Dodaj do ulubionych

Posłowie do dzieła: kolej na "protezę koniecpol...

08.12.11, 23:18
Szkoda pieni pieniędzy na koleje dużych prędkości w Polsce.
Odcinki:
Włoszczowa Północ - Koniecpol - Częstochowa Stradom wyremontować na 80 km/h,
Częstochowa Stradom - Lubliniec (drugi tor) na 120 km/h,
Lubliniec - Opole doprowadzić cały odcinek do 100 km/h.
Ludzie nie potrzebują dwóch, trzech linii magistralnych po 200 km/h tylko wszystkie linie konkurencyjne dla transportu samochodowego, żeby dojechać szybko i wygodnie do pracy, szkoły.
Obserwuj wątek
    • mistral75 Posłowie do dzieła: kolej na "protezę koniecpol... 09.12.11, 12:06
      Cale szczescie ze aligant z brylantyna na glowie, czyli ob.Grabarczyk nie psuje dalej tego co politycy nie umieja naprawic czyli infrastruktury transportowej kraju.
      Dobra decyzja nowego ministra, wymuszona raczej niepewnoscia co do zasobow finansowych w zwiazku z kryzysem w U.E.
      Byc moze wreszcie cos sie ruszy w materii o ktorej pisze redaktor, a takze ktos doprowadzi tzw.,,wiedenke','na calej dlugosci do predkosci 160 km/h.
      A to juz by byl naprawde sukces.
      O mozliwosci szybkich polaczen z Wroclawiem, Warszawa, Lublinem, Krakowem zdecyduje naprawde szybki, dobry i skuteczny lobbing.
      Co do mozliwosci czestochowskich poslow(zawod posel), jestem niestety pesymista.:(
      Zobaczymy-pozyjemy.
    • chopinn Posłowie do dzieła: kolej na "protezę koniecpol... 09.12.11, 12:47
      To sie powinno stac priorytemem kazdego czynnie zaangazowanego polityka, ktory choc w najmniejzszym stopniu reprezentuje Czestochowe i region.

      Inwestycja w miasto powinna zaczac sie od infrastruktury. A ta obecnie jest nieistniejaca jesli chodzi o znaczenie Czestochowy na mapie koleji w Polsce. Dziwie sie, ze tego typu rozwiazanie nie zostalo wdrozone 20 lat temu.

      Ruch miedzy Wroclawiem a Warszawa jest znaczacy a fakt, ze pociagi jezdza nawet przez Poznan pomaga wierzyc, ze polaczenie przez Czestochowe i CMK wygrac moze bezkonkurencyjnie z duzym miastem.

      Pieniadze w obecnej sytuacji to nie problem. Istnieja dotacje Unijne. Najwieszkym problemem jest samo miasto, a raczej jego przedstawiciele. Aby takie dotacje dostac, trzeba o nie walczyc i zrozumiec przepisy. A tutaj jw Czestochowie esli chodzi o ciezka prace, inicjatywe i oddanie jest niesmiesznie.

      Mozna isc nawet o krok dalej i polaczyc polnocny odcinek Trasy Wiedenskiej w okolicach Rzerzeczyc do CMK. Przy takim rozwiazaniu zyskalby Dworzec Glowny, ktory traci ze Stradomiem przy oryginalnej propozycji i ktory obecnie swieci pustkami.

      Przy dobrym rapocie dla Unii i zarzadzaniu miasta Czestochowa moglaby stac sie waznym wezjem komunikacyjnym laczacym Warszawe-Wroclaw, Wroclaw-Lublin, Warszawe-Wieden.

      Panowie politycy - wykazcie sie choc raz. My w Was wierzymy, a teraz jest czas na to by pokazac, ze ta wiara ma oparcie w Waszym dzialaniu.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka