Dodaj do ulubionych

Problem z zakupem internetowym biżuterii

17.11.20, 18:19
Dwa dni temu złożyłam zamówienie w internetowym sklepie jubilerskim na lit. K. Kupiłam pierścionek dla córki przeceniony 50 procent. Przy składaniu zamówienia system zapytał czy chciałabym zakupić w promocyjnej cenie szkatułkę za 1 zł. Kliknęłam, zapłaciłam i czekam. Nagle po dwóch dniach przychodzi mail że zamówienie jest przygotowane do wysyłki i specyfikacja nie obejmuje szkatułki. Dostałam przed chwilą zwrot tej złotówki. I teraz pytanie czy oni zachowali się właściwie? Co prawda na stronie jest inf, że zakupy powyżej 500 zł premiowane są szkatułką za 1 zł a moje zamówienie było o 21 zł tańsze ale ich system przepuścił te zakupy tym bardziej że pierścionek kosztował przed obniżką 1000 zł. Gdybym wiedziała że nie przyjdzie ta szkatułka dokupiłabym jakiś drobiazg za min 21 zł a teraz nie wiem. Czy Rzecznik praw konsumentów może pomóc w tej sytuacji?
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka