Dodaj do ulubionych

Szczepienia start - Niemcy

21.12.20, 19:41
I rusza „akcja szczepień„ na covid tu gdzie mieszkam - Niemcy. Start zaplanowany na 27.12
To pozytywna wiadomosc.
Ta negatywna wiadomość to taka że- nie mam chorób współistniejących, nie jestem starsza, nie jestem politykiem, nie jestem w ciąży nie jestem nauczycielką, nie pracuje w sklepie i tak dalej.
Wiec jeśli do mnie dojdzie , będzie rok 2022 🙈
Obserwuj wątek
      • clk Re: Szczepienia start - Niemcy 21.12.20, 19:48
        Ja egoistycznie tak samo- Z 65 lotów spadło mi do 2 w tym. I przez tą całą pandemię mogłam a więcej kasy odłożyć więc już planuje co będzie jak będzie mozna.
        Ale fajnie byłoby też zacząć od otwartych restauracji siłowni itd.
      • kasiamat00 Re: Szczepienia start - Niemcy 21.12.20, 22:19
        Szwajcaria zaczyna pojutrze (w Lucernie, www.swissinfo.ch/eng/cantons-speed-up-covid-vaccination-preparations/46237130), kanton zuryski planuje, ze do sierpnia zaszczepia wszystkich chetnych (www.tagesanzeiger.ch/rickli-sagt-wie-die-zuercher-bevoelkerung-geimpft-werden-soll-223760899019).
    • bi_scotti Re: Szczepienia start - Niemcy 21.12.20, 20:00
      Przesadzasz smile Nasz PM obiecal, ze do konca 2021 wszyscy Canadians chetni bycia zaszczepionymi, beda miec te mozliwosc. Osobiscie mam (cicha - just whispering na ematce wink) nadzieje, ze moze jakos w kwietniu albo i wczesniej mi sie uda ... Good luck. Cheers.
        • bi_scotti Re: Szczepienia start - Niemcy 21.12.20, 20:37
          smile Nie bierzesz pod uwage gestosci zaludnienia & remote communities - duzo latwiej zaszczepic wiecej ludzi w jednym miejscu niz mniej ludzi rozsianych po ogromnym terenie (fly-in communities etc.) szczegolnie jesli czesc szczepionek to Pfizer wymagajacy tych -70/80C i 2 jabs. Jakos dziwnie podejrzewam, ze w DE wszystko pojdzie sprawnie & easy-breezy w miare szybko ale moze tez mam zbyt wygorowane przekonanie o niemieckiej organizacji wink Cheers.