Dodaj do ulubionych

Kurs odżywiania i odchudzania= Herbalife?

04.02.20, 12:39
Dziewczyny poradźcie,
jestem osobą otyłą, nie żadne tam rozmiary 42, 44, tylko 50-52. Postanowiłam wreszcie coś z tym zrobić. Zapisałam się na kurs zdrowego odżywiania i odchudzania w Centrum Odchudzania i Odżywiania. Kurs jest niezły, dużo przydatnych informacji, bacik nad głową, wsparcie grupy- same superlatywy. Ale część osób po konsultacji z prowadzącym zamówiła za jego pośrednictwem koktajle białkowe, suplementy i inne bajery. Koktajl piją na śniadanie i kolację. Mnie czeka konsultacja na której mam podjąć decyzję, czy korzystać z koktajli i innych dodatków. Jestem kompletnie zielona w temacie. Nigdy żadnymi koktajlami się nie wspomagałam. Chcę zdrowo, nie za szybko schudnąć, bez efektu jo-jo. Doradźcie co robić?
Obserwuj wątek
    • snakelilith Re: Kurs odżywiania i odchudzania= Herbalife? 04.02.20, 12:56
      Nie brać, zwiewać. Herbalife to biznes na wyciąganie forsy z kieszeni. Od tego gwarantowanie długoterminowo nie schudniesz, chyba, że masz na myśli swój portfel. Istnieją też wskazówki, że Herbalife jest nawet szkodliwa dla zdrowia. W „Journal of Hepatology“ szwajcarscy i izraelscy lekarze, jednym z autorów był lekarz naczelny uniwersyteckiej kliniki w Bern, opublikowali kilka lat temu nawet artykuł, w którym ostrzegają przed programem Herbalife jako wysokoszkodliwym dla wątroby. Z twoją wagą potrzebujesz lekarza dietetyka, może nawet psychologa, bo bez trwałej i dożywotniej zmiany stylu odżywiania i życia nie będziesz miała sukcesu. W to zaiwestuj forsę, nie w odżywki i koktajle. Krótkotrwałe głodówki nic ci nie dadzą.

--
      http://s19.rimg.info/465add77b59cebdc25f7ad6c03cc2f4a.gif
      • ziazia17 Re: Kurs odżywiania i odchudzania= Herbalife? 04.02.20, 13:10
        Na Twoją odpowiedź czekałam! Dzięki!