Dodaj do ulubionych

problemy z umową z Cyfrowym Polsatem

28.11.12, 16:03
Umowę z Cyfrowym Polsatem mam podpisaną od ponad 3lat ostatnio zmieniłam miejsce zamieszkania i niestety nie ma możliwości montażu(brak zasięgu)powiadomił mnie o tym pan z punktu Cyfrowego Polsatu napisał mi też odpowiednie oświadczenie które wraz z podaniem o natychmiastowe zerwanie umowy z powodów technicznych wysłałam.Po kilku dniach zadzwonił do mnie pan informując mnie że decyzja Cyfrowego Polsatu jest odmowna i muszę zapłacić im 900zł i abonament trzymiesięczny zaproponował mi też że mogę na własną rękę poszukać potencjalnych klientów na moją umowę (rozumiem że mam zostać darmowym akwizytatorem firmy paranoja)poinformował mnie też gdyby umowa była podpisana kilka dni temu i byłby taki problem to by ją rozwiązano(zero szacunku dla kilkuletniego klienta który regularnie płaci rachunki)ponad to w momencie kiedy nie wiedziałam że jest problem z zasięgiem wzięłam na próbę internet który miał być darmowy na okres 7 dni niestety po oddaniu internetu do punktu przyszedł mi rachunek ,pan z którym rozmawiałam telefonicznie poinformował mnie że oni nie odpowiadają za obsługę w punkcie i zawsze można dzwonić na infolinie(wiadomo jak łatwo się tam dodzwonić:)) także nie polecam tej firmy gdyż zerwanie umowy z tą firmą to duże schody.Jeśli ktoś ma podobny problem to proszę poradę .
Obserwuj wątek
    • Gość: olo Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.12, 16:15
      Proponuje bojkotować cyfrowy polsat , ja od dzisiaj ponieważ miałem podpisać z nimi umowę w tym tygodniu NIECH SIĘ WYPCHAJĄ.
      • Gość: aassaa Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: 109.95.31.* 28.11.12, 16:28
        A ja proponuję zapytac na tym forum

        forum.satkurier.pl/viewforum.php?f=7
        Na tym forum piszą m.in. ludzie, którzy pracują w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Polsatu i dużo wiedzą i pewnie coś poradzą.
        • szymonidas34 Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem 28.11.12, 16:30
          serdecznie dziękuję za link pozdrawiam
        • Gość: Anka Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.home.aster.pl 07.12.12, 12:52
          Nic nie poradzą!!!! Szkoda kasy na telefon!!! Tak jak napisał poprzednik każą poszukać sobie kogoś na własną rękę lub płacić jaką chorą karę. Mam taki sam problem. CYFROWY POLSAT - NIKOMU NIE POLECAM!!! Uprzejmi tylko do podpisania umowy, a potem maja abonenta gdzieś!!!
      • Gość: borek Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.12, 20:31
        skończyła mi się umowa z cyfrowym polsatem i odetchnąłem z ulgą,nigdy więcej,każdego ostrzegam
    • Gość: domino Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.12, 22:14
      Nie ma sensu się motać z TV cyfrową. Lepiej zainwestować w szybkiego i dobrego neta. Wtedy każdy film sobie szybko ściągniesz i obejrzysz bez głupawych reklam. Każdy ważniejszy mecz czy wydarzenie sportowe też obejrzysz w necie. Telewizja umiera tak jak walkmany, magnetofony, kasety VHS itp...
    • Gość: Ja Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.rev.inds.pl 29.11.12, 12:52
      Polsat ma zbójeckie warunki umów.
      Jeśli po czasie umowy podstawowej (najczęściej 29 miesięcy lub 36 miesięcy) umowy nie wypowiesz to automatycznie odnawia się ona na kolejne 12 miesięcy i stąd ta kara za zerwanie umowy. I odnawiać się tak może w nieskończoność.
      Dlatego właśnie CP ma najwięcej abonentów bo trzyma ludzi na siłę a jak chcą odejść to nalicza im kary.
      U normalnego operatora jakim niestety nie jest CP, umowa po okresie podstawowym przechodzi na czas nieokreślony i możesz ją wypowiedzieć za 30 dniowym okresem wypowiedzenia w dowolnej chwili beż żadnych kar.
      • Gość: aassaa Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: 109.95.31.* 30.11.12, 12:05
        Moim zdaniem CP nie jest taki zły.
        Fakt - nie wolno dopuścic by umowa przeszła na czas nieokreślony, ponieważ wtedy płaci się więcej i też trzeba wypowiadac 3 miesiące. Trzeba 3 miesiące przed końcem umowy wypowiedziec ją (wysyłając pismo) lub zadzwonic do Działu Utrzymania Klienta i negocjowac nową korzystniejszą umowę i wtedy jest krótsza niż 29 miesięcy. Tego wszystkiego oczywiście nie powiedzieli mi w CP, to wiem z forum do którego we wcześniejszym swoim wpisie wkleiłam link (mieli jakiś kłopot z tą stroną przez 2 dni, dzisiaj widzę że działa już dobrze).

        forum.satkurier.pl/index.php
        To jest forum o wszystkich telewizjach ( nie tylko CP) i można dużo się dowiedziec w tematach które nas interesują.
        • Gość: reks Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.play-internet.pl 30.11.12, 13:58
          Na forum coraz więcej dyskusji bez sensu.
          • Gość: Ja Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: 212.87.240.* 30.11.12, 17:14
            To gdzie ty mieszkasz, że nie ma tam zasięgu, choć mnie to dziwi bo moja siostra ma CP w irlandii i ma zasięg inni znajomi maja w anglii i też odbierają. Chyba coś krecisz.
            • Gość: szymonidas Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.net.stream.pl 03.12.12, 16:51
              blok nazywa się górska12/16 okna w stronę szkoły nikt po tej stronie nie ma talerza
              • Gość: tata Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.net.stream.pl 07.12.12, 13:18
                To zamontować na dachu i po sprawie.
                Jęśli chodzi o automatyczne PRZEDŁUŻENIE ZA ZBÓJECKĄ CENĘ TO ROBIĄ TO WSZYSCY OPERATORZY np.platforma N czy kablówki( dawny Streeam był z tego znany). (Wszystko po to klient by nie został bez sygnału, w trosce o klienta. Oczywiście za " normalną " cenę bo promocja się skończyła z upływem umowy. To że " normalnej" ceny w przy popisywaniu nie ujawniają to już inna sprawa. Pilnujmy terminów wypowiedzenia!
                • Gość: Anka Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.home.aster.pl 07.12.12, 13:24
                  JAk już wcześniej napisałam, administrator budynku w którym mieszkam, nie zgodził się na montaż anteny na dachu. Dostałam to nawet na piśmie i wysłałam do polsatu, ale oczywiście mnie olali. Powiedzieli, bym odstąpiła komuś swoją antenę i poprosiła, żeby za mnie płacił - po prostu jaja sobie robią !!!
                  • szymonidas34 Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem 09.12.12, 11:09
                    no znalezli sobie darmowych akwizytatorów pomijając ten fakt że kiedyś jak pytałam w punkcie to nie da się przepisać umowy
                • szymonidas34 Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem 09.12.12, 11:07
                  niestety spółdzielnia mieszkaniowa nie zezwala:( instalacji na dachu
            • Gość: Anka Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.home.aster.pl 07.12.12, 13:12
              Nie chodzi o to gdzie kto mieszka, tylko czy ze swojego balkonu jest w stanie złapać sygnał satelitarny - dotyczy to przede wszystkim mieszkańców bloku. Ja mieszkam w bloku z pięknym widokiem na zachodnio - północną stronę . Poszłam sobie zakupić cyfrowy polsat i niestety nikt przy podpisywaniu umowy nie zapytał mnie czy wiem, że jest taka możliwość, że w bloku nie zawsze można odbierać sygnał. Teraz mam umowę na 18 miesięcy, piękny talerz cyfrowego polsatu, dekoder i rachunki - niestety nie mam możliwości podłączenia sprzętu. Mimo wielu prób mocowania anteny na wysięgnikach itp. nic nie dało się zrobić. Administrator budynku nie wyraził zgody na umieszczenie anteny na dachu. Cyfrowy POlsat wypiął się i na wszystkie pisma odpisuje, że to mój problem a nie ich. Tłumaczą się tym, że każdy pracownik powinien poinformować o tym, że w blokach może zaistnieć taka sytuacja. NIE POLECAM NIKOMU CYFROWEGO POLSATU!!!!!!!!!!!
              • szymonidas34 Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem 09.12.12, 11:14
                dokładnie masz racje nie chodzi o to gdzie kto mieszka my wróciliśmy z Anglii i tam nie było problemu a w moim bloku niestety są mogę Ci polecić żebyś poszła sobie do rzecznika praw obywatelskich u nas mieści się w Urzędzie Miasta i jest bezpłatny ja też się wybieram tylko czekam na odpowiedz pisemną bo na razie tylko dzwonią i informują telefonicznie(przedłużają czas)pozdrawiam
                • Gość: Anka Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.home.aster.pl 10.12.12, 16:32
                  Skorzystam Szymon z twojej rady i udam się do tego rzecznika. Tobie życzę powodzenia i pozytywnego załatwienia sprawy:) Pozdrawiam:)
              • Gość: tata Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.net.stream.pl 09.12.12, 11:23
                to może dogadasz się z tymi co mają balkon po drugiej stronie?( ZA friko tego raczej nie zrobią )
              • Gość: tata Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.42.12.22.alfanet24.pl 10.12.12, 15:27
                To dlaczego nie sprawdziłaś czy da się zamontować antenę po twojej stronie i nie dowiedziałaś się czy administrator budynku wyrazi zgodę na zamontowanie talerza na dachu to są pierwsze sprawy jakie się sprawdza przed podpisaniem jakiej kol wiek umowy.

                A teraz to płacz i płać za swoją głupotę i bezmyślność.
                • Gość: Julka Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.dynamic.chello.pl 10.12.12, 15:49
                  To chyba trochę inaczej wygląda.
                  Na przykład w Netii najpierw podpisujesz umowę, którą przynosi kurier i masz dziesięć dni na odstąpienie od niej.
                  Technicy przychodzą po dwóch tygodniach i nawet jeśli stwierdzą, że brak możliwości technicznych, to całe odplątanie sprawy trwa około trzech miesięcy.
                  I wtedy kontakt tylko za pomocą listów poleconych. A potem faktura za trzy miesiące. I znowu polecone. Koszmar! To zdarzyło mi się osobiście w tamtym roku. Na razie przeprosili, ale pisma będę trzymała chyba do końca życia, żeby im się coś znowu nie odwidziało.
                • Gość: Anka Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.home.aster.pl 10.12.12, 16:07
                  O widzę , że jakiś głupiutki akwizytorek polsatowski dołączył się do rozmowy!

                  Nie uważam się za osobę głupią!!! A co do twojego pytania "dlaczego nie sprawdziłaś czy da się zamontować antenę po twojej stronie" To odpowiadam, że antenę mogę zamontować na swoim balkonie, ale nie łapię sygnału satelitarnego. Nikt przy podpisywaniu umowy nie zapytał mnie czy wiem, że jest taka możliwość, że w bloku nie zawsze można odbierać sygnał. Pan zapewniał, że monterzy przyjdą w dogodnym dla mnie terminie i wszystko ustawią!!!
                  A w ogóle to po co się przyłączasz do forum na którym ludzie próbują sobie w jakiś sposób pomóc w rozwiązaniu różnych sytuacji, jak i tak nic ciekawego nie wnosisz do rozmowy. A na dodatek obrażasz innych!!!
                • Gość: tata Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.net.stream.pl 11.12.12, 10:48
                  KOLEGO" tata" mógłbyś zmienić nick.
                  • kwd1980 Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem 12.12.12, 09:09
                    my mamy CP już od kliku lat ale zawsze wypowiadamy zawartą umowę - zawsze wcześniej niż 3 miesiące przed końcem, na wypowiedzeniu nie podaję nr tel (w umowie piesze że podanie jest dobrowolne) więc odchodzi mi odbieranie telefonów od przedstawicieli naciągaczy. Kończy się umowa idziemy do punktu sprzedaży i podpisujemy nową umowę - raz na mnie raz na męża - dzięki temu zawsze korzystamy z promocji dla nowych abonentów. Jak do tej pory nie mięliśmy problemów z CP. Jesteśmy przyzwyczajeni do takiej oferty programowej i nie zdarzyło na się jeszcze żeby wydzwaniać na infolinię albo być "nękanym" przez handlowców... A przede wszystkim nie zawieramy umowy przez telefon ani przez kuriera - kolega tak zrobił i owszem problemy miał bo mu naliczali abonament bez promocji i inne cuda wianki...
      • Gość: mama Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.13, 13:40
        Cyfrowy Polsat ma chyba jakieś układy z urzedem ds.ochrony konsumentów. Takie umowy które sie same przedłużaja sie przecież sprzeczne z prawem o czy każdy wie.
        Złodziejskie firmy w złodziejskim kraju gdzie skorumpowana policja nie ściga złodziei - oto polska własnie.
        • Gość: Ja Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.dynamic.chello.pl 15.04.13, 09:29
          Gość portalu: mama napisał(a):

          > Cyfrowy Polsat ma chyba jakieś układy z urzedem ds.ochrony konsumentów. Takie u
          > mowy które sie same przedłużaja sie przecież sprzeczne z prawem o czy każdy wie
          > .

          Dokładnie jest odwrotnie. Każda nie wypowiedziana umowa przechodzi na czas nieokreślony. Reguluje to prawo. Czas wypowiedzenia takiej umowy to 3 miesiace.
    • Gość: bolek Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.13, 13:33
      jest tylko jeden komentarz - polsat to oszukańcza firma agenta komuchów solorza.
      • Gość: Anka Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.dynamic.chello.pl 12.03.13, 14:20
        Niestety tak:(
        Nam nic nie udało się załatwić - odbioru nie mamy, a musimy płacić jeszcze do czerwca. NIGDY WIĘCEJ NIE CHCĘ SŁYSZEĆ O CYFROWYM POLSACIE!!!! Zresztą wiele znajomych zrezygnowało z ich usług!!!
        • Gość: Ania Ł Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.play-internet.pl 14.04.13, 17:46
          Hej Anka.
          Mam podobny problem. Mimo, że jestem abonentem od ponad 7 lat, teraz po przeprowadzce okazało się, że w moim mieszkaniu anteny nie da się zamontować.
          Napisz mi proszę, czy byłaś u rzecznika praw konsumenta?
          Czy udało Ci się cokolwiek dowiedzieć?

          Pozdrawiam

          Ania
          • Gość: Anka Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.dynamic.chello.pl 14.04.13, 22:20
            Niestety nic mi się nie udało zrobić i szczerze mówiąc mam już dość tego złodziejskiego polsatu. Po wielu pismach telefonach i rozmowach z różnymi osobami sprawa stanęła na tym, że do końca umowy muszę płacić normalnie cały abonament - mino tego, że już odesłałam im dekoder i wypowiedzenie umowy.
            Ale twój przypadek jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że Cyfrowy Polsat to jedno wielkie bagno - przez 7 lat byłaś ich klientem i teraz mają cię gdzieś!!!!
            Ania niestety wydaje mi się, że ciężko będzie ci załatwić tą sprawę pozytywnie:(
            Pozdrawiam i życzę powodzenia
            • Gość: acotopo Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem IP: *.183.158.185.dsl.dynamic.t-mobile.pl 15.04.13, 11:59
              Gość portalu: Anka napisał(a):

              > Niestety nic mi się nie udało zrobić i szczerze mówiąc mam już dość tego złodzi
              > ejskiego polsatu. Po wielu pismach telefonach i rozmowach z różnymi osobami spr
              > awa stanęła na tym, że do końca umowy muszę płacić normalnie cały abonament - m
              > ino tego, że już odesłałam im dekoder i wypowiedzenie umowy.
              > Ale twój przypadek jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że Cyfrowy Po
              > lsat to jedno wielkie bagno - przez 7 lat byłaś ich klientem i teraz mają cię g
              > dzieś!!!!
              > Ania niestety wydaje mi się, że ciężko będzie ci załatwić tą sprawę pozytywnie:
              > (
              > Pozdrawiam i życzę powodzenia


              Ludzie naprawdę nic się nie da zrobić ???
              Lubicie płacić za darmo????

              Ja nawet jak mi się zablokował dekoder na jeden dzień piszę maila i domagam się zwrotu pieniędzy za ten dzień , nie działa mi internet w telefonie mail, nie działa mi internet mail...

              Co Wam mogę doradzić:
              1. Zadzwonić na infolinie
              2. Zamówić u nich gościa i niech podłączy....
              3. Niech się popisze - zaznaczcie, że zapłacicie za wykonana usługę :-)
              4. Walczyć i nie odpuszczać :-)
    • 99dolares Re: problemy z umową z Cyfrowym Polsatem 02.02.23, 09:42
      Polsat (teraz Polsat Box) zachowuje się jak typowy naciągacz. Dekoder (10 zł/mies) mam ze względu na Ligę Mistrzów , więc do tego dopłacam w czasie kiedy są rozgrywki. Przedłużając opłatę za kolejny miesiąc, omyłkowo wcisnąłem usługę Polsat Box (40 zł/mies). Wyjaśniłem, że to pomyłka, ale jak się okazało - nie zwolniło mnie to z kolejnych miesięcznych "haraczy". Na tłumaczenia, że to jednorazowa wpłata przez pomyłkę, usłyszałem odpowiedź, że umowa jest automatycznie przedłużona. Już 3 razy zapłaciłem, wypowiedziałem umowę całkowicie, ale obawiam się, że znajdą jakiś argument, żeby ściągnąć kolejny haracz. Nigdy więcej!
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka