Dodaj do ulubionych

Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA

16.05.08, 23:53
Chciałabym się dowiedziec na jaki trudności napotykacie podczas pracy.
Mnie np. bardzo brakuje drukarki laserowej. Jedna drukarka na piętro to
koszmar, wydruki się mieszają od kilku osób. Po każdy wydruk trzeba biegac do
innego pokoju i nigdy nie wiadomo czy go ktoś nie zakosił.
A Klient obserwuje i nie wiadomo co sobie myśli.
Obserwuj wątek
    • premium.0 Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 17.05.08, 00:12
      Kto wymyślił drukarki OKI aby z takim hukiem siedzieć 8 godzin i
      siebie nawet nie słyszeć.Po wyjściu w uszach aż piszczy.Co do
      drukarki laserowej to co za trąba wymyśliła aby na tylu pracowników
      postawić jedną drukarkę.U mnie w oddziale też stoi jedna .
      Wiadomo KOŚTY,KOŚTY I JESZCZE RAZ KOŚTY.
      • czarny_lulu Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 20.05.08, 19:17
        Jak wam sie podoba pomysł centrali n/ SUUUUUper banku, by do
        portfeli menedżerów dopisać całe badziewie klientow z portfeli
        oddziałowych, gdzie o zgrozo same rachunki zamkniete albo z
        niezapłaconymi opłatami dochodzącymi do ponad tysiąca pln. I to sa
        ponoć klienci z potencjałem!!!!!!!!!!!!!! Tylko nie wiem z jakim
        potencjałem. Potencjalnym?????????????? Teraz juz wiem na pewno kto
        rządzi tym bankiem! Nobel dla pomysłodawcy potencjalnego klienta z
        zamknietym rachunkiem. jego potencjał jest ogromny.
      • basic12 Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 28.03.09, 18:25
        Prace utrudniają ciągle zminiające się przepisy, nie zdąrzysz
        jednych przeczytać a już są nieaktualne lub się zminiają. Co
        sądzicie o umowach kompleksowych do rachunków firmowych Moj Pakiet
        Biznes, czy nie powinny zawierać wszystkich prodoktów,a nie jak to
        jest obecnie że do każdej uslugi i tak musisz zawrzeć osobną umowę
        Pozdrawiam
    • ni-x Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 22.05.08, 11:42
      Co utrudnia?Już wymieniam:
      1.system-takiego badziewia nikt chyba na świecie nie widział.
      2.brak materiałów biurowych,wszystko pod wydział.
      3."drukarki"-to raczej w muzeum stac powinny a nie na stanowiskach.
      4.biurokracja-głupie przepisy i ich nadmiar,których nie jesteśmy w stanie
      zapamiętac.
      5.brak w oddziale osoby,która zajmowała by się naprawą usterek.
      6.nie ergonomiczne stanowiska pracy(meble mi się rozpadają!).To mała częśc tego
      co mnie akurat dokucza i utrudnia pracę na codzień.To co wyliczac dalej czy starczy?
      • e-simson Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 22.05.08, 21:02
        Procedury, zarządzenia - czy umiecie się w tym połapac?
        Szukanie jakiegoś załącznika potrzebnego ludziom w Centrali ( do rozwiązania
        mojego problemu) to horror. A bez tego załącznika to nawet palcem nie kiwną.
        Żeby jeszcze napisali do którego zarządzenia ten załącznik nr x jest dołączony.
        Oni tylko "proszę przesłac załącznik nr x". Więc przesyłam wypełniony załącznik
        elektronicznie i co się okazuje-ma byc przesłany pocztą albo faxem. Dopadła nas
        era jaskiniowców.
        • tatooo Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 28.10.08, 22:32
          A MNIE PRZSZKADZAJĄ PANIE Z ODDZIALU DZWONIĄCE NA INFOLINIĘ KARTOWĄ
          BĄDŹ PEKAO BIZNES24 CZY PROFFICE Z PYTANIAMI CO MAJĄ ZROBIC Z TYM A
          TYM A GDZIE WYSŁAC TO BĄDŹ TO. LUDZIE KAŻDY Z CBE OBSŁUGUJE ŚREDNIO
          Z 6 RÓZNYCH INFOLINII I NIE MAMY CZASU ABY JESZCZE STUDIOWAC WASZE
          PROCEDURY NO ZMIŁUJCIE SIĘ DO CHOLERY, BO OSZALEC MOŻNA Z TYMI
          WASZYMI TELEFONAMI, BLOKUJECIE LINIE DLA KLIENTÓW I MY NAWET DO
          PRZYSŁOWIOWEGO KIBLA WYJŚC NIE MOŻEMY!!!
          • katamara1 Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 29.10.08, 07:25
            A mnie raportowanie. MASSY, kontrolki, MATSY,alerty itp. Po co to?
            Dzwonie do klienta piąty raz , bo cały czas się zastanawia,
            codziennie ma być i go nie ma, i planuje, i wpisuje, i przepisuję
            kontakt, i w morde po co to - Przecież najważniejszy jest efekt.
          • pogromczyni_goopkoof Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 29.10.08, 18:26
            A mnie wqr... "mądrzy" ludzie ze wsparcia (czy jak ja ich nazywam - zaparcia)
            CBE, którzy nie wiedzą jak rozwiązać faktyczny problem z PB24, a infolinia dla
            Klientów odsyła ich do Oddziałów- i jak napisałaś/eś - blokujemy telefony na
            które dzwonią Klienci - i tak w końcu odsyłani do nas. Nerwicy dostaję jak
            jestem przełączana od jednego do drugiego a potem do dziesiątej z kolei osoby
            która albo nie z tego działu, albo nie ta komórka, albo cholera wie co jeszcze.
            Tak jak my jesteśmy od tego aby obsłużyć Klienta przy ladzie tak waszym
            zas...markanym obowiązkiem jest wspomaganie pracowników oddziałowych w zakresie
            bankowości elektronicznej. Zaglądał jeden z drugim w zakres obowiązków? radzę to
            zrobić.. można się naprawdę zdziwić. Miałam zbyt wiele przypadków z którymi
            ciężko sobie było poradzić pomimo że znam ADK od podszewki.
            Z drugiej strony muszę się zgodzić z jednym: czasami jak mnie koleżanka spyta o
            to czy tamto to ręce opadają - pracuje niby w ADK od kilku lat - odkąd to cudo
            weszło do użytkowania, i jak słyszę pytanie rodzaju: jak się aktywuje klucz - to
            zaciskam tylko zęby. Więc paradoksalnie niezgadzam się i jednocześnie popieram
            tatooo. Ludzie!!! wiem że czytanie procedur to mało emocjonujące zajęcie, ale do
            cholery tam jest krok po kroku wszystko wyjaśnione więc nie róbmy z siebie
            idiotów i głupszych niż jesteśmy!!!
            • tatooo Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 07.11.08, 22:15
              W ZAKRESIE NASZYCH OBOWIĄZKÓW NIE MA WSPOMAGANIA PRACOWNIKÓW
              ODDZIAŁU, OD TEGO JEST HELP DESK ODDZIAŁOWY!!!AKURAT W PRZYPADKU
              PEKAOBIZNES24 jestesmy TYLKO pomoca techniczną w prowadzeniu po
              systemie klienta, w ADK nie możemy wprowadzac zadnych wniosków!!
              POZDRAWIAM!!!STąd wysyłanie klienta do oddziału, jak cos jest nie
              tak wprowadzone.
            • n_k_a Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 15.12.08, 08:44
              > Tak jak my jesteśmy od tego aby obsłużyć Klienta przy ladzie tak
              waszym
              > zas...markanym obowiązkiem jest wspomaganie pracowników
              oddziałowych w zakresie
              > bankowości elektronicznej. Zaglądał jeden z drugim w zakres
              obowiązków? radzę t
              > o
              > zrobić.. można się naprawdę zdziwić.

              Infolinia odsyła klientów jak nie ma dostępu do konta bądź zgodnie z
              instrukcją zmiany bądź reklamacje muszą być złożone w oddziale
              Banku...dodatkowo w zakresie obowiązków nie ma nic o wsparciu
              pracowników bo od tego było CIO tylko tam było trzeba podać numer
              służbowy to i nie dzwonicie...co do obsługi pracowników to jedynie
              podanie informacji o karcie, a zadawanie głupich pytań nie miało
              końca:
              - nie raz mi ręce opadały jak słysdzałam, że mam podać stan
              zadłużenie na karcie Maestro; grzecznie tłumacząc, że karta jest
              debetowa to miałam nie wchodzić w jej kompetencje i natychmiast
              podać bo klient czeka...
              - przelewy na rachunki kart typu charg i pretensja czemu się nie
              zaksięgowały;
              - klient w oddziale a Pani łaskawie podała mu słuchawkę, żeby sam
              wyjaśnił dlaczego usługa Pekao24 nie dzaiała; szybciej jakby sam
              pracownik zadzwonił a nie wpierw identyfikacja klienta, potem
              wyciąganie od niego informacji a potem aby podał mi pracownika i np
              pozmieniała mu flagi w ochronie danych osobowych bo połowa klientów
              dziwnym trafem ma powpisywane, rachunek w trakcie wymowiedzenia;

              mogłabym tak długo wymieniać...

              • pogromczyni_goopkoof Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 15.12.08, 18:46
                n_k_a ... zgadzam się... mnie samą cholera chwyta gdy w Oddziale ktoś mnie pyta
                o takie pierdoły że ręce i piersi opadywują indifferent Wiesz, to są pytania
                klasyfikujące się w granicach "jak pogrubić czcionkę w wordzie?" lub inna
                masakra. To mnie też powala na kolana, ale są sytuacje kiedy naprawdę po
                godzinie poszukiwań ni w ząb nie rozgryziesz problemu. Sama ograniczam się
                maksymalnie jak się da do samodzielnego poszukiwania rozwiązania problemu -
                wychodzę z założenia, że dzięki temu lepiej pamięta się rozwiązanie. Pamiętam
                koleżankę która setki razy prosiła mnie o wklejenie loga Banku z jednego
                dokumentu worda do drugiego indifferent Problem polegał na tym że łatwiej jej było mnie
                poprosić niż samemu się nauczyć prostej (żeby nie powiedzieć prostackiej) metody
                "kopiuj wklej". A tacy ludzie potrafią zatruć dzień. Mi osobiście chodzi o
                naprawdę poważne problemy, ale wiem jak u nas jest - każdy ma kilka fakultetów
                ze spychologii stosowanej wink
          • 1rademenes1 Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 22.12.08, 02:11
            oj! A pracowałaś kotku przy klientach bezpośrednio? I to gdy nic
            nigdzie w żadnej aplikacji nie można znalaźć? Bo wsztsko działa tak
            wolno że strona z intranetem, wczytje się 45 sekund? Większość nie
            ma dostępu do żadnych "pomocnych: aplikacji!!! Więc gdzie mają
            dzwonic? Ale co Cię to obchodzi.. Ty nigdy nie siedzisz na przeciw
            wku....onego klienta i nie próbujesz mó wytłumaczyć cokolwiek.. więc
            nei przesadzaj. A jak ja wyjdę do kibla to mam taki jazgot w
            kolejce, że Tobie pewnie odechciało by się sikać. Albo wolała byś
            narobic w gacie! Ech ludzie... Nie możemy się na wzajem obwiniać. To
            na czym pracujemy jest do dupy. I tyle...
          • tatooo Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 07.11.08, 22:09
            oj właśnie, że nie z CENTRALI, gdyż obsługa o której mówię znajduje
            sie w ŁODZI!!! JAK i całe CBE!!! NIE PRACUJEMY W CENTRALI!!! I nie
            cwaniaczki!!! PEKAO BIZNES24 obsługuję od początku jego istnienia a
            infolinia jest tylko dla klientów, nie dla pracowników oddziału.JAK
            DZWONICIE NA WSZELKIE MOZLIWE INFOLINIE NASZEGO BANKU, TO MIMO ŻE
            WYBIERACIE NUMER WARSZAWSKI JEST TO PRZEKIEROWYWANE NA LÓDŹ!!!no
            teraz jeszcze doszedł KRAKÓW, GDYZ TAM JEST DRUGIE CALL
            CENTER.POZDRAWIAM "NIUŚWIADOMIONYCH" PA!!!!
        • katamara1 Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 20.11.08, 22:50
          Procedury i instrukcje. Jak juz znajdę, to brakuje załącznika, który
          tam powinien być. I częste odnośniki, gwiazdki i inne badziewie-
          odnośniki do niczego, bo oczywiście brakuje przypisu w jakim celu
          zostały tam zaznaczone. I te przesyłanie faksem dyspozycji itp. i
          nie wiadomo do kogo trafi, nie ma człowieka odpowiedzialnego, wiec
          po dwóch tygodniach dzwonię i pytam co z moim zgłoszeniem i się
          okazuje,ze wszystko trzeba zacząć od nowa.
    • anitichrist_666 Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 25.11.08, 20:43
      o cóż to nie koniec zabawy, mam w zanadrzu parę ciekawostek ale to niestety nie
      pójdzie na forum tylko na wszystkich portalach. Na forach by zginęły śmiercią
      naturalną a tak mam nadzieję że parę gazet okaże zainteresowanie a ja mam dzięki
      temu nieźle zarobić. Pomruczę tylko, że tyczy regionu Łódzkiego i strzelca
      niejakiego i jego klemp, tudzież łań. Ach ta 11. Cóż to musiał być za handel.
          • krakwar123 Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 30.03.09, 23:38
            mi już nic nie utrudnia pracy w Pekao SA - już tam nie pracuję
            zwolniłam się na własne życzenie jakiś czas temu, ale lubię zaglądać
            na takie fora, bo to wskazuje tylko to, że nic się nie zmieniło...

            co mi przeszkadzało -
            *presja przechodząca w mobbing, wieczne nadgodziny bez odbioru i
            zapłaty - praca po 10 - 12 godzin dziennie codziennie... do tego
            wieczny brak ludzi do pracy, czym nie przejmował się nikt poza
            pracownikami danej placówki którzy musieli przecież zapełnić miejsca
            przy "ladzie" i sprzedawać, sprzedawać, sprzedawać, a w między
            czasie dzwonić i "naganiać" nowych klientów na fundusze, teraz karty
            kredytowe i PEX są mniejszym złem niż wtedy FIO i PAK...
            *piszecie, że Rocket jest beznadziejny - uwierzcie SZOK był
            gorszy....
            *materiały biurowe - wiem, o czym mówicie, jak kiedyś zamówiłam
            zszywki - to dostałam dwa rządki, na całą placówkę, na czas blizej
            nieokreślony... ciągły brak długopisów i innych podstawowych
            mat.biurowych - koszmar
            *CC skarży się, że pracownicy oddziałów wydzwaniają - prawdy są dwie
            pierwsza taka, że pracownicy oddziałowi są coraz nowsi/ci z
            doświadczeniem uciekli/ i się nie łapią w procedurach, produktach
            nawet tych podstawowych i potrzebują pomocy.../a wsparcie w
            oddziałach no cóż pozostawiało wiele do życzenia no a przede
            wszystkiem tam się nigdy nie można było dodzwonić/, druga prawda
            jest taka, że pracownicy CC też "błądzą" w rozmowach z klientami -
            doświadczyłam tego i jako pracownik słysząc od klientów różne
            niestworzone rzeczy - nie wierząc, dzwoniłam i zadawałam pytanie
            takie jak mój klient i słyszałam równie abstrakcyjną odpowiedź, a
            teraz, ostatnio już jako klient zadzwoniłam na CC w sprawie karty
            typu charge i od różnych pracowników usłyszałam nieprawdziwą
            informacje, a dotyczyła podstawowych parametrów karty, dociekałam,
            ale pytania "wyciągające" nigdy nic dobrego nie przynoszą....
            odpuściłam
            *stabilność miejsca pracy - nigdy nie było wiadomo, gdzie się
            wyląduje jutro - do dziś nie wiem co to miało na celu..., ale nie
            czekam na wyjaśniennie - już mnie to nie dotyczy...
            Jak przychodzę do placówki Pekao SA, to jestem w stanie wyczuć to
            napięcie u pracowników, oni siedzą jak na bombie, aż przykro
            patrzeć.. tak się nie da pracować...
    • engel55 Re: Co Wam utrudnia pracę w PEKAO SA 31.03.09, 18:32
      witajcie
      Ja też pracuję na sprzedaży. Mam super ( !!!! ) szefa. Realizujemy
      plany jak chcemy i to ambitne plany. Oczywiście ich absurdalność
      czasami nas dołuje, niemiej nikt nie powiedział, ,, że będzie
      łatwo ''. Szef robi te wszystkie głupie tabelki a my na sprzedaży po
      prostu sprzedajemy. My świetne wyniki ale w większości to zasługa
      szefa. Pozwala nam po prostu robić to za co bank nam płaci.
      Mieć szefa, który potrafi siąść przy obsłudze, sprzedawać a
      jednoczeście motywować WŁAŚCIWIE do pracy to jest GIT. Powiem tak
      CZUJĘ SATYSFAKCJĘ Z PRACY. Współczuję wszystkim którzy maja za
      przełożonych ĆWOKÓW !!!! Nie walczcie z bankeim, wlczcie o noralnych
      ( szefów . On też powiniem udowodnić, że zasługuje za swoje
      stanowisko.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka