Dodaj do ulubionych

syk po skreceniu kierownicy

17.01.10, 11:47
niedawno wymienilem (na nieoryginalny) w serwisie pekniety przewod w
instalacji wspomagania (Golf 4) i teraz poza stalym "jeczeniem" lub
zawodzeniem" ktore towarzyszy mi podczas jazdy, przy skreceniu do oporu
kierownicy w lewo lub prawo slysze dzwiek bedacy syczeniem lub go
przypominajacy... co to mzoe byc?
Obserwuj wątek
    • staszek585 Re: syk po skreceniu kierownicy 17.01.10, 19:50
      Po skręceniu maksymalnie kierownicy pompa wspomagania pracuje przy maksymalnym obciążeniu ("chce" skręcić dalej, a nie można). Ten dźwięk to normalne zjawisko. Może to być:
      1.odgłos pracy pompy,
      2.odgłos działania zaworu nadciśnieniowego ,
      3. w przypadku gdy pompa wspomagania napędzana jest paskiem, odgłos ślizgania się tego paska.
      Sensownie jest unikać niepotrzebnego skręcania kierownicy do oporu. Natomiast w autach jak w punkcie 3 sprawdzenie naciągu i stanu paska. I tyle.
      • qwerty88 Re: syk po skreceniu kierownicy 18.01.10, 07:52
        dzieki za uspokojenie aczkolwiek przyznac musze ze ow odglos jest "dosyc glosny"
        w przypadku maksymalnego skrecenia kierownicy w lewo i "bardzo glosny" w
        przypadku skrecenia w prawo. Generalnie unikam takich manewrow ale czasem nie ma
        wyjscia z uwagi na mala powierzchnie manewrowa oraz/lub niecierpliwych
        oczekujacych innych kierowcow :)
      • majas.wa Re: syk po skreceniu kierownicy 16.03.10, 23:16
        W maglownicy przy króćcach węży są śruby z przewierconym w poprzek
        otworem - gdy nie będą wpółosiowo ustawione z kierunkiem przepływu
        (by przez otworek płyn przepływał) to nie będzie wtedy mocniej
        syczało?
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka