Dodaj do ulubionych

Ile kosztują okulary?

14.02.21, 12:14
Potrzebuję dwóch par okularów. Nigdy wcześniej ich nie nosiłam więc nie mam dużego doświadczenia. Za okulary mojej córki płaciłam 600zl i przyznam, że nie uśmiecha mi się teraz wydawać 1200... Doradzcie proszę gdzie kupić okulary, czy w sieciowych czy raczej lepiej poszukać jakiegoś małego optyka, jakie są ceny i na co zwrócić uwagę. Dodam, że marka to nie jest coś na czym najbardziej mi zależy 😉
Obserwuj wątek
    • kadfael Re: Ile kosztują okulary? 14.02.21, 12:18
      Całkiem fajne oprawki można dostać czasem nawet za 100-200 zł. Cena zwykle zależy od szkieł. Moje to średnio 1000 za parę. Jak mi się uda taniej to jestem szczęśliwa. Ostatnio kupowałam w Fielmanie i mają duży wybór oprawek. I ceny do przyjęcia.
    • karotka_plus Re: Ile kosztują okulary? 14.02.21, 12:33
      Same oprawki nie muszą być drogie. Gorzej ze szkłami. Im bardziej problematyczna i złożona wada wzroku tym droższe szkła. Ja za swoje rok temu płaciłam ok 800 zł. Z czego 200 to oprawki. Mam antyrefleks, powlokę szybciej odparowującą, skraplanie się wody. Do tego tworzywo sztuczne lekkie, astygmatyzm a więc specjalne szkło. Takie rzeczy podwyższają cenę.
      Nie wiem gdzie mieszkasz ale jeśli masz możliwość idź do różnych optyków i poproś o wycenę szkieł. Ceny są naprawdę różne a drogo nie znaczy też dobrze. Może poszukaj opinii o salonach optycznych tam gdzie mieszkasz w necie?
      Ja mam korekcyjne i noszę je cały dzień więc zależało mi na tych "bajerach". Osoba która ma okulary np tyko do komputera lub tylko do czytania wg mnie nie musi mieć tej opcji skraplania się wody czy szybszego odparowywania. Ja to mam bo przydaje mi się.
    • lauren6 Re: Ile kosztują okulary? 14.02.21, 12:40
      Ja za moje zapłaciłam 400 zł. Szkła 399 zł, oprawki w promocji za złotówkę. W sieciówce.
      Jeśli nie potrzebujesz szkieł z wodotryskami i markowych oprawek to można się zmieścić w rozsądnym budżecie.