Dodaj do ulubionych

Jak złożyć reklamację na poczcie. Zaginiona paczka

24.02.20, 17:45
Współpracuję z 15 firmami, które kurierami podsyłają mi materiały do pracy.
10 firm lubuje się w wysyłce pocztexem. W ub. tygodniu, w poniedziałek dostałam smsa, że przesyłka o takim i takim nr. została nadana w Warszawie. Tam jest 90% firm, z którymi współpracuję. Śledziłam przesyłkę w sieci i okazało się, że w środę przesyłka widnieje jako doręczona. Ponieważ pracuję w domu, siedzę w nim cały czas, wiem, że nie odebrałam przesyłki. Nie mam Alzheimera, nie zapomniałam, że odebrałam.
W piątek rozmawiałam z kurierem, który jeżdzi u mnie w rejonie. W środę i czwartek ktoś go zastępował. On nie jeżdził. Przesyłka zaginęła. W systemie widnieje, jako doręczona. Nikt nie chce ze mna rozmawiać, bo przesyłka doręczona. Moje tłumaczenia na nic się zdają.
Próbowałam złożyć w internecie reklamację na stronie poczty. Trzeba znać dane nadawcy. Nie mam ich. Nie wiem, która z firm ze mną współpracujących wysłała tę konkretną przesyłkę.
Pani w okienku na poczcie w ogóle nie chciała ze mną rozmawiać. Odesłała mnie do internetu.
I nie wiem, co zrobić. Przyszło mi do głowy napisanie do wszystkich firm, czy to oni wysyłali taką a taką przesyłkę, bo zaginęła. Nie wiem, co jeszcze mogę zrobić. Trafi mnie coś za moment.
Czy w ogóle urzędnik na poczcie może odmówić przyjęcia od adresata skargi na to, że przesyłka zaginęła?
Obserwuj wątek
    • iwoniaw Re: Jak złożyć reklamację na poczcie. Zaginiona p 24.02.20, 17:51

      > Czy w ogóle urzędnik na poczcie może odmówić przyjęcia od adresata skargi na to
      > , że przesyłka zaginęła?

      Oczywiście, że tak. Poczta zawiera umowę z nadawcą, on może reklamować (nie)doręczenie. Pozostaje Ci zorientować się, kto tę paczkę nadał i niech on robi awanturę poczcie.

      --
      "My jesteśmy Rada Puchaczy - każdy w lesie wie, co to znaczy"
    • thaures Re: Jak złożyć reklamację na poczcie. Zaginiona p 24.02.20, 18:35
      Rok temu zginęła wartościowa paczka, którą nadałam do Holandii. Ponieważ doszła do niej, poczta kazała szukać odbiorcy. Nic to nie dało, bo nikt nie umiał powiedzieć gdzie paczka była w ostatnim momencie. Wypłacili mi kasę, a po 3 miesiącach listonosz przyniósł mi do domu moją przesyłkę. Na drugi dzień ją odebrał (nie otworzyłam jej) Lubię listonosza, nie chciałam mu robić kłopotu, ale napisałam maila do Poczty opisując jaki mają bałagan i pytając gdzie paczka była i co mi groziło, gdybym jej nie oddała. Odpowiedź była nijaka, zrzucono winę na Holandię (że nie doszła do adresata), nie wyjaśniono dlaczego mnie ją doręczono po wypłaceniu odszkodowania.
    • droch Re: Jak złożyć reklamację na poczcie. Zaginiona p 24.02.20, 22:20
      A fałszowanie dokumentacji pocztowej (oznaczenie przesyłki jako odebrana) to nie da się podciągnąć pod przestępstwo?
      Zacznij od tego w rozmowie z kimś decyzyjnym w swoim UP smile

      Zasadniczo reklamację składa nadawca zaginionej przesyłki, chyba, że zrzeknie się na rzecz odbiorcy praw dochodzenia roszczeń.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka