Dodaj do ulubionych

Dwie szkoły protestują. Nikt nie chce przenosin

13.02.11, 14:53
I znowu panika. Wolę osobiście jak w jednym budynku będzie 18 latek licealista z dzieckiem ze szkoły podstawowej niż z 14 latekiem z gimnazjum. Osowej brakuje szkoły ponadgimnazjalnej i to jest dobre posunięcie.
Obserwuj wątek
    • uczen12lo Dwie szkoły protestują. Nikt nie chce przenosin 13.02.11, 20:49
      Jak mój nik wskazuje jestem uczniem XII lo . Informacja o przenosinach bardzo mnie ucieszyła . Na Osowej Górze brakuje liceum . Istnieją dwie szkoły podstawowe i gimnazjalne lecz brak ogólniaka na dość dużym osiedlu . Poza tym jest wiele mniejszych miejscowości dookoła Osowej Góry jak Wojnowo , Osówiec czy Kruszyn . Na 100% paru uczniów z tych miejscowości zechciało by kontynuować swoją edukacje w XII LO . Jest to ogromny plus dla ,,dwunastki " . Przeniesienie szkoły wiąże się także z przebywaniem uczniów lepszych warunkach . Dziś budynek przy ulicy Kijowskiej wymaga kapitalnego remontu okna przepuszczają zimne powietrze , grzejniki prawie nie grzeją , a wiosną i jesienią w szkole jest zimniej niż na dworze . Parę tygodni temu zawalił się sufit w sekretariacie a parę miesięcy wcześniej odpadł tynk od sufitu w jednej z sal lekcyjnych .

Na koniec dodam że nie było żadnego protestu z ubieraniem się na czarno
      • toyota191 Re: Dwie szkoły protestują. Nikt nie chce przenos 14.02.11, 18:58
        uczen12lo napisał:

> Na koniec dodam że nie było żadnego protestu z ubieraniem się na czarno

bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,48722,8667742,Bunt_w_ogolniaku__Uczniowie_oskarzaja_dyrekcje.html
        no to patrz kochany i nie wypowiadaj sie skoro nie chodzisz do szkoły i nie masz pojęcia co się w niej dzije i nawet nie czytasz gazet:)takż bunt byl i właśnie po nim niejaka Bujak Monika ma zakaz wchodzenia do szkoły wydany przez szanowną dyr Elżbiete Śmigielską która tylko czeka aż wypieprzy wszystkich z kojiwskiej i wtedy zadzoni do swojego koleszki Leszka :Zadanie wypelnione"