Dodaj do ulubionych

Renault Megane Scenic odmowil wspolpracy

09.12.05, 17:06
Renault Megane Scenic rok 1997 2,0 l (benzyna/gaz)pare dni temu odmowil
wspolpracy. Nie chce odpalic krecac calkiem przyzwoicie. Akumulator 1 rok,
naladowany, swiece zalozone nowe we wrzesniu br. - a on nic. Na kablach tez
nie chce odpalic. Jezdzil bez problemow - az nagle odmowil wspolpracy. Zaden
cylinder nie chce zalapac na znak checi do odpalenia. KRECI i najmniejszego
nic. Prosze o rade, w czym moze tkwic problem.
Bezpieczniki wszystkie sprawne.
Obserwuj wątek
    • waskes29 Re: Renault Megane Scenic odmowil wspolpracy 09.12.05, 17:48
      Musisz ustalic czy brak jest zaplonu czy tez nie dostaje paliwa.
      Niestety nie wiem czy w tym samochodzie da sie w prosty sposob sprawdzic iskre
      na swiecy ale jak dobrze to wykonasz to nie powinno nic sie stac.wyjmij jeden
      kabel zaplonowy ze swicy i wloz do niego jakas sprawna swiece nastepnie ktos
      inny musi uruchamiac silnik i wtedy mozna sprawdzic czy na swicy jest iskra.
      Najlepiej trzymac za przewod w rekawicy izolacyjnej .Jesli jest iskra to
      powodem raczej bedzie problem z ukladem paliwowym .Wczesniej mozna sprawdzic
      czy pompa paliwa pracuje powinno ja byc slychac przy probie uruchamiania.
        • waskes29 Re: Renault Megane Scenic odmowil wspolpracy 09.12.05, 18:40
          asia_i_franio napisała:

          > dzieki za rade ale:
          > pompa paliwa jest w zbiorniku, a on ani na benzynie ani na gazie nie ma checi
          > zapyrkac,
          > a jak jest brak zaplonu to co mze byc przyczyna?
          > pozdrawiam

          Tutaj to moze byc duzo przyczyn niestety raczej nie obejdzie sie bez wizyty u
          mechanika ale moze byc tak ze nawet zwykly mechanik nie bedzie wstanie znalezc
          przyczyny bez podlaczenia samochodu do komputera diagnostycznego a takie
          uzadzenie posiadaja tylko wieksze i najczesciej drozsze warsztaty no i
          oczywiscie ASO .Takie to juz uroki nowoczesnych samochodow -sama elektronika.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka