Dodaj do ulubionych

Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna

02.05.21, 11:27
Miałam covid 4 mce temu, lekką formę + utrata węchu. Węch wrócił w 80%, pewien ubytek się utrzymuje.
Jakieś 2tyg temu zaczęłam brać komplet 4 suplementow na odchudzanie ( proszę nie komentować). Po paru dniach pojawiło mi się okropne uczucie w ustach, jakiś taki chemiczny smak coś jak rozpuszczalnik. Podejrzewałam te suplementy, bo miałam wrażenie że niedobrze polknieta kapsułka otworzyła mi się w przełyku. odstawiłam 2 z nich ale smak bez zmian. Odstawiłam więc 2 pozostałe i dalej nic. I teraz myślę że to może od covid A te kapsułki to była przypadkowa zbieżność? Miałyście takie późne efekty i czy przeszły?
Obserwuj wątek
    • malia Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 12:35
      Myślę, że jednak od kapsułek, coś źle wpływa na organizm, ale pisałaś , żeby nie komentować, więc tyle
      • malia Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 12:51
        albo masz covid po raz drugi
      • swiezynka77 Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 16:32
        Też mi te kapsułki wyglądają bardziej prawdopodobnie. Ale czy one mi coś w gardle wypalily że to się utrzymuje jak je przestałam brać? To są zwykłe suplementy dostępne w aptekach, nie żadne nielegalne dragi.
    • zerlinda Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 16:38
      Napisz może co za suplement?
      • swiezynka77 Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 16:41
        Zielona herbata, czosnek, Alpha lipoic acid i polycosanol
        • koronka2012 Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 17:49
          I po czymś takim masz jakieś efekty odchudzające....?
        • fajnedziewcze Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 19:34
          Przechodzisz covid
    • bombalska Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 19:44
      Tak, to po covidzie. Byl juz nawet watek na ten temat. Kazdemu sie to zdarza przy innym produkcie i cala gama jakis okropnych smakow.
      • bombalska Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 02.05.21, 19:47
        Znalazlam:

        forum.gazeta.pl/forum/w,567,171595343,171595343,Zaburzenia_wechu_PO_covidzie_.html#p171597950
    • ja_mamma Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 03.05.21, 18:26
      Nie brałaś pod uwagę problemów z żołądkiem, nadkwasoty na przykład? U mnie tak się objawia, jak już bardzo przesadzę z kawą, mam taki metaliczny smak w ustach. Może te suplementy podrażniły śluzówkę? Nie przyjmujesz ich przypadkiem na czczo?
      • swiezynka77 Re: Czy to może być po covidzie? Ematka medyczna 04.05.21, 09:04
        Ale wtedy by mnie coś bolało czy piekło A teraz nic. Nie biorę ich już ze 3 dni a zmiana smaku się utrzymuje sad

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka