Dodaj do ulubionych

Air Polonia przestrzega przed bankructwem innyc...

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.04, 09:10
kto z moich znajomych to przeczytał, niech do mnie mailnie
Obserwuj wątek
    • Gość: Sebar no pewnie ze padna- glupie naiwne pytanie IP: *.static.qsc.de 06.12.04, 09:23
      • Gość: grześ PRACOWAŁEM W TYM SYFIE!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.04, 10:18
        czyli w jednym z lowcostow, o koncu airpolonii bylo wiadomo od pewnego czasu,
        nastepne beda wizzair, skyeurope i inne linie ktore dumpinguja ceny - tylko
        kwestia czasu, zobaczcie ile kosztuja bilety w najwiekszych lowcostach ryanair,
        easyjet, sa o wiele drozsze!!! ponizej pewnych cen po prostu nie da sie
        latac!!! juz rok temu bylo wiadomo, ze na rynku lowcostow zbliza sie krwawa
        jatka, to tak jakbyscie oferowali przejazdy taksowka z warszawy do gdanska za
        30 zl, mimo ze samo paliwo kosztuje o wiele wiecej!!! i co z tego ze tniecie
        koszty na maxa i tak niektorych rzeczy nie da sie przeskoczyc
        • Gość: Welcome to Poland MNIE OFIARY NIE CHCIELI PRZYJAC DO PRACY.. IP: *.spray.net.pl 06.12.04, 10:38
          .. moze i dobrze ?! :)
          Firma bez strategii i z g.. warta dyrekcja jest nic nie warta.

          Nie należy zapomniać że oprocz KOSZTOW licza sie tez PASAZEROWIE ("OBROTY") i
          TRASY (POLACZENIA) !!!! KOSZTY TO PALIWO ALE TEZ OBSLUGA NAZIEMNA I EFEKTYWNOSC
          (POLSKA nalezy do najmniej efektywnych krajow UE).
          Paliwo wcale nie jest takie hiper-drogie bo na szczeście spada kurs Bu$hdolca :))

          AP zaczynajac juz rok temu miala w polowie puste samoloty i tak bylo prawie
          zawsze !! Ludzie nie ufali tej marce (poleci, nie poleci), zle przemyslane
          promocje, zero sensownej reklamy. Zrobili polaczenia do bogatej Rosji i Ukrainy ?

          RYAN, EASY, VIRGIN EXPRESS - latami pracowali na swe wizerunki. Tam prezesi to
          ludzie z charyzma, wizjonerzy - ludzie pracuja dla takich na maxa.
          • Gość: gosciu Re: MNIE OFIARY NIE CHCIELI PRZYJAC DO PRACY.. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 11:16
            > (POLSKA nalezy do najmniej efektywnych krajow UE).

            Sam jesteś najmniej efektywny - pewnie dlatego nie chcieli cie przyjąć do pracy,
            poznali się na tobie!

            Nadal wierzysz w bajki wymyślone za czasów PRL, kiedy to partia udawała, że
            płaci obywatelom za pracę, no to obywatele udawali, że pracują. SLD nadal ten
            mit podtrzymuje, aby odstraszyć naród od "zarazy przedsiębiorczości" - wiadomo,
            zastraszonym widmem bezrobocia, "niefektywnie pracującym" tłumem łatwiej
            manipulować w kampanii i łatwiej rządzić ("i pracujcie gdzie pracujecie,
            zapisujcie się do OPZZ aby ten was bronił przed utratą pracy, albowiem
            nieefektywni jesteście i nikt inny was nie zatrudni - tylko my jesteśmy nadzieją
            dla was" - oto zdekodowany przekaz lewicy).

            Bajki o "najmniejszej efektywności" to sprawdź lepiej o czym w rzeczywistości
            pisali w gazetach - albo naucz się czytać ze zrozumieniem. Najmniejszą
            efektywność mamy tylko jeśli wziąć pod uwage całe te miliony nie pracujących
            emeryto-rencistów, których odsetek mamy największy. Ale to nie to samo co
            efektywność rzeczywiście pracujących.
            • b747400er sytuacja wsrod polskich przewoznikow no-frills 06.12.04, 13:38
              No coz, airpolonia (APN) znika z rynku na wlasne zyczenie. Gdyby od poczatku
              panowie grali fair i 'krecili' biznes jak trzeba, co przyszlo im do glowy
              dopiero z nastaniem sezonu zimowego, to zapewne dzis byli by duzo silniejsi.
              Problem tkwil w tym, ze APN przed rokiem rozpoczelo operacje krajowe, ktore nie
              moga szczegolnie na tak malym rynku jak rynek polski byc oplacalne wykonujac
              rejsy samolotem 170 miejscowym. Operacje na trasach miedzynarodowych odbywaly
              sie zaledwie 2-3 razy w tygodniu na wiekszosci tras, a polaczenia przewoznika
              moga przyciagac pasazerow jedynie gdy wykonywane sa z czestotliwoscia minimum
              raz dziennie. APN zrozumialo to niestety zbyt pozno, bo dopiero po 10
              miesiacach dzialanosci, kiedy wprowadzilo nowy 'wlasciwy dla przewoznikow
              swojego typu' rozklad poczawszy od sezonu zimowego - tj. od 30 pazdziernika br.
              Stalo sie to jednak duzo za pozno i miedzy innymi z tego powodu, jak i rowniez
              z powodu tego, jak ta firma byla zle zarzadzana od samego poczatku jej
              istnienia, dzis zegnamy APN, ktora znika z rynku.

              Zapytac mozna kto nastepny w kolejce..... Juz od paru miesiecy wydawalo mi
              sie, ze APN bedzie pierwsza. I stalo sie. Drugi wg mnie bedzie Wizzair (WZZ).
              To kolejna firma, ktora dziala nierzetelnie. Moze nie robi rzeczy w stylu APN,
              ale ma inne grzeszki. Podobne jest to, ze zarzadzajacy WZZ licza na szybki
              zysk, a takiego w biznesie lotniczym szybko sie nie osiaga..., szczegolnie na
              rynku takim jak polski, gdzie tak prawde powiedziawszy nie ma za wiele tras
              gdzie no-frills (przewoznicy niskobudzetowi, mylnie nazywane 'tanimi' liniami)
              mogly by robic pieniadze - takie no-frillsy moga je robic wylacznie na rynku
              masowym, a takich w PL po za Warszawa-Londyn nie ma.

              Kolejny gracz na rynku - SkyEurope (NE) - ma szanse wzmocnic sie na rynku
              warszawskim po upadku APN, poniewaz w zasadzie nie bedzie miala konkurenta na
              tym rynku. Nie wiadomo jednak, czy negatywnie na kondycje firmy nie wplyna
              promocje jakie oglosilo NE na wielu (warszawskim, krakowskim, bratyslawskim i
              budapesztanskim) rynkach jednoczesnie. Po za tym u NE tez widac pewne oznaki
              pogorszenia sytuacji - chodzi o rezygnacje z kilku polaczen, jakie wykonywala z
              Warszawy - Bergamo (obslugiwane jako polaczenie do Mediolanu)czy Budapesztu i
              zmiejszenie liczby czestotliwosci na innych trasach (np. Londyn Stansted STN).
              Ponadto NE na rynku warszawskim moze nie byc juz takie 'tanie', poniewaz z
              rynku znika glowny konkurent NE - APN i NE nie bedzie juz tak zobligowana do
              rozdawania biletow za grosze - choc i tak bylo wiecej reklamy niz takowych
              biletow.

              Trzeba sobie zadac pytanie co zrobi wchodzacy na rynek polishwings (PW) czyli
              przewoznik niskobudzetowy LOTu oraz Easyjet (EZY). O PW jak na razie zbyt wiele
              nie wiadomo, po za tym, ze bedzie mial swoje bazy w Warszawie i Katowicach,
              choc to moze byc kolejna 'zaslona dymna' jak bylo juz z umiejscawianiem tej
              firmy w Lodzi czy Krakowie. Co do EZY nie wiemy czy moze EZY nie bedzie chcial
              powalczyc w Warszawie z NE i doprowadzic do tego, ze przejmie rynek NE, ktore
              pozegna sie z lataniem na rynku warszawskim i skoncentruje sie na lataniu z
              Krakowa i Bratyslawy (bo w Budapeszcie NE tez idzie dosyc slabo i mozna sie
              spodziewac, iz NE moze wycofac sie z operacji z Wegier). Po za tym byc moze NE
              przeniesie sie do Modlina/Sochaczewa (nowe lotnisko dla przewoznikow
              niskobudzetowych latajacych z WAW, poniewaz Etiuda zostanie zlikwidowana w
              zwiazku z rozbudowa nowego Terminala 2 na Okeciu. Kiedy Etiuda powstawala, bylo
              wiadomo, ze jest rozwiazaniem czasowym i w 2005 roku bedzie musiala zostac
              zamknieta, a przewoznicy budzetowi, zostana przeniesieni na inne lotnisko w
              okolicach Warszawy lub ewentualnie do Lublinka w Lodzi) czy w inne miejsce, a
              EZY pozostanie na Okeciu - bo ten przewoznik we wszystkich miastach oprocz
              Londynu wykonuje swoje polaczenia z lotnisk glownych. Trzeba jednak pamietac,
              ze EZY nie bedzie wchodzic na trasy o malym potencjale w ruchu point2point
              (p2p), a w sumie wiekszosc tras z Warszawy i innych miast z Polski to wlasnie
              trasy takie, gdzie ruch p2p mozna doskonale obsluzyc dwoma Embraerem 145 (ER4) -
              czyli takim samolotem jaki jest najmniejszym odrzutowcem w LOcie - (48-50
              miejsc pasazerskich). Wiec to nie jest tez rynek dla EZY, ktory lata samolotami
              150 miejscowymi tanszymi na miejsce od malych odrzutowcow jakim jest wlasnie
              ER4. A EZY po to by moglo dalej dzialac w swoim segmencie, nie bedzie
              wprowadzac maly odrzutowcow, bo byloby to zaprzeczeniem podstawowych wartosci
              dzialalnosci przewoznikow nisko-budzetowych.
              • Gość: D. Niezly opis IP: *.ri.ri.cox.net 06.12.04, 16:14
                Hej,
                nizla probka zdolnosci reportersko-eseistycznych. Popracuj nad ortografia (poza
                pisze sie razem w Twoim kontekscie) i stylistyka (ile razy mozna uzyc slowa
                rynek w jednym zdaniu czy w dwoch zdaniach obok siebie?). Pozdrawiam.
                • Gość: Justyna Re: Niezly opis IP: 83.16.126.* 06.12.04, 18:53
                  sam sie naucz ortografii, "poza" pisze sie razem. Jak chcesz pisac? "po za tym"?
                • Gość: Tosiek Re: Niezly opis IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 19:31
                  i jedna wielka bzdura, bzdura i jeszcze raz bzdura.
              • motylanoga2 Re: sytuacja wsrod polskich przewoznikow no-frill 06.12.04, 18:24
                > masowym, a takich w PL po za Warszawa-Londyn nie ma.

                hm... mysle, ze taka trasa to Warszawa-Moskwa. obecnie oblozenie samolotow
                duze, warunki lotu w Aeroflot ekhm, ponizej oczekiwan a ceny horrendalne! (ok
                360 EUR w obie strony) polaczenie lotnicze w cenie np. o 10% wyzszej niz to
                samo polaczenie kolejowe byloby atrakcyjna oferta. Perspektywa spedzenia 20h w
                pociagu w porownaniu z 2 godzinnym lotem do np. Wnukovo (wiem wiem, doliczyc
                trzeba czas odprawy itp., ale to i tak wyjdzie z dojazdem z Wnukovo do centrum
                Moskwy ok. 5-6h zamiast 20h w malo komfortowych warunkach) sklonilaby wielu do
                przesiadki na samolot. Sam dosc czesto jezdze po tej trasie i doplacilbym do
                biletu, aby czas podrozy moc skrocic. Obecna cena biletu kolejowego do moskwy
                to za II klase 75 EURO. nie jestem ekspertem w cenach biletow, ale mysle, ze
                codzienne loty z pelnym oblozeniem za cene 80-100 EURO (z oplatami) byloby
                oplacalne dla niskobudzetowych przewoznikow. Mogliby przejac czesc podroznych
                PKP i czesc pasazerow LOT...
              • Gość: AOL GAZETO-PROSZE DODAC TEN ARTYKUL DO ..GAZETY.. IP: *.proxy.aol.com 06.12.04, 21:38
                .b747400er napisał:
              • Gość: Bartek wizzair londyn-katowice, inne trasy? IP: *.server.ntli.net 07.12.04, 00:51
                niektorzy wieszcza upadek wizzair, z moich (skromnych) obserwacji wynika ze ci
                sobie radza dobrze, zawsze byli konkurencyjni do AP, lecialem juz 10 razy na
                trasie londyn-katowice bezproblemowo - poza jednym opuznieniem z winy obslugi
                naziemnej w k-cach (stukneli w samolot cysterna z paliwem, na szczescie bez
                eksplozji)

                Srednio zostawiam 600pln za podroz w obie strony a samolot leci srednio w 90%
                pelny (czasami zapchany do ostatniego miejsca - chyba 170), ciekawy jestem jak
                wyglada sytuacja na innych trasach - ktos wie?

                Mam nadzieje ze tanie linie sie utrzymaja, latanie co miesiac do kraju jest
                super - juz w piatek.. :-)
              • Gość: Chichot Re: sytuacja wsrod polskich przewoznikow no-frill IP: *.acn.waw.pl 08.12.04, 01:22
                Gościu, chyba dwa dni siedziałeś nad tym postem i rozesłałeś go na wszystkie
                wątki, fora i grupy o lotnictwie. Tylko, że z jednej z nich wynika, że masz coś
                wspólnego z naszym dotowanym przewoźnikiem pn. LOT. To raz. Twoje analizy są
                oparte wyłącznie na przemyśleniach i hipotezach. Wysnuwasz wnioski bez analizy
                i dowodów. Akurat Wizz'owi moim zdaniem bankructwo nie grozi, bo: zainwestowano
                w niego więcej kasy, pozbywa sie nieopłacalnych połączeń, ma dobrą reklamę i
                najlepsze samolowy z LCC (nowsze niż lotowskie odpowiedniki). To że padła Air
                Polonia czy Volare to nic dziwnego, bo takie są prawa rynku - ktoś musi odpaść.
                Nie lubie komunistycznej nomenklatury, ale nie oszukujmy się - Air Polonia nie
                była skazana na sukces i Litwoński za dużo tu nie napsuł. Wielokrotnie niższy
                kapitał od "małej" (Wizz, sky) konkurencji (o Ryanie i easym czy Air Berlin nie
                ma w ogóle co mówić), mniejszy park samolotów, wyższe ceny. Ich szansą byłoby
                wejście o rok wcześniej przed konkurencją. Jedyny dobry pomysł to loty z
                prowincji do Londynu, pokazujace, że możńa też latać z Polski B. Nadzieja w
                tym, że bedą nowe low costy, bo tradycyjne linie obniżają standard w klasie
                ekonomicznej a wcale nie obniżają cen (za powrot z Berlina Lotem musialbym
                zapłacić ponad 1600 PLN, a Air Berlin kosztował mnie 29 EUR, a standard
                lepszy). Air Polonią nie lata biznes, więc nie pisz, że LOT to dla nich
                alternatywa. Rozumiem, że pewnie jesteś zainteresowany w utrzyamniu dochodu z
                pracy w Locie, ale nie rób nikomu wody z mózgu.
          • Gość: HOTIZONS RECRUITME Re: MNIE OFIARY NIE CHCIELI PRZYJAC DO PRACY.. IP: 80.44.183.* 06.12.04, 21:50
            Swietne podsumuwanie gosciu !!!
            Nic dodac nic ujac
            Podobno jeden z dyrektorkow
            wyssal kaske jak to bywa w Polsce
            i Irishe sie wycowali na czas
            poczuli smrod Polskiej dyscypilny
            finansowej...
            Pozdrawiam
            Pawel
            www.horizonsrecruitment.co.uk
        • Gość: Marcin Re: PRACOWAŁEM W TYM SYFIE!!! IP: *.computerland.pl 06.12.04, 12:10
          To ciekawe co piszesz...
          szczegolnie o tym wiele zdrozszym ryanie, easyjetcie etc
          ja lecialem ryanem za 200 zl w obie strony wraz z wszelkimi oplatami
          lotniskowymi etc
          :)
        • Gość: WOJ Bo nie na tym polega ten biznessssss... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 17:02
          Przecież to kwestia szerszego dogadania się z samorządami i wspólnego
          finansowania inwestycji. Żaden inwestor nie skorzysta na takiej ofercie jak
          tanie linie lotnicze, bo nie chodzi o inwestora a SPONSORA, który skorzysta
          na "wymianie" w dłuższym czasie... Mowa oczywiście o miastach, miejscach
          turystycznych, hotelach... PRZED rozpoczęciem inwestycji starannie należy
          opracować kierunki "uderzenia" w odbiorcę - potencjalnego turystę, studentów,
          pracowników organizacji pozarządowych, czy ludzi szołbiznesu (obsługujących
          migracje za dobrymi przedstawieniami, muzyką, wystawami, ekspozycjami,
          organizujących coś wyjątkowego, czego nie można zobaczyć nigdzie indziej,
          etc...). Ale to wszystko musi mieć ręce i nogi i ktoś cały czas musi trzymać
          rękę na pulsie: kto leci, po co, dlaczego, miasta muszą być aktywne i płacić (a
          potem korzystać)... CO TU GADAĆ?????! Nie chodzi tylko o liczbę użytkowników
          linii (jak widać na przykładach) lecz raczej o łeb do interesów,
          rozwiązania "całościowe": od wylotu do powrotu - żeby wydobyć nie tylko
          pieniądze za bilety i opłaty lotniskowe, lecz zupełnie innego rodzaju
          forsę...
          • Gość: Seba Re: Bo nie na tym polega ten biznessssss... IP: *.polkomtel.com.pl 06.12.04, 18:13
            Zgadzam się z WOJ-em.
            Nie tylko na samym lataniu polega ten biznes.
            Dobrym przykładem jest lotnisko w Luton (pod Londynem).
            Wg moich informacji władze lokalne zainwestowały w rozbudowę tego portu
            lotniczego z myślą o stworzeniu jednego z głównych portów przesiadkowych dla
            linii typu low-cost. Dodając do tego fakt że Luton jest ośrodkiem przemysłowym
            do którego przylatują ludzie aby pracować to mamy pełen obraz dlaczego warto tam
            latać (do pracy i aby przesiąść się do następnego samolotu). Loty z Warszawy na
            wschód i południe prawie nie istnieją.

            Pozdrawiam,
            Seba
          • Gość: opty Re: Bo nie na tym polega ten biznessssss... IP: *.kolornet.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 07.12.04, 00:03
            jeżeli inwestor strategiczny wycofał się z zapłacenia 800 tys.$
            a "oszukanych" klientów jest ponad 50 tys. to znaczy że to duuuuuuuży przekręt
            bo zyski z biletów sprzedanych są !!! 25 razy większe
        • Gość: xxx Re: PRACOWAŁEM W TYM SYFIE!!! IP: 135.196.94.* 06.12.04, 19:29
          i chocbym nie chcial to musze sie podpisac pod tym....
        • Gość: lolo Re: PRACOWAŁEM W TYM SYFIE!!! IP: *.univ.ox.ac.uk 06.12.04, 21:13
          pracowales ale caly czas nie wiesz jak to dziala.
          lata sie z zyskiem pod warunkiem, ze sie wypelnia samoloty. bilety zamowione z
          duzym wyprzedzeniem sa bardzo tanie (przyslowiowe bilety za zlotowke) a potem z
          czasem ceny ida w gore. na ostatnich 30% zamawiajacych robi sie pieniadze bo w
          tym momencie placi sie pelna cene. jezeli dasz rade zaplanowac cos z gory to
          caly czas mozesz poleciez do wielu miejsc w europie za ok. 20 funtow z
          ryanaira. mowie, z wlasnego doswiadczenia bo za biltety do wenecji, werony,
          pizy, palermo i innych nigdy nie placilem wiecej niz 25 funtow wliczjac oplaty
          czyli ok. 150 zl.
    • Gość: IRA BOYCOTT RYANAIR!!! IP: *.westln01.mi.comcast.net 06.12.04, 09:27
      Crescent PlaneConsult, (CPC) jordańsko-irlandzkie konsorcjum lotniczo-finansowe
      które mialo wpompować w Air Polonię kilkanaście milionów dolarów, przejmując w
      zamian kontrolny pakiet udziałów, okazuje sie ze albo nie ma forsy albo
      zlorzylo porozumienie z irlandzkim Ryanair aby wydolac Air Polonia do czasu az
      sam Ryan air wejdzie na polski rynek. Kierownictwo dobrze sie dalo nabrac, ale
      nadal sprzedaje bilety na stronie Air Polonia. Ja mam na mysli BOYCOTT Ryanair,
      wywolania propagandy ze Ryan air to sami durni liderzy Irish Republican Army!
      Za to kierownictwo Air Polonia zabic lethal injection! Ta nowa spółka CPC
      została wymyślona po to, by wyssać z Air Polonii to, co ma najcenniejszego,
      przejąć jej trasy i pasażerów. A potem doprowadzić linię do upadku aby Ryanair
      najwieksza tania linia w Europia odebrala polskich klientow!
      • Gość: eeeee Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: *.server.ntli.net 06.12.04, 09:38

        polskie niebo tylko dla poslkich przewoznikow !



        to oczywiscie zart - mam w dupie polskich przewoznikow chce tylko by bylo tanio
        • Gość: Bombowiec Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: 145.253.209.* 06.12.04, 09:47
          Dokladnie tak! Mam gdzies, czy to beda japonskie, irlandzkie, czy katarskie
          linie lotnicze! Wazne zeby bylo tanio i solidnie. A o Air Polonii tego nie
          mozny bylo powiedziec, ani tanie (aptrz: Germanwings, WizzAir, cz yznieslawiony
          tutaj Ryain Air), ani solidne - do 1 godziny opoznienia???!!! No tak, ale w
          Polsce sie przyjelo: za takie pieniadze, no to czego sie czepiasz...
      • Gość: Wkurzony Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: 81.144.157.* 06.12.04, 09:49
        Ja lece na wielkanoc z Ryanair z Wroclawia i mam daleko gdzies innych polskich
        czy nie przeowznikow. Z Warszawy to moga sobie one latac ale z Wroclawia czy
        Poznania to nikt nie chce. Lecialem 4 grudnia Airpolonia ostatnim jej lotem i
        mam w dupie taka firme, ktora zostawia pasazerow na lodzie. Zaplacilem za
        kolejne bilety na swieta dla zony i dziecka. Ciekawe kto mi zwroci teraz kase?
        Dzieki za wielka lache dodatkowych oplat z Skyeurope.
      • Gość: Iza Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.04, 10:43
        nie sądze zeby AirPolonia warta była takiego zachodu, przeciez przy Ryanair to
        pikuś a nie konkurencja.
      • Gość: Smerf madral Re: BOYCOTT RYANAIR!!! IP: *.qc.sympatico.ca 06.12.04, 20:51
        Jestem za a nawet przeciw.
        To jest bardzo smutne ze AP juz nie istnieje.
    • Gość: DK Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 157.25.88.* 06.12.04, 09:51
      Ten pan powienien siedziec w areszcie, a nie udzielac rad!
    • Gość: KRZ Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.oi.pg.gda.pl / *.oi.pg.gda.pl 06.12.04, 09:55
      Litwiński rozłożył LOT,więc bakructwo AIR P było tylko kwestią czasu.
    • Gość: From Europe Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 5.5.* / 80.58.9.* 06.12.04, 09:58
      Congratulations Poland. This is the best advertising of a new member of Europen
      Union. The first crack and the first robbery.
    • Gość: Poszkodowani Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 81.144.157.* 06.12.04, 10:00
      Kogo oszukala Airpolonia wpisujcie sie. Jesli chodzi o pieniadze to dlaczego
      polski rzad nie moze dac im niskoprocentowanej pozyczki? Wspieraja tysiace
      niedochodowych firm wiec co im zalezy. Tysiace Polakow zostalo na lodzie a oni
      maja to w dupie. Wstyd sie przyznac, wstyd. W UK jesli cos takiego by sie
      zdarzylo, to chociaz by zafundowali lot powrotny dla swoich obywateli. Polski
      rzadzie wstydz sie.
    • Gość: Kazio Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 5.5.* / 80.58.35.* 06.12.04, 10:10
      Tego człowieka nie powinno się pokazywać w mediach. Pamiętamy jego niechlubne
      wyczyny w LOT. Air Polonia bankrutuje... a on ma do powiedzenia tyle, że na
      pewno zbankrutują inne linie... Ciekawe co go motywuje do takich stwierdzeń?
    • Gość: Welcome to Poland VOLARE - największy tani przewoźnik !? he, he, he IP: *.spray.net.pl 06.12.04, 10:21
      ..chyba w kwotach PENSJI i ODPRAW jakie wypłacają sobie prezesi i dyr. !

      Włoski czy polski gowniany management (Volare / Air Polonia), zatrudnianie
      kolesi zamiast SPECJALISTOW, LUDZI Z WIZJA I PASJA + bylejakie traktowanie
      Klienta (np. moje 3 nierozpatrzone reklamacje AP !!) tak sie wlasnie MSZCZĄ.
      • Gość: Karolina Re: VOLARE - największy tani przewoźnik !? he, he IP: *.242.81.adsl.skynet.be 06.12.04, 10:48
        Tak komus sie cos chyba pomylilo, bo najwiekszym tanim przewoznikiem jest bez
        watpienia Ryanair, ale Volare latalam na Sycylie od dwoch lat i nigdy nie
        mailam najmniejszych z nimi problemow, obsluga mila, punktualnosc i na poczatku
        niskie ceny(bo ostantio to juz roznie bywalo), we Wloszech mowia ze do upadku
        Volare przylozyl sie monopolista Alitalia, i jakies nieczyste interesy.
        W kazdym razie szkoda ze taki pomor ostatnio wsrod przewoznikow. Mam nadzieje
        ze Wizzair przetrwa chociaz do 4 stycznia bo ja mam juz kupione bilety....
    • Gość: sceptyk http://dont-fly-ryanair.efekt.katowice.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 10:51
      polecam!
    • Gość: wydymany Bylem tam w niedziele IP: 192.85.16.* 06.12.04, 10:53
      bylem tam w niedziele. jedno wyjscie to bylo walic glowa w betonowa sciane,
      drugie wracac lufthansa. wybralem drugie. Wtym czasie prezes spal w cieplym
      lozeczku (czwarta rano). Wszystkie biura zamkniete. .Uj ci w dupe.
    • Gość: ORA TY UCZIWY CZLOWIEKU! IP: 157.25.88.* 06.12.04, 10:54

      DLACZEGO CYTUJECIE TEGO ZLODZIEJA?!

      www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=4349
      • Gość: krowa Re: TY UCZIWY CZLOWIEKU! IP: *.usr.onet.pl / *.usr.onet.pl 06.12.04, 11:14
        A dlaczego Ty cytujesz Jerzego U. ? Może to nie złodziej, ale poza tym
        zdecydowanie czarny charakter.
        • Gość: jacek przy calej niegodziwosci urbana IP: *.u.mcnet.pl 06.12.04, 11:49
          nie jako jedyne pisalo o przekretach w lot i ppl - rowniez o oszustwach w LOT
          za czasowe zarzadu litwinskiego i lesieckiego

          a tylko zycie. i nie pisalo o oszustwach w air pomylce
        • Gość: Jola wpisujcie się poszkodowani IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.04, 13:55
          www.airpoloniavictims.za.pl/
    • Gość: Marcin Jak zalatwic bilet w Sky Europe IP: *.paisley.ac.uk 06.12.04, 11:31
      Czy ktos juz przebookowal bilet z airpolonii w skyeurope? jak to nalzezy
      zrobic. po pierwsze strona skyeurope chodiz jak by nie mogla a po drugie nie
      moge znalezc na niej linku do rebookowania? czy ktos moze mi pomoc!Chce sie
      wydostac na swieta do mojego kraju sznowny Panie Litwinski!!!
      • Gość: AP Top-Management Wesołych i spokojnych Świąt życzy Prezes Litwiński IP: *.bielsko.dialog.net.pl 06.12.04, 11:44
        Czy ten Prezesina Litwiński to nie ten sam którego wywalili z LOT-u za b.dobre
        wyniki? i za pobieranie lewych hiper premii od Szwajcarów będąc jednocześnie na
        hiper-etaciku Państwa Polskiego?
        Myślę Prezesie że jest pan cienkim bolkiem i wcale nie zrobił Pan wszystkiego
        jak Pan deklaruje w radiu. Jeśli już nie starczyło Panu kompetencji, pomysłów
        lub talentu i rozwalił Pan firmę w niecały rok to jako SUPER-POLSKI-MANAGER
        mógł się Pan rozbić przynajmniej tuż po Świętach albo na długo przed nimi. A
        tak zepsuł Pan dobrze zapowiadającą się firmę i tak cudowne-rodzinne święta
        wielu Polakom. Może gdyby nie zapłacić Panu hiper pensji i odpraw to
        starczyłoby jeszcze na ostatnie świąteczne przeloty??? No ale o to to Pan
        zapewne zadbał wcześniej. Wzbudza pan we mnie niesmak.
        • Gość: Płotka Re: Wesołych i spokojnych Świąt życzy Prezes Litw IP: 213.77.87.* 06.12.04, 12:10
          Tak, to ten sam, który wykończył LOT, ten sam, który podpisał niekorzystną
          umowę z brazylijskim Embraer'em, ten sam, który za lewą kasę wykupił działki w
          okolicach Piaseczna i zarabia na nich dodatkowo. Czekam teraz gdzie za chwilę
          zobaczymy tego - pożal się Boże - super hiper extra menadżera! Żałosne jest to,
          że znając polską rzeczywistość wypłynie nagle w jakiejś dużej firmie z udziałem
          Skarbu Państwa
          PZDR
      • Gość: brian Re: Jak zalatwic bilet w Sky Europe IP: *.6.12.vie.surfer.at 06.12.04, 13:31
        Idz szybko na www.elot.pl i szukaj lotu do Polski z jakimikolwiek liniami
        (polecam rowniez WIZZAIR bo www.skyeuropa.pl jest juz przed swietami
        wysprzedana). Wizzair ma jeszcze troche miejsc w akcji dla airpolonia.
    • Gość: Lohengrin Ryanair IP: *.acn.waw.pl 06.12.04, 11:36
      Wycofanie się funduszu Crescent być może miało za zadanie oczyszczenie przedpola
      irlandzkiemu Ryanair, który szykuje się do wejścia na nasz rynek.
    • Gość: frequent flyer Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.net.external.hp.com 06.12.04, 13:18
      mysle ze dla kazedgo, ktory latal od dluzszeo czasu tanimi liniami, bankructwo
      tej firmy nie jest zaskoczeniem.
      * zachlysniecie sie statusem 'pierwszej polskiej taniej linii' i poprzestanie
      na tym
      * wysokie ceny: mysle ze AP wpadla w zastawiona przez siebie pulapke. na
      poczatku, kiedy byla jedyna tania linia, windowala ceny. niegdy jej bilety nie
      blyly tak naprawde tanie (ja zawsze znalazlem tansze u innego przewoznika)
      * beznadziejny serwis: malo czytelna strona (bilety przez internet to 90%
      ogolu), kiepska strona informacyjna. ogolnie pachanialo mi to komuna.
      * zle zarzadzanie: niegdy nie spotkalem w mediach przedstawiciela AP ktory
      wywolalby u mnie reakcje 'wizjoner', 'czlowiek sukcesu', 'kompetentny manadzer'
      etc... zamiast tego jakies konferencje prasowe z udzialem 'bylego betonu LOTu'

      etc etc...

      Najgorsze w tej calej sprawie sa dwie rzeczy:
      * ze Polskim nieudlnym 'managerom' udalo sie zepsuc tak dobrze zapowiadajaca
      sie firme i biznes
      * ze AP (jej prezes) oczernia teraz i sieje strach/panikie wsrod pozostalych
      linii lotniczych. prawda jest taka, panie Litwinski, ze to WY zbankrutowaliscie
      z WLASNEJ WINY a inne linie (RyanAir, EasyJet etc...) nie zbankturuja, nawet
      jesliby Pan tego im zyczyl, bo sa DOBRZE ZARZADZAN, maja MADRY BIZNES PLAN i
      WIZJE na przyszlosc.

      i szkoda mi tych wszystkich ludzi co teraz beda bac sie latac lub siac
      powrzechne 'a nie mowilem ze to niemozliwe tak tanio latac', bo nie wiedza co
      traca.
      a latac tanio mozna. ja wlasnie wrocilem z pobytu w budapeszcie, placac za lot
      w obie strony (stuttgart-budapest-stuttgart) 35euro...

      pozdrawiam
    • Gość: mlg Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 13:21
      Jak ja kocham dziennikarzy, ktorym sie nie chce myslec to szok! :-/ Od kiedy to
      Volare bylo "najwiekszym tanim przewoznikiem w Europie" co???? Jesli juz, to
      jednym z wiekszych we Wloszech i to tez pewny bym nie byl. Koledzy
      dziennikarze...MYSLEC, a potem pisac!
    • Gość: pilot Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.wist.com.pl 06.12.04, 13:55
      Szkoda, że nikt nie uprzedził klientów i pracowników przed p. Litwińskim. Chyba
      to ten sam gościu co o mały włos nie położył LOT (czytaj prezes LOT).
      Powinniście się (dot. Gazeta) bardziej się przyjrzeć temu facetowi jak rownież
      obecnemu prezesowi LOT. Grabarczykowi
    • Gość: majkel Re: DO POSZKODOWANYCH IP: 212.85.13.* 06.12.04, 14:33
      Ludzie! A wy chcecie Leppera! Przeciez ten prezesik Airpolonii to jeden z
      kolkow Samoobrony!
    • Gość: Matt AirBerlin + Niki IP: *.aster.pl / *.aster.pl 06.12.04, 14:45
      Czesciowo to prawda, ze polski rynek jest malo oplacalny. Widac to conajmniej
      po zachowaniu AirBerlin+Niki. Chociaz ich ruchy sa dla mnie calkowicie nie
      zrozumiale. Od listopada zwiekszyli loty miedzy Wiedniem a Warszawa do 2
      dziennie, aby zaprzestac obsluge kierunku po 4. stycznia 2005r.
      Co najmniej na to wyglada, bo nie da sie wykupic biletu na pozniejsza date.
      A jest cisza wokol tego. Ani infomacji na ich stronach, ani informacji w jakis
      mediach o przyczynach rezygnacji z obslugi tego kierunku.
      Moze Wy wiecie cos wiecej???
      • Gość: pierdzacyseriami Re: AirBerlin + Niki IP: *.utaonline.at 06.12.04, 19:21
        5.stycznia koncza latanie do wiednia-potwierdzili mi pisemnie na moje zapytanie.
      • Gość: geezer Re: AirBerlin + Niki IP: 143.205.248.* 18.12.04, 23:10
        tak, polaczenia z wiedniem juz nie bedzie. tak samo z innymi kierunkami. air
        berlin i niki zamierzaja wycofac sie z polskiego rynku do konca marca, o ile
        dobrze pamietam.
        ja zrobilem rezerwacje na lot z wawy do wiednia na 7 stycznia (o 4 stycznia
        polaczenia juz nie bedzie) i polece 7go, bo linia zaoferowala mi lot z
        przesiadka w dusseldorfie. lepsze to niz nic (airpolonia...)
    • Gość: Ciekawski LITWINSKI MANAGER OD 7MIU BOLESCI IP: *.customer.be.colt.net 06.12.04, 15:24
      W Locie jaki szeregowy pracownik a pozniej na kolejnych kierowniczych
      stanowiskach popychany przez rodzine nic nie pokazal, jako Prezes polozyl LOT a
      teraz linie lowcostowa. Ciekawy jestem dokad teraz trafi bo ten facet nie ma
      poczucia przyzwoitosci. A co z rozliczeniem za nieprawne konto w Szwajcarii???
      • Gość: Sadek Re: LITWINSKI MANAGER OD 7MIU BOLESCI IP: *.stacje.agora.pl 06.12.04, 16:53
        Teraz ma juz (o ile dobrze zrozumialem wiadomosci z TV) ciepla posadke prezesa
        tworzonego wlasnie lotniska dla tanich linii lotniczych w Modlinie.
        W jakim kraju nam przyszlo zyc...
    • Gość: ????? Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 193.111.166.* 06.12.04, 16:14
      Od kiedy Volare byly najwieksza tania linia w Europie???

