szymonidas34
28.11.12, 16:03
Umowę z Cyfrowym Polsatem mam podpisaną od ponad 3lat ostatnio zmieniłam miejsce zamieszkania i niestety nie ma możliwości montażu(brak zasięgu)powiadomił mnie o tym pan z punktu Cyfrowego Polsatu napisał mi też odpowiednie oświadczenie które wraz z podaniem o natychmiastowe zerwanie umowy z powodów technicznych wysłałam.Po kilku dniach zadzwonił do mnie pan informując mnie że decyzja Cyfrowego Polsatu jest odmowna i muszę zapłacić im 900zł i abonament trzymiesięczny zaproponował mi też że mogę na własną rękę poszukać potencjalnych klientów na moją umowę (rozumiem że mam zostać darmowym akwizytatorem firmy paranoja)poinformował mnie też gdyby umowa była podpisana kilka dni temu i byłby taki problem to by ją rozwiązano(zero szacunku dla kilkuletniego klienta który regularnie płaci rachunki)ponad to w momencie kiedy nie wiedziałam że jest problem z zasięgiem wzięłam na próbę internet który miał być darmowy na okres 7 dni niestety po oddaniu internetu do punktu przyszedł mi rachunek ,pan z którym rozmawiałam telefonicznie poinformował mnie że oni nie odpowiadają za obsługę w punkcie i zawsze można dzwonić na infolinie(wiadomo jak łatwo się tam dodzwonić:)) także nie polecam tej firmy gdyż zerwanie umowy z tą firmą to duże schody.Jeśli ktoś ma podobny problem to proszę poradę .