Dodaj do ulubionych

Reklamacja biletów w PKP

04.09.19, 23:36
Poradzcie co robić. Walczę od pół roku z PKP Intercity bo wskutek problemów technicznych nie mogłam kupić biletów na Pendolino dla siebie i dzieci za pomocą ich aplikacji. To znaczy myślałam, że się nie zakupily bo miałam problem z tą ich aplikacją i w końcu wyjazd odpuściłam. A to, ze srodki wyszły mi z konta zauważyłam dopiero po kilku dniach. Rzecznik Praw Pasażera wywalczył mi zwrot 25 proc. z prawie 400 pln, które straciłam. Zaakceptować to czy dalej z nimi walczyć? Dostałam dwie odmowy z PKP uznania reklamacji a teraz proponują mi - dzięki sprawie u Rzecznika - zwrot części poniesionych kosztów. Jestem wściekła na PKP - ostatnio aplikacja znowu słabo działała, wyrzucalo mnie, nie moglam w efekcie kupic miejscowek i w upale jechałam z dziećmi 6h zamiast 3,5h bo ktoś się rzucił pod pociąg, a oni nie chca uznać reklamacji choć udowodnilam, ze biletów nie wykorzystałam bo nie miałam pojęcia, ze sie wygenerowaly - z konta nie zniknęła odpowiednia kwota gdy je sprawdzałam, maila tez nie było ani biletu w aplikacji. Wyrzucalo mnie z tej aplikacji non stop, z 5 razy przechodzilam procedurę zakupu i w końcu zrezygnowałam a tu środku jednak wyszły... Co byście zrobiły? Odpuścić temat czy walczyć? Choć teraz to już by chyba tylko został sąd.
Obserwuj wątek
    • profes79 Re: Reklamacja biletów w PKP 05.09.19, 09:24
      Zacząłbym jak człowiek korzystać z zakupu przez stronę PKP (Bilcom) - o istnieniu aplikacji do kupowania biletów nawet nie wiedziałem; nawet na komórce wszystko przez Bilcom załatwiam. Patrząc w sklepie Play to aplikacja ma tak fatalne opinie, że nawet kijem bym się jej nie dotknął (ocena 1.7 mówi sama za siebie)...

      Natomiast o zwrot kasy walczyłbym do upadłego; to nie sa groszowe sprawy.
      • faustine Re: Reklamacja biletów w PKP 05.09.19, 11:07
        Walcz. Przekaż sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Rzecznik Praw Pasażera niejako poparł Twoje roszczenia, proponując zwrot części kwoty. Tak jak Towarzystwa Ubezpieczeniowe proponują najpierw zaniżone odszkodowanie, a niemal zawsze po odwołaniu kwota w magiczny sposób się zwiększa. Przekaż komplet dokumentów z opisem całej sytuacji, to nic nie kosztuje. Powodzenia.
    • szafireczek Re: Reklamacja biletów w PKP 05.09.19, 11:32
      Według mnie, dla zasady nie warto, przemyślałabym, czy ewentualnie odzyskana kwota zrównoważy poniesiony czas, nerwy i stres.
      Zażądałabym natomiast biletów w bardzo promocyjnej cenie na jakiś przyszły wyjazd (oczywiście obok tych 25%), o ile zamierzasz jeszcze korzystać z usług PKPsmile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka