmem bezrobocia, "niefektywnie pracującym" tłumem łatwiej manipulować w kampanii i łatwiej rządzić ("i pracujcie gdzie pracujecie, zapisujcie się do OPZZ aby ten was bronił przed utratą pracy, albowiem nieefektywni jesteście i nikt inny was nie zatrudni - tylko my jesteśmy nadzieją dla was" - oto zdekodowany przekaz lewicy). Bajki o "najmniejszej efektywności" to sprawdź lepiej o czym w rzeczywistości pisali w gazetach - albo naucz się czytać ze zrozumieniem. Najmniejszą efektywność mamy tylko jeśli wziąć pod uwage całe te miliony nie pracujących emeryto-rencistów, których odsetek mamy największy. Ale to nie to samo co efektywność rzeczywiście pracujących. Odpowiedz Link Zgłoś
b747400er sytuacja wsrod polskich przewoznikow no-frills 06.12.04, 13:38 No coz, airpolonia (APN) znika z rynku na wlasne zyczenie. Gdyby od poczatku panowie grali fair i 'krecili' biznes jak trzeba, co przyszlo im do glowy dopiero z nastaniem sezonu zimowego, to zapewne dzis byli by duzo silniejsi. Problem tkwil w tym, ze APN przed rokiem rozpoczelo operacje krajowe, ktore nie moga szczegolnie na tak malym rynku jak rynek polski byc oplacalne wykonujac rejsy samolotem 170 miejscowym. Operacje na trasach miedzynarodowych odbywaly sie zaledwie 2-3 razy w tygodniu na wiekszosci tras, a polaczenia przewoznika moga przyciagac pasazerow jedynie gdy wykonywane sa z czestotliwoscia minimum raz dziennie. APN zrozumialo to niestety zbyt pozno, bo dopiero po 10 miesiacach dzialanosci, kiedy wprowadzilo nowy 'wlasciwy dla przewoznikow swojego typu' rozklad poczawszy od sezonu zimowego - tj. od 30 pazdziernika br. Stalo sie to jednak duzo za pozno i miedzy innymi z tego powodu, jak i rowniez z powodu tego, jak ta firma byla zle zarzadzana od samego poczatku jej istnienia, dzis zegnamy APN, ktora znika z rynku. Zapytac mozna kto nastepny w kolejce..... Juz od paru miesiecy wydawalo mi sie, ze APN bedzie pierwsza. I stalo sie. Drugi wg mnie bedzie Wizzair (WZZ). To kolejna firma, ktora dziala nierzetelnie. Moze nie robi rzeczy w stylu APN, ale ma inne grzeszki. Podobne jest to, ze zarzadzajacy WZZ licza na szybki zysk, a takiego w biznesie lotniczym szybko sie nie osiaga..., szczegolnie na rynku takim jak polski, gdzie tak prawde powiedziawszy nie ma za wiele tras gdzie no-frills (przewoznicy niskobudzetowi, mylnie nazywane 'tanimi' liniami) mogly by robic pieniadze - takie no-frillsy moga je robic wylacznie na rynku masowym, a takich w PL po za Warszawa-Londyn nie ma. Kolejny gracz na rynku - SkyEurope (NE) - ma szanse wzmocnic sie na rynku warszawskim po upadku APN, poniewaz w zasadzie nie bedzie miala konkurenta na tym rynku. Nie wiadomo jednak, czy negatywnie na kondycje firmy nie wplyna promocje jakie oglosilo NE na wielu (warszawskim, krakowskim, bratyslawskim i budapesztanskim) rynkach jednoczesnie. Po za tym u NE tez widac pewne oznaki pogorszenia sytuacji - chodzi o rezygnacje z kilku polaczen, jakie wykonywala z Warszawy - Bergamo (obslugiwane jako polaczenie do Mediolanu)czy Budapesztu i zmiejszenie liczby czestotliwosci na innych trasach (np. Londyn Stansted STN). Ponadto NE na rynku warszawskim moze nie byc juz takie 'tanie', poniewaz z rynku znika glowny konkurent NE - APN i NE nie bedzie juz tak zobligowana do rozdawania biletow za grosze - choc i tak bylo wiecej reklamy niz takowych biletow. Trzeba sobie zadac pytanie co zrobi wchodzacy na rynek polishwings (PW) czyli przewoznik niskobudzetowy LOTu oraz Easyjet (EZY). O PW jak na razie zbyt wiele nie wiadomo, po za tym, ze bedzie mial swoje bazy w Warszawie i Katowicach, choc to moze byc kolejna 'zaslona dymna' jak bylo juz z umiejscawianiem tej firmy w Lodzi czy Krakowie. Co do EZY nie wiemy czy moze EZY nie bedzie chcial powalczyc w Warszawie z NE i doprowadzic do tego, ze przejmie rynek NE, ktore pozegna sie z lataniem na rynku warszawskim i skoncentruje sie na lataniu z Krakowa i Bratyslawy (bo w Budapeszcie NE tez idzie dosyc slabo i mozna sie spodziewac, iz NE moze wycofac sie z operacji z Wegier). Po za tym byc moze NE przeniesie sie do Modlina/Sochaczewa (nowe lotnisko dla przewoznikow niskobudzetowych latajacych z WAW, poniewaz Etiuda zostanie zlikwidowana w zwiazku z rozbudowa nowego Terminala 2 na Okeciu. Kiedy Etiuda powstawala, bylo wiadomo, ze jest rozwiazaniem czasowym i w 2005 roku bedzie musiala zostac zamknieta, a przewoznicy budzetowi, zostana przeniesieni na inne lotnisko w okolicach Warszawy lub ewentualnie do Lublinka w Lodzi) czy w inne miejsce, a EZY pozostanie na Okeciu - bo ten przewoznik we wszystkich miastach oprocz Londynu wykonuje swoje polaczenia z lotnisk glownych. Trzeba jednak pamietac, ze EZY nie bedzie wchodzic na trasy o malym potencjale w ruchu point2point (p2p), a w sumie wiekszosc tras z Warszawy i innych miast z Polski to wlasnie trasy takie, gdzie ruch p2p mozna doskonale obsluzyc dwoma Embraerem 145 (ER4) - czyli takim samolotem jaki jest najmniejszym odrzutowcem w LOcie - (48-50 miejsc pasazerskich). Wiec to nie jest tez rynek dla EZY, ktory lata samolotami 150 miejscowymi tanszymi na miejsce od malych odrzutowcow jakim jest wlasnie ER4. A EZY po to by moglo dalej dzialac w swoim segmencie, nie bedzie wprowadzac maly odrzutowcow, bo byloby to zaprzeczeniem podstawowych wartosci dzialalnosci przewoznikow nisko-budzetowych. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: D. Niezly opis IP: *.ri.ri.cox.net 06.12.04, 16:14 Hej, nizla probka zdolnosci reportersko-eseistycznych. Popracuj nad ortografia (poza pisze sie razem w Twoim kontekscie) i stylistyka (ile razy mozna uzyc slowa rynek w jednym zdaniu czy w dwoch zdaniach obok siebie?). Pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Justyna Re: Niezly opis IP: 83.16.126.* 06.12.04, 18:53 sam sie naucz ortografii, "poza" pisze sie razem. Jak chcesz pisac? "po za tym"? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Tosiek Re: Niezly opis IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 19:31 i jedna wielka bzdura, bzdura i jeszcze raz bzdura. Odpowiedz Link Zgłoś
motylanoga2 Re: sytuacja wsrod polskich przewoznikow no-frill 06.12.04, 18:24 > masowym, a takich w PL po za Warszawa-Londyn nie ma. hm... mysle, ze taka trasa to Warszawa-Moskwa. obecnie oblozenie samolotow duze, warunki lotu w Aeroflot ekhm, ponizej oczekiwan a ceny horrendalne! (ok 360 EUR w obie strony) polaczenie lotnicze w cenie np. o 10% wyzszej niz to samo polaczenie kolejowe byloby atrakcyjna oferta. Perspektywa spedzenia 20h w pociagu w porownaniu z 2 godzinnym lotem do np. Wnukovo (wiem wiem, doliczyc trzeba czas odprawy itp., ale to i tak wyjdzie z dojazdem z Wnukovo do centrum Moskwy ok. 5-6h zamiast 20h w malo komfortowych warunkach) sklonilaby wielu do przesiadki na samolot. Sam dosc czesto jezdze po tej trasie i doplacilbym do biletu, aby czas podrozy moc skrocic. Obecna cena biletu kolejowego do moskwy to za II klase 75 EURO. nie jestem ekspertem w cenach biletow, ale mysle, ze codzienne loty z pelnym oblozeniem za cene 80-100 EURO (z oplatami) byloby oplacalne dla niskobudzetowych przewoznikow. Mogliby przejac czesc podroznych PKP i czesc pasazerow LOT... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: AOL GAZETO-PROSZE DODAC TEN ARTYKUL DO ..GAZETY.. IP: *.proxy.aol.com 06.12.04, 21:38 .b747400er napisał: Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Bartek wizzair londyn-katowice, inne trasy? IP: *.server.ntli.net 07.12.04, 00:51 niektorzy wieszcza upadek wizzair, z moich (skromnych) obserwacji wynika ze ci sobie radza dobrze, zawsze byli konkurencyjni do AP, lecialem juz 10 razy na trasie londyn-katowice bezproblemowo - poza jednym opuznieniem z winy obslugi naziemnej w k-cach (stukneli w samolot cysterna z paliwem, na szczescie bez eksplozji) Srednio zostawiam 600pln za podroz w obie strony a samolot leci srednio w 90% pelny (czasami zapchany do ostatniego miejsca - chyba 170), ciekawy jestem jak wyglada sytuacja na innych trasach - ktos wie? Mam nadzieje ze tanie linie sie utrzymaja, latanie co miesiac do kraju jest super - juz w piatek.. :-) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Chichot Re: sytuacja wsrod polskich przewoznikow no-frill IP: *.acn.waw.pl 08.12.04, 01:22 Gościu, chyba dwa dni siedziałeś nad tym postem i rozesłałeś go na wszystkie wątki, fora i grupy o lotnictwie. Tylko, że z jednej z nich wynika, że masz coś wspólnego z naszym dotowanym przewoźnikiem pn. LOT. To raz. Twoje analizy są oparte wyłącznie na przemyśleniach i hipotezach. Wysnuwasz wnioski bez analizy i dowodów. Akurat Wizz'owi moim zdaniem bankructwo nie grozi, bo: zainwestowano w niego więcej kasy, pozbywa sie nieopłacalnych połączeń, ma dobrą reklamę i najlepsze samolowy z LCC (nowsze niż lotowskie odpowiedniki). To że padła Air Polonia czy Volare to nic dziwnego, bo takie są prawa rynku - ktoś musi odpaść. Nie lubie komunistycznej nomenklatury, ale nie oszukujmy się - Air Polonia nie była skazana na sukces i Litwoński za dużo tu nie napsuł. Wielokrotnie niższy kapitał od "małej" (Wizz, sky) konkurencji (o Ryanie i easym czy Air Berlin nie ma w ogóle co mówić), mniejszy park samolotów, wyższe ceny. Ich szansą byłoby wejście o rok wcześniej przed konkurencją. Jedyny dobry pomysł to loty z prowincji do Londynu, pokazujace, że możńa też latać z Polski B. Nadzieja w tym, że bedą nowe low costy, bo tradycyjne linie obniżają standard w klasie ekonomicznej a wcale nie obniżają cen (za powrot z Berlina Lotem musialbym zapłacić ponad 1600 PLN, a Air Berlin kosztował mnie 29 EUR, a standard lepszy). Air Polonią nie lata biznes, więc nie pisz, że LOT to dla nich alternatywa. Rozumiem, że pewnie jesteś zainteresowany w utrzyamniu dochodu z pracy w Locie, ale nie rób nikomu wody z mózgu. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: HOTIZONS RECRUITME Re: MNIE OFIARY NIE CHCIELI PRZYJAC DO PRACY.. IP: 80.44.183.* 06.12.04, 21:50 Swietne podsumuwanie gosciu !!! Nic dodac nic ujac Podobno jeden z dyrektorkow wyssal kaske jak to bywa w Polsce i Irishe sie wycowali na czas poczuli smrod Polskiej dyscypilny finansowej... Pozdrawiam Pawel www.horizonsrecruitment.co.uk Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Marcin Re: PRACOWAŁEM W TYM SYFIE!!! IP: *.computerland.pl 06.12.04, 12:10 To ciekawe co piszesz... szczegolnie o tym wiele zdrozszym ryanie, easyjetcie etc ja lecialem ryanem za 200 zl w obie strony wraz z wszelkimi oplatami lotniskowymi etc :) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: WOJ Bo nie na tym polega ten biznessssss... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 17:02 Przecież to kwestia szerszego dogadania się z samorządami i wspólnego finansowania inwestycji. Żaden inwestor nie skorzysta na takiej ofercie jak tanie linie lotnicze, bo nie chodzi o inwestora a SPONSORA, który skorzysta na "wymianie" w dłuższym czasie... Mowa oczywiście o miastach, miejscach turystycznych, hotelach... PRZED rozpoczęciem inwestycji starannie należy opracować kierunki "uderzenia" w odbiorcę - potencjalnego turystę, studentów, pracowników organizacji pozarządowych, czy ludzi szołbiznesu (obsługujących migracje za dobrymi przedstawieniami, muzyką, wystawami, ekspozycjami, organizujących coś wyjątkowego, czego nie można zobaczyć nigdzie indziej, etc...). Ale to wszystko musi mieć ręce i nogi i ktoś cały czas musi trzymać rękę na pulsie: kto leci, po co, dlaczego, miasta muszą być aktywne i płacić (a potem korzystać)... CO TU GADAĆ?????! Nie chodzi tylko o liczbę użytkowników linii (jak widać na przykładach) lecz raczej o łeb do interesów, rozwiązania "całościowe": od wylotu do powrotu - żeby wydobyć nie tylko pieniądze za bilety i opłaty lotniskowe, lecz zupełnie innego rodzaju forsę... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Seba Re: Bo nie na tym polega ten biznessssss... IP: *.polkomtel.com.pl 06.12.04, 18:13 Zgadzam się z WOJ-em. Nie tylko na samym lataniu polega ten biznes. Dobrym przykładem jest lotnisko w Luton (pod Londynem). Wg moich informacji władze lokalne zainwestowały w rozbudowę tego portu lotniczego z myślą o stworzeniu jednego z głównych portów przesiadkowych dla linii typu low-cost. Dodając do tego fakt że Luton jest ośrodkiem przemysłowym do którego przylatują ludzie aby pracować to mamy pełen obraz dlaczego warto tam latać (do pracy i aby przesiąść się do następnego samolotu). Loty z Warszawy na wschód i południe prawie nie istnieją. Pozdrawiam, Seba Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: opty Re: Bo nie na tym polega ten biznessssss... IP: *.kolornet.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 07.12.04, 00:03 jeżeli inwestor strategiczny wycofał się z zapłacenia 800 tys.$ a "oszukanych" klientów jest ponad 50 tys. to znaczy że to duuuuuuuży przekręt bo zyski z biletów sprzedanych są !!! 25 razy większe Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: xxx Re: PRACOWAŁEM W TYM SYFIE!!! IP: 135.196.94.* 06.12.04, 19:29 i chocbym nie chcial to musze sie podpisac pod tym.... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: lolo Re: PRACOWAŁEM W TYM SYFIE!!! IP: *.univ.ox.ac.uk 06.12.04, 21:13 pracowales ale caly czas nie wiesz jak to dziala. lata sie z zyskiem pod warunkiem, ze sie wypelnia samoloty. bilety zamowione z duzym wyprzedzeniem sa bardzo tanie (przyslowiowe bilety za zlotowke) a potem z czasem ceny ida w gore. na ostatnich 30% zamawiajacych robi sie pieniadze bo w tym momencie placi sie pelna cene. jezeli dasz rade zaplanowac cos z gory to caly czas mozesz poleciez do wielu miejsc w europie za ok. 20 funtow z ryanaira. mowie, z wlasnego doswiadczenia bo za biltety do wenecji, werony, pizy, palermo i innych nigdy nie placilem wiecej niz 25 funtow wliczjac oplaty czyli ok. 150 zl. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: IRA BOYCOTT RYANAIR!!! IP: *.westln01.mi.comcast.net 06.12.04, 09:27 Crescent PlaneConsult, (CPC) jordańsko-irlandzkie konsorcjum lotniczo-finansowe które mialo wpompować w Air Polonię kilkanaście milionów dolarów, przejmując w zamian kontrolny pakiet udziałów, okazuje sie ze albo nie ma forsy albo zlorzylo porozumienie z irlandzkim Ryanair aby wydolac Air Polonia do czasu az sam Ryan air wejdzie na polski rynek. Kierownictwo dobrze sie dalo nabrac, ale nadal sprzedaje bilety na stronie Air Polonia. Ja mam na mysli BOYCOTT Ryanair, wywolania propagandy ze Ryan air to sami durni liderzy Irish Republican Army! Za to kierownictwo Air Polonia zabic lethal injection! Ta nowa spółka CPC została wymyślona po to, by wyssać z Air Polonii to, co ma najcenniejszego, przejąć jej trasy i pasażerów. A potem doprowadzić linię do upadku aby Ryanair najwieksza tania linia w Europia odebrala polskich klientow! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: eeeee Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: *.server.ntli.net 06.12.04, 09:38 polskie niebo tylko dla poslkich przewoznikow ! to oczywiscie zart - mam w dupie polskich przewoznikow chce tylko by bylo tanio Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Bombowiec Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: 145.253.209.* 06.12.04, 09:47 Dokladnie tak! Mam gdzies, czy to beda japonskie, irlandzkie, czy katarskie linie lotnicze! Wazne zeby bylo tanio i solidnie. A o Air Polonii tego nie mozny bylo powiedziec, ani tanie (aptrz: Germanwings, WizzAir, cz yznieslawiony tutaj Ryain Air), ani solidne - do 1 godziny opoznienia???!!! No tak, ale w Polsce sie przyjelo: za takie pieniadze, no to czego sie czepiasz... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Wkurzony Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: 81.144.157.* 06.12.04, 09:49 Ja lece na wielkanoc z Ryanair z Wroclawia i mam daleko gdzies innych polskich czy nie przeowznikow. Z Warszawy to moga sobie one latac ale z Wroclawia czy Poznania to nikt nie chce. Lecialem 4 grudnia Airpolonia ostatnim jej lotem i mam w dupie taka firme, ktora zostawia pasazerow na lodzie. Zaplacilem za kolejne bilety na swieta dla zony i dziecka. Ciekawe kto mi zwroci teraz kase? Dzieki za wielka lache dodatkowych oplat z Skyeurope. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Iza Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.04, 10:43 nie sądze zeby AirPolonia warta była takiego zachodu, przeciez przy Ryanair to pikuś a nie konkurencja. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Smerf madral Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: *.qc.sympatico.ca 06.12.04, 20:51 Jestem za a nawet przeciw. To jest bardzo smutne ze AP juz nie istnieje. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: DK Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 157.25.88.* 06.12.04, 09:51 Ten pan powienien siedziec w areszcie, a nie udzielac rad! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: KRZ Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.oi.pg.gda.pl / *.oi.pg.gda.pl 06.12.04, 09:55 Litwiński rozłożył LOT,więc bakructwo AIR P było tylko kwestią czasu. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: From Europe Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 5.5.* / 80.58.9.* 06.12.04, 09:58 Congratulations Poland. This is the best advertising of a new member of Europen Union. The first crack and the first robbery. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Poszkodowani Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 81.144.157.* 06.12.04, 10:00 Kogo oszukala Airpolonia wpisujcie sie. Jesli chodzi o pieniadze to dlaczego polski rzad nie moze dac im niskoprocentowanej pozyczki? Wspieraja tysiace niedochodowych firm wiec co im zalezy. Tysiace Polakow zostalo na lodzie a oni maja to w dupie. Wstyd sie przyznac, wstyd. W UK jesli cos takiego by sie zdarzylo, to chociaz by zafundowali lot powrotny dla swoich obywateli. Polski rzadzie wstydz sie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Kazio Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 5.5.* / 80.58.35.* 06.12.04, 10:10 Tego człowieka nie powinno się pokazywać w mediach. Pamiętamy jego niechlubne wyczyny w LOT. Air Polonia bankrutuje... a on ma do powiedzenia tyle, że na pewno zbankrutują inne linie... Ciekawe co go motywuje do takich stwierdzeń? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Welcome to Poland VOLARE - największy tani przewoźnik !? he, he, he IP: *.spray.net.pl 06.12.04, 10:21 ..chyba w kwotach PENSJI i ODPRAW jakie wypłacają sobie prezesi i dyr. ! Włoski czy polski gowniany management (Volare / Air Polonia), zatrudnianie kolesi zamiast SPECJALISTOW, LUDZI Z WIZJA I PASJA + bylejakie traktowanie Klienta (np. moje 3 nierozpatrzone reklamacje AP !!) tak sie wlasnie MSZCZĄ. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Karolina Re: VOLARE - największy tani przewoźnik !? he, he IP: *.242.81.adsl.skynet.be 06.12.04, 10:48 Tak komus sie cos chyba pomylilo, bo najwiekszym tanim przewoznikiem jest bez watpienia Ryanair, ale Volare latalam na Sycylie od dwoch lat i nigdy nie mailam najmniejszych z nimi problemow, obsluga mila, punktualnosc i na poczatku niskie ceny(bo ostantio to juz roznie bywalo), we Wloszech mowia ze do upadku Volare przylozyl sie monopolista Alitalia, i jakies nieczyste interesy. W kazdym razie szkoda ze taki pomor ostatnio wsrod przewoznikow. Mam nadzieje ze Wizzair przetrwa chociaz do 4 stycznia bo ja mam juz kupione bilety.... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: sceptyk http://dont-fly-ryanair.efekt.katowice.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 10:51 polecam! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: wydymany Bylem tam w niedziele IP: 192.85.16.* 06.12.04, 10:53 bylem tam w niedziele. jedno wyjscie to bylo walic glowa w betonowa sciane, drugie wracac lufthansa. wybralem drugie. Wtym czasie prezes spal w cieplym lozeczku (czwarta rano). Wszystkie biura zamkniete. .Uj ci w dupe. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ORA TY UCZIWY CZLOWIEKU! IP: 157.25.88.* 06.12.04, 10:54 DLACZEGO CYTUJECIE TEGO ZLODZIEJA?! www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=4349 Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: krowa Re: TY UCZIWY CZLOWIEKU! IP: *.usr.onet.pl / *.usr.onet.pl 06.12.04, 11:14 A dlaczego Ty cytujesz Jerzego U. ? Może to nie złodziej, ale poza tym zdecydowanie czarny charakter. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: jacek przy calej niegodziwosci urbana IP: *.u.mcnet.pl 06.12.04, 11:49 nie jako jedyne pisalo o przekretach w lot i ppl - rowniez o oszustwach w LOT za czasowe zarzadu litwinskiego i lesieckiego a tylko zycie. i nie pisalo o oszustwach w air pomylce Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Jola wpisujcie się poszkodowani IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.04, 13:55 www.airpoloniavictims.za.pl/ Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Marcin Jak zalatwic bilet w Sky Europe IP: *.paisley.ac.uk 06.12.04, 11:31 Czy ktos juz przebookowal bilet z airpolonii w skyeurope? jak to nalzezy zrobic. po pierwsze strona skyeurope chodiz jak by nie mogla a po drugie nie moge znalezc na niej linku do rebookowania? czy ktos moze mi pomoc!Chce sie wydostac na swieta do mojego kraju sznowny Panie Litwinski!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: AP Top-Management Wesołych i spokojnych Świąt życzy Prezes Litwiński IP: *.bielsko.dialog.net.pl 06.12.04, 11:44 Czy ten Prezesina Litwiński to nie ten sam którego wywalili z LOT-u za b.dobre wyniki? i za pobieranie lewych hiper premii od Szwajcarów będąc jednocześnie na hiper-etaciku Państwa Polskiego? Myślę Prezesie że jest pan cienkim bolkiem i wcale nie zrobił Pan wszystkiego jak Pan deklaruje w radiu. Jeśli już nie starczyło Panu kompetencji, pomysłów lub talentu i rozwalił Pan firmę w niecały rok to jako SUPER-POLSKI-MANAGER mógł się Pan rozbić przynajmniej tuż po Świętach albo na długo przed nimi. A tak zepsuł Pan dobrze zapowiadającą się firmę i tak cudowne-rodzinne święta wielu Polakom. Może gdyby nie zapłacić Panu hiper pensji i odpraw to starczyłoby jeszcze na ostatnie świąteczne przeloty??? No ale o to to Pan zapewne zadbał wcześniej. Wzbudza pan we mnie niesmak. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Płotka Re: Wesołych i spokojnych Świąt życzy Prezes Litw IP: 213.77.87.* 06.12.04, 12:10 Tak, to ten sam, który wykończył LOT, ten sam, który podpisał niekorzystną umowę z brazylijskim Embraer'em, ten sam, który za lewą kasę wykupił działki w okolicach Piaseczna i zarabia na nich dodatkowo. Czekam teraz gdzie za chwilę zobaczymy tego - pożal się Boże - super hiper extra menadżera! Żałosne jest to, że znając polską rzeczywistość wypłynie nagle w jakiejś dużej firmie z udziałem Skarbu Państwa PZDR Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: brian Re: Jak zalatwic bilet w Sky Europe IP: *.6.12.vie.surfer.at 06.12.04, 13:31 Idz szybko na www.elot.pl i szukaj lotu do Polski z jakimikolwiek liniami (polecam rowniez WIZZAIR bo www.skyeuropa.pl jest juz przed swietami wysprzedana). Wizzair ma jeszcze troche miejsc w akcji dla airpolonia. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Lohengrin Ryanair IP: *.acn.waw.pl 06.12.04, 11:36 Wycofanie się funduszu Crescent być może miało za zadanie oczyszczenie przedpola irlandzkiemu Ryanair, który szykuje się do wejścia na nasz rynek. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: frequent flyer Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.net.external.hp.com 06.12.04, 13:18 mysle ze dla kazedgo, ktory latal od dluzszeo czasu tanimi liniami, bankructwo tej firmy nie jest zaskoczeniem. * zachlysniecie sie statusem 'pierwszej polskiej taniej linii' i poprzestanie na tym * wysokie ceny: mysle ze AP wpadla w zastawiona przez siebie pulapke. na poczatku, kiedy byla jedyna tania linia, windowala ceny. niegdy jej bilety nie blyly tak naprawde tanie (ja zawsze znalazlem tansze u innego przewoznika) * beznadziejny serwis: malo czytelna strona (bilety przez internet to 90% ogolu), kiepska strona informacyjna. ogolnie pachanialo mi to komuna. * zle zarzadzanie: niegdy nie spotkalem w mediach przedstawiciela AP ktory wywolalby u mnie reakcje 'wizjoner', 'czlowiek sukcesu', 'kompetentny manadzer' etc... zamiast tego jakies konferencje prasowe z udzialem 'bylego betonu LOTu' etc etc... Najgorsze w tej calej sprawie sa dwie rzeczy: * ze Polskim nieudlnym 'managerom' udalo sie zepsuc tak dobrze zapowiadajaca sie firme i biznes * ze AP (jej prezes) oczernia teraz i sieje strach/panikie wsrod pozostalych linii lotniczych. prawda jest taka, panie Litwinski, ze to WY zbankrutowaliscie z WLASNEJ WINY a inne linie (RyanAir, EasyJet etc...) nie zbankturuja, nawet jesliby Pan tego im zyczyl, bo sa DOBRZE ZARZADZAN, maja MADRY BIZNES PLAN i WIZJE na przyszlosc. i szkoda mi tych wszystkich ludzi co teraz beda bac sie latac lub siac powrzechne 'a nie mowilem ze to niemozliwe tak tanio latac', bo nie wiedza co traca. a latac tanio mozna. ja wlasnie wrocilem z pobytu w budapeszcie, placac za lot w obie strony (stuttgart-budapest-stuttgart) 35euro... pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: mlg Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 13:21 Jak ja kocham dziennikarzy, ktorym sie nie chce myslec to szok! :-/ Od kiedy to Volare bylo "najwiekszym tanim przewoznikiem w Europie" co???? Jesli juz, to jednym z wiekszych we Wloszech i to tez pewny bym nie byl. Koledzy dziennikarze...MYSLEC, a potem pisac! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pilot Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.wist.com.pl 06.12.04, 13:55 Szkoda, że nikt nie uprzedził klientów i pracowników przed p. Litwińskim. Chyba to ten sam gościu co o mały włos nie położył LOT (czytaj prezes LOT). Powinniście się (dot. Gazeta) bardziej się przyjrzeć temu facetowi jak rownież obecnemu prezesowi LOT. Grabarczykowi Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: majkel Re: DO POSZKODOWANYCH IP: 212.85.13.* 06.12.04, 14:33 Ludzie! A wy chcecie Leppera! Przeciez ten prezesik Airpolonii to jeden z kolkow Samoobrony! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Matt AirBerlin + Niki IP: *.aster.pl / *.aster.pl 06.12.04, 14:45 Czesciowo to prawda, ze polski rynek jest malo oplacalny. Widac to conajmniej po zachowaniu AirBerlin+Niki. Chociaz ich ruchy sa dla mnie calkowicie nie zrozumiale. Od listopada zwiekszyli loty miedzy Wiedniem a Warszawa do 2 dziennie, aby zaprzestac obsluge kierunku po 4. stycznia 2005r. Co najmniej na to wyglada, bo nie da sie wykupic biletu na pozniejsza date. A jest cisza wokol tego. Ani infomacji na ich stronach, ani informacji w jakis mediach o przyczynach rezygnacji z obslugi tego kierunku. Moze Wy wiecie cos wiecej??? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pierdzacyseriami Re: AirBerlin + Niki IP: *.utaonline.at 06.12.04, 19:21 5.stycznia koncza latanie do wiednia-potwierdzili mi pisemnie na moje zapytanie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: geezer Re: AirBerlin + Niki IP: 143.205.248.* 18.12.04, 23:10 tak, polaczenia z wiedniem juz nie bedzie. tak samo z innymi kierunkami. air berlin i niki zamierzaja wycofac sie z polskiego rynku do konca marca, o ile dobrze pamietam. ja zrobilem rezerwacje na lot z wawy do wiednia na 7 stycznia (o 4 stycznia polaczenia juz nie bedzie) i polece 7go, bo linia zaoferowala mi lot z przesiadka w dusseldorfie. lepsze to niz nic (airpolonia...) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Ciekawski LITWINSKI MANAGER OD 7MIU BOLESCI IP: *.customer.be.colt.net 06.12.04, 15:24 W Locie jaki szeregowy pracownik a pozniej na kolejnych kierowniczych stanowiskach popychany przez rodzine nic nie pokazal, jako Prezes polozyl LOT a teraz linie lowcostowa. Ciekawy jestem dokad teraz trafi bo ten facet nie ma poczucia przyzwoitosci. A co z rozliczeniem za nieprawne konto w Szwajcarii??? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Sadek Re: LITWINSKI MANAGER OD 7MIU BOLESCI IP: *.stacje.agora.pl 06.12.04, 16:53 Teraz ma juz (o ile dobrze zrozumialem wiadomosci z TV) ciepla posadke prezesa tworzonego wlasnie lotniska dla tanich linii lotniczych w Modlinie. W jakim kraju nam przyszlo zyc... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ????? Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 193.111.166.* 06.12.04, 16:14 Od kiedy Volare byly najwieksza tania linia w Europie??? A RyanAir???? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: h Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 212.108.198.* 06.12.04, 16:26 wlasnie przylecialem dzisiaj rano do budapesztu skyeurope mam nadzieje ze wroce w czwartek ;)) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: vvolf Dobra robota prezesie IP: *.landg.com 06.12.04, 16:47 Sami robili biznes na podrasowanym biznes planie, nie wyszlo, to teraz strasza, ze inni tez pojda na dno, pogratulowac panie litwinski... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: mfs niech żyje wierszówka!!! IP: *.arcor-ip.net 06.12.04, 17:01 No po prostu super temat! Koleś właśnie zrobił kupę na wycieraczkę i za pośrednictwem mediów przestrzega nas przed takimi co też mogą zrobić ci kupę na wycieraczkę... proponuje następne poczytne wywiady z tej serii: "poseł Pęczak przestrzega przed korupcją" albo "Andrzej S. przestrzega przed pedofilią" Czy to przerasta dziennikarski umysł, że być może pan Litwiński nie jest ostatnimi czasy godnym zaufania źródłem takich wieści??? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: szczecin Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.bulldogdsl.com 06.12.04, 19:14 Kur.a!!!!Wiedzialem ,ze musze sie w cos wpier..olic ,bo jak moznaby inaczej z polska linia lotnicza.Zawsze latalem do berlina ,bo i tanio i nie daleko do rodzinnego ukochanego szcecina.tym razem chcialenm dac jednak szanse polskiemu przedsiebiorcy , no i sobie komfort przylotu do goleniowa pod szczecinem i co??? Prosze w klasycznego polskiego ch... nas zrobili.Ciekawy jestem jak to jednak mozliwe ,by miesiac temu otworzono nowy strategiczny punkt jakim mialo byc lotnisko pod szczecinem i wyprzedac bilety w goracym okresie przed-swiatecznym i ciach zamknac biznes .Oglosic upadlosc.?????????Takie ogromne przedsiewziecia nie upadaja z dnia na dzien.Robi sie kosztorysy ,bilanse itd.A tu co???! perzed goraczka swiateczna otwiera sie nowe polaczenia i mieesiac pozniej upada??!?!?!?!!?w dupe sie pocalujcie.A jakas idiotka(czytam w serwisie) ponoc informuje ,ze pasazerowie maja zetelna pelna inf i wszytko jest opanowane i nie ma juz problemu.Gowno prawda.Ja tu latam po stronach sky europe i dzwonie i zajete u wizz air i zadnych danych zadnych nr tel !!!1Gdzie co jak??? na lotnisko mam jechac w stansted(london) w dzien wylotu i spac na bagazach ,bo jak zwykle (po polsku) nikt sie moim losem nie zainteresuje?W dupie was ma!!!!!! Kupilem bilet miesiac temu by miec pewnosc ,ze bede z bliskimi w swieta po wielu mies rozlaki i co???? Dupa !!tak najlatwiej nachapac sie i zamknac interes.Skad my to kur...a znamy? Ale najwazniejsze ,ze w inf.podadza ,ze wszystko juz ok ,ze opanowane:)) Najlepiej kochani ogloscie upadlosc tego chorego,biednego kraju, a jak przyjdzie amerykanin ruski, czy chocby nawet niemiec to sie poda w informacjach,ze juz jest ok. i, ze sytuacja zostala opanowana Pocalujcie mnie w dupe A wszystkim poszkodowanym przez air polonie zycze wesolych(mimo wszystko) spokojnych swiat BLISKO SWOICH RODZIN Odpowiedz Link Zgłoś