Dodaj do ulubionych

działka rekreacyjna z domkiem - dużo pytań, pomóżc

18.10.20, 11:25
plan nabycia działki nabrał rumieńców. teraz zastanawiam się czy kupić gołą czy z domkiem. mam alergię (mentalną) na obskurne wnętrza więc pewnie taki używany domek byłby do porządnego remontu. lepiej byłoby zbudować samemu, ale jako blokers nie mam doświadczenia z ziemią i trochę mnie to przeraża, o czym trzeba pomyśleć. na pewno trzeba szambo - kilka tys, prąd i woda - zakładam że kupię działkę z doprowadzonymi. sam domek drewniany to 20-30 tys, ale wykończenie, tzn łazienka kuchnia?? ocieplenie? jakieś pozwolenia? wycięcie drzew jeśli będzie konieczne? o czym jeszcze trzeba pomyśleć? nie chciałabym wtopić w dziurę na pieniądze bez dna...
Obserwuj wątek
        • huang_he Re: działka rekreacyjna z domkiem - dużo pytań, p 18.10.20, 13:19
          Domek holenderski to nie przyczepa. I wbrew temu, co niektorzy piszą, potrafią nie dosc ze byc nieobskurne, to w dodatku zrobione lepiej niz niejedno mieszkanie. Radzę pojechac i zobaczyc na wlasne oczy. Sama miałam kiedys fatalne zdanie o domkach, ale teraz mam własny i nie zamienilabym na nic innego.
          A przy okazji - akurat jadę je zobaczyc (w tej chwili, wlasnie dojezdzam), bo kolejni znajomi sie zdecydowali i chcą mojej rady.
          • te_de_ka Re: działka rekreacyjna z domkiem - dużo pytań, p 18.10.20, 13:45
            O tak, też jestem fanką domków holenderskich, tyle że ten, w którym mieszkałam i mi się podobał, to koszt ok 200 000 pln za nówkę, która nie przypomina przyczepy tylko ergonomicznie zaprojektowany mikro-apartament. Plus taki, że jak mi się okolica znudzi, to kupuję działkę w innym miejscu, organizuję transport ponadgabarytowy i powtórka z rozrywki. Te ok. 50 000 to za używkę?
            • huang_he Re: działka rekreacyjna z domkiem - dużo pytań, p 18.10.20, 15:34
              Za używkę. Trzeba pojeździć i pooglądać.