cze-tor 15.06.10, 14:53 nie działa od ponad 3-ch godzin, przysłali sms-a zę jest OK ale nadal nie funkcjonuje. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: sly Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.strefa.com 15.06.10, 14:58 uff, a już myslałem ze tel albo karta sim mi sie popsuła. Ja moge tylko wysylac esy:/ Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: joanna Re: Ciekawe jak to zrekompensują klientom ??? IP: *.net.stream.pl 15.06.10, 15:32 wlasnie dzwonilam do BOK Era. potwierdzili awarie, ale pani z drugiej stronu NIC NIE MOZE. Zawsze ERA po awarii dodawala mi do abonmentu 20 - 30 minut gratis. Teraz kaza pisac emaile (co juz zrobilam wczesniej)i czekac 60 godzin na odpowiedz. Proponuje zeby kazdy wpisal im to w emailu. Dosc okradania nas. Nie dosc ze pozbawili mozliwosci komunikowania sie, czasami terminowe sprawy zawalone a oni teraz pisac i czekac 60 minut. mialam umowiony kontakt telefoniczny z Lekarzem i poszlo. ZOBACZYMY CO ODPOWIEDZA. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Czytajcy Forum Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: 195.94.215.* 15.06.10, 15:45 Jaki sms ? ja nic nie dostalem a dzwonic sie nie dalo, era po raz kolejny pokazala swoja klase w Czestochowie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Bogdan Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.prenet.pl 15.06.10, 16:20 SMS-a dostaniesz jak zadzwonisz do BOK-u Ery i podasz swój numer Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Mruwa Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.54.175.214.tvksmp.pl 15.06.10, 16:47 Ja jak na chwile obecną nadal mam problem z używaniem telefonu. Jak nie potrzeba to zawsze dzwoni. Ciekawe czy faktycznie będzie jakaś rekompensata dla użytkowników Tak Tak. Znając moje szczęście pewnie nie! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gość... Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: 193.138.241.* 15.06.10, 17:34 Bogdan!sam sobie przeczysz! nie da się ZADZWONIĆ! Nigdzie. Cały czas jest "sieć zajęta"! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Bogdan Do BOK-u dzwoniłem ze stacjonarnego IP: *.prenet.pl 16.06.10, 08:36 Odpowiedz Link Zgłoś
wilkirak Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie 15.06.10, 17:46 Jestem na peryferiach miasta, ale telefon działa bez zarzutu. Sieć jest, połączenia, SMS-y. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: aaaaaaaaaaaa Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.alfanet24.pl 15.06.10, 18:02 Bo Era to beznadzieja siec. Konsultanci wiecznie wydzwaniaja z super, niewiarygodnie korzystnymi pakietami dzialajacymi w nocy, albo po abonamencie, nie pozwalajacymi klientowi sie rozłączyc. Nawet zerwanie umowy moze okazac sie korzystniejsze z przejsciem do PLAY, niz siedziec w .....ERZE> Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: loluś Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.06.10, 22:44 to po co jesteś jeszcze w erze???????????????????? spadaj a jak nie to nie pieprz głupot. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: aaaaaaaaaaaaaa Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.alfanet24.pl 16.06.10, 01:37 Gość portalu: loluś napisał(a): > to po co jesteś jeszcze w erze???????????????????? spadaj a jak nie to nie > pieprz głupot. A gdzie napisałem, że jestem jeszcze w erze? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kiziamizia Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.54.170.229.tvksmp.pl 15.06.10, 21:44 no to działa juz wam czy nie? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jaś Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.06.10, 22:36 telfonów było brak Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Ciekawski Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.06.10, 23:25 co sie stało Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: joanna Re: Poważna awaria sieci ERA w Częstochowie IP: *.net.stream.pl 16.06.10, 01:09 U MNIE RUSZYLO kolo 19.oo n ie daruje im tego zazadajmy po 60 minut rekompensaty!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Bogdan Można spoko wywalczyć pakiet dodatkowych minut IP: *.prenet.pl 16.06.10, 09:09 Ja załatwiłem w BOK-u 40 min - do wykorzystania przez dwa miesiące.Inne roszczenia np. finansowe wymagają formy pisemnej. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gość Jaj ciąg dalszy. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.06.10, 10:07 Operator dezinformuje klientów na bezczelnego dalej. Wczoraj w trakcie awarii przez BOA wysłałem 2 maile. Odpowiedź przyszła dzisiaj w nocy: Odpowiedź 1. (...) W tym miejscu chciałabym przeprosić za niedogodności, jakie stały się Państwa udziałem w trakcie korzystania z usług sieci Era. Zapewniam, że z należytą troską i zaangażowaniem staramy się na bieżąco rozwiązywać problemy techniczne dotyczące usług naszych Abonentów. (...) W drugim mailu dotyczącym innego numeru telefonu zasugerowałem, że będę domagał się rekompensaty i odpowiedź była następująca: Uprzejmie informuję, że dany numer jest w pełni aktywny. Brak problemów technicznych po stronie sieci w tym rejonie. Proponuję przelogować telefon (tj. na chwilę wyłączyć i ponownie włączyć) W przypadku dalszych problemów należy sprawdzić aparat w serwisie (potrzebna gwarancja i faktura sprzętowa). Oba maile wysłane w odstępie 5 minut ok godz. 16 a więc w czasie kiedy telefony nie działały. Faktem jest, że odpowiedzi udzielili różni konsultanci, nie mniej jednak zdumiewającym jest, że dla jednego był problem z siecią, a dla drugiego - któremu zasugerowałem zadośćuczynienie - nie. Odpowiedz Link Zgłoś