Dodaj do ulubionych

Przespałam się z nim i co dalej?

23.01.21, 10:58
Pamiętacie, jak pisałam o tym facecie co jest nieśmiały a ja się z nim spotykam. Otóż w końcu przespaliśmy się ze sobą. Przyznaję, że ja trochę zainicjowałam akcję, ale potem to już on przejął inicjatywę. Dobrze było, tylko teraz siedzę i myślę co dalej. Nie mam zbyt dużego doświadczenia damsko-męskiego, jestem stosunkowo młodą osobą i zastanawiam się co będzie jak on się już nigdy nie odezwie? Rozstaliśmy się bardzo czule, podziękował za wszystko wyszedł ode mnie przed półgodziną, wstępnie umówiliśmy się na za kilka dni, ale nie wiem sama co będzie dalej. Przecież ja się pierwsza nie odezwę, bo mi nie wypada prawda?
Dziewczyny co zrobić jak on się zupelnie nie odezwie? Albo odezwie się po kilku dniach? Bo kompletnie nie wiem jak się zachować i co dalej?
Obserwuj wątek
    • bistian Re: Przespałam się z nim i co dalej? 23.01.21, 11:07
      veronique170 napisała:

> Przecież ja się pierwsza nie odezwę, bo mi nie wypada prawda?

Srutu-tutu. Wypada, nie wypada. big_grin Gdyby tak każdy myślał, to byśmy wyginęli jako gatunek.
      Pasuje Ci, to się spotykacie, w końcu, jakieś potrzeby zaspokaja. Możesz się nawet poczuć, że go wykorzystujesz albo traktujesz instrumentalnie wink
      Dopóki nie ma nacisków na ślub, dziecko, wspólne konto, to nie jest desperacja, tylko dbanie o własne potrzeby.
      Wyjdzie albo i nie wyjdzie, większość związków jest na próbę, zdecydowana mniejszość wytrzymuje próbę czasu, a potem i tak jest duża szansa, że po latach, duża część z nich się rozpadnie.

Tak więc, wyluzuj, i rób, co Ci podpowiadają potrzeby, a nie rozum czy serce.
    • ga-ti Re: Przespałam się z nim i co dalej? 23.01.21, 11:35
      Uprawiać seks bez ślubu to wypada, ale już odezwać się pierwszą nie wypada big_grin