Dodaj do ulubionych

troche miesni dla poczatkujacych

03.02.21, 13:24
Bylo juz milion razy, ale wyszukiwarka jakos nie podsunela mi niczego, co by mnie zainspirowalo. Postanowilam troche wziac sie za siebie i przestac robic to, co lubie (lezec i jesc) i zaczac robic to, czego nie lubie (ruszac sie i nie jesc). Oczywiscie w rozsadnych granicach i pomalu. Czesc jedzeniowa mam rozpracowana (2 kg na minusie w miesiac, licze na jeszcze ok 5kg w dol, daje rade). Mieszkam w gorach, wiec chodze na wycieczki i sie ruszam.

Brakuje mi jakichs krotkich dobrych filmikow jak cwiczyc brzuch i zwisy na ramionach. Cos dla poczatkujacych bezmiesniakow 40+ ze srednia motywacja. Na pewno nie zapisze sie na silownie, ale 10 minut tu i 10 minut tam z jakims dobrym instruktazem dam rade zrobic. YT zalany setkami filmikow, a ja bez zadnej wiedzy nie potrafie ocenic, co ma jakas wartosc. Podejslijcie cos, dobre kobiety!

Licze, ze 1,5h szybkiego marszu na pobliska gore i z powrotem kilka razy w tygodniu, wiecej warzyw, mniej chleba, zero slodyczy i jakies cwiczenia na brzuch i ramiona dadza mi oczekiwana satysfakcje wink
Obserwuj wątek
      • kj-78 Re: troche miesni dla poczatkujacych 03.02.21, 17:37
        Schudniecie to to, czego pragne, ale mysle, ze gory, jakie sa kolo nas (zadne tam sciezki ze zwirkiem, ale porzadne strome gory, gdzie uzywasz rak i nog wspinajac sie, a pot splywa obficie) na pewno jakies miesnie mi wyrabiaja wink Jesli nie, to koncze z tym i wracam na kanape!
      • saszanasza Re: troche miesni dla poczatkujacych 03.02.21, 14:00
        tanebo001 napisał:

        > Inspiruję allegro.pl/oferta/elektrostymulator-stymulator-miesni-zestaw-ems-10012065657?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24

        Mam podobny. Ten stymulator osobie która nie ćwiczy siłowo narobi więcej szkód niż pożytku, bo ćwiczenia siłowe nie dość że „ćwiczą mięśnie” to i wzmacniają to, co je utrzymuje, wiązadła. Wyćwiczenie w ten sposób mięśni może spowodować zrywanie się „nierozwiniętych tym sposobem” wiązadeł czy tam ścięgien.

        Proponuję kupić sobie ciężarki i ćwiczyć z ciężarkami.
    • szybki-lisek Re: troche miesni dla poczatkujacych 03.02.21, 14:50
      Ktos polecił tu na forum Caroline Girvan na YT, wiec polecam i ja! Fajne cwiczenia o różnym czasie trwania, na ogół z hantlami (i to bardzo polecam). Babka wygląda mocarnie, aż mnie na początku onieśmielała ta jej muskulatura, ale cwiczenia są bardzo fajne. I z przerwami. I bez gadania. Tylko muzyka do kitu...🙃
    • primula.alpicola Re: troche miesni dla poczatkujacych 03.02.21, 15:04
      Nawet początkujący bezmięśniak powinien ćwiczyć CAŁE ciało, a nie mieć kaprysiki typu "ramionka i brzuszek). Najlepiej wybierać ćwiczenia wielostawowe i pilnować poprawnej techniki.
      Ktoś tu przywołał Caroline Girvan, nie idź tą drogą, ona jest świetna, ale dla zaawansowanych. Nawet jeśli ma w tytule "low impact", to i tak jest to killer.
      Dla Ciebie (10 min tu i 10 tamwink, to myślę że Mr and Mrs Muscle będą ok. Mają treningi 10, 16, 22 minutowe, zawsze w 4 seriach, w lewym górnym rogu jest lżejsza opcja, i nie ma w trakcie zbędnej gadki. Mają też jakieś cykle, może to Cię bardziej zmobilizuje- jeśli będziesz "odhaczać" Day 1, Day 2...

      Cykle: www.youtube.com/results?search_query=mr+and+mrs+muscle+day+1
      Full body:
      www.youtube.com/results?search_query=mr+and+mrs+full+body+workout
      brzuch:
      www.youtube.com/results?search_query=mr+and+mrs+core
      góra:
      www.youtube.com/results?search_query=mr+and+mrs+upper+body
    • kotejka Re: troche miesni dla poczatkujacych 03.02.21, 19:00
      Jest taka świetna książka francuskiego trenera silna i sexy
      Trening siłowy dla kobiet na bardzo prostych przyrządach i małych ale jednak obciążeniach
      Posłuchaj tez tej trenerki na. youtubie /befitwomen/ chyba nie pomyliłam
      Taka piękna 50
      Mówi, że żeby zrobić mięsień musi być obciążenie
    • la_felicja Re: troche miesni dla poczatkujacych 03.02.21, 20:14
      Na ramiona z czystym sumieniem polecam to:

      www.youtube.com/watch?v=LFOjnlD-rqU

      Działa, ale z modyfikacją. Rób w swoim tempie, bo Natalia robi trochę za szybko. Lepiej robić powoli, docisnąć na kńcu i przytrzymać przez sekundę - tak działa lepiej.
      Kiedy już będziesz mogła zrobić po 15 powtórzeń bez większego wysiłku, pora zwiększyć obciążenie o kilogram - i zacząć od mniejszej ilości powtórzeń, np 10 w jednym tygodniu, następnie 12 - itd.
      Najważniejsze - nie ćwiczyć codziennie, mięśnie muszą mieć 12-48 godzin odpoczynku, żeby sięzregenerować, inaczej nie będą sięrozwijać, tylko zanikać.

      Na brzuch na początek pilates. Jak już się nauczysz utrzymywać prawidłową pozycję miednicy - to nawet przy tych ćwiczeniach na ramiona poczujesz, jak mięśnie brzucha pracują, zwłaszcza w trzeciej serii, przy wznosach przodem. Jest wiele atletek, które nie polecają tzw brzuszków. Kiedy wykonujesz np przysiady, wykroki czy ćwiczenia ramion poprawnie, mięśnie brzucha pracują "przy okazji".
      • saszanasza Re: troche miesni dla poczatkujacych 03.02.21, 23:19
        la_felicja napisała:

        > Na ramiona z czystym sumieniem polecam to:
        >
        > www.youtube.com/watch?v=LFOjnlD-rqU
        >
        > Działa, ale z modyfikacją. Rób w swoim tempie, bo Natalia robi trochę za szybko
        > . Lepiej robić powoli, docisnąć na kńcu i przytrzymać przez sekundę - tak dział
        > a lepiej.

        Zgadza się, czasami lepiej zrobić mniej a dokladniej i wolniej. Ja nie ćwiczę regularnie, natomiast jak już ćwiczę, to prawdę mówiąc wystarczy mi 2x15 powtórzeń z obciążeniem, by kolejnego dnia nie móc na dupie usiąść🙈 Natomiast przy treningu co drugi dzień 3x15 powtórzeń nie powinno już dawać takiego „kopa”😉
    • mayaalex Re: troche miesni dla poczatkujacych 03.02.21, 20:51
      Jakis czas temu ktos polecil tu Heather Robertson i mnie sie bardzo spodobala. Ma rozne zestawy, na rozne grupy miesni, od ponizej 10min do chyba godzinnych. I dla mnie to jest swietne bo na godzine czy nawet pol nie zawsze mam czas i ochote a takie krotkie zestawy robie chetnie (i nawet jak mi sie na poczatku nie chcialo to zazwyczaj potem i tak cwicze dluzej). Po angielsku ale ona malo mowi (kolejny plus).

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka