Dodaj do ulubionych

Audi A4 w utrzymaniu

25.07.06, 17:17
Mam pytanko.
Zastanawiam się na zakupem Audi A4 rok 1998,1999 kombi, z pełnym
wyposarzeniem. Czy może ktoś wypowiedzieć się na temat tego auta, co
najczęściej się psuje i czy jest drogi w utrzymaniu.
Liczę na odpowiedzi!
Obserwuj wątek
    • waskes29 Re: Audi A4 w utrzymaniu 25.07.06, 17:30
      Jaki silnik ?
      Malo trwale jest zawieszenie przednie ,koszt wymiany kompletnego to ok
      1,5 tys zl ,na ok 60-80tys wystarczy po czym najczesciej do wymiany sa
      wahacze dolne 150zl szt x 2 .Ogolnie samochod nie sprawia
      klopotow ,tradycyjnie godne polecenia wersje 1.8T i 1.9tdi .
      Za to samochod o ponadprzecietnych wlasciwosciach jezdnych ,doskonale
      wykonczony jednym slowem warto tylko trzeba szukac bezwypadkowego i
      nie zmeczonego zyciem.
      • kostka25 Re: Audi A4 w utrzymaniu 25.07.06, 18:02
        dzięki
        a co mozna powiedziec na 2500 diesel V6 150km 1998 160 TYS PRZEBIEGU
        mam wątpliwości jeżeli chodzi o elektryke i wymiane prostych elementów w
        silniku(mało miejsca żeby sie gdzie kolwiek dotać)
        • waskes29 Re: Audi A4 w utrzymaniu 25.07.06, 18:37
          kostka25 napisała:

          > dzięki
          > a co mozna powiedziec na 2500 diesel V6 150km 1998 160 TYS PRZEBIEGU
          > mam wątpliwości jeżeli chodzi o elektryke i wymiane prostych elementów w
          > silniku(mało miejsca żeby sie gdzie kolwiek dotać)

          No to jest juz wyzsza polka jesli chodzi o silniki.
          Napewno to dobry wybor ale samochod z tym silnikiem jest raczej drogi .
          Co prawda komora silnika jest szczelnie wypelnione ale dostep do tych
          miejsc gdzie wymaga tego wymiana czesci eksploatacyjnych i glownych
          podzespolow jest bezproblemowa.Poza tym wrazenie wielkosci silnika
          poteguje plastikowa obudowa ,jak sie ja zdejmie ten silnik juz nie wydaje
          sie tak duzy .
          Tym sie nie ma co martwic , za w tym silniku trzeba bardzo uwazac na
          pasek rozrzadu i wymieniac go duzo czesciej niz przewiduje to
          instrukcja.Reszta jest ok ,sporawdzic nalezy turbine bo ten przebieg moze
          juz powodowac ze jest na ukonczeniu a jej naprawa to ok 1200zl . To
          bardzo dobry silnik nie sprawia wiekszych klopotow i nie jest
          paliwozerny .
        • wojtas814 Re: Audi A4 w utrzymaniu 10.08.06, 13:36
          Silnik dobry ale sprowadzając takie auto z zagranicy a zwłaszcza z Niemiec nie
          uwierzę, że ma tylko 160 tyś przebiegu - to są wyjątki! A przy większych
          przebiegach pojawiają się problemy zwłaszcza z wałkami rozrządu, które się
          ścierają, Poza tym wymiana rozrządu bardzo droga i spalanie większe. Polecam za
          to 1,9 tdi - bardzo trwałe i oszczędne a przy tym wystarczająco dynamiczne
          zwłaszcza 110 i 115 km. Co do jakości wykonania i materiałów można się
          wypowiadać tylko pozytywnie. Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu ładnego autka!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka