Dodaj do ulubionych

"autostop" - pojechałybyście?

15.02.21, 22:37
aktualnie na różnych grupach FB dużo osób szuka towarzyszy podróży, żeby obniżyć koszty dojazdu.

Pojechałybyście z kimś nieznajomym? Zabrałybyście kogoś w podróż? Przy czym jest to taka podróż na kilkanaście godzin.

Ja nie mam odwagi pojechać z kimś, chyba wolę sama prowadzić niż powierzyć los komuś obcemu. Zabrać też bym nie zabrała (chyba się boję takiej odpowiedzialnosci)
Obserwuj wątek
        • daniela34 Re: "autostop" - pojechałybyście? 16.02.21, 00:12
          Pojechałam na szkolenie do Warszawy, miałam mało czasu, żeby z hotelu dotrzeć na Centralny, wezwałam taksówkę (normalnie z korporacji), na początku gadka, szmatka, nieopatrznie się przyznałam, kim jestem z zawodu (młoda, głupia, pierwszy rok pracy), zanim się zorientowałam, po tym jak prowadził, że coś jest bardzo, bardzo nie tak. Potem mówiąc szczerze, chciałam tylko wysiąść (optymalnie- żywa) z tej cholernej taksówki i złapać pociąg. A potem niestety pan mnie znalazł po numerze telefonu i okazało się, że jest uzależniony. A jego styl jazdy znalazł dość ponure wyjaśnienie
          • daniela34 Re: "autostop" - pojechałybyście? 16.02.21, 00:19
            Aha, była to cenna i na szczęście wcześnie odebrana lekcja, że "title dropping" (w sensie tytułu zawodowego) równie często szkodzi jak pomaga, choć nie przyznałam się do zawodu sama z siebie, tylko zapytana. Teraz najczęściej w takich sytuacjach kłamię.
            • em_em71 Re: "autostop" - pojechałybyście? 16.02.21, 10:07
              > na początku gadka, szmatka, nieopatrznie się przyznałam, kim jestem z zawodu (młoda, głupia, pierwszy rok pracy) (...)
              > Teraz najczęściej w takich sytuacjach kłamię.

Co dobitnie widać na tym forum. Nie obraź się, ale sprawiasz wrażenie osoby, która informuje wszystkich bardziej lub mniej zainteresowanych, czym się zajmujesz. Oczywiście droga zawodowa zacna, nie ma się czego wstydzić wink