Dodaj do ulubionych

Odchudzanie - must have w lodówce/szafce

02.02.19, 13:33
Co jakiś czas podchodzę do próby zrzucenia kilku kg i odkryłam, że dobrze mi idzie, póki mam pod ręką produkty dozwolone. Gdy ich zabraknie (lub mi się skrajnie znudzą), sięgam po to, po co nie powinnam. Przymierzam się więc do zrobienia listy produktów, których nie może mi zabraknąć, póki waga nie pokazuje tego, co trzeba. Pomóżcie dopisać kolejne pozycje.
(Moja dieta to głównie proteiny+warzywa, zero cukru, chleba, makaronów, ryżu i innych wysokowęglanowych produktów. Z owoców tylko jabłko od czas do czasu.)

W domu muszę mieć:
-jaja
-ser biały
-ser żółty piórko
-kurczak
-ugotowany rosół z mięsem
-wędlina drobiowa
-zestaw sałat
-mleko 2 proc.
-jogurty naturalne
-serek homogenizowany naturalny
-cebula, papryka, marchew, pomidor, ogórek i inne warzywa (poza ziemniakami)
-wołowina chuda
-ryby (np. wędzona makrela, tuńczyk w puszce, łosoś surowy)
-jabłka
-musztarda
-majonez light
-erytrytol (zdrowy, bezkaloryczny zamiennik cukru)
-skrobia kukurydziana (w zastępstwie mąki)
-kawa, herbata, cola light (na kryzys)
-?

Mam też kasze , bo kocham wszystkie bez wyjątku, ale przy nich nie chudnę. Czy ktoś ma pomysł na inne produkty? Co jest dla was niezbędne, gdy jesteście na diecie? Będę wdzięczna za pomoc smile
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka