Dodaj do ulubionych

Uczycie się na własnych błędach?

24.02.21, 09:47
Bo ja nie.
Obiecywałam sobie po niezbyt udanej korekcie powiek, że już nigdy przenigdy nie skorzystam z usług medycyny estetycznej.
I co? Dwa dni temu pierwszy raz skusiłam się na botoks, a dziś mam "piękny" worek na czole (zastój limfy???) . Cholera wie, co to jest i wygląda fatalnie sad
Szkoda, ze nie mam wehikułu czasu...
Obserwuj wątek
    • bulzemba Re: Uczycie się na własnych błędach? 24.02.21, 18:05
      Współczuję. Nie znam się i mam nadzieję że to zejdzie.

A sama... Uczę się na błędzie. Niestety błąd z gatunku tych co ciągną się za człowiekiem. Jest nie do poprawy. Miałam jednak na tyle rozumu by już tego nie powtórzyć. Ale jak to mówią "noga nie odrośnie".😔
    • nenia1 Re: Uczycie się na własnych błędach? 24.02.21, 18:45