      A RyanAir????
    • Gość: h Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: 212.108.198.* 06.12.04, 16:26
      wlasnie przylecialem dzisiaj rano do budapesztu skyeurope mam nadzieje ze wroce
      w czwartek ;))
    • Gość: vvolf Dobra robota prezesie IP: *.landg.com 06.12.04, 16:47
      Sami robili biznes na podrasowanym biznes planie, nie wyszlo, to teraz strasza,
      ze inni tez pojda na dno, pogratulowac panie litwinski...
    • Gość: mfs niech żyje wierszówka!!! IP: *.arcor-ip.net 06.12.04, 17:01
      No po prostu super temat!

      Koleś właśnie zrobił kupę na wycieraczkę i za pośrednictwem mediów przestrzega
      nas przed takimi co też mogą zrobić ci kupę na wycieraczkę...

      proponuje następne poczytne wywiady z tej serii:

      "poseł Pęczak przestrzega przed korupcją" albo
      "Andrzej S. przestrzega przed pedofilią"

      Czy to przerasta dziennikarski umysł, że być może pan Litwiński nie jest
      ostatnimi czasy godnym zaufania źródłem takich wieści???
    • Gość: szczecin Re: Air Polonia przestrzega przed bankructwem inn IP: *.bulldogdsl.com 06.12.04, 19:14
      Kur.a!!!!Wiedzialem ,ze musze sie w cos wpier..olic ,bo jak moznaby inaczej z
      polska linia lotnicza.Zawsze latalem do berlina ,bo i tanio i nie daleko do
      rodzinnego ukochanego szcecina.tym razem chcialenm dac jednak szanse polskiemu
      przedsiebiorcy , no i sobie komfort przylotu do goleniowa pod szczecinem i co???
      Prosze w klasycznego polskiego ch... nas zrobili.Ciekawy jestem jak to jednak
      mozliwe ,by miesiac temu otworzono nowy strategiczny punkt jakim mialo byc
      lotnisko pod szczecinem i wyprzedac bilety w goracym okresie przed-swiatecznym
      i ciach zamknac biznes .Oglosic upadlosc.?????????Takie ogromne przedsiewziecia
      nie upadaja z dnia na dzien.Robi sie kosztorysy ,bilanse itd.A tu co???! perzed
      goraczka swiateczna otwiera sie nowe polaczenia i mieesiac pozniej
      upada??!?!?!?!!?w dupe sie pocalujcie.A jakas idiotka(czytam w serwisie) ponoc
      informuje ,ze pasazerowie maja zetelna pelna inf i wszytko jest opanowane i nie
      ma juz problemu.Gowno prawda.Ja tu latam po stronach sky europe i dzwonie i
      zajete u wizz air i zadnych danych zadnych nr tel !!!1Gdzie co jak??? na
      lotnisko mam jechac w stansted(london) w dzien wylotu i spac na bagazach ,bo
      jak zwykle (po polsku) nikt sie moim losem nie zainteresuje?W dupie was
      ma!!!!!! Kupilem bilet miesiac temu by miec pewnosc ,ze bede z bliskimi w
      swieta po wielu mies rozlaki i co????
      Dupa !!tak najlatwiej nachapac sie i zamknac interes.Skad my to kur...a znamy?
      Ale najwazniejsze ,ze w inf.podadza ,ze wszystko juz ok ,ze opanowane:))
      Najlepiej kochani ogloscie upadlosc tego chorego,biednego kraju, a jak
      przyjdzie amerykanin ruski, czy chocby nawet niemiec to sie poda w
      informacjach,ze juz jest ok. i, ze sytuacja zostala opanowana
      Pocalujcie mnie w dupe
      A wszystkim poszkodowanym przez air polonie zycze wesolych(mimo wszystko)
      spokojnych swiat BLISKO SWOICH RODZIN
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